quote:Precies op tijd voor het Miranda Cosgrove fapuurtje, dat hier om 13:00 begint.Op woensdag 27 oktober 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Phineas & Ferb is afgelopen. Ergo, ik ben er weer.
quote:Ah, dan trek ik even een jogginbroek aanOp woensdag 27 oktober 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Precies op tijd voor het Miranda Cosgrove fapuurtje, dat hier om 13:00 begint.
quote:Ik ben gewoon naakt, hoorOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ah, dan trek ik even een jogginbroek aan.
quote:
quote:deze
quote:
quote:
quote:Jammer, had het hier net zo naar m'n zin.Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hef bij deze de KLB SC op, het ga jullie goed.
quote:Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jammer, had het hier net zo naar m'n zin.
quote:ga naar oud scOp woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!
quote:"Bij dezen"Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef Chriz2k het volgende:
Ik hef bij deze de KLB SC op, het ga jullie goed.
quote:Ik doe eerst nog wel even examen enzo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe periode in je leven, sla je vleugels uit!
quote:Oh, ze is inmiddels 18. Dacht dat ze 16 was ofzo. Dan kan het wel.Op woensdag 27 oktober 2010 13:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou
quote:Ze is echt vormloosOp woensdag 27 oktober 2010 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ze is inmiddels 18. Dacht dat ze 16 was ofzo. Dan kan het wel.
quote:Dat wel. Ik vind jou dan ook veel mooier.
quote:Ik durfde het niet te zeggen, want dan gaat iedereen gemeen tegen mij doen dat ik jaloers ben enzo.
quote:Tegen jou doen we dat wel ja. Maar niet tegen Allure.Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen, want dan gaat iedereen gemeen tegen mij doen dat ik jaloers ben enzo.
quote:Zo is het maar netOp woensdag 27 oktober 2010 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen jou doen we dat wel ja. Maar niet tegen Allure.Tenzij je een deathwhish hebt natuurlijk.
quote:Vertel je verhaal, mijn 18 jarige vriendjeOp woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gisteren intens gecockblocked door 'De Dronken Vriendin'.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben gisteren intens gecockblocked door 'De Dronken Vriendin'.
quote:Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanOp woensdag 27 oktober 2010 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
[..]
Vertel je verhaal, mijn 18 jarige vriendje.
quote:Mensen die het voor iedereen verpesten.Op woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanmaar ik zo van 'Volgens mij ben ik niet echt welkom
' en ik ging dus, en die chick laat me uit. Dus wij hebben bijna sexy time bij de deur, vliegt de andere deur open en staat dat duivelskind weer daar.
Ik geef haar een kaakslag, rijt haar schedel open en blijf een minuut lang doorslaan op de vleselijke resten.
quote:Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt levenOp woensdag 27 oktober 2010 13:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chick, bleven 2 vriendinnen bij haar slapen, ik ben zo'n gentleman om DOOR DE REGEN een klein omweggetje te maken met een vriendin van haar achterop, ik word binnen uitgenodigd. Begint die kleine bereslet te roepen zodat heel het huis wakker word 'WIE IS DIE KEREL HIER ****** LAAT DIE KEREL UIT'. Ik en die andere 2 echt zo vanmaar ik zo van 'Volgens mij ben ik niet echt welkom
' en ik ging dus, en die chick laat me uit. Dus wij hebben bijna sexy time bij de deur, vliegt de andere deur open en staat dat duivelskind weer daar.
Ik geef haar een kaakslag, rijt haar schedel open en blijf een minuut lang doorslaan op de vleselijke resten.
quote:ene kant logisch. Je hebt sex met dat meisje en daarna niks meer. Je bent niks verplicht tegen over de rest. Dus schreeuwen is, in dit geval, gewoon toegestaan.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt leven'
Werkt echt.
quote:Ja maar het was geen vreemde, het zat gecompliceerd in elkaar met vriendinnen en mijn matties.Op woensdag 27 oktober 2010 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent veel te vriendelijk. Ik had gewoon tegen dat duivelskind gezegd 'kanker op slet, als je nog langer dan vandaag wilt leven'
Werkt echt.
quote:Dat het geen vreemde is komt alleen maar van pas als je wraak neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar het was geen vreemde, het zat gecompliceerd in elkaar met vriendinnen en mijn matties.
quote:deze jongenOp woensdag 27 oktober 2010 14:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik had gewoon met een verleidelijke blik naar haar toegelopen om haar vervolgens in katzwijm te zien vallen waarna ik terug zou zijn gegaan naar die eerste dame om de jaloezie compleet te maken.
quote:owh autorefresh? Dat zet ik uitOp woensdag 27 oktober 2010 14:01 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon nooit meer F5en, ik digg dit hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |