Het is geen van beiden, het is gewoon sociale interesse, zoals ik ook met een paar andere topics gedaan heb.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Lamon, als je je irriteert: gewoon niet meer regeren in dit topic. Als je die reacties wel leuk vindt (zoals ik in een ander topic) dan heb ik niets gezegd.
Ik ben het zat !quote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef 2cv het volgende:
Ach, ik heb in KLB ook een topic wat verbazingwekkende reacties oplevert. In positieve zin overigens.
Hij regeert sowieso niet in dit topic, of anders is het wanbeleidquote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef 2cv het volgende:
Lamon, als je je irriteert: gewoon niet meer regeren in dit topic.
Lees wat ik bedoel, niet wat ik zegquote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij regeert sowieso niet in dit topic, of anders is het wanbeleid
Echt wel, je hebt het alleen niet door...quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Lkw het volgende:
Hij regeert sowieso niet in dit topic
Ik hoor net van iemand dat jij niet goed wijst bent. Klopt dat?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt het alleen niet door...
Alleen op internet....quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoor net van iemand dat jij niet goed wijst bent. Klopt dat?
Dat knap en geld wil ik dan nog wel gelovenquote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen op internet....
Klopt ja.
Maar wel knap en slim en ik heb veel geld.
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat knap en geld wil ik dan nog wel geloven
Redelijk officieel?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Lamon het volgende:
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.
Oh you know...ergens in de wandelgangen enz.quote:Van wie hoorde je het eigenlijk? Ik ben zooooooh benieuwd.
Ik heb nog nooit mensen met veel geld in een videotheek zien werken anders.quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Alleen op internet....
Klopt ja.
Ja, het was een verkorte Mensa test geloof ik, om uit te proberen. De officiele test moet je speciaal bij Mensa aanvragen, althans, dat was destijds. En wie wil er nou bij Mensa? DAT is pas zielig.quote:
Oh, je mag het best zeggen hoor. Ik heb niet zoveel wrok naar mensen toe. Of was je zelf al tot de conclusie gekomen?quote:Oh you know...ergens in de wandelgangen enz.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Lamon het volgende:
Ja, het was een verkorte Mensa test geloof ik, om uit te proberen. De officiele test moet je speciaal bij Mensa aanvragen, althans, dat was destijds. En wie wil er nou bij Mensa? DAT is pas zielig.
Sssssht! Straks horen ze je!quote:Oh, je mag het best zeggen hoor. Ik heb niet zoveel wrok naar mensen toe. Of was je zelf al tot de conclusie gekomen?
Want je vraagt willekeurig aan mensen in videotheken hoeveel geld ze hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb nog nooit mensen met veel geld in een videotheek zien werken anders.
Had jij niet een of andere afwijking waardoor je leed aan ingebeelde lelijkheid?quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Lamon het volgende:
Ik heb heel veel door. Bijvoorbeeld dat het je best wel pijn doet dat iedereen je voor de gek houdt in dit topic. Daarom blijf je steeds reageren, omdat je er niet aan wilt dat het gebeurt.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Echt wel, je hebt het alleen niet door...
Nee, da's over, althans niet voor mijzelf, want dat kan niet met die ziekte, dus in spiegels kijken doe ik zo min mogelijk nu, net genoeg om me te verzorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Had jij niet een of andere afwijking waardoor je leed aan ingebeelde lelijkheid?
Goed om te horenquote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, da's over, althans niet voor mijzelf, want dat kan niet met die ziekte, dus in spiegels kijken doe ik zo min mogelijk nu, net genoeg om me te verzorgen.
Maar omdat mensen nu gewoon zeggen dat ik knap ben, niet op internet, maar in het echt, althans, ze zeggen niet letterlij, wat ben je knap, maar wat zie je er goed uit, en dat zeg je niet steeds als iemand een rotkop heeft.
En mijn lichaam was altijd al okee.
Ik ben nog wel een beetje rationeel.
Gezakt voor je examen psychologie van de koude grond.quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb heel veel door. Bijvoorbeeld dat het je best wel pijn doet dat iedereen je voor de gek houdt in dit topic. Daarom blijf je steeds reageren, omdat je er niet aan wilt dat het gebeurt.
Dat het toch gebeurt, komt doordat je stijfkoppig én gevoelig bent. Een combinatie die af en toe nogal lastig uitpakt.
Van iemand die zijn verdriet naar de wereld communiceert door 's nachts de stereo op tien te zetten, en met zijn buren communiceert via briefjes, is de vaststelling "normale communicatie" moeilijk serieus te nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Fijn dat er zelfs nu nog normale communicatie mogelijk is hier. Dankje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |