oh, okquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat ik je doodschrijf en je dus uit het spel ligt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Incl foboban zodat je niks kan updaten
Wie niet horen wil moet maar voelenquote:
Daarom juist.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kom er nog op terug, laten we het nu even rusten
Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
Op zich is een weekendstop ook niet zo verkeerd toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kom er nog op terug, laten we het nu even rusten
Andere mededeling even, ik ben er dit weekend niet, ik ga proberen een andere SL te vinden voor zaterdag & zondag, dus dat horen jullie nog.
quote:
Valsspeler!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
rustig maarHet is maar een spelletje
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valsspeler!!!
Staat vast wel iets over in de bijbel
voornamelijk kinderen toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hoofdregel is dat je je naasten lief moet hebben.
Dronken worden/blijven is een duursport geen sprintquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja daaaaaaaaaag. 48 uur zuipen, uhu.
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ja daaaaaaaaaag. 48 uur zuipen, uhu.
En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Maar de kill/lynch is pas rond 9 uur en dat is toch een tijdstip dat mensen weg gaan of zich aan het klaarmaken zijn. Weinig tijd om te reageren enz.
Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan hebben ze de hele volgende dag om brak naar de hints te kijken, dat kan best met zo weinig mensen nog over.
Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar had ik het afgelopen zondag anders nog verdomd moeilijk mee![]()
En dit weekend ben ik in Deventer dus geen idee of ik tijd heb om mee te maffia-en
True.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, vorige zondag hadden we dan ook nog meer mensen.
Want jij kent mij?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef CaLeX het volgende:
Af en toe vraag ik me af wat jij buiten Fok nog hebt Hara
Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.quote:
Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had ik het mezelf niet afgevraagd, maar zulke dingen geweten.
Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor urenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik doe veel op de computer waar FOK me altijd afleidt
Ik doe LOI en werk vanuit huis dus voor mij is het wat makkelijker.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar alleen tijdens kantoor uren
24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef CaLeX het volgende:
Vroeg het me af omdat je altijd zo aan deadlines en regelmaat wil vast houden & het liefst zo snel mogelijk doorspeel. :p
Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
24 uur lynch heb ik weinig problemen mee. 24 uur omdat drie mensen één ding moeten insturen vind ik belachelijk.
Ja, maar jij zei wat over mij en ik kan beter voor mijzelf spreken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze ideeën natuurlijk
Lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nacht nu toch? Hmm als het gaat zoals ik denk..
We wachten af tot 9 uur
Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nogquote:
Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maffia kan jou toch niet vermoorden jij hebt je BG's nog
Mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik mijn dood vrees.
Dat zou leuk zijn ja.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Stel dat cupido de BM aan de BG gekoppeld had, dan zijn ze mooi tegelijk de sjaak
En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorpquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben ook wel eens aan een mafia gekoppeld
Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan was je zelf dorp? Dan doe je ook wel vet hard je best volgens mij om de hints naar die maffia te verbergen voor de rest van het dorp
Ja okay.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, mafia maakt je ook niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |