Wat gaan jullie hard!quote:
Net pas?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat gaan jullie hard!
Evengoed gefeliciteerd Puntenslijpsel.
P.S. weet niet of jullie het allemaal meegekregen hebben maar ik hoorde net dat Antonie Kamerling is overleden. Vreselijk.
“Ik heb werkelijk nog nooit zo’n belachelijke contradictio in termis gehoord!”quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik geen mafia ben dan ben ik geen mafia. Ik ben geen mafia.
Mijn reactie zit ergens tussen dequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Ik denk ik maak de opmerking niet want misschien is ie te...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net pas?
Hij was maffia!! Ik weet het zeker!!
Fuuuuuuquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vrees dat CaLeX er weer al seksend met een man wordt uitgeschreven
Het is z'n lot
Behalve voor een paar hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel erg dat ie dood is, heel sneu voor Isa en de kids.
Maar het leven gaat door
EDIT: ik kan niet lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel hints per kill/maffia? Is dat weer 3 of variërend?
quote:Aantal kills per maffiafamilie. 5 wordt deze keer naar beneden afgerond omdat het anders te hard gaat aan het begin.
dus 6 mobs = 3 kills (als de spion er bij komt en iedereen verder nog in leven)
5 mobs = 2 kills
4 mobs = 2 kills
3 mobs = 2 kills
2 mobs = 1 kill
1 mob = 1 kill
Doe je weer mee?quote:
Hij staat in de OP dus lijkt me welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit; fobogelul
Ik dacht vanavond al. Daarom hang ik op FOK! terwijl ik nog moet eten.quote:
Ik heb al lering uit het voorval getrokken mijn beste damequote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je weer mee?
Edit: ja dus.
Let op ook al vraag je het 99 miljoen keer. je mag je fobo NIET veranderen, je sig NIET veranderen, je ondertitel NIET veranderen en je ui NIET veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |