Het eerste deel vooral.quote:
Die man doet er goed aan zichzelf uit de genenpool te verwijderen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:18 schreef pberends het volgende:
Lam weer in de Tv draait door afgelopen maandag. "Het zal toch niet waar zijn?!?"
Gezien z'n geaardheid is dat een koud kunstje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die man doet er goed aan zichzelf uit de genenpool te verwijderen...
Nee, het gaat om de mogelijkheid tot voortplanting...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:05 schreef Pitom het volgende:
[..]
Gezien z'n geaardheid is dat een koud kunstje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets vreselijks gebeurd. Ik was het eens met Mart Smeets!
Dat is niet echt iets wereldschokkends.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is iets vreselijks gebeurd. Ik was het eens met Mart Smeets!
Ach welnee, was een lollig grapje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik te vergaan wat Hugo zei..Grapje zei Hugo tegen Mart. Mart kon er niet om lachen.
Als er iemand geen humor heeft is het Mart wel. Geniale grap van Borst!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat vond ik te vergaan wat Hugo zei..Grapje zei Hugo tegen Mart. Mart kon er niet om lachen.
Dat weet ik welquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:55 schreef pberends het volgende:
Als er iemand geen humor heeft is het Mart wel. Geniale grap van Borst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |