Owquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, je moet wel wat "leverage" hebben natuurlijk. Omkoping, chantage, vriendjespolitiek, verzin maar iets.
Je bent een vrouw, dat geeft mogelijkheden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow
Ik heb niets om mensen mee om te kopen
Je bent me voorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, dat geeft mogelijkheden.
In mijn ogen anders meer dan genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow
Ik heb niets om mensen mee om te kopen
ook uit jouw oogpunt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.quote:
Stuur je de foto's door?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen invloed op het spel, dus inpalmen kan wel leuk zijn, maar heeft geen zin.
Ik zie Hara daar niet in mee gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij hebt ook een bureau waar ik onder kan kruipen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
In mijn ogen anders meer dan genoeg
Gelukkig zijn er 2 spelleidersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie Hara daar niet in mee gaan![]()
Hoef ik er maar een om te kopen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er 2 spelleiders![]()
Tevens hallo daar ben ik weer.
Net op tijd
Dan koopt de één de ander weer omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoef ik er maar een om te kopen dan?
Ligt eraan wat je precies wil hebben, als je informatie wil is één genoeg, die kan je immers informatie verstrekken zonder dat de ander het weetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoef ik er maar een om te kopen dan?
Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef StijnDa het volgende:
Laten we dadelijk een beetje in een andere volgorde spelers gaan nakijken, dus niet dat iedereen begint bij speler 1, 10 spelers checkt, dan stopt en dat we dan 20 keer de de history van de eerste 10 man voorbij zien komen en de rest niet.
Sorryquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had jij in je gedachten? Want dit is een beetje vaag...
Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
Maar straks bepaald iedereen voor zichzelf, ik begin bij 20, dat bedoel ik meer![]()
Misschien is het handig dat je gewoon zegt dat 40 bij 1 begint, 1 bij 2, 3 bij 4, enz (en dan dus gewoon steeds degene die nou jou is en nog niet dood is)
Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar dan moet iedereen zich ook echt aan een volgorde gaan houden, terwijl mensen graag zelf een voorkeur hebben waar ze beginnen omdat ze bepaalde spelers minder vertrouwen.
Ik bedoel maar, als 20 spelers allemaal random ergens beginnen kan je er vanuit gaan dat dit vrij redelijk verspreid is
Ja heel leuk, maar wij kunnen mensen dus niets opleggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan doe je toch sowieso eerst degene die je niet vertrouwt? En daarna volg je het schema wat wij ze opleggenWant als je degene die je niet vertrouwt + degene na jou in het lijstje hebt bekeken, dan is iedereen alvast bekeken.
Dat bedoel ikquote:
Zie mijn 1e post daaroverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het zo van belang om een volgorde te hebben bij het checken?
Gewoon stemmen waar de BM op stemt bij de lynch, dan kan je daarna de BM de schuld geven als het een deurp is, en de BM complimenteren als het een maffia is. En, als je zin hebt om hints te zoeken, dan moet je dat uiteraard doen, maar ik zou de eerste stemronde even afwachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
ik hoop dat ik het allemaal snap
Wat maakt dat uit dan? Je houdt alles toch voor jezelf?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zie mijn 1e post daarover![]()
Zodat elke speler ongeveer even vaak gecontroleerd wordt, anders wordt de ene heel vaak gecontroleerd en de ander compleet over het hoofd gezien.
Heel veel had niemand er uit gehaaldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
Dat hoop ik ook.
Toen ik de hints van de vorige keer las dacht ik, oei die had ik er niet uit gehaald, maar ik deed toen ook niet mee dus minder actief zoeken.
Dat is het nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het zo van belang om een volgorde te hebben bij het checken?
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Je houdt alles toch voor jezelf?
Dat doen sommige mensen, maar anderen posten in t topic wat ze gevonden hebben om zo de rest mee te krijgen in hun stemmen op degene naar wie zij denken dat de hints leiden en die dus maffia is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ja, je wil natuurlijk met je dorpelingen de maffia vinden en die ritueel uitmoorden. Kan je wel je info voor jezelf houden, maar dan heb jij met één stem niet veel te zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar haraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NeeJe overlegt met de rest, je bent met de dorpsbewoners immers in de meerderheid. Zo kan je elkaar helpen om alle hints te vinden en de maffia uit te schakelen. Er zijn alleen een paar rotte appels die juist de dorpsbewoners als schuldigen proberen aan te wijzen.
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is het niet
Ik kijk gewoon iedereen, eerst een beetje oppervlakkig scannen en daarna dieper op mensen ingaan die evt een eerste hint tegen zich hebben.
Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wie er gelyncht wordt hangt toch af waar de meeste mensen op stemmen?
Dan moet je toch mensen overhalen om met je mee te gaan en daar zal je je hints toch voor moeten delen? Of begrijp ik het niet goed?
Ja dat zal nog wel een keer of 5 gebeuren deze rondequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En soms gebeurt dat laatste helemaal per ongeluk (kijk naar hara)
Ik deel het sentiment.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig.
Ik geloof het welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een deurp bent, dan wil je toch dat men op de maffia stemt, dus heb je overtuigende hints nodig. Als maffia wil je dat een deurp als schuldig wordt gezien, dus moet je de deurps overtuigen dat een deurp een maffia is, snap je het nog?
Nee, maar ik bedoel meer dat iedereen wat dat betreft toch doet wat ie zelf wil. En je moet wel meekijken wat anderen zeggen, anders is t niet te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dan maakt het niet uit, maar er zijn mensen die geen tijd hebben om 40 man te scannen in één dag.
wut?quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar gelukkig hebben we het noob-voordeel, ervaren spelers worden eerder vermoord.
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje zenuwachtig, hoop zo dat ik er niet meteen uitlig.
Ik ben nog heelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ga het morgen wel lezen, ben kapot
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja..
Ik wil zo graag meespelen. Baal er echt van als ik nu al meteen dood ga.
Bij ongeveer iedereen alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij hebt bij mij al gebliekt vliesje
Waarom dat dan weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je bent nieuw, tuurlijk lig je er nog niet uit, ik gok dat Janies er iig als eerste uit ligt...
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ergens klopt er iets niet eigenlijk, het is toch normaler dat de betere spelers het langer volhouden in spelletjes, maar dat is vrij andersom hier.
Jij wil altijd winnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Dan mag je hopen dat de maffiahoer het op jou heeft gemunt:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Als ik dood moet dan wel het liefst met een enorme dildo in mijn kont
Vertel dat maar in het homotopicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Weet niet of je inspraak hebt hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De betere spelers spelen het zo uit dat zij niet door de maffia worden vermoord, beter betekent niet per definitie actief.
ik heb hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom ben ik nerveus. Fucking hell, ik en spelletjes
.
Inderdaad. Als je helemaal niets doet ben je het veiligst. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Jammer voor je dat Ladi niet de SL isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:25 schreef TheVulture het volgende:
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Als je hier je nek uitsteekt dan gaat hij eraf. Beter ga je dus in een schraal hoekje van Fok uitgelogd zitten bibberen, zodat je nix kan overkomen.
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik blijf erbij dat de Jehovagetuige wel degelijk een toevoeging was geweest..
Nee dat zei je niet, en er is maar 1 BM, en er zijn meer actieve spelers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, daarom is er ook een BM, die heeft BGs
Nope. We leven nog.quote:
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van de Godfather, maarja, spelleiders...
en jehovagetuigen zijn irritant.
wat een toevalquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
De dorpsbewoners waren al in het voordeel...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daarom, het leek mij een stuk evenwichtiger als er een dorps hoer/velddokter combo was geweest..
zou kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Ja, we kunnen deze ook eerst volspammen idd.
Dat is echt hèquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:32 schreef -SG- het volgende:
Wat een toeval dat we beide dezelfde tijd thuis zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |