abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:49:12 #1
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_87290257

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelyncht worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelyncht worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelyncht. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 21:40 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 22:00 kan plaatsvinden. Om 19:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 19:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 22:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelyncht worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelyncht worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De lynch zal elke dag om 19:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen.)
Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn. Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
We hebben deze ronde twee groepen mafia die elkaar en het dorp dood willen hebben.

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker- Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Zombie - Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Spion - Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Busdriver - De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen deze nacht.
Als Persoon A door de mafia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Voor bescherming/nachtwakerattack/ed geldt hetzelfde. Op deze manier kan de mafia zichzelf ook per ongeluk afmaken, en dat is grappig. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen

Gekke dokter - De gekke dokter kiest net zoals de normale dokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gek bent of niet.

Deelnemers
1. Susi Profiel | History | Fotoboek
2. StijnDa Profiel | History | Fotoboek
3. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
4. Ladidadida Profiel | History | Fotoboek
5. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
6. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
9. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
10. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
11. Stali Profiel | History | Fotoboek
12. Lekiamh Profiel | History | Fotoboek
13. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. Ezechielk Profiel | History | Fotoboek
16. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
17. tripack Profiel | History | Fotoboek
18. JaniesBrownie Profiel | History | Fotoboek
19: CaLeX Profiel | History | Fotoboek
20: wendytje Profiel | History | Fotoboek
21: lynda Profiel | History | Fotoboek
22: SilentAlarm Profiel | History | Fotoboek
23. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
24. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
25. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
26. iBenny Profiel | History | Fotoboek
27. faceoff Profiel | History | Fotoboek
28. Myraela Profiel | History | Fotoboek
29.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
30 D. Profiel | History | Fotoboek
31. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
32. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
33. Pheno Profiel | History | Fotoboek
34. EllaN Profiel | History | Fotoboek
35. Ang3l Profiel | History | Fotoboek
36. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
37. JJH Profiel | History | Fotoboek
38. zarGon Profiel | History | Fotoboek
39. Huppelmuts Profiel History Fotoboek
40. bloodysunday Profiel | History | Fotoboek
41. BeamofLight Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:49:29 #2
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87290268
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Er is maar 1 reden waarom bijna elke maffia zn uiterste best deed om Hara door het slijk te halen tot op het punt dat dorps zich tegen haar gingen keren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al die mafia die ik heb opgehangen, er kwam geen eind aan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87290282
*O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:49:48 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87290283
Geen posts verwijderen in mijn forum :r
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:50:15 #5
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87290307
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
Geen posts verwijderen in mijn forum :r
Wie :o?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:50:23 #6
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87290312
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:45 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Er is maar 1 reden waarom bijna elke maffia zn uiterste best deed om Hara door het slijk te halen tot op het punt dat dorps zich tegen haar gingen keren..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze is wel goed, ook al zat ze er een paar keer naast. Maar veel hulp kreeg ze dan ook niet. Niet openlijk in ieder geval
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87290324
Puntenslijpsel (13) Ez, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, naatje_1, Rave_Nl, Tombolafan EllaN, JB, Isdatzo
Lynda (7) D., Etc, bloodysunday, iBenny, Puntenslijpsel, Pheno, faceoff
TheVulture (7) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik, charmed_angel, Myraela, Lekiamh
Kalkmaar (1)tripack
Calex (1) Ladi
Stali (4) Blessed, Susi, Sheep, zarGon

Blanco (2) Huppel, JJH

Samenvatting vorig topic:
Niets boeiends gemist.
:+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:51:47 #8
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_87290366
Puntenslijpsel (13) Ez, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, naatje_1, Rave_Nl, Tombolafan EllaN, JB, Isdatzo
TheVulture (7) Bartjebart, Ang3l, liesje1979, Tha_Erik, charmed_angel, Myraela, Lekiamh
Kalkmaar (1)tripack
Calex (2) Ladi, Trev

Blanco (2) Huppel, JJH

Ik gun Calex wel wat meer stemmen :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:52:00 #9
168777 Rave_NL
pi_87290376
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, al die mafia die ik heb opgehangen, er kwam geen eind aan.
Nouja trevland als ik het me goed kan herinneren...
En een hoop hints die de rest de juiste kant op heeft gestuurd.. ;)

Maar had je die zombie nou wel of niet op mij afgestuurd? :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:53:00 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87290422
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:52 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nouja trevland als ik het me goed kan herinneren...
En een hoop hints die de rest de juiste kant op heeft gestuurd.. ;)

Maar had je die zombie nou wel of niet op mij afgestuurd? :P
Logisch wel dat zombie op jou ging want iedereen in topic stemde opeens op yossander.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:53:38 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87290443
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:51 schreef Trevland het volgende:
Kalkmaar (1)tripack
Calex (2) Ladi, Trev

Blanco (2) Huppel, JJH

Ik gun Calex wel wat meer stemmen :D
Maffia-alert!
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:54:41 #12
216584 Trevland
pi_87290476
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Maffia-alert! [ afbeelding ]
We zien bij de kill wel wie er maffia is :7
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:55:33 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87290521
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

We zien bij de kill wel wie er maffia is :7
Ja, jij. Jij bent altijd maffia. En nu die afwijkende stem, mij maak je niks wijs knul!
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:57:02 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87290577
Wordt Vulture nou gewoon de (poco) loco burgemeester? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:57:15 #15
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87290582
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Logisch wel dat zombie op jou ging want iedereen in topic stemde opeens op yossander.
We hebben bekeken wie er dood moest. Rave, en dan heel misschien was het yosander wel. Dus zombie dan maar op rave en wij yosander.

Maar zullen we weer terug naar dit spel?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:57:31 #16
168777 Rave_NL
pi_87290595
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik was de onschuld zelve.. :{w
  donderdag 7 oktober 2010 @ 16:58:27 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87290634
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik was de onschuld zelve.. :{w
Uhuh en ik ben non :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87290646
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef lynda het volgende:

Niets boeiends gemist.
Jij leest gedachten _O_
Hier ging ik net om vragen :P
Heb in ieder geval niets gemist..
pi_87290865
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:58 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Jij leest gedachten _O_
Hier ging ik net om vragen :P
Heb in ieder geval niets gemist..
Voordeel van regelmatig kunnen F5'en omdat ik thuis aan school bezig ben *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:03:53 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87290885
O dit is ook al zo'n spel wat maanden later nog venijn doet opsspuwen tussen de deelnemers? :D

Lang leve Fok! *O*

>:) I'm game.
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:05:23 #21
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_87290937
Maanden? :{w
Jaren.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:06:31 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87290979
Ah, heerlijk. Ik kan wel weer van venijn en haat gebruiken.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:08:28 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87291061
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je naar het H-topic gaan ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:09:07 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87291093
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet je naar het H-topic gaan ;)
Ja, dat is fonetisch al een haattopic, laat staan de zure lucht daarbinnen :D.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:11:00 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87291147
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen probleem. Moet je ff op msn komen :') .
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:12:30 #26
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87291196
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Geen probleem. Moet je ff op msn komen :') .
Ik vertrouw je niet meer :{w.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:13:39 #27
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87291245
Há! Een vers topic.

Wie is er nou de maffia? :?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:14:09 #28
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87291266
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.

Ja DAT moeten we gaan uitzoeken he :D
Ik verdenk jou trouwens :Y
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:15:10 #29
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87291296
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.

Ja, Hara, vertel eens :').
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Vooral door de way obvious ignorant vraag :D.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:15:16 #30
168777 Rave_NL
pi_87291299
Maffia:
PS

Sowieso.
pi_87291305
Ik verdenk iedereen behalve mezelf.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:15:23 #32
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87291306
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ik denk, ik vraag het even. Zijn we gelijk klaar en het scheelt een boel dooien. :Y
pi_87291314
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
Maffia:
PS

Sowieso.
Ga je nou weer beginnen? :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:16:37 #34
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87291360
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
Maffia:
PS

Sowieso.
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaan :D
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87291541
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja echt naaiballen die SL-ers :N
Mij ook gewoon PMen dat ik een hoer ben!? Hoe durven ze!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:23:41 #36
168777 Rave_NL
pi_87291623
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:15 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen.. :D

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja daarom juist..

iemand die

- niet vermoord gaat worden in de eerste nacht
- genoeg sympathievotes krijgt om BM te worden
- door dat BMschap niet meer gekillt kan worden door bodyguards.

waarom zou je die situaties niet ten volste uitbuiten door het spel intressanter te maken door een maffia gegarandeerd tot BM te laten kiezen..

ja, ik heb ook op haar gestemd dus daar niet van.. :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:24:49 #37
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87291660
Gaan jullie eens lekker wieberen met de beschuldigingen aan mijn adres dat ik vals zou spelen :D
pi_87291696
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie eens lekker wieberen met de beschuldigingen aan mijn adres dat ik vals zou spelen :D
-O-
pi_87291717
Even bijlezen en alle Maffia en Wolven ontmaskeren :D.
pi_87291745
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen.. :D
[..]

Ja daarom juist..

iemand die

- niet vermoord gaat worden in de eerste nacht
- genoeg sympathievotes krijgt om BM te worden
- door dat BMschap niet meer gekillt kan worden door bodyguards.

waarom zou je die situaties niet ten volste uitbuiten door het spel intressanter te maken door een maffia gegarandeerd tot BM te laten kiezen..

ja, ik heb ook op haar gestemd dus daar niet van.. :')
Goeiemorgen, nog niet eens moorden gepleegd en alweer beschuldigd. Gaat lekker zo :')
Voor zover ik weet hebben de SL's in dit spel nog nooit (bewust) valsgespeeld
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 17:34:01 #41
18653 crew  D.
pi_87291986
quote:

[..]

Waren we al begonnen? :o
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:34:54 #42
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87292007
Hoe worden de rollen eigenlijk verdeeld? Lootjes trekken of worden de rollen bewust toegekend?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87292018
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef lynda het volgende:

Niets boeiends gemist.
dank hiervoor w/
uit een aspergernest
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:36:02 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292042
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe worden de rollen eigenlijk verdeeld? Lootjes trekken of worden de rollen bewust toegekend?
koffiemanager.nl
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:38:04 #45
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87292115
Ik ben dus zo werken, en Hara is zo ook weg. Killss komen dus iets later...
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_87292120
Puntenslijpsel (14) Ez, Stali, CLX, IJsdraakje, BeamofLight, Stijn, 08gnot, naatje_1, Rave_Nl, Tombolafan EllaN, JB, Isdatzo, wendytje
Kalkmaar (1)tripack
Calex (1) Ladi

Blanco (2) Huppel, JJH
uit een aspergernest
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:38:34 #47
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87292135
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

koffiemanager.nl
Handig :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:39:48 #48
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87292178
quote:

[..]

koffiemanager.nl
Wat een site. _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:41:30 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292241
Ja. Dus je mag wel vinden dat PS mafia is, maar dat zou niet door mij of SG komen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:41:42 #50
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87292247
Sterker nog. Ik ben nu werken :W. Tot straks :W.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 17:42:26 #51
18653 crew  D.
pi_87292271
quote:

[..]

koffiemanager.nl
Ik zie alleen dat Onno de koffie haalt :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:42:32 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292273
Dag schatjeeuhh. hvjwjnmk
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:42:49 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292280
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Je kunt Onno vervangen, hihi.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:43:29 #54
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87292300
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
Dag schatjeeuhh. hvjwjnmk
Precies
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:43:49 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87292313
quote:

[..]

koffiemanager.nl
:D ^O^

Cool!
L'Amour menaçant:
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 17:43:57 #56
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87292316
Onno moet het internet fixen!

insiders grapje zal wel niemand snappen ;(
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:04 #57
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87292319
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef D. het volgende:

[..]

Ik vind Onno wel gaaf. :Y
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:47 #58
18653 crew  D.
pi_87292339
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je kunt Onno vervangen, hihi.
Nee hoor, ik lust geen koffie :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:54 #59
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87292344
quote:
Ik verdenk iedereen behalve mezelf.
Ik verdenk zelfs mezelf Ik ben nieuw bij het spel, dus ik zou het ook gewoon zomaar niet kunnen snappen :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:45:25 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87292357
Ik verdenk niemand behálve mezelf!
Hoogachtend,
Erik.
pi_87292363
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik verdenk zelfs mezelf Ik ben nieuw bij het spel, dus ik zou het ook gewoon zomaar niet kunnen snappen :D
:P
Als het goed is is de PM duidelijk genoeg over je rol :) Als je die niet begrijpt wens ik je veel sterkte in dit spel :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:46:31 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87292389
Zijn we nou alweer begonnen?
Laffe huichelaar
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:47:26 #63
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87292413
Fijn dat er dan even gePMt wordt ofzo. Bedankt he
Laffe huichelaar
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:48:50 #64
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87292463
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Mensen zij ge-pm'd met hun rol hoor. En het is nogal een operatie, dan kan er iemand tussendoor geglipt zijn. Of je liegt dit, en zegt dit om jezelf niet verdacht te maken :o!
Hoogachtend,
Erik.
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 17:49:32 #65
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87292485
Ik denk dat hij een pm bedoelt om te vragen of hij ook mee wilde doen :')
With four other people
And aliens
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:49:56 #66
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87292499
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Mensen zij ge-pm'd met hun rol hoor. En het is nogal een operatie, dan kan er iemand tussendoor geglipt zijn. Of je liegt dit, en zegt dit om jezelf niet verdacht te maken :o!
:D
Oplettend jij he :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:50:42 #67
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_87292528
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat gebeurde altijd. Maarja, veel plezier hè :{
Laffe huichelaar
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:50:43 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87292531
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oplettend jij he :D
Ja, ik word met dit soort dingen bloedfanatiek :').
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:52:23 #69
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87292601
quote:
Oh. Nou. Daar kan ik niks over zeggen :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_87292618
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, ik word met dit soort dingen bloedfanatiek :').
Dat is vrij handig in dit geval ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:53:02 #71
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87292624
quote:
graag gedaan
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 17:53:58 #72
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87292646
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lieverd, doe niet zo beledigd :* We zijn praktisch in 1 ruk doorgegaan van de laatste kill naar de nieuwe aanmeldingen :')
With four other people
And aliens
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:54:12 #73
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87292655
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat is vrij handig in dit geval ;)
Misschien niet, want hoge bomen vangen veel wind :o. Maffia wil natuurlijk de stille niet-zo-serieus-meedoende mensen erin houden.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 17:54:51 #74
18653 crew  D.
pi_87292683
quote:
Ow, die. Die had ik ook niet gekregen hoor 8-)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:54:57 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292686
quote:

[..]

Niet door mij. En dat ga ik ook niet doen, mij teveel werk. Je weet best wanneer een spel ongeveer is afgelopen, dan moet je zelf maar een kijken maar mijn schuld is het in ieder geval niet.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:55:59 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292729
Ik ga niet voor en aan iedereen denken hoor :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:56:29 #77
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87292744
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet door mij. En dat ga ik ook niet doen, mij teveel werk. Je weet best wanneer een spel ongeveer is afgelopen, dan moet je zelf maar een kijken maar mijn schuld is het in ieder geval niet.
Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.
Ook timmmmm wist dat het op zn eind liep en er dus ieder moment een nieuwe ronde kon starten
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:56:50 #78
202014 JJH
Knetter. O+
pi_87292751
/signs off.

Tot later. :W
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:59:32 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87292855
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.
Ook timmmmm wist dat het op zn eind liep en er dus ieder moment een nieuwe ronde kon starten
Die PMs waren ook vooral wanneer we gestopt waren en weer opnieuw gingen beginnen. Echt niet bij elke nieuwe ronde van een bestaande reeks.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:02:57 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87292975
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als het goed is is de PM duidelijk genoeg over je rol :) Als je die niet begrijpt wens ik je veel sterkte in dit spel :P
En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topics ;) En veel succes met het ontmaskeren van waahede en leugens in dit spel :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:03:57 #81
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87293005
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topics ;) En veel succes met het ontmaskeren van waahede en leugens in dit spel :P
Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??
Ga jij eens snel daten!
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:04:11 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87293016
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Misschien niet, want hoge bomen vangen veel wind :o. Maffia wil natuurlijk de stille niet-zo-serieus-meedoende mensen erin houden.
Maar stille wateren hebben diepe gronden.
En stille wateren zijn makkelijker i te dammen ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:04:31 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87293032
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??
Ga jij eens snel daten!
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1 :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:06:20 #84
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_87293093
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1 :P
Niks, het is toch donker
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:07:22 #85
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87293129
quote:

[..]

Kom eens naar singles :*
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Niks, het is toch donker
Nee geen donker date maar een echte hellup ik ben zenuwachtig en stuiter stuiter gewoon bij daglicht date :D

Nu weer ontopic sorry voor deze dwaling :*
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:25:08 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87293715
Even snel de broccoli naar binnen werken, tekst staat klaar :9~
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 18:26:44 #87
18653 crew  D.
pi_87293764
quote:

[..]

Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'? 8-)
pi_87293771
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Even snel de broccoli naar binnen werken, tekst staat klaar :9~
Heb je er wat moois van gemaakt? :+

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'? 8-)
Ojee wat is dat nou weer? :{
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 18:29:00 #89
18653 crew  D.
pi_87293837
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ojee wat is dat nou weer? :{
Jij hebt zeker geen iPhone? :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:29:06 #90
163094 Ladidadida
pi_87293842
quote:

[..]

Dat doe ik als enige en dan ook nog eens alleen bij mensen die er om vragen.
pi_87293861
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:29 schreef D. het volgende:

[..]

Jij hebt zeker geen iPhone? :P
Wel een iPod Touch...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:30:05 #92
163094 Ladidadida
pi_87293867
quote:
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Wel zo leuk voor de rest.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:31:36 #93
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87293916

De burgemeesterverkiezing werd weer een waar spektakel. Hara en SG hebben vorige week een nieuw dorp bij elkaar geneukt en gebaard, dus al die nieuwe dorpers snappen er geen jota van. De oude inteeltkliek stemden allemaal op PS, maar waarom dan toch in hemelsnaam? PS is zeker mafia! En iedereen die op haar stemt ook!! Maar zo zit dat helemaal niet. De oude dorpers weten immers dat PS altijd gelijk afgemaakt wordt en gunnen haar daarom eindelijk eens een lang FOK!Town-leven. Maar daar was niet iedereen het mee eens. 'Ja, het is allemaal heel leuk en aardig, maar ik wil gewoon zelf burgemeester worden!' dachten er een paar. Maar het mocht allemaal niet baten. PS stond bovenaan, en PS bleef bovenaan staan.
Iedereen was aan het juichen toen PS haar nek versierd werd met een mooie ketting, behalve haar concurrentie. Calex, Stali, Lynda, TheVulture en Kalkmaar gingen samen in een hoekje staan huilen en zuipen terwijl PS tot diep in de nacht ging feesten met haar dorp.

Veel succes met je nieuwe taak, PS! Maak je naam waar.

Nachtelijke activiteiten moeten nu per PM naar mij en SG. We zijn allebei weg vanavond dus het wordt misschien iets later dan 22.00u.
pi_87293971
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Calex, Stali, Lynda, TheVulture en Kalkmaar gingen samen in een hoekje staan zuipen
Ik wil ook ;(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:34:19 #95
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87293991
Vive la maire!
Hoogachtend,
Erik.
pi_87294013
All hail PS :D.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 18:35:13 #97
18653 crew  D.
pi_87294019
Ik vind dat jullie Papiersnipper PS noemen maar verwarrend. Er is immers al een PS :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:36:36 #99
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87294079
Ben benieuwd naar de bestuurlijke plannen voor ons dorp! Hoe denk de burgemeester ons dorp veilig en misdaadvrij te houden?
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 18:37:12 #100
18653 crew  D.
pi_87294099
Ik dacht dat we nu ook opdrachten/hints gingen krijgen :P

edit: dat komt in de nacht natuurlijk :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:37:47 #101
163094 Ladidadida
pi_87294120
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd naar de bestuurlijke plannen voor ons dorp! Hoe denk de burgemeester ons dorp veilig en misdaadvrij te houden?
De verkiezingen zijn geweest hoor, de plannen kunnen weer vergeten worden :Y Zoals het hoort na verkiezingen!
pi_87294121
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hara en SG hebben vorige week een nieuw dorp bij elkaar geneukt en gebaard
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:37:57 #103
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87294126
En nu ijs voor iedereen w/
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:38:08 #104
163094 Ladidadida
pi_87294134
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat we nu ook opdrachten/hints gingen krijgen :P
Vanavond :)
pi_87294203
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:42:06 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87294284
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.

Doei!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:43:33 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294356
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:35 schreef EllaN het volgende:
All hail PS :D.
Hear hear!

En wat blinkt die ketting mooi om d'r nek he.... zo strak ook..... zou ie strakker kunnen?
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:46:39 #108
163094 Ladidadida
pi_87294499
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven! :(
pi_87294524
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven! :(
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3l :(
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:47:29 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294532
quote:

Kut (bah) hebben we dat weer gemist! ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:47:36 #111
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87294538
quote:
En juist daardoor doen ze nu mee.
Moeten Hara en SG eigenlijk wel mee verder gaan he :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:48:08 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294556
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3l :(
Nu is de kooi open.
En hier geldt mijn macht niet.
Ik ben Queen. Geen Burgemeester. }:|
Dat is die PS.... die heeft gewonnen van mijn ingezette speelpop TV!
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:48:40 #113
163094 Ladidadida
pi_87294579
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

En juist daardoor doen ze nu mee.
Moeten Hara en SG eigenlijk wel mee verder gaan he :D
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschreven _O-
Het is z'n lot :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:49:46 #114
163094 Ladidadida
pi_87294639
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nu is de kooi open.
En hier geldt mijn macht niet.
Ik ben Queen. Geen Burgemeester. }:|
Dat is die PS.... die heeft gewonnen van mijn ingezette speelpop TV!
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:49:52 #115
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87294644
quote:
:o.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87294647
Gelukkig werd ik in de vriezer gegooid ipv homo-erotisch dood geschreven...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:50:48 #117
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87294681
Ik word liever homo-erotisch in leven gehouden :9.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87294695
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
_O-
Mij niet gezien.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:51:30 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294711
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

O moet ik mijn fake boobies van mijn alter ego Anita Fajina weer uit de kast trekken? :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:51:41 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294717
quote:
:')
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:52:05 #121
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87294733
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Boh dus ik had voor BM moeten gaan :o
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87294779
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Weer iets geleerd voor de volgende ronde :)
pi_87294792
quote:
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven? :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:53:21 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87294795
Tja, jij keek liever aan de zijlijn... als een ware spion!
L'Amour menaçant:
pi_87294813
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Doei!
Die "Doei!". Woest erotisch.
pi_87294876
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven? :D
Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken.. :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:55:19 #127
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87294888
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Weer iets geleerd voor de volgende ronde :)
Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regel ^O^
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Tja, jij keek liever aan de zijlijn... als een ware spion!
Of jij speelt echt heel naief of jij hebt een geweldige tactiek _O_
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87294923
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regel ^O^
Zit wat in.
pi_87294961
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken.. :P
Je kunt ook de bischierige dorpsbewoners daarmee inpakken hoor :6
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:57:00 #130
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87294968
Ik wil nog helemaal geen BM worden. Eerst een beetje handigheid in het spel krijgen, weten hoe de tips en hints in elkaar steken en dan ga ik wel voor upgrades :D.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:57:01 #131
168777 Rave_NL
pi_87294972
quote:
:{

Laat ik nou net door 1 vinger vermoord zijn...

gat-ver-dam-me.. :r
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:57:55 #132
163094 Ladidadida
pi_87295007
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Had je verloren van mij.
We moeten de A-cupjes ook een kans geven :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:59:42 #133
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295073
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Had je verloren van mij.
We moeten de A-cupjes ook een kans geven :Y
Ik vind het helemaal goed zo :)
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87295157
OMG ik heb niet gestemd.
Ik dacht dat het om 7 uur was.
Nouja. Ik had er toch weinig aan kunnen veranderen :')
Zijn nou vanavond al de eerste nachtkills?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:02:44 #135
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295196
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
OMG ik heb niet gestemd.
Ik dacht dat het om 7 uur was.
Nouja. Ik had er toch weinig aan kunnen veranderen :')
Zijn nou vanavond al de eerste nachtkills?
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmen :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:04:10 #136
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87295273
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heb je al ge-pm'd?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:04:50 #137
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295303
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Heb je al ge-pm'd?
Uiteraard
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87295312
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh dan zal ik mijn maffia kills even door pmen naar Hara.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:06:10 #139
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295365
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:06:22 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295373
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog helemaal geen BM worden. Eerst een beetje handigheid in het spel krijgen, weten hoe de tips en hints in elkaar steken en dan ga ik wel voor upgrades :D.
In the end I will rule them all.
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:06:43 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295397
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:06:54 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295401
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Heb je al ge-pm'd?
En jij en jij en jij?
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:07:13 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295417
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.
Vorige ronde was 3 de "standaard" kon wel eens afgeweken worden maar we konden uitgaan van 3
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:07:47 #144
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87295445
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

In the end I will rule them all.
Instead of a dark lord you shall have a queen :D?
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:07:53 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295451
Ik meende het ergens gelezen te hebben in die bergen posts hiero :P
Maar ja, wie ben ik... ik ben gewoon een beetje gek! :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:08:52 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295503
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Instead of a dark lord you shall have a queen :D?
_O_ Cate Blanchett _O_
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:11:23 #147
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_87295621
quote:
Ik kreeg wel een PM :7
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:13:38 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87295715
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik kreeg wel een PM :7
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!
Wacht.. ho... hoerig... mafiahoerrrr!! Jongens ik heb er eentje!
Lynchen die handel, first thing tomorrow!!!!
L'Amour menaçant:
pi_87295820
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:{
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:16:33 #150
242666 BeamofLight
pi_87295846
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.
pi_87295918
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat gaan jullie hard!

Evengoed gefeliciteerd Puntenslijpsel.

P.S. weet niet of jullie het allemaal meegekregen hebben maar ik hoorde net dat Antonie Kamerling is overleden. Vreselijk.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:19:53 #152
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87295979
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat gaan jullie hard!

Evengoed gefeliciteerd Puntenslijpsel.

P.S. weet niet of jullie het allemaal meegekregen hebben maar ik hoorde net dat Antonie Kamerling is overleden. Vreselijk.
Net pas?

Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:21:03 #153
168777 Rave_NL
pi_87296040
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.
“Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!”

donderdag 7 oktober 2010 @ 19:21:49 #154
168777 Rave_NL
pi_87296063
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Net pas?

Mijn reactie zit ergens tussen de :{ en de :')...

:{ :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:22:17 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87296078
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Net pas?

Ik denk ik maak de opmerking niet want misschien is ie te... :')

L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:22:44 #156
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87296092
Ik waagde me er ook niet aan.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:23:41 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87296131
Ik zat in de trant van "Die heeft zichzelf gelyncht om de dorpsbewoners voor te zijn". :{
L'Amour menaçant:
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:24:41 #158
168777 Rave_NL
pi_87296177
Hij had zn fobo aangepast... :')_!
pi_87296345
:o Rave! :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:31:03 #160
168777 Rave_NL
pi_87296490
;(
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:31:11 #161
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87296496
Heel erg dat ie dood is, heel sneu voor Isa en de kids.
Maar het leven gaat door
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_87296673
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschreven _O-
Het is z'n lot :Y
Fuuuuuu

Ik heb tenminste sex :X

Ik
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:35:22 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_87296689
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel erg dat ie dood is, heel sneu voor Isa en de kids.
Maar het leven gaat door
Behalve voor een paar hier ;) Morgen!
L'Amour menaçant:
pi_87296696
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Rave_NL het volgende:
_O-
pi_87296704
och laat ook maar
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_87296803
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
EDIT: ik kan niet lezen :')
Ongeveer 3, maar soms 2 duidelijke soms 4 vage.

Als iemand dit nog interessant vindt..
quote:
Aantal kills per maffiafamilie. 5 wordt deze keer naar beneden afgerond omdat het anders te hard gaat aan het begin.
dus 6 mobs = 3 kills (als de spion er bij komt en iedereen verder nog in leven)
5 mobs = 2 kills
4 mobs = 2 kills
3 mobs = 2 kills
2 mobs = 1 kill
1 mob = 1 kill

[ Bericht 6% gewijzigd door StijnDa op 07-10-2010 19:46:14 ]
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 19:44:23 #167
169210 liesje1979
pi_87297081
Gefeliciteerd PS.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:47:49 #168
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87297239
Is er al iets spannends gebeurt?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87297305
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
:N
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:49:38 #170
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87297322
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Doe je weer mee?

Edit: ja dus.
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:51:31 #171
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87297394
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Doe je weer mee?
Nee, ik sta dan ook voor niets als nummer 5 in de OP :*
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_87297401
quote:

[..]

Doe je weer mee?

Edit; fobogelul
Hij staat in de OP dus lijkt me wel :)

Quote je daarom expres Naatje? :P

Ik ben sporten, kom vanavond wel even kijken of ik kan helpen met de hints.
pi_87297436
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Behalve voor een paar hier ;) Morgen!
Ik dacht vanavond al. Daarom hang ik op FOK! terwijl ik nog moet eten. :').
Hoop er nu niet weer gelijk de eerste ronde uit te liggen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:52:18 #174
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87297448
quote:

[..]

Doe je weer mee?

Edit: ja dus.
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste dame
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:52:56 #175
168777 Rave_NL
pi_87297485
Edit: Krebs
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:53:59 #176
168777 Rave_NL
pi_87297540
quote:
_O-
pi_87297549
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Hij staat in de OP dus lijkt me wel :)

Quote je daarom expres Naatje? :P

Ik ben sporten, kom vanavond wel even kijken of ik kan helpen met de hints.
Is het nu wel of niet vanavond?
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 19:55:11 #178
169210 liesje1979
pi_87297593
Ik dacht ook vanavond om 22:00.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 19:55:22 #179
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87297604
Nouja, ik ben engels leren, ik zie wel om 22h of er wat gebeurt is
  Redactie Frontpage donderdag 7 oktober 2010 @ 19:56:45 #180
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_87297662
_O- Als ik drinken had gehad was het over m'n beeldscherm gevlogen :')
With four other people
And aliens
pi_87297730
Goeienavond!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:00:51 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87297829
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:24 schreef Rave_NL het volgende:
_O- :D :')

Maar goed, erg sneu. Vond hem altijd wel sympathiek en oprecht overkomen.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:01:08 #183
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87297851
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Stali het volgende:

[..]

Is het nu wel of niet vanavond?
Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87297930
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.
Ah okay. Dank je wel.
Ga maar eens iets maken dan.
pi_87298090
Tvp! Heb zeker niks gemist. :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:10:39 #186
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87298260
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:06 schreef blessed19 het volgende:
Tvp! Heb zeker niks gemist. :)
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef StijnDa het volgende:

[..]

donderdag 7 oktober 2010 @ 20:16:01 #187
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87298486
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste dame
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets :X
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:17:08 #188
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87298538
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets :X
toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzo
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:17:51 #189
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87298576
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzo
Nee is nee.
Of er nou wel of geen modkill is :6
Dus niet meer doen
[b]AirwiN schreef [/b]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:23:43 #190
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87298871
Men zegt ook nee is nee bij het pakken van snoepjes, maar ik ben nog nooit gestraft toen ik wel een snoepje pakte, dus je moet altijd even uittesten hoe ver je kan gaan...
pi_87298945
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Hehe. :D

Ik heb zin om hints op te gaan lossen, hoop dat ik t nu ook kan delen met de rest :+
compact en kleverig.
pi_87299075
Ik ben benieuwd
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:47:02 #193
242666 BeamofLight
pi_87299952
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht ook vanavond om 22:00.
Op zeker van niet.
Pas om 22:05 uur is Oh Oh afgelopen en dan pas kan ik weer.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:49:48 #194
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87300112
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Op zeker van niet.
Pas om 22:05 uur is Oh Oh afgelopen en dan pas kan ik weer.
Hoi. Jij ook hier?
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:51:53 #195
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_87300241
pff het is wel relaxed om te weten dat ik niet meteen de eerste avond dood ga...
Live from Chicago
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:03:10 #196
242666 BeamofLight
pi_87300806
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoi. Jij ook hier?
Ja. Ik zou alleen meedoen als hara mij een mob-rolletje toe wilde bedelen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:03:48 #197
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87300845
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

:')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:04:47 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87300898
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Oja, zo ging dat altijd.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:07:29 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87301030
Boh! Dawissiknie!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:09:54 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87301154
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Boh! Dawissiknie!
Had je maar op msn moeten komen .
Huilen dan.
pi_87301180
Oooo, je moet dus gewoon vrágen om een rol :P
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:12:24 #202
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87301286
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Oooo, je moet dus gewoon vrágen om een rol :P
Nou, je moet wel wat "leverage" hebben natuurlijk. Omkoping, chantage, vriendjespolitiek, verzin maar iets :Y .
Huilen dan.
pi_87301391
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou, je moet wel wat "leverage" hebben natuurlijk. Omkoping, chantage, vriendjespolitiek, verzin maar iets :Y .
Ow -O-

Ik heb niets om mensen mee om te kopen :{
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:15:36 #204
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87301425
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ow -O-

Je bent een vrouw, dat geeft mogelijkheden.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 21:16:09 #205
18653 crew  D.
pi_87301460
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Je bent me voor :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:16:22 #206
216584 Trevland
pi_87301477
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ow -O-

In mijn ogen anders meer dan genoeg ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:16:44 #207
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87301500
quote:

[..]

ook uit jouw oogpunt?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:17:48 #208
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87301548
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ook uit jouw oogpunt?
Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 21:20:40 #209
18653 crew  D.
pi_87301714
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.
Stuur je de foto's door? :+
pi_87301729
quote:

[..]

Ik zie Hara daar niet in mee gaan :N ;(
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:

[..]

In mijn ogen anders meer dan genoeg ;)
Jij hebt ook een bureau waar ik onder kan kruipen? :+

Okee, dat was genoeg aan sexuele toespelingen voor nu :')
compact en kleverig.
pi_87303288
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zie Hara daar niet in mee gaan :N ;(

Gelukkig zijn er 2 spelleiders ;)

Tevens hallo daar ben ik weer.
Net op tijd :)
pi_87303367
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er 2 spelleiders ;)

Tevens hallo daar ben ik weer.
Net op tijd :)
Hoef ik er maar een om te kopen dan? :+
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:52:28 #213
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87303428
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dan koopt de één de ander weer om
pi_87303561
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je precies wil hebben, als je informatie wil is één genoeg, die kan je immers informatie verstrekken zonder dat de ander het weet :+
Wil je een bepaalde rol, dan zal je de spelleider moeten hebben die de rolverdeling doet, in dit geval Hara :P
pi_87303589
Laten we dadelijk een beetje in een andere volgorde spelers gaan nakijken, dus niet dat iedereen begint bij speler 1, 10 spelers checkt, dan stopt en dat we dan 20 keer de de history van de eerste 10 man voorbij zien komen en de rest niet.
pi_87303788
-verkeerde topic :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:58:51 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87303825
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Had je een stripper besteld _O-
Nee, hij probeert te voorkomen dat hij te snel als maffia ontmaskerd wordt :') .
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:00:15 #218
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87303904
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Laten we dadelijk een beetje in een andere volgorde spelers gaan nakijken, dus niet dat iedereen begint bij speler 1, 10 spelers checkt, dan stopt en dat we dan 20 keer de de history van de eerste 10 man voorbij zien komen en de rest niet.
Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...
pi_87304089
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...
Sorry :P
Het gaat om het ontdekken van de hints in de fobo's en histories van spelers.

Gewoon als je spelers uit de lijst gaat stalken om te kijken of de hints overeenkomen, begin dan niet per se met nummer 1. Want als iedereen dat doet wordt nummer 1 door bijna iedereen gecheckt en de nummer 40 waarschijnlijk door niemand (of heel weinig). Dus bepaal voor jezelf bijv. 'Ik begin bij 20', en dan kijk je of je ze allemaal kan nakijken in 1 dag, maar als dit niet lukt wordt toch iedereen ongeveer even vaak nagekeken door de rest.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:05:40 #220
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87304204
Maar straks bepaald iedereen voor zichzelf, ik begin bij 20, dat bedoel ik meer ;)

Misschien is het handig dat je gewoon zegt dat 40 bij 1 begint, 1 bij 2, 3 bij 4, enz (en dan dus gewoon steeds degene die nou jou is en nog niet dood is)
pi_87304287
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks bepaald iedereen voor zichzelf, ik begin bij 20, dat bedoel ik meer ;)

Misschien is het handig dat je gewoon zegt dat 40 bij 1 begint, 1 bij 2, 3 bij 4, enz (en dan dus gewoon steeds degene die nou jou is en nog niet dood is)
Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.
Ik bedoel maar, als 20 spelers allemaal random ergens beginnen kan je er vanuit gaan dat dit vrij redelijk verspreid is ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:10:22 #222
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87304464
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.
Ik bedoel maar, als 20 spelers allemaal random ergens beginnen kan je er vanuit gaan dat dit vrij redelijk verspreid is ;)
Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggen B-) Want als je degene die je niet vertrouwt + degene na jou in het lijstje hebt bekeken, dan is iedereen alvast bekeken.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:10:33 #223
163094 Ladidadida
pi_87304470
Ik ga het morgen wel lezen, ben kapot :O
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:10:36 #224
169210 liesje1979
pi_87304474
Ik begin onderaan. *O*
pi_87304535
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggen B-) Want als je degene die je niet vertrouwt + degene na jou in het lijstje hebt bekeken, dan is iedereen alvast bekeken.
Ja heel leuk, maar wij kunnen mensen dus niets opleggen ;)

Gewoon ergens random beginnen, dan komt het allemaal goed :)

quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begin onderaan. *O*
Dat bedoel ik ^O^
pi_87304635
ik hoop dat ik het allemaal snap :')
pi_87304666
Waarom is het zo van belang om een volgorde te hebben bij het checken?
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:14:26 #228
169210 liesje1979
pi_87304697
Dat hoop ik ook.
Toen ik de hints van de vorige keer las dacht ik, oei die had ik er niet uit gehaald, maar ik deed toen ook niet mee dus minder actief zoeken.
pi_87304700
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Zie mijn 1e post daarover :P
Zodat elke speler ongeveer even vaak gecontroleerd wordt, anders wordt de ene heel vaak gecontroleerd en de ander compleet over het hoofd gezien.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:15:27 #230
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87304745
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop dat ik het allemaal snap :')
Gewoon stemmen waar de BM op stemt bij de lynch, dan kan je daarna de BM de schuld geven als het een deurp is, en de BM complimenteren als het een maffia is. En, als je zin hebt om hints te zoeken, dan moet je dat uiteraard doen, maar ik zou de eerste stemronde even afwachten.
pi_87304748
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Zie mijn 1e post daarover :P
Zodat elke speler ongeveer even vaak gecontroleerd wordt, anders wordt de ene heel vaak gecontroleerd en de ander compleet over het hoofd gezien.
Wat maakt dat uit dan? Je houdt alles toch voor jezelf?
pi_87304749
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dat hoop ik ook.
Toen ik de hints van de vorige keer las dacht ik, oei die had ik er niet uit gehaald, maar ik deed toen ook niet mee dus minder actief zoeken.
Heel veel had niemand er uit gehaald :P
Maar ik leefde maar 2 dagen dus heb er ook nog niet zoveel ervaring mee :(
pi_87304763
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat is het niet ;)

Ik kijk gewoon iedereen, eerst een beetje oppervlakkig scannen en daarna dieper op mensen ingaan die evt een eerste hint tegen zich hebben. :)
compact en kleverig.
pi_87304807
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee ;) Je overlegt met de rest, je bent met de dorpsbewoners immers in de meerderheid. Zo kan je elkaar helpen om alle hints te vinden en de maffia uit te schakelen. Er zijn alleen een paar rotte appels die juist de dorpsbewoners als schuldigen proberen aan te wijzen.
pi_87304825
quote:

[..]

Dat doen sommige mensen, maar anderen posten in t topic wat ze gevonden hebben om zo de rest mee te krijgen in hun stemmen op degene naar wie zij denken dat de hints leiden en die dus maffia is. :)
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:17:38 #236
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87304843
quote:

[..]

Nou ja, je wil natuurlijk met je dorpelingen de maffia vinden en die ritueel uitmoorden. Kan je wel je info voor jezelf houden, maar dan heb jij met één stem niet veel te zeggen.
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:17:51 #237
169210 liesje1979
pi_87304852
quote:

[..]

Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?
Dan moet je toch mensen overhalen om met je mee te gaan en daar zal je je hints toch voor moeten delen? Of begrijp ik het niet goed? :@
pi_87304853
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee ;) Je overlegt met de rest, je bent met de dorpsbewoners immers in de meerderheid. Zo kan je elkaar helpen om alle hints te vinden en de maffia uit te schakelen. Er zijn alleen een paar rotte appels die juist de dorpsbewoners als schuldigen proberen aan te wijzen.
En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar hara :+ )
compact en kleverig.
pi_87304870
wie is er dood?
uit een aspergernest
pi_87304888
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is het niet ;)

Ik kijk gewoon iedereen, eerst een beetje oppervlakkig scannen en daarna dieper op mensen ingaan die evt een eerste hint tegen zich hebben. :)
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:18:47 #241
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87304904
quote:

[..]

Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:18:51 #242
216584 Trevland
pi_87304909
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef wendytje het volgende:
wie is er dood?
Nog niemand
pi_87304916
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?
Dan moet je toch mensen overhalen om met je mee te gaan en daar zal je je hints toch voor moeten delen? Of begrijp ik het niet goed? :@
^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:19:18 #244
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87304940
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef wendytje het volgende:
wie is er dood?
Nog niemand
pi_87304955
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar hara :+ )
Ja dat zal nog wel een keer of 5 gebeuren deze ronde _O-
pi_87304957
Ik heb goed nieuws!
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:19:50 #247
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87304961
Nog steeds niemand!
Hoogachtend,
Erik.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:20:17 #248
169210 liesje1979
pi_87304981
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig. -O-
pi_87304987
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Stali het volgende:
Ik heb goed nieuws!
Je leeft nog?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:20:41 #250
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_87305004
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik deel het sentiment. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_87305033
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik deel het sentiment. -O-
Ik ook -O-
Maar gelukkig hebben we het noob-voordeel, ervaren spelers worden eerder vermoord.
pi_87305034
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?
Ik geloof het wel :D
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:21:17 #253
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87305035
Ik hoop ook dat ik minstens een paar dagen gewoon mee kan doen.

* Tha_Erik nagels bijt.
Hoogachtend,
Erik.
pi_87305039
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je leeft nog?
Ja. :').

Ik wil zo graag meespelen. Baal er echt van als ik nu al meteen dood ga.
pi_87305061
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.
Nee, maar ik bedoel meer dat iedereen wat dat betreft toch doet wat ie zelf wil. En je moet wel meekijken wat anderen zeggen, anders is t niet te doen.
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Stali het volgende:
Ik heb goed nieuws!
wut?
compact en kleverig.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:21:46 #256
169210 liesje1979
pi_87305070
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik ook -O-
Maar gelukkig hebben we het noob-voordeel, ervaren spelers worden eerder vermoord.
Is dat zo? *O*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:21:53 #257
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305076
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:22:14 #258
18653 crew  D.
pi_87305085
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga het morgen wel lezen, ben kapot :O
Ik ben nog heel 8-)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:22:24 #259
242666 BeamofLight
pi_87305101
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik begin onderaan. *O*
Jij hebt bij mij al gebliekt vliesje oO<
pi_87305133
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja. :').

Ik wil zo graag meespelen. Baal er echt van als ik nu al meteen dood ga.
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:23:11 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87305140
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog steeds niemand!
:( .
Huilen dan.
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:23:19 #262
169210 liesje1979
pi_87305149
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij hebt bij mij al gebliekt vliesje oO<
Bij ongeveer iedereen al :')
maar PH enzo heb ik nog bij niemand bekeken, en de helft van de fobo's ben ik toch alweer vergeten.
pi_87305172
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...
Waarom dat dan weer? :o Ik doe ook nog heul niet zo lang mee en de vorige keer was ik óók al gelijk dood WAAA Ik wil nu ook wel graag blijven leven, iig eventjes ;(
compact en kleverig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:24:44 #264
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305220
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:25:01 #265
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87305229
Waarom ben ik nerveus :'). Fucking hell, ik en spelletjes :').
Hoogachtend,
Erik.
pi_87305232
Als ik dood moet dan wel het liefst met een enorme dildo in mijn kont
pi_87305251
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij wil altijd winnen O+
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:26:15 #268
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305292
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dan mag je hopen dat de maffiahoer het op jou heeft gemunt:

Maffiahoer - Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.
pi_87305314
quote:
Vertel dat maar in het homotopic :P
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:27:03 #270
18653 crew  D.
pi_87305347
quote:
Weet niet of je inspraak hebt hoor 8-)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:27:23 #271
242666 BeamofLight
pi_87305367
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
pi_87305375
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
ik heb hetzelfde :')
pi_87305409
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Inderdaad. Als je helemaal niets doet ben je het veiligst. En dat klopt niet.
  Moderator donderdag 7 oktober 2010 @ 22:28:16 #274
18653 crew  D.
pi_87305419
Ik ben niet nerveus, ik heb een gezonde spanning :7
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:28:20 #275
216584 Trevland
pi_87305424
quote:
Jammer voor je dat Ladi niet de SL is :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:28:36 #276
168777 Rave_NL
pi_87305437
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest.. :P
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:29:20 #277
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305481
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
pi_87305486
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest.. :P
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
pi_87305497
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
:{ Die zaten vandaag met z'n 4en in de trein :{
Ik was echt bang dat ze de trein rond zouden gaan :')
pi_87305505
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
Nee dat zei je niet, en er is maar 1 BM, en er zijn meer actieve spelers.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:30:17 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87305540
Ik ben er. Is SG al geweest? :')
pi_87305544
Moeten we allemaal al iets doen?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_87305567
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Harajuku. het volgende:
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Moeten we allemaal al iets doen?
Afwachten tot de moorden.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:30:49 #284
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305569
quote:
Nee :D.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:30:52 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87305574
quote:
Nope. We leven nog.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:31:01 #286
168777 Rave_NL
pi_87305581
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest.. ;)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:31:05 #287
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305586
Ben net thuis.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:31:23 #288
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_87305611
NU WEL!
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:31:39 #289
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305623
Aan jou de eer Hara, om de eerste dag in te luiden.
pi_87305633
open gelijk een nieuw topic :9
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:09 #291
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305641
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn :o !
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:24 #292
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87305654
Maak deze even vol dan :*
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:25 #293
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305655
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef lynda het volgende:
open gelijk een nieuw topic :9
dan moet deze wel vol
pi_87305666
Hoe vol is vol? :)
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:40 #295
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_87305668
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:44 #296
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305672
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
wat een toeval
pi_87305683
spam
pi_87305686
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest.. ;)
De dorpsbewoners waren al in het voordeel...

Maar het is wel een beetje dubbelzijdig, want je kan er een mededorpsbewoner mee beschermen, maar die kan ook zijn speciale rol niet gebruiken, dus dat is niet echt handig.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:32:58 #299
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_87305690
quote:
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
zou kunnen
pi_87305692
Ok :)
pi_87305700
-O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 22:33:13 #302
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87305713
quote:
Dat is echt hè :')
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:33:40 #303
169210 liesje1979
pi_87305731
Dus eigenlijk zouden we allemaal onze hints moeten pm´en naar de BM zodat zij ze kan posten en wij veiliger zijn?

tenzij de BM maffia is natuurlijk, dan weten ze nog wie de actieve hintzoekers zijn. -O-
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 22:33:56 #304
169210 liesje1979
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')