Heel sympathiek van je buurvrouw. Echter hebben mensen ook hun eigen leven, en net zoals jij op het moment dat je geluidsoverlast veroorzaakte geen rekening hield met je buurvrouw, had je buurvrouw diezelfde emoties kunnen hebben die hadden geleid tot het niet zo makkelijk vergeven van jouw daden. Je hebt waarschijnlijk vooral geluk gehad met het feit dat ze wat ouder is. Die mensen zijn meestal vrij gemoedelijk.
Nogmaals, puur bekenen vanuit het feit dat je buurvrouw zo reageert kan ik idd alleen maar zeggen: Top. Leuk en fijn dat ze zo denkt.
Echter zou dit ook toeval of geluk kunnen zijn. De ene keer reageert iemand aardig en de andere keer klootzakkerig. Ligt er maar net aan hoe je eigen leven op dat moment eruit ziet. Sociaal en asociaal is sowieso overrated want mensen denken vooral aan zichzelf.
Daar wil ik ook nog even bij optellen dat je jezelf wel als erg belangrijk acht wanneer je denkt dat je het recht hebt om de hele buurt (of uberhaupt iemand for that matter) tot last te zijn met harde muziek midden in de nacht. Maakt niet uit wat er gebeurd is. Hersenen en een beetje volwassenheid leiden namelijk ook tot het bedwingen van emoties. Dus verwijt anderen vooral geen domheid

Ik snap je emoties wel, en je hebt het zeker moeilijk en dat vind ik oprecht klote voor je. Maar komop, als je echt eerlijk bent dan geef toe dat je gewoon een koptelefoon op had moeten zetten en dat wat jij deed echt niet kan en je buurvrouw alle recht had gehad om kwaad te zijn en het je niet zo makkelijk te vergeven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 20:11:07 ]