Echt waar joh? Hoe weet je dat precies dan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.
..omdat ik niet kan oordelen over een vreemde of hij wel of niet op "het verkeerde pad" komt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echt waar joh? Hoe weet je dat precies dan?
.. kerel, er bestaat zoiets in de wereld als sarcasme hè.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
..omdat ik niet kan oordelen over een vreemde of hij wel of niet op "het verkeerde pad" komt.
Die levenswijsheid kun je soms misschien enkel bij hele bekende mensen waar je jarenlang een intieme band mee hebt constateren, als buitenstaander is dat natuurlijk niet te peilen, dus heb je nog wat levenservaring te weinig. Wat ik je niet kwalijk neem, maar het is wel zo.
Sarcasme is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
.. kerel, er bestaat zoiets in de wereld als sarcasme hè.
Ik denk, ik zeg het even.
Dan jijquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
...denk het niet, en ik ben iets wijzer dan jou.
Ik zei niet dat ik beter kon spellen, na een avond zuipen. Ik vind dat ik het nog redelijk doe..quote:
Anders gooi je even die speakers open, pomp je er wat metal uit en schrijf je de buurvrouw morgenochtend dat het ditmaal die verdomde, cynische Fok!kers waren die zichzelf nog wel gaan tegenkomen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik beter kon spellen, na een avond zuipen. Ik vind dat ik het nog redelijk doe..
Ik krijg dat idee bij jou ook wel eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent wel een beetje gefrustreerd he?
..vind ik dus ook een interessant fenomeen, terwijl je ze in het echt zo omver blaast verbaal.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:55 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat 't op een forum zoals dit nogal lastig kan zijn want de strontvliegen komen van alle kanten aanwaaien. Maar goed, dat wisten we al en hoort erbij blijkbaar.
Lamon hapt zo leuk. Dat is het vooral, denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:55 schreef popolon het volgende:
Ik weet dat 't op een forum zoals dit nogal lastig kan zijn want de strontvliegen komen van alle kanten aanwaaien. Maar goed, dat wisten we al en hoort erbij blijkbaar.
Aan zijn taalgebruik te zien heb ik het idee dat hij inderdaad niet gefrustreerd raakt vande reactie's dat vind ik wel geruststellend.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
Lamon hapt zo leuk. Dat is het vooral, denk ik.
Diequote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef Bargain het volgende:
Aan zijn taalgebruik te zien heb ik het idee dat hij inderdaad niet gefrustreerd raakt vande reactie's dat vind ik wel geruststellend.
![]()
Nee, dat is geloof ik zijn bosje excuses-blommen voor de buurvrouw. Op aanwijzen van een eerdere post, geloof ik:quote:Heeft ie nou weer een briefje gekregen ? Oftewel heeft hij weer die muziek aangezet vannacht ?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef eleusis het volgende:
Leuk briefje, maar ik mag aannemen dat je binnenkort een mooie bos bloemen voor je buurvrouw gaat kopen.
Hoezo?quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]God, heerlijk die typische Fok!-reacties.
Je kunt ook aan verdiepingen denken. Boven- of onderbuurvrouwquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Hoezo?
TS woont op 88, en die buurvrouw op 66.
Dus TS muziek is 10 huizen verderop nog te horen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |