Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:00 schreef Pastry het volgende:
Zonder het visitekaartje zou het aardig zijn geweest
Mongool...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Frollo het volgende:
Nou, ik ben gelijk naar die website gegaan en heb drie schilderijen van 4x6 meter besteld à 40000 euro.
Je spam werkt dus hoor, TS!![]()
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Nosh het volgende:
Mensen in Wassenaar moeten eens een báán gaan zoeken.
Dan zou ik ook mijn muziek hard opzetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.
Krijg toch eens hersens.
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
denk je dat het neuken wordt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Met goede reden die fatsoenlijke mensen WEL begrijpen blijkbaar...
je bedoelt, jij doet nu aan undercoverspam?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het visitekaartje zat op de klacht, ik leg em er nu bij omdat ik het wel leuk vind om een beetje promotie te geven, gewoon omdat het aardig is om mensen wat terug te geven...
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
Dus je bent blij dat er nog fijne nadenkende en fatsoenlijke mensen zijn, terwijl je zélf midden in de nacht keiharde muziek gaat draaien?
Als mijn buren midden in de nacht keiharde muziek gaan draaien, zullen ze toch echt met on-ge-loof-lijk goede redenen moeten komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:09 schreef Lexie het volgende:
Dit dus. Buurvrouw is veel te soft, ts moet maar een koptelefoon kopen.
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is dan ook een grafisch beeldend kunstenaar. Eentje van de zweverige, batikkende, bomenknuffelende hippie-soort, associeer ik even voor de vuist weg.
zit je al lang aan de crack en verkoop je je piem voor een shotje?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.
Echt, ontwikkel een EQ of IQ of iets. Gaat je echt helpen in de toekomst.
Ik denk dat het jou vooral erg goed uitkwam dat betrokkene zo begripvol bleek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel.
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:18 schreef Merkie het volgende:
Ik kan geen goede reden bedenken om midden in de nacht hard muziek te gaan draaien eigenlijk, vind het gewoon asociaal.
sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.
Dat doet het wel...
Maar daar ging het niet om, aso.
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dat het jou vooral erg goed uitkwam dat betrokkene zo begripvol bleek.
Wees eens eerlijk, zou jij andersom nét zo blij zijn met een buur die knepperharde muziek moet draaien als hij midden in de nacht in geestelijke nood zit?
Sterkte daarmee, maar dan nog snap ik de relatie met harde muziek niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vader die sterft aan kanker via zelfgekozen actieve euthanasie en moeder die zelfmoord probeerde te plegen binnen een jaar.
Dat doet het wel...
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.
Kut enzo, maar daarom hoef je nog niet de hele buurt lastig te vallen midden in de nacht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?
je komt er zeker voor uit. hulde. hou je ons op de hoogte van je perikelen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...
Nee, want dat boeit je toch niet. Omdat iedereen met zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt er zeker voor uit. hulde. hou je ons op de hoogte van je perikelen?
kom, kom, ik ben oprecht geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, want dat boeit je toch niet. Omdat iedereen met zichzelf bezig is.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:26 schreef Aneurism het volgende:
Heeft ze lekkere tieten?
...ben een beetje sceptisch over mensen die dat zeggen, maar als je wilt, is er een topic dat ik geopend heb, waar je je als je echt eerlijk bent volop uit kunt leven, dus schroom niet om daar wat eerlijks neer te zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom, kom, ik ben oprecht geïnteresseerd.
Ik ben niet geweldadig hoor, als ik ooit iemand wat zou willen aandoen, moet die persoon HEEEL ver gaan en doe ik het zeker niet zelf.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:30 schreef Bdijk het volgende:
p.s. verander je user-icon, anders moeten we je straks nog laten "schaduwen" of extra beveiliging neerzetten bij scholen en kinderopvang omgeving wassenaar................
Nou, als ik de volgende dag moetw erken en mijn buren gaanharde muziek draaien dan was dat toch de laatste keer dat die muziekinstallatie het deed.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja...ik heb nog nooit geklaagd over geluiden, omdat ik niet zo anaal gefrustreerd ben als de meeste hier.
Ze gaat de directe confrontatie met TS uit de weg. Who can blame her.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Pritt het volgende:
Waarom loopt de buurvrouw niet gewoon langs maar moet alles via briefjes?
Ja, maar het ging niet om of ik een headset had kunnen gebruiken, maar omdat de buurvrouw zo eerlijk en aardig was....quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als ik de volgende dag moetw erken en mijn buren gaanharde muziek draaien dan was dat toch de laatste keer dat die muziekinstallatie het deed.
Bekend met het fenomeen hoofdtelefoon?
Na zo'n briefje meteen minderen natuurlijk. Dat heet sociaal gedrag.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef 2cv het volgende:
Draai je nu ook nog van die keiharde muziek of heb je besloten dat toch maar wat te minderen ?
Zie PI.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Na zo'n briefje meteen minderen natuurlijk. Dat heet sociaal gedrag.
Ik heb dan weer de neiging om een doos met eieren in de volle zon te zetten en deze ludiek af en toe door de brievenbus naar binnen te gooien. Heerlijk dat afreageren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:41 schreef Nosh het volgende:
Ik kan best begrijpen dat iemand om twee uur 's nachts even behoefte heeft om keihard Joy Division te blazen of zijn frustratie eruit te gooien op Sick of it All. Met een koptelefoon op is dat slechts een slap surrogaat voor even volledig omringd zijn door de energie van de muziek.
Zolang het geen ellenlange dj-sets zijn, of een wekelijks fenomeen wordt: lekker laten leven..
Niet zo stoer doen, Aneurism, het misstaat je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:46 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik heb dan weer de neiging om een doos met eieren in de volle zon te zetten en deze ludiek af en toe door de brievenbus naar binnen te gooien. Heerlijk dat afreageren.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, Aneurism, het misstaat je.
Eerst een heel eind over de grens gaan, prima wetende dat mensen daar last van zullen hebben want we gaan er voor de vorm maar even vanuit dat je redelijk bij zinnen bent, en pas minderen als er wat gezegd wordt?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
En jij niet met je asociale teringherrie in de nacht ? Pot-ketel verhaal, doe dan een koptelefoon op of hou gewoon zelf je bek ipv dat van anderen te vragen. Hypocriet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
En dan dit over anderen zeggen :quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef Espabilado het volgende:
Lamon een beetje kennende van zijn postgedrag hier op fok heeft ie in de brief naar z'n buuf z;n hele levensverhaal uit doeken gedaan
quote:
Ik vergis me erin dat je redelijk bij zinnen bent, begrijp ik.quote:
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:57 schreef Espabilado het volgende:
Lamon een beetje kennende van zijn postgedrag hier op fok heeft ie in de brief naar z'n buuf z;n hele levensverhaal uit doeken gedaan
Dankje voor het bevestigende antwoord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?
Zeg dan eens eerlijk, vind je eerlijk zijn zielig op een forum of wilde je dat je het zelf durfde?
Zal wel het eerste zijn, de gemiddelde stakker kennende..
Ik ben toch een beetje een love him or hate him user, dus either way, I don't give a FUCK.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dankje voor het bevestigende antwoord.
Eerlijkheid voorop, Lamon.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:04 schreef Lamon het volgende:
Ik ben toch een beetje een love pity him or hate him user, dus either way, I don't give a FUCK.
..ik vermoed dat ik toch net een tikkie eerlijker ben dan jou, dus die streep is jouw ding, niet die van mij.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik werk in een videotheek, idioot.... 45 uur per week.
Krijg toch eens hersens.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze is 60 ofzo, dus nee.
Denk eens na, geestelijk uitgedaagden... *zucht*
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat doet het wel...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wie niet? Maar ik kom er voor uit, en doe niet zo stoer als de meeste pubertjes hier...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoonquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Irriteert je dat ofzo, ik denk ik vraag het maar even, omdat je er zonodig een sarcame-smiley bij moest zetten?
Zeg dan eens eerlijk, vind je eerlijk zijn zielig op een forum of wilde je dat je het zelf durfde?
Zal wel het eerste zijn, de gemiddelde stakker kennende..
quote:
..wordt me op dagelijkse basis idd vaak verteld, maar op internet is het altijd net even anders blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoon
Gek he, stelletje zuignappenquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
Ja, simmu, Lamon is een heel gezellig en aangenaam persoon
Maar al is wel want:
[..]
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:09 schreef Lamon het volgende:
..ik vermoed dat ik toch net een tikkie eerlijker ben dan jou, dus die streep is jouw ding, niet die van mij.
Bijvoorbeeld middels een gevoelige ballade bij 100+ dB om 3:15 vannacht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Wel haar laten weten dat je het waardeert eh!
Ze moet wel omdat TS de deurbel niet hoort met al die pokkeherriequote:Op vrijdag 17 april 2009 16:31 schreef Pritt het volgende:
Waarom loopt de buurvrouw niet gewoon langs maar moet alles via briefjes?
Of haar oraal gaat verwennen!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef eleusis het volgende:
Leuk briefje, maar ik mag aannemen dat je binnenkort een mooie bos bloemen voor je buurvrouw gaat kopen.
Mischien heeft die dude wel geen tijd om bij daglicht zijn radio aan te zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:15 schreef N.icka het volgende:
Wat een kul zeg , ik heb het moeilijk en daarom draai ik keiharde muziek snachts![]()
Wat ben jij vreselijk asociaal zeg , en dan nog zon topictitel maken ...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:05 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:37 schreef 2cv het volgende:
t je met een mitrailleur eens gezellig richting de speeltuin gaat zeg maar.
'quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:17 schreef theSingularity het volgende:
[..]
Gek he, stelletje zuignappen
Hij deelt gewoon een leuk briefje (OK, visitekaartje was niet zo handig) en krijgt allemaal zeik reacties.
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:06 schreef Friek_ het volgende:
Goed dat je jezelf trouwens zo moreel superieur voelt Je klinkt een beetje als één van m'n basisschooldocenten met uitspraken als "Dus sociaal, en aangenaam, en jullie gaan jezelf later in het leven ZO ontzettend tegenkomen, met dat cynische gezemel."
Jongen, jij komt nog eens op het verkeerde pad!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:49 schreef B.E.D het volgende:
Hoax, TS woont 10 huizen verderop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |