Ik geloof het welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?
Nee, maar ik bedoel meer dat iedereen wat dat betreft toch doet wat ie zelf wil. En je moet wel meekijken wat anderen zeggen, anders is t niet te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.
wut?quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar gelukkig hebben we het noob-voordeel, ervaren spelers worden eerder vermoord.
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig.
Ik ben nog heelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga het morgen wel lezen, ben kapot
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja..
Ik wil zo graag meespelen. Baal er echt van als ik nu al meteen dood ga.
Bij ongeveer iedereen alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij al gebliekt vliesje
Waarom dat dan weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.
Jij wil altijd winnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Dan mag je hopen dat de maffiahoer het op jou heeft gemunt:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Als ik dood moet dan wel het liefst met een enorme dildo in mijn kont
Vertel dat maar in het homotopicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Weet niet of je inspraak hebt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Inderdaad. Als je helemaal niets doet ben je het veiligst. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Jammer voor je dat Ladi niet de SL isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
Nee dat zei je niet, en er is maar 1 BM, en er zijn meer actieve spelers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
Nope. We leven nog.quote:
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
wat een toevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
De dorpsbewoners waren al in het voordeel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..
zou kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |