De verkiezingen zijn geweest hoor, de plannen kunnen weer vergeten wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd naar de bestuurlijke plannen voor ons dorp! Hoe denk de burgemeester ons dorp veilig en misdaadvrij te houden?
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hara en SG hebben vorige week een nieuw dorp bij elkaar geneukt en gebaard
Vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat we nu ook opdrachten/hints gingen krijgen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehe, ik zag jou baren en ik moest hard lachen.
Hear hear!quote:
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3lquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen uit Homo is wel een beetje laat, ik heb de vorige ronde allemaal prachtige homo-erotische moorden geschreven!
En juist daardoor doen ze nu mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:46 schreef Ladidadida het volgende:
Nu is de kooi open.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wij mochten allemaal niet eerder van Ang3l
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschrevenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En juist daardoor doen ze nu mee.
Moeten Hara en SG eigenlijk wel mee verder gaan he
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu is de kooi open.
En hier geldt mijn macht niet.
Ik ben Queen. Geen Burgemeester.
Dat is die PS.... die heeft gewonnen van mijn ingezette speelpop TV!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word liever homo-erotisch in leven gehouden.
O moet ik mijn fake boobies van mijn alter ego Anita Fajina weer uit de kast trekken?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Boh dus ik had voor BM moeten gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, hier moet je tieten hebben voor macht.
Weer iets geleerd voor de volgende rondequote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus ik had voor BM moeten gaan
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je je homo-erotische charmes in de strijd gooien om te blijven leven?
Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Weer iets geleerd voor de volgende ronde
Of jij speelt echt heel naief of jij hebt een geweldige tactiekquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:53 schreef Ang3l het volgende:
Tja, jij keek liever aan de zijlijn... als een ware spion!
Zit wat in.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik blijf bij mn newbies eerst 5 keer meedoen dan pas voor BM gaan regel
Je kunt ook de bischierige dorpsbewoners daarmee inpakken hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Statistisch gezien is de kans vrij klein dat er genoeg homo's met inspraak in 1 maffia-familie zitten om dat te laten werken..
Had je verloren van mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh dus ik had voor BM moeten gaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Had je verloren van mij.
We moeten de A-cupjes ook een kans geven
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:01 schreef Silentalarm het volgende:
OMG ik heb niet gestemd.
Ik dacht dat het om 7 uur was.
Nouja. Ik had er toch weinig aan kunnen veranderen
Zijn nou vanavond al de eerste nachtkills?
Heb je al ge-pm'd?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmen
Uiteraardquote:
Oh dan zal ik mijn maffia kills even door pmen naar Hara.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja rond een uur of 10 dus als je een speciale rol hebt moet je die nu pmen
In the end I will rule them all.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil nog helemaal geen BM worden. Eerst een beetje handigheid in het spel krijgen, weten hoe de tips en hints in elkaar steken en dan ga ik wel voor upgrades.
2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
En jij en jij en jij?quote:
Vorige ronde was 3 de "standaard" kon wel eens afgeweken worden maar we konden uitgaan van 3quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 toch? Omdat het met 3 per groepje (dus 6) wel erg hard zou gaan. Meen ik.
Instead of a dark lord you shall have a queenquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Instead of a dark lord you shall have a queen?
Ik kreeg wel een PMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat er dan even gePMt wordt ofzo. Bedankt he
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!
Wacht.. ho... hoerig... mafiahoerrrr!! Jongens ik heb er eentje!
Lynchen die handel, first thing tomorrow!!!!
Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een valsigheid. Wat een hoerige valsigheid!
Wacht.. ho... hoerig... mafiahoerrrr!! Jongens ik heb er eentje!
Lynchen die handel, first thing tomorrow!!!!
Wat gaan jullie hard!quote:
Net pas?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat gaan jullie hard!
Evengoed gefeliciteerd Puntenslijpsel.
P.S. weet niet of jullie het allemaal meegekregen hebben maar ik hoorde net dat Antonie Kamerling is overleden. Vreselijk.
“Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!”quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.
Mijn reactie zit ergens tussen dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Ik denk ik maak de opmerking niet want misschien is ie te...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Fuuuuuuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschreven
Het is z'n lot
Behalve voor een paar hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel erg dat ie dood is, heel sneu voor Isa en de kids.
Maar het leven gaat door
EDIT: ik kan niet lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
quote:Aantal kills per maffiafamilie. 5 wordt deze keer naar beneden afgerond omdat het anders te hard gaat aan het begin.
dus 6 mobs = 3 kills (als de spion er bij komt en iedereen verder nog in leven)
5 mobs = 2 kills
4 mobs = 2 kills
3 mobs = 2 kills
2 mobs = 1 kill
1 mob = 1 kill
Doe je weer mee?quote:
Hij staat in de OP dus lijkt me welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit; fobogelul
Ik dacht vanavond al. Daarom hang ik op FOK! terwijl ik nog moet eten.quote:
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste damequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit: ja dus.
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
Is het nu wel of niet vanavond?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij staat in de OP dus lijkt me wel![]()
Quote je daarom expres Naatje?![]()
Ik ben sporten, kom vanavond wel even kijken of ik kan helpen met de hints.
Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.quote:
Ah okay. Dank je wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, misschien iets later dan 22.00 omdat de spelleiders beide even weg zijn.
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit ietsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste dame
toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets
Nee is nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toen wist ik nog niet dat jullie dan echt een modkill doen enzo
Hehe.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na 100 keer NEE besloot je toch JA dus ik betwijfel of jij wel zo snel lering trekt uit iets
Hoi. Jij ook hier?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op zeker van niet.
Pas om 22:05 uur is Oh Oh afgelopen en dan pas kan ik weer.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja. Ik zou alleen meedoen als hara mij een mob-rolletje toe wilde bedelen.
Oja, zo ging dat altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja. Ik zou alleen meedoen als hara mij een mob-rolletje toe wilde bedelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |