Ik vertrouw je niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen probleem. Moet je ff op msn komen.
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.
Wie is er nou de maffia?
Ja, Hara, vertel eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:13 schreef JJH het volgende:
Há! Een vers topic.
Wie is er nou de maffia?
Vooral door de way obvious ignorant vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken he![]()
Ik verdenk jou trouwens
Ik denk, ik vraag het even. Zijn we gelijk klaar en het scheelt een boel dooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja DAT moeten we gaan uitzoeken he![]()
Ik verdenk jou trouwens
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaanquote:
Ja echt naaiballen die SL-ersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaan
Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen..quote:
Ja daarom juist..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben de SL-ers toch expres gedaan
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:24 schreef Harajuku. het volgende:
Gaan jullie eens lekker wieberen met de beschuldigingen aan mijn adres dat ik vals zou spelen
Goeiemorgen, nog niet eens moorden gepleegd en alweer beschuldigd. Gaat lekker zoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hell yeah, je weet dat ik bagger ben in hints oplossen..
[..]
Ja daarom juist..
iemand die
- niet vermoord gaat worden in de eerste nacht
- genoeg sympathievotes krijgt om BM te worden
- door dat BMschap niet meer gekillt kan worden door bodyguards.
waarom zou je die situaties niet ten volste uitbuiten door het spel intressanter te maken door een maffia gegarandeerd tot BM te laten kiezen..
ja, ik heb ook op haar gestemd dus daar niet van..
dank hiervoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 16:50 schreef lynda het volgende:
Samenvatting vorig topic:
Niets boeiends gemist.![]()
koffiemanager.nlquote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Hoe worden de rollen eigenlijk verdeeld? Lootjes trekken of worden de rollen bewust toegekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |