Welnee, alles is gewoon echt gebeurd, enkel het tussenliggende is een combi van grappen, irritaties, en sociologische fenomenen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef Friek_ het volgende:
Je zou bijna zeggen dat dit een extreem goed uitgewerkte grap is.
Maar dat zou ergens ook wel een beetje eng zijn.
Dat zijn nogal oordelende dingen die je daar meldt, voor iemand die zo sociologisch geinteresseerd is. Een wat meer beschouwende houding zou meer passen, vind ik. Dit komt wederom wat hooghartig over.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Lamon het volgende:
-mensen die gewoon voor de lol op internet zitten, en graag provoceren
-mensen die het echt niet kunnen hebben dat een ander gewoon met mensen kan opschieten, al doet hij/zij dingen die niet binnen hun normen en waardes vallen.
-mensen die het op zichzelf betrekken, en vertellen hoe hun invalshoek zou zijn als dit zou gebeuren.
-mensen, die ontkennen dat ze mijn posts in de gaten gehouden hebben, maar wel precies weten te vertellen, wat ik allemaal gezegd heb in andere topics, maar perse willen doen alsof ze dat niet wisten.
-mensen die het een leuk, mooi afgerond verhaal vinden, maar de reacties ertussen, ook van mij overigens, jammer vinden.
"...reacties, ook van mij overigens..", leek mij redelijk zelfrecflecterend anders.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat zijn nogal oordelende dingen die je daar meldt, voor iemand die zo sociologisch geinteresseerd is. Een wat meer beschouwende houding zou meer passen, vind ik. Dit komt wederom wat hooghartig over.
..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft.. *kuch*quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
"...reacties, ook van mij overigens..", leek mij redelijk zelfrecflecterend anders.
Het hooghartige, wat door lijkt te schijnen heeft gewoon veel te maken, met dat ik zelden aanvaringen heb met mensen irl, alleen op internet.
...en al kan ik er best naast zitten, heb ik toch het idee, dat mensen hier erg makkelijk zijn met scheldtirades die ze in het echt nooit zouden doen.
..want ik sta niet boven alle andere users, maar ik mag niet doen wat anderen wel doen, op dagelijkse basis, met nog veel extremere scheldwoorden?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
..een opkikkertje voor wie geen vertrouwen in mensen heeft.. *kuch*
http://www.riagg-rnw.nl/
Ik zou het eerder hypocriet willen noemen inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
..want ik sta niet boven alle andere users, maar ik mag niet doen wat anderen wel doen, op dagelijkse basis, met nog veel extremere scheldwoorden?
Dan ben ik juist toch niet hooghartig?
...dat moet je helemaal zelf weten, hoe je het hele gebeuren beoordeelt. Ik heb zelf niet het idee dat ik verhoudingsgewijs nou zo extreem hypocriet ben, en op het niet weer enkel op mezelf te betrekken (slachtofferrol enzo...) enkele anderen ook niet, maar niet perfect en volkomen consequent, want dat is NIEMAND.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou het eerder hypocriet willen noemen inderdaad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |