Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
Nee dat zei je niet, en er is maar 1 BM, en er zijn meer actieve spelers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
Nope. We leven nog.quote:
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
wat een toevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
De dorpsbewoners waren al in het voordeel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..
zou kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |