quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden waarom bijna elke maffia zn uiterste best deed om Hara door het slijk te halen tot op het punt dat dorps zich tegen haar gingen keren..Ja, al die mafia die ik heb opgehangen, er kwam geen eind aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Wiequote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
Geen posts verwijderen in mijn forum
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er is maar 1 reden waarom bijna elke maffia zn uiterste best deed om Hara door het slijk te halen tot op het punt dat dorps zich tegen haar gingen keren..Ja ze is wel goed, ook al zat ze er een paar keer naast. Maar veel hulp kreeg ze dan ook niet. Niet openlijk in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nouja trevland als ik het me goed kan herinneren...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, al die mafia die ik heb opgehangen, er kwam geen eind aan.
Logisch wel dat zombie op jou ging want iedereen in topic stemde opeens op yossander.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nouja trevland als ik het me goed kan herinneren...
En een hoop hints die de rest de juiste kant op heeft gestuurd..
Maar had je die zombie nou wel of niet op mij afgestuurd?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
Puntenslijpsel (13) Ez, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, naatje_1, Rave_Nl, Tombolafan EllaN, JB, Isdatzo
Lynda (7) D., Etc, bloodysunday, iBenny, Puntenslijpsel, Pheno, faceoff
TheVulture (7) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik, charmed_angel, Myraela, Lekiamh
Kalkmaar (1)tripack
Calex (2) Ladi, Trev
Stali (4) Blessed, Susi, Sheep, zarGon
Blanco (2) Huppel, JJH
Ik gun Calex wel wat meer stemmen
We zien bij de kill wel wie er maffia isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maffia-alert! [ afbeelding ]
Ja, jij. Jij bent altijd maffia. En nu die afwijkende stem, mij maak je niks wijs knul!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
We zien bij de kill wel wie er maffia is
We hebben bekeken wie er dood moest. Rave, en dan heel misschien was het yosander wel. Dus zombie dan maar op rave en wij yosander.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel dat zombie op jou ging want iedereen in topic stemde opeens op yossander.
Ik was de onschuld zelve..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel dat zombie op jou ging want iedereen in topic stemde opeens op yossander.
Uhuh en ik ben nonquote:
Jij leest gedachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef lynda het volgende:
Samenvatting vorig topic:
Niets boeiends gemist.![]()
Voordeel van regelmatig kunnen F5'en omdat ik thuis aan school bezig benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij leest gedachten![]()
Hier ging ik net om vragen![]()
Heb in ieder geval niets gemist..
Moet je naar het H-topic gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, heerlijk. Ik kan wel weer van venijn en haat gebruiken.
Ja, dat is fonetisch al een haattopic, laat staan de zure lucht daarbinnenquote:
Geen probleem. Moet je ff op msn komenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, heerlijk. Ik kan wel weer van venijn en haat gebruiken.
Ik vertrouw je niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet je ff op msn komen.
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.
Wie is er nou de maffia?
Ja, Hara, vertel eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.
Wie is er nou de maffia?
Vooral door de way obvious ignorant vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken he![]()
Ik verdenk jou trouwens
Ik denk, ik vraag het even. Zijn we gelijk klaar en het scheelt een boel dooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken he![]()
Ik verdenk jou trouwens
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaanquote:
Ja echt naaiballen die SL-ersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaan
Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen..quote:
Ja daarom juist..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie eens lekker wieberen met de beschuldigingen aan mijn adres dat ik vals zou spelen
Goeiemorgen, nog niet eens moorden gepleegd en alweer beschuldigd. Gaat lekker zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen..
[..]
Ja daarom juist..
iemand die
- niet vermoord gaat worden in de eerste nacht
- genoeg sympathievotes krijgt om BM te worden
- door dat BMschap niet meer gekillt kan worden door bodyguards.
waarom zou je die situaties niet ten volste uitbuiten door het spel intressanter te maken door een maffia gegarandeerd tot BM te laten kiezen..
ja, ik heb ook op haar gestemd dus daar niet van..
dank hiervoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef lynda het volgende:
Samenvatting vorig topic:
Niets boeiends gemist.![]()
koffiemanager.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe worden de rollen eigenlijk verdeeld? Lootjes trekken of worden de rollen bewust toegekend?
Je kunt Onno vervangen, hihi.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat Onno de koffie haalt
Ik vind Onno wel gaaf.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat Onno de koffie haalt
Ik verdenk zelfs mezelf Ik ben nieuw bij het spel, dus ik zou het ook gewoon zomaar niet kunnen snappenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verdenk zelfs mezelf Ik ben nieuw bij het spel, dus ik zou het ook gewoon zomaar niet kunnen snappen
Mensen zij ge-pm'd met hun rol hoor. En het is nogal een operatie, dan kan er iemand tussendoor geglipt zijn. Of je liegt dit, en zegt dit om jezelf niet verdacht te makenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat er dan even gePMt wordt ofzo. Bedankt he
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mensen zij ge-pm'd met hun rol hoor. En het is nogal een operatie, dan kan er iemand tussendoor geglipt zijn. Of je liegt dit, en zegt dit om jezelf niet verdacht te maken!
Dat gebeurde altijd. Maarja, veel plezier hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat hij een pm bedoelt om te vragen of hij ook mee wilde doen
Ja, ik word met dit soort dingen bloedfanatiekquote:
Oh. Nou. Daar kan ik niks over zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat is vrij handig in dit gevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik word met dit soort dingen bloedfanatiek.
graag gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Lieverd, doe niet zo beledigdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gebeurde altijd. Maarja, veel plezier hè
Misschien niet, want hoge bomen vangen veel windquote:
Ow, die. Die had ik ook niet gekregen hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Niet door mij. En dat ga ik ook niet doen, mij teveel werk. Je weet best wanneer een spel ongeveer is afgelopen, dan moet je zelf maar een kijken maar mijn schuld is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet door mij. En dat ga ik ook niet doen, mij teveel werk. Je weet best wanneer een spel ongeveer is afgelopen, dan moet je zelf maar een kijken maar mijn schuld is het in ieder geval niet.
Die PMs waren ook vooral wanneer we gestopt waren en weer opnieuw gingen beginnen. Echt niet bij elke nieuwe ronde van een bestaande reeks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.
Ook timmmmm wist dat het op zn eind liep en er dus ieder moment een nieuwe ronde kon starten
En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topicsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Als het goed is is de PM duidelijk genoeg over je rolAls je die niet begrijpt wens ik je veel sterkte in dit spel
Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topicsEn veel succes met het ontmaskeren van waahede en leugens in dit spel
Maar stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien niet, want hoge bomen vangen veel wind. Maffia wil natuurlijk de stille niet-zo-serieus-meedoende mensen erin houden.
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??
Ga jij eens snel daten!
Niks, het is toch donkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1
Kom eens naar singlesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1
Nee geen donker date maar een echte hellup ik ben zenuwachtig en stuiter stuiter gewoon bij daglicht datequote:
Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je er wat moois van gemaakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Even snel de broccoli naar binnen werken, tekst staat klaar
Ojee wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'?
Dat doe ik als enige en dan ook nog eens alleen bij mensen die er om vragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel zo leuk voor de rest.quote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Ik wil ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Calex, Stali, Lynda, TheVulture en Kalkmaar gingen samen in een hoekje staan zuipen
De verkiezingen zijn geweest hoor, de plannen kunnen weer vergeten wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd naar de bestuurlijke plannen voor ons dorp! Hoe denk de burgemeester ons dorp veilig en misdaadvrij te houden?
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hara en SG hebben vorige week een nieuw dorp bij elkaar geneukt en gebaard
Vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat we nu ook opdrachten/hints gingen krijgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.
Hear hear!quote:
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3lquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
En juist daardoor doen ze nu mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Nu is de kooi open.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3l
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschrevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En juist daardoor doen ze nu mee.
Moeten Hara en SG eigenlijk wel mee verder gaan he
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu is de kooi open.
En hier geldt mijn macht niet.
Ik ben Queen. Geen Burgemeester.
Dat is die PS.... die heeft gewonnen van mijn ingezette speelpop TV!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word liever homo-erotisch in leven gehouden.
O moet ik mijn fake boobies van mijn alter ego Anita Fajina weer uit de kast trekken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Boh dus ik had voor BM moeten gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
Weer iets geleerd voor de volgende rondequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus ik had voor BM moeten gaan
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven?
Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weer iets geleerd voor de volgende ronde
Of jij speelt echt heel naief of jij hebt een geweldige tactiekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Tja, jij keek liever aan de zijlijn... als een ware spion!
Zit wat in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regel
Je kunt ook de bischierige dorpsbewoners daarmee inpakken hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken..
Had je verloren van mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus ik had voor BM moeten gaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Had je verloren van mij.
We moeten de A-cupjes ook een kans geven
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
OMG ik heb niet gestemd.
Ik dacht dat het om 7 uur was.
Nouja. Ik had er toch weinig aan kunnen veranderen
Zijn nou vanavond al de eerste nachtkills?
Heb je al ge-pm'd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmen
Uiteraardquote:
Oh dan zal ik mijn maffia kills even door pmen naar Hara.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmen
In the end I will rule them all.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog helemaal geen BM worden. Eerst een beetje handigheid in het spel krijgen, weten hoe de tips en hints in elkaar steken en dan ga ik wel voor upgrades.
2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
En jij en jij en jij?quote:
Vorige ronde was 3 de "standaard" kon wel eens afgeweken worden maar we konden uitgaan van 3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.
Instead of a dark lord you shall have a queenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Instead of a dark lord you shall have a queen?
Ik kreeg wel een PMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!
Wacht.. ho... hoerig... mafiahoerrrr!! Jongens ik heb er eentje!
Lynchen die handel, first thing tomorrow!!!!
Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!
Wacht.. ho... hoerig... mafiahoerrrr!! Jongens ik heb er eentje!
Lynchen die handel, first thing tomorrow!!!!
Wat gaan jullie hard!quote:
Net pas?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat gaan jullie hard!
Evengoed gefeliciteerd Puntenslijpsel.
P.S. weet niet of jullie het allemaal meegekregen hebben maar ik hoorde net dat Antonie Kamerling is overleden. Vreselijk.
“Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!”quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.
Mijn reactie zit ergens tussen dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Ik denk ik maak de opmerking niet want misschien is ie te...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Fuuuuuuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschreven
Het is z'n lot
Behalve voor een paar hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel erg dat ie dood is, heel sneu voor Isa en de kids.
Maar het leven gaat door
EDIT: ik kan niet lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
quote:Aantal kills per maffiafamilie. 5 wordt deze keer naar beneden afgerond omdat het anders te hard gaat aan het begin.
dus 6 mobs = 3 kills (als de spion er bij komt en iedereen verder nog in leven)
5 mobs = 2 kills
4 mobs = 2 kills
3 mobs = 2 kills
2 mobs = 1 kill
1 mob = 1 kill
Doe je weer mee?quote:
Hij staat in de OP dus lijkt me welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit; fobogelul
Ik dacht vanavond al. Daarom hang ik op FOK! terwijl ik nog moet eten.quote:
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste damequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit: ja dus.
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
Is het nu wel of niet vanavond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij staat in de OP dus lijkt me wel![]()
Quote je daarom expres Naatje?![]()
Ik ben sporten, kom vanavond wel even kijken of ik kan helpen met de hints.
Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.quote:
Ah okay. Dank je wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit ietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste dame
toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets
Nee is nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzo
Hehe.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets
Hoi. Jij ook hier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op zeker van niet.
Pas om 22:05 uur is Oh Oh afgelopen en dan pas kan ik weer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja. Ik zou alleen meedoen als hara mij een mob-rolletje toe wilde bedelen.
Oja, zo ging dat altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja. Ik zou alleen meedoen als hara mij een mob-rolletje toe wilde bedelen.
Nou, je moet wel wat "leverage" hebben natuurlijk. Omkoping, chantage, vriendjespolitiek, verzin maar ietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oooo, je moet dus gewoon vrágen om een rol
Owquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, je moet wel wat "leverage" hebben natuurlijk. Omkoping, chantage, vriendjespolitiek, verzin maar iets.
Je bent een vrouw, dat geeft mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow
Ik heb niets om mensen mee om te kopen
Je bent me voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat geeft mogelijkheden.
In mijn ogen anders meer dan genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow
Ik heb niets om mensen mee om te kopen
ook uit jouw oogpunt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.quote:
Stuur je de foto's door?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.
Ik zie Hara daar niet in mee gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bureau waar ik onder kan kruipen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
In mijn ogen anders meer dan genoeg
Gelukkig zijn er 2 spelleidersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie Hara daar niet in mee gaan![]()
Hoef ik er maar een om te kopen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 2 spelleiders![]()
Tevens hallo daar ben ik weer.
Net op tijd
Dan koopt de één de ander weer omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoef ik er maar een om te kopen dan?
Ligt eraan wat je precies wil hebben, als je informatie wil is één genoeg, die kan je immers informatie verstrekken zonder dat de ander het weetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoef ik er maar een om te kopen dan?
Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Laten we dadelijk een beetje in een andere volgorde spelers gaan nakijken, dus niet dat iedereen begint bij speler 1, 10 spelers checkt, dan stopt en dat we dan 20 keer de de history van de eerste 10 man voorbij zien komen en de rest niet.
Sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...
Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks bepaald iedereen voor zichzelf, ik begin bij 20, dat bedoel ik meer![]()
Misschien is het handig dat je gewoon zegt dat 40 bij 1 begint, 1 bij 2, 3 bij 4, enz (en dan dus gewoon steeds degene die nou jou is en nog niet dood is)
Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.
Ik bedoel maar, als 20 spelers allemaal random ergens beginnen kan je er vanuit gaan dat dit vrij redelijk verspreid is
Ja heel leuk, maar wij kunnen mensen dus niets opleggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggenWant als je degene die je niet vertrouwt + degene na jou in het lijstje hebt bekeken, dan is iedereen alvast bekeken.
Dat bedoel ikquote:
Zie mijn 1e post daaroverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het zo van belang om een volgorde te hebben bij het checken?
Gewoon stemmen waar de BM op stemt bij de lynch, dan kan je daarna de BM de schuld geven als het een deurp is, en de BM complimenteren als het een maffia is. En, als je zin hebt om hints te zoeken, dan moet je dat uiteraard doen, maar ik zou de eerste stemronde even afwachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop dat ik het allemaal snap
Wat maakt dat uit dan? Je houdt alles toch voor jezelf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie mijn 1e post daarover![]()
Zodat elke speler ongeveer even vaak gecontroleerd wordt, anders wordt de ene heel vaak gecontroleerd en de ander compleet over het hoofd gezien.
Heel veel had niemand er uit gehaaldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dat hoop ik ook.
Toen ik de hints van de vorige keer las dacht ik, oei die had ik er niet uit gehaald, maar ik deed toen ook niet mee dus minder actief zoeken.
Dat is het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het zo van belang om een volgorde te hebben bij het checken?
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Je houdt alles toch voor jezelf?
Dat doen sommige mensen, maar anderen posten in t topic wat ze gevonden hebben om zo de rest mee te krijgen in hun stemmen op degene naar wie zij denken dat de hints leiden en die dus maffia is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, je wil natuurlijk met je dorpelingen de maffia vinden en die ritueel uitmoorden. Kan je wel je info voor jezelf houden, maar dan heb jij met één stem niet veel te zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar haraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeJe overlegt met de rest, je bent met de dorpsbewoners immers in de meerderheid. Zo kan je elkaar helpen om alle hints te vinden en de maffia uit te schakelen. Er zijn alleen een paar rotte appels die juist de dorpsbewoners als schuldigen proberen aan te wijzen.
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het niet
Ik kijk gewoon iedereen, eerst een beetje oppervlakkig scannen en daarna dieper op mensen ingaan die evt een eerste hint tegen zich hebben.
Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?
Dan moet je toch mensen overhalen om met je mee te gaan en daar zal je je hints toch voor moeten delen? Of begrijp ik het niet goed?
Ja dat zal nog wel een keer of 5 gebeuren deze rondequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar hara)
Ik deel het sentiment.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig.
Ik geloof het welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?
Nee, maar ik bedoel meer dat iedereen wat dat betreft toch doet wat ie zelf wil. En je moet wel meekijken wat anderen zeggen, anders is t niet te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.
wut?quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar gelukkig hebben we het noob-voordeel, ervaren spelers worden eerder vermoord.
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig.
Ik ben nog heelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga het morgen wel lezen, ben kapot
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja..
Ik wil zo graag meespelen. Baal er echt van als ik nu al meteen dood ga.
Bij ongeveer iedereen alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij al gebliekt vliesje
Waarom dat dan weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.
Jij wil altijd winnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Dan mag je hopen dat de maffiahoer het op jou heeft gemunt:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Als ik dood moet dan wel het liefst met een enorme dildo in mijn kont
Vertel dat maar in het homotopicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Weet niet of je inspraak hebt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Inderdaad. Als je helemaal niets doet ben je het veiligst. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Jammer voor je dat Ladi niet de SL isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
Nee dat zei je niet, en er is maar 1 BM, en er zijn meer actieve spelers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
Nope. We leven nog.quote:
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
wat een toevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
De dorpsbewoners waren al in het voordeel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..
zou kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
Dat is echt hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |