De verkiezingen zijn geweest hoor, de plannen kunnen weer vergeten wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd naar de bestuurlijke plannen voor ons dorp! Hoe denk de burgemeester ons dorp veilig en misdaadvrij te houden?
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hara en SG hebben vorige week een nieuw dorp bij elkaar geneukt en gebaard
Vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat we nu ook opdrachten/hints gingen krijgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.
Hear hear!quote:
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3lquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
En juist daardoor doen ze nu mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Nu is de kooi open.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3l
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschrevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En juist daardoor doen ze nu mee.
Moeten Hara en SG eigenlijk wel mee verder gaan he
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu is de kooi open.
En hier geldt mijn macht niet.
Ik ben Queen. Geen Burgemeester.
Dat is die PS.... die heeft gewonnen van mijn ingezette speelpop TV!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word liever homo-erotisch in leven gehouden.
O moet ik mijn fake boobies van mijn alter ego Anita Fajina weer uit de kast trekken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Boh dus ik had voor BM moeten gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
Weer iets geleerd voor de volgende rondequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus ik had voor BM moeten gaan
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |