Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet door mij. En dat ga ik ook niet doen, mij teveel werk. Je weet best wanneer een spel ongeveer is afgelopen, dan moet je zelf maar een kijken maar mijn schuld is het in ieder geval niet.
Die PMs waren ook vooral wanneer we gestopt waren en weer opnieuw gingen beginnen. Echt niet bij elke nieuwe ronde van een bestaande reeks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is zijn eigen schuld. Had ie de topics maar in de gaten moeten blijven houden.
Ook timmmmm wist dat het op zn eind liep en er dus ieder moment een nieuwe ronde kon starten
En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topicsquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Als het goed is is de PM duidelijk genoeg over je rolAls je die niet begrijpt wens ik je veel sterkte in dit spel
Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als jij al mijn posts letterlijk en serieus gaat nemen wens ik je veel sterkte in deze topicsEn veel succes met het ontmaskeren van waahede en leugens in dit spel
Maar stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien niet, want hoge bomen vangen veel wind. Maffia wil natuurlijk de stille niet-zo-serieus-meedoende mensen erin houden.
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog op FOK! ??
Ga jij eens snel daten!
Niks, het is toch donkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1
Kom eens naar singlesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaahaaa, ik sta voor mijn kast te twijfelen wat ik aanmoet.... met iPhone in de haahaahaaand1
Nee geen donker date maar een echte hellup ik ben zenuwachtig en stuiter stuiter gewoon bij daglicht datequote:
Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je er wat moois van gemaakt?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
Even snel de broccoli naar binnen werken, tekst staat klaar
Ojee wat is dat nou weer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt de nieuwe 'wat trek ik aan-app'?
Dat doe ik als enige en dan ook nog eens alleen bij mensen die er om vragen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gebeurde altijd. Maarja, veel plezier hè
Wel zo leuk voor de rest.quote:2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Ik wil ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Calex, Stali, Lynda, TheVulture en Kalkmaar gingen samen in een hoekje staan zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |