We waren al klaar hoor...spuit elf..quote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Van iemand die zijn verdriet naar de wereld communiceert door 's nachts de stereo op tien te zetten, en met zijn buren communiceert via briefjes, is de vaststelling "normale communicatie" moeilijk serieus te nemen.
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.quote:Op maandag 20 april 2009 23:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Probeer eens normaal te doen Lamon.
Je lokt reactie uit en krijgt ze, komt van twee kanten hè. En een topic gaat niet dicht omdat jij het wil, dan had je hem niet moeten openen.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.
En toen ik nog aardig deed en iedereen me uit zat te schelden, bemoeide je je er ook niet mee, dus waarom nu ik me aan het niveau van het forum aanpas ineens wel?
Sociologisch vraagje, dus on-topic?
Dan moet je ook niet zeuren als ik me net zo debiel ga gedragen als de gemiddelde contactgestoorde user...iets met consequent zijn enzo..quote:Op maandag 20 april 2009 23:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je lokt reactie uit en krijgt ze, komt van twee kanten hè. En een topic gaat niet dicht omdat jij het wil, dan had je hem niet moeten openen.
Je IQ is natuurlijk maar een klein onderdeel van wie je bent. Dat jouw mentale status en rationele denkvermogen niet echt van een hoogstaand niveau is moge toch wel duidelijk zijn na de topics die je de laatste tijd aanmaakt in R&P.quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had 136 bij een redelijk officiele IQ test, zo slecht is dat toch niet, bij de BNN test had ik meer, maar die is uiteraard niet serieus te nemen.
Van wie hoorde je het eigenlijk? Ik ben zooooooh benieuwd.
Grootste compliment wat je kan krijgen op internet, dank je. Dat betekent dat ik wel normaal ben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:50 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Je IQ is natuurlijk maar een klein onderdeel van wie je bent. Dat jouw mentale status en rationele denkvermogen niet echt van een hoogstaand niveau is moge toch wel duidelijk zijn na de topics die je de laatste tijd aanmaakt in R&P.
Niet dat dit zal doordringen tot je, die illusie heeft niemand meer.....
Ik vind het niet netjes om Krentenbol. met 'mens' aan te spreken.quote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sluit het topic dan gewoon, mens..echt, ik heb dit forum aan vrienden laten zien, en hier zitten toch veel meer contactgestoorde idioten dan ik in het echt meemaak.
En toen ik nog aardig deed en iedereen me uit zat te schelden, bemoeide je je er ook niet mee, dus waarom nu ik me aan het niveau van het forum aanpas ineens wel?
Sociologisch vraagje, dus on-topic?
..zij duidelijk ook niet, maar mij uitschelden voor alles en nog wat was niet erg, ik heb 0 respect voor dat soort mensen in het echt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:22 schreef B.E.D het volgende:
Ik vind het niet netjes om Krentenbol. met 'mens' aan te spreken.
Een beetje meer eerbied graag.
Behalve de buurvrouw waar het om ging, dus niet 1 of andere anonieme internetgek, maar degene die er mee te maken had.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:30 schreef B.E.D het volgende:
Ach, feit blijft dat ieder weldenkend mens het ermee eens is da jij niet midden in de nacht je muziek luid moet afspelen, maar een koptelefoontje moet gebruiken.
Dan was dit topic ook niet nodig geweest.
Ik weet het niet waarom ik zo overkom, ik ben gewoon mijn verveling aan het verhelpen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:34 schreef kingmob het volgende:
Het zit je hoog dat 'internetgekken' enzo he? Het staat zelfs in je onderschrift, wat is jou overkomen dat je zo enorm gefrustreerd overkomt?
Leg uit, want ik heb dit nu 5x gelezen maar zie geen verband tussen dat wat je quote en je reactie... je maakt er zelf elke keer maar wat van hé?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grootste compliment wat je kan krijgen op internet, dank je. Dat betekent dat ik wel normaal ben.
Onzin. Je spreekt jezelf weer tegen. Niks behalve de buurvrouw, die had er net als iedereen blijkbaar last van.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Behalve de buurvrouw waar het om ging, dus niet 1 of andere anonieme internetgek, maar degene die er mee te maken had.
Maar pas nadat je haar een briefje schreef met al je problemen en zorgen, had ze begrip voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:53 schreef Lamon het volgende:
Nadat ik 's nachts nogal hard muziek draaide, om mezelf af te reageren, door wat nare gebeurtenissen, kreeg ik een klacht van de buurvrouw.
Vooruit. Maar niet alleen ik zou dat moeten doen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:45 schreef kingmob het volgende:
Iemand die 'mensen op internet' als een homogene groep ziet, waar hij zichzelf niet aan toevoegd terwijl hij de verveling verdrijft op internet, kan zichzelf niet volwassen noemen. Het is tijd voor wat zelfkritiek denk ik.
Eerder overschreeuwde onzekerheid. Misschien wel een borderliner dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:27 schreef Tabula.Rasa het volgende:
Lamon, ben je manisch-depressief en/of heb je een narcistische persoonlijkheidsstoornis (afwisselend somatisch en cerebraal)?
Tja, ik ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:30 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Eerder overschreeuwde onzekerheid. Misschien wel een borderliner dan?
Jij voelt je echt ver boven de rest verheven, hè?quote:Op maandag 20 april 2009 23:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren als ik me net zo debiel ga gedragen als de gemiddelde contactgestoorde user...iets met consequent zijn enzo..
Nee.quote:Op woensdag 22 april 2009 01:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij voelt je echt ver boven de rest verheven, hè?Ik vraag me af wat je hier dan nog doet, dit is toch ver boven jouw stand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |