abonnement Unibet Coolblue
pi_87263829


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26

Actuele acties














Komende Acties:

De OP in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan
pi_87263980
lapo:
vandaag de Crispy Chicken Wrap gegeten.
best lekker maar wat klein!
en het deeg was ijskoud. binnenkant wel warm.
aan de balie zeiden ze dat dit zo hoort.
terwijl de andere wel warm was.
pi_87264068
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef fespo het volgende:
lapo:
vandaag de Crispy Chicken Wrap gegeten.
best lekker maar wat klein!
en het deeg was ijskoud. binnenkant wel warm.
aan de balie zeiden ze dat dit zo hoort.[ afbeelding ]
terwijl de andere wel warm was.
Standaard klacht over die dingen, de buitenkant hoort koud te zijn en de binnenkant warm, wanneer de buitenkant ook warm is dat ligt die er al een tijdje :P

*was mijn reactie*
pi_87264244
Chili Chicken Wrap is echt lekker!

Binnenkort maar even de Chicken Saté proberen :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:51:33 #5
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_87264261
Ik kreeg een paar dagen geleden een foute Big Mac. Daar hadden ze per ongeluk de saus van de Big Tasty op gedaan. Die saus is heul lekker maar zo zwaar. Die breekt je 2 dagen later nog op.
Binnie noe helemoale van god los
pi_87265709
Bas is goed bezig de laatste topics met zijn TT's :9

Ohja, en dit.

quote:
_O-
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:21:55 #8
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87265774
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:46 schreef fespo het volgende:
lapo:
vandaag de Crispy Chicken Wrap gegeten.
best lekker maar wat klein!
en het deeg was ijskoud. binnenkant wel warm.
aan de balie zeiden ze dat dit zo hoort.[ afbeelding ]
terwijl de andere wel warm was.
Ze heten niet voor niks Small Wrap :P Verder wat Studiotje zegt :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87265972
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
Bas is goed bezig de laatste topics met zijn TT's :9

Ohja, en dit.
[..]

_O-
verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
pi_87265990
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:

[..]

verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
:')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2010 22:26:23 ]
pi_87266121
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:

[..]

verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
Jij hebt zeker bij McDonald's gewerkt en daar zeker een slechte ervaring aan over gehouden?
Medewerkers die worden afgeperst, grapjas :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87266387
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:25 schreef Synthesist het volgende:

[..]

verdiep je meer in mcdonalds en de algehele fastfood industrie en je komt tot de conclusie dat het 1. slecht is voor het milieu. 2. werknemers worden afgeperst. 3. dieren beestachtig worden behandeld.
worden er dan speciale koeien geslacht voor McDonalds? :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87266447
btw vandaag zo'n trek dat ik een big tasty menu'tje op had. na de burger zelf zit ik toch al eigenlijk vol maar gelukkig vult de patat voor geen meter :')

sundae caramelletje met pinda's toe en mn maag was weer verwend :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87266584
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

worden er dan speciale koeien geslacht voor McDonalds? :P
Nee. Het vlees komt gewoon uit Europa, en onder andere in Frankrijk staat een vleesfabriek: http://www.mckeyfood.fr

En over nootjes op de Sundaes gesproken. Vanaf deze maand worden de nootjes los bij het ijsje meegegeven, apart verpakt in zakjes :9
pi_87266683
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:39 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee. Het vlees komt gewoon uit Europa, en onder andere in Frankrijk staat een vleesfabriek: http://www.mckeyfood.fr

En over nootjes op de Sundaes gesproken. Vanaf deze maand worden de nootjes los bij het ijsje meegegeven, apart verpakt in zakjes :9
;( zeker heel weinig?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87266714
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

;( zeker heel weinig?
7 gram, is de standaard :)
pi_87266776
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:42 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

7 gram, is de standaard :)
7 gram...dat zijn maar 5 hele pinda's :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87266799
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

7 gram...dat zijn maar 5 hele pinda's :{
Ik zal morgen wel ff een foto voor je maken :9
pi_87266922
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:44 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik zal morgen wel ff een foto voor je maken :9
oh tof :D ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87266992
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:29 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Jij hebt zeker bij McDonald's gewerkt en daar zeker een slechte ervaring aan over gehouden?
Medewerkers die worden afgeperst, grapjas :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.
pi_87267043
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Synthesist het volgende:

[..]

zelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.
wat niet?
mcdonalds heeft nou eenmaal ontzettend veel vestigingen en daarbij; hoge bomen vangen veel wind maar ze zijn niet milieuonvriendelijker dan andere restaurants geloof ik
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87267192
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:48 schreef Synthesist het volgende:

[..]

zelfs toen ik 14 was ik al bewust genoeg om in te zien dat je echt heel ver heen bent als je voor zo'n bedrijf gaat werken. je kan mcdonalds wel gaan verheerlijken, maar achter de facade van blije poppetjes en de vrolijke ballenbak hebben ze een gigantische invloed op het milieu.
Meid toch. Wil je een schouderklopje dan, dat je het op je 14e al inzag? :) Daarbij, wat is er mis mee om bij McDonald's te werken? Het is en blijft een bedrijf. 'Gigantische invloed op het milieu' vind ik wat overdreven. Maak je ook pamflats over de BP, de aluminiumfabriek in Hongarije en de lokale snackbar die zijn frituurvet misschien wel door de put spoelt?
pi_87267493
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat niet?
mcdonalds heeft nou eenmaal ontzettend veel vestigingen en daarbij; hoge bomen vangen veel wind maar ze zijn niet milieuonvriendelijker dan andere restaurants geloof ik
nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanen

prima dat je als 16 jarige je baantje bij mcdonalds verdedigd, maar ontkennen dat de hele fastfood industrie geen schadelijke zaak is getuigd toch wel van onwetendheid. mensen uitlachen die deze zaak willen uitleggen valt onder hetzelfde
pi_87267841
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:

[..]

nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanen

prima dat je als 16 jarige je baantje bij mcdonalds verdedigd, maar ontkennen dat de hele fastfood industrie geen schadelijke zaak is getuigd toch wel van onwetendheid. mensen uitlachen die deze zaak willen uitleggen valt onder hetzelfde
bron?
pi_87272602
Die wraps honing/mosterd zijn echt geniaal :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 08:02:39 #26
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87273073
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

bron?
Waarschijnlijk een vaag antiglobalisten bla bla blaadje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87274568
McDonalds Nederweert (A2) is nu ook veranderd. Ziet er mooi van binnen uit (al kende ik de indeling al van Vestiging Utrecht Centraal). Wat me het meest opviel was dat de Big Tasty met Bacon op het bord vele malen kleiner er uit ziet als vroeger. Broodje is gelukkig niet kleiner gemaakt. Ook de saté even geproeft maar vond die een beetje tegenvallen. Het smaakte wel aardig maar vind de Sensation lekkerder.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_87292274
FutureFairytale, speciaal voor jou c_/

Eentje van de nootjes in het zakje, en eentje van ze op het ijsje.



pi_87292551
Wat een bazen zakje
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:54:53 #30
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87292685
Waarom moet dat nou weer in zo'n zakje :') Als je geen pinda's wil zeg je dat toch gewoon. Vet nutteloos weer zo'n plastic ding erbij.

Waarom moet die buitenkant van die wrap trouwens koud zijn, had hem liever warm beetje gebakken gehad..
pi_87292796
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:54 schreef ErkendFokker het volgende:
Waarom moet dat nou weer in zo'n zakje :') Als je geen pinda's wil zeg je dat toch gewoon. Vet nutteloos weer zo'n plastic ding erbij.

Waarom moet die buitenkant van die wrap trouwens koud zijn, had hem liever warm beetje gebakken gehad..
Omdat die nootjes troep geeft op de counter waardoor het weer tijd kost en dit geef je even mee..

En dat 2e.. i don't know, vind het ook iets vaags maar McD beslist anders..
pi_87293169
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:58 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat die nootjes troep geeft op de counter waardoor het weer tijd kost en dit geef je even mee..

En dat 2e.. i don't know, vind het ook iets vaags maar McD beslist anders..
Die nootjes gaan nu in een zakje vanwege gevaar met mensen met allergieën voor pinda's e.d., en er was ook niet echt een 'standaard' dispenser voor de nootjes, dus vandaar nu in een zakje.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 18:24:24 #33
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87293693
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die nootjes gaan nu in een zakje vanwege gevaar met mensen met allergieën voor pinda's e.d., en er was ook niet echt een 'standaard' dispenser voor de nootjes, dus vandaar nu in een zakje.
Ok ja ik verwachtte dat dat met zo'n soort flurry dispenser ging ofzo, maar dan is het inderdaad handiger om het zo te doen. mja als je allergisch bent kan je ook zeggen dat je geen Pinda's wil..
Maar ok het is dus wel handiger als ik het zo zie
pi_87294984
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 18:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Die nootjes gaan nu in een zakje vanwege gevaar met mensen met allergieën voor pinda's e.d., en er was ook niet echt een 'standaard' dispenser voor de nootjes, dus vandaar nu in een zakje.
ah das wel veilig ja. Mag ik ook 2 zakjes? :s) en thanks voor foto maken en posten O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87301972
wraps warm is ook niet echt handig, zodra je wraps warm maakt worden ze te hard om fatsoenlijk op te rollen.
..
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:50:45 #36
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87303334
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Frankvbr het volgende:
wraps warm is ook niet echt handig, zodra je wraps warm maakt worden ze te hard om fatsoenlijk op te rollen.
Dan bak je ze te lang.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:54:58 #37
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_87303578
Zondag bij de Mc in Kampen eten. Eens zien hoe het daar is.
pi_87305466
Chicken Sate _O_
Het is het beste McDonald's gerecht dat ik ooit heb gegeten.
Zeker een aanrader!
pi_87311454
Over die ene link met dat "McDonalds is bad, even worse than drugs"-verhaal..
Ik sta niet in de keuken maar..
Voor het vlees bij de McDonalds worden voornamelijk kippen en varkens geslacht..?
Voor zover ik weet niet namelijk..
Maar schattig wel dat je zo een verhaal houdt als je de feiten niet kent O:-)
pi_87316143
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:52 schreef misz--kelliej het volgende:
Over die ene link met dat "McDonalds is bad, even worse than drugs"-verhaal..
Ik sta niet in de keuken maar..
Voor het vlees bij de McDonalds worden voornamelijk kippen en varkens geslacht..?
Voor zover ik weet niet namelijk..
Maar schattig wel dat je zo een verhaal houdt als je de feiten niet kent O:-)
Dat is bij al die gasten, die baseren al hun feiten en verhalen op zo'n verhaal waar ze de helft maar van hebben gelezen. Van die mensen die een keer zo'n plaatje zien (klik) en dan gelijk denken dat het zo gaat :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Yannick567 op 08-10-2010 11:17:24 ]
pi_87317280
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

worden er dan speciale koeien geslacht voor McDonalds? :P
Jazeker wel op de boerderie van Old Mac Donald ;)

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a cow, E-I-E-I-O
With a "moo-moo" here and a "moo-moo" there
Here a "moo" there a "moo"
Everywhere a "moo-moo"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a pig, E-I-E-I-O
With a (snort) here and a (snort) there
Here a (snort) there a (snort)
Everywhere a (snort-snort)
With a "moo-moo" here and a "moo-moo" there
Here a "moo" there a "moo"
Everywhere a "moo-moo"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O

Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
And on his farm he had a horse, E-I-E-I-O
With a "neigh, neigh" here and a "neigh, neigh" there
Here a "neigh" there a "neigh"
Everywhere a "neigh-neigh"
With a (snort) here and a (snort) there
Here a (snort) there a (snort)
Everywhere a (snort-snort)
With a "moo-moo" here and a "moo-moo" there
Here a "moo" there a "moo"
Everywhere a "moo-moo"
Old Macdonald had a farm, E-I-E-I-O
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:05:08 #42
302853 themole
graaft totaal door.
pi_87326155
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:

[..]

nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanen

prima dat je als 16 jarige je baantje bij mcdonalds verdedigd, maar ontkennen dat de hele fastfood industrie geen schadelijke zaak is getuigd toch wel van onwetendheid. mensen uitlachen die deze zaak willen uitleggen valt onder hetzelfde
Gezien het feit dat ik twee jaar met plezier bij de mac heb gewerkt wil ik hier graag eens op reageren.

Vleesproductie is idd niet rendabel, maar dat is geen geheim. Mensen houden nou eenmaal van hun hamburger/biefstuk/riblap. Daar ga je weinig aan doen tenzij de vleesprijzen ineens gaan stijgen.(Gaat volgens verwachtingen ook gebeuren komende jaren, maar dat terzijde)

Het artikel dat je aanhaalt klinkt niet erg nauwkeurig. Ten eerste zie ik nergens bronnen en ten tweede staan er een best grote fout in. Mcdonalds gebruikt niet vooral varkens- en kippenvlees, vooral runder- en kippenvlees. Dat deze beesten geen heel vrolijk leven hebben gehad kan idd, maar dat heeft de koe achter het (niet-biologische) biefstuk dat je bij de supermarkt koopt ook niet. Verder zie ik verloopcijfers van het personeel staan, ik heb geen ervaringen in de vs dus die cijfers laat ik staan. Maar in europa klinkt 60% verloop hoog, maar je moet ook kijken wat er binnenkomt, de helft van de sollicitanten houdt het niet lang uit omdat ze simpelweg niet gemotiveerd zijn. Als jij nooit hard werkt of totaal niet aardig bent tegen gasten wordt het hopeloos. Daarnaast komt er ook nog personeel binnen dat simpelweg niks snapt of niks wil uitvoeren. (Geen kassa, maar ook geen keuken en dan na een week zeuren dat de lobby saai wordt.) :') In nederland krijgt het personeel gewoon minimumloon en in de vestiging waar ik heb gewerkt veel meer.

Over het milieu gesproken, de mac heeft niet veel meer verpakking dan de snackbar op de hoek. Bij de mac wordt binnen de keuken alles gescheiden in papier, plastic, voedsel en overig. Dit doet de snackbar op de hoek niet.Tuurlijk is mcdonalds niet geheel onschuldig en gaan er dingen mis. Maar dit is niet anders dan bij andere commerciele bedrijven.
Niet altijd serieus
pi_87336867
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Chicken Sate _O_
Het is het beste McDonald's gerecht dat ik ooit heb gegeten.
Zeker een aanrader!
Ik zal morgen ook eens die gaan bestellen.. is het niet een waterig satesausje?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_87337288
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:06 schreef kawotski het volgende:

[..]

Ik zal morgen ook eens die gaan bestellen.. is het niet een waterig satesausje?
valt wel mee :)
pi_87339495
heerlijk de mc rib gehad afgelopen week in duitsland
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:56:37 #46
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_87344487
Ik vind dat ook altijd zo raar, die wrap koud en dan het vlees (vaak) wel warm. Doe beide warm of beide koud maar ga niet zo doen. :*
pi_87355922
van de week maar weer eens maccen :P ben wel benieuwd naar de Sensation en de Big Tasy
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87356302
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef Riann het volgende:
heerlijk de mc rib gehad afgelopen week in duitsland
Ik wil ook!

Bij de AH hebben ze iets wat erop lijkt (van die voorverpakte troep) maar dat is het toch net niet :(
  zondag 10 oktober 2010 @ 02:45:59 #49
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_87375175
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef robin007bond het volgende:
Chicken Sate _O_
Het is het beste McDonald's gerecht dat ik ooit heb gegeten.
Zeker een aanrader!
Zeker niet :r wat een smerig aftreksel van de _O_ CHICKEN SENSATION _O_
zoieso, komkommer op een kipburger :R met warme satesaus eroverheen :r net zoals die chicken sate wrap, net zo goor
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_87377761
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:17 schreef roos85 het volgende:
van de week maar weer eens maccen :P ben wel benieuwd naar de Sensation en de Big Tasy
Je bent al 7 jaar niet meer geweest? :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_87378394
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:10 schreef JustinK het volgende:

[..]

Je bent al 7 jaar niet meer geweest? :+
nee hoor, ga vrij regelmaitg :P maar deze heb ik nog niet gegeten, en ben naar beide wel benieuwd.
maar denk dat ik voor de CS ga, de BT is denk ik toch iets te machtig ;)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87378476
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

nee hoor, ga vrij regelmaitg :P maar deze heb ik nog niet gegeten, en ben naar beide wel benieuwd.
maar denk dat ik voor de CS ga, de BT is denk ik toch iets te machtig ;)
Ow hehe :P Sensation is goed te doen. Ik ga vanmiddag maar eens de Chicken Saté proberen :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zondag 10 oktober 2010 @ 11:26:40 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_87379214
Heb de NY Crispy al een tijdje op hier :P
pi_87380395
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:26 schreef Erasmo het volgende:
Heb de NY Crispy al een tijdje op hier
In een ander land..
pi_87381037
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 10:51 schreef JustinK het volgende:

[..]

Ow hehe :P Sensation is goed te doen. Ik ga vanmiddag maar eens de Chicken Saté proberen :)
de Chicken Saté lijkt me niet zo lekker..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 10 oktober 2010 @ 12:58:07 #56
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_87381670
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:15 schreef Studiotje het volgende:

[..]

In een ander land.. :P
Check :P Goed te pruimen, dat wel :) En je krijgt er zo'n blikjesglas bij :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:49:54 #57
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87382901
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:58 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Check :P Goed te pruimen, dat wel :) En je krijgt er zo'n blikjesglas bij :P
Dat was daar toen misschien, hier nu zeker niet :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87385109
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

de Chicken Saté lijkt me niet zo lekker..
Tijd om uit te proberen dus om het zeker te weten ^O^
pi_87389252
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 12:36 schreef roos85 het volgende:

[..]

de Chicken Saté lijkt me niet zo lekker..
Zoals verwacht: hij is wel aardig, maar niet heel speciaal.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_87389695
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:44 schreef JustinK het volgende:

[..]

Zoals verwacht: hij is wel aardig, maar niet heel speciaal.
deze lijkt me dan weer wel :9~

http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:new_m
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_87390472
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:56 schreef roos85 het volgende:

[..]

deze lijkt me dan weer wel :9~

http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:new_m
Ja hopelijk komt die ook hierheen. Eerst volgende maand deze: http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:new_nyc
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_87395429
Blijf het jammer vinden dat de double cheeseburger niet overal te krijgen is
pi_87408106
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:35 schreef consio het volgende:
Blijf het jammer vinden dat de double cheeseburger niet overal te krijgen is
Dan koop je 2 cheesburgers en druk je ze op elkaar :9
pi_87409099
was afgelopen weekend in Belgie. daar had je nog de CBO, de NY Crispy en de M. De double cheeseburger was een euroknaller, jammer dat die hier niet meer is
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87438902
Die cheeseburgers zijn belachelijk. Ik vroeg laatst nog een de McD medewerker... wat kost een Cheeseburger? 1.85 zei ze... maar een hamburger (die altijd een euroknaller is) is een euro. Ik betaal dus 85 cent voor dat plakje (nep)kaas. Pfff...

Had vanmiddag trouwens die Chicken Sate, wel oke, maar inderdaad ook niet veel speciaals.
Facts don't care about your feelings
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:54:43 #66
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87440140
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Die cheeseburgers zijn belachelijk. Ik vroeg laatst nog een de McD medewerker... wat kost een Cheeseburger? 1.85 zei ze... maar een hamburger (die altijd een euroknaller is) is een euro. Ik betaal dus 85 cent voor dat plakje (nep)kaas. Pfff...

Had vanmiddag trouwens die Chicken Sate, wel oke, maar inderdaad ook niet veel speciaals.
Moet je een cheeseburger zonder kaas bestellen, kost 1,85 en dan heb je een hamburger :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:55:25 #67
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87440172
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:09 schreef FutureFairytale het volgende:
was afgelopen weekend in Belgie. daar had je nog de CBO, de NY Crispy en de M. De double cheeseburger was een euroknaller, jammer dat die hier niet meer is
Een paar MC's hadden ze laatst nog. Weet niet of dat nog steeds zo is hoor.. Alkmaar centrum bijvoorbeeld.
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:03:48 #68
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87440568
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:54 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Moet je een cheeseburger zonder kaas bestellen, kost 1,85 en dan heb je een hamburger :')
Er zijn mensen die grappig denken te zijn om dat te bestellen, dan zeg je heel droog 1,85, soms betalen ze, krijgen ze een hamburger in een cheeseburgerpapiertje met een sticker er op *O*
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87440657
hoe duur zijn de sate en die andere nieuwe chicken burger?
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:08:20 #70
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87440758
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:06 schreef fespo het volgende:
hoe duur zijn de sate en die andere nieuwe chicken burger?
Uit de OP:



En de Sensation is niet nieuw :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87447476
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Er zijn mensen die grappig denken te zijn om dat te bestellen, dan zeg je heel droog 1,85, soms betalen ze, krijgen ze een hamburger in een cheeseburgerpapiertje met een sticker er op *O*
Wij hebben eerder mensen die denken slim te zijn.
Dan willen ze een hamburger (¤1,-) met extra kaas (+¤0,40), want dat is voordeliger dan een cheeseburger á ¤1,75. Die vlieger gaat dus niet op!
pi_87447528
ik vind het wel jammer dat er bij de Mc dingen af mogen maar niet erbij (evt voor iets extra's).
zelfs over een fish filet met een heel plakje kaas doen ze moeilijk omdat "ze zich ook aan de afspraken moeten houden" zegt ze dan chagrijnig. ik vond het niet eens een heel arrogante vraag.. :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87451764
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind het wel jammer dat er bij de Mc dingen af mogen maar niet erbij (evt voor iets extra's).
zelfs over een fish filet met een heel plakje kaas doen ze moeilijk omdat "ze zich ook aan de afspraken moeten houden" zegt ze dan chagrijnig. ik vond het niet eens een heel arrogante vraag.. :?
Bij ons kan dat wel :')


Een ingrediënt (behalve het brood en het vlees) die op een sandwich zit, daarvan kan je extra krijgen, kost je wel +¤0,40. Een McChicken met kaas is bij ons bijvoorbeeld ook mogelijk.

Dit is natuurlijk niet eindeloos en je kan niet zeggen van "Doe mij maar een Chicken Sensation, met Tasty-saus, verse uien (ipv rode), naast de tomaat wil ik er ook komkommer op en graag wat extra kaas" Dat feestje gaat dan dus niet door.

En ja, dat is afwijkend van de McDonald's regels!
pi_87451943
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Bij ons kan dat wel :')


Een ingrediënt (behalve het brood en het vlees) die op een sandwich zit, daarvan kan je extra krijgen, kost je wel +¤0,40. Een McChicken met kaas is bij ons bijvoorbeeld ook mogelijk.

Dit is natuurlijk niet eindeloos en je kan niet zeggen van "Doe mij maar een Chicken Sensation, met Tasty-saus, verse uien (ipv rode), naast de tomaat wil ik er ook komkommer op en graag wat extra kaas" Dat feestje gaat dan dus niet door.

En ja, dat is afwijkend van de McDonald's regels!
ok ja helaas kan dat niet bij de restaurants die geen franchise zijn. alleen een heel plakje kaas ipv een halve vind ik zo stom dat dat niet kan }:| sowieso, welke knuppel heeft een 1/2 plakje kaas verzonnen }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:26:50 #76
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87456741
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Krimpen het volgende:

[..]

Bij ons kan dat wel :')

Jullie zijn een verkapte Burger King? :P Eigenlijk is het best slecht dat het bij jullie wel kan, want dat schept verwarring onder de gasten, of overal wel doen of overal niet doen :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87456818
doe dan maar overal wel :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:29:41 #78
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87456856
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
doe dan maar overal wel :D
Doe dan maar als het Made for You systeem in Nederland er is, anders wordt je gillend gek bij de grill :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87456906
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:29 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Doe dan maar als het Made for You systeem in Nederland er is, anders wordt je gillend gek bij de grill :')
wat is dat? die bestelpaal?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87460109
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat is dat? die bestelpaal?
Bestel paal is Easy Order...

Volgens mij wat Battlefan zegt is een systeem dat je de burger zelf kan samenstellen hoe jij het wil :P
pi_87468690
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:29 schreef Battlefan het volgende:

[..]

anders wordt je gillend gek bij de grill :')
Zie crew-topic!
pi_87469853
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:38:26 #83
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87470739
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat is dat? die bestelpaal?
Made for You is een keukensysteem, dat wordt oa in de VS gebruikt en Burger King doet het in Nederland ook dacht ik. Dat houdt in dat zodra je je burger besteld deze gemaakt wordt, net zoals dat nu bij oa de McChickens gebeurd bij de meeste restaurants in Nederland
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87472637
Snap wel dat die bij ons niet goed verkocht met al die moslims.

Laatst in Duitsland was ik blij dat ik hem weer eens had.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:23:37 #85
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_87472867
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Snap wel dat die bij ons niet goed verkocht met al die moslims.

Laatst in Duitsland was ik blij dat ik hem weer eens had.
:') Net alsof er door elke moslim -1 verkocht wordt
pi_87473015
Ja, die zullen het in ieder geval nooit eten. Dus potentiële McRib klant -1 ja. En dan heb je ook nog de joden...
Facts don't care about your feelings
pi_87480927
Het maakt niet uit welke geloofsovertuiging het wel of niet mag, er moet dan een aparte grill zijn voor het varkensvlees in verband met dat, en die ruimte heeft niet elk restaurant. Zelfde verhaal als bij de groenteburger ;)
pi_87486026
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
Het maakt niet uit welke geloofsovertuiging het wel of niet mag, er moet dan een aparte grill zijn voor het varkensvlees in verband met dat, en die ruimte heeft niet elk restaurant. Zelfde verhaal als bij de groenteburger ;)
dus de restaurants met de groenteburger kunnen eigenlijk wel de McRib in het assortiment opnemen? onee wacht, McRib gaat op grill en groenteburger in de frituur..
wel jammer aangezien er toch ook zoveel vraag is naar de McRib. misschien kan McDonalds het eens proberen of het goed verkoopt (onder dezelfde grill) en of het bezoek dan niet teveel wegvalt :?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87486441
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:03 schreef Yannick567 het volgende:
Het maakt niet uit welke geloofsovertuiging het wel of niet mag, er moet dan een aparte grill zijn voor het varkensvlees in verband met dat, en die ruimte heeft niet elk restaurant. Zelfde verhaal als bij de groenteburger ;)
Dus toen de Mc Rib wél in het assortiment was jaren geleden had iedereen een nieuwe grill aangeschaft die nu nog ergens nutteloos in het magazijn staan?
pi_87486779
De mogelijkheid is dat het mcrib vlees in plastic gebakken word, netzoals het vlees voor de grilled salades.
pi_87486998
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De mogelijkheid is dat het mcrib vlees in plastic gebakken word, netzoals het vlees voor de grilled salades.
stel het voor, stel het voor!! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87487522
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

stel het voor, stel het voor!! *O*
:D
pi_87498682
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

stel het voor, stel het voor!! *O*
Zou zomaar kunnen :9 Maar is wel veel gedoe denk ik. Mochten ze dat proberen dan gaat daar minimaal 1 jaar testen aan vooraf. En het is niet zo dat ze die grills toen extra hebben gekocht en nu nutteloos hebben opgeslagen, de grill wordt nu gewoon gebruikt voor rundvlees. Er was ook niet voldoende vraag naar de McRib, zodoende werd deze uit het assortiment gehaald, helaas.
pi_87499362
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen :9 Maar is wel veel gedoe denk ik. Mochten ze dat proberen dan gaat daar minimaal 1 jaar testen aan vooraf. En het is niet zo dat ze die grills toen extra hebben gekocht en nu nutteloos hebben opgeslagen, de grill wordt nu gewoon gebruikt voor rundvlees. Er was ook niet voldoende vraag naar de McRib, zodoende werd deze uit het assortiment gehaald, helaas.
ooh dat is wel jammer -O- ik vond em erg lekker maar als ik moet kiezen vind ik de Big Mac toch wel lekkerder. maar met terugkomen heb ik geen moeite O-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:38:11 #95
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87500127
hebben jullie wel eens meegemaakt dat je een "nieuwe burger" mocht uitproberen. Mijn vriend en ik hebben het 2 keer meegemaakt. Beide burgers waren prima, echter heb ik ze nog niet (behalve de Royal Fish) in de schappen gezien :S
Be dance |Be real| Be You
pi_87500383
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef Loodje het volgende:
hebben jullie wel eens meegemaakt dat je een "nieuwe burger" mocht uitproberen. Mijn vriend en ik hebben het 2 keer meegemaakt. Beide burgers waren prima, echter heb ik ze nog niet (behalve de Royal Fish) in de schappen gezien :S
Wat was die andere burger als ik vragen mag? Regelmatig kiest McDonald's Nederland een restaurant uit waar ze zelf een nieuw product komen testen, wat je dan mag uitproberen :9
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:10:25 #97
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87501408
Ow grappig, ehh trouwens het is 3 keer gebeurd. De 1e weet ik niet meer hoe deze heette. Die andere was de Miami Melt.

Owja, en wat ik ook niet snap. Nergens is de Mc Bacon meer te verkrijgen. Als ik vraag om een QP met een plakje bacon, mag dat niet? Maar het staat wel op de kassa als extra????
Be dance |Be real| Be You
pi_87501979
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:10 schreef Loodje het volgende:
Ow grappig, ehh trouwens het is 3 keer gebeurd. De 1e weet ik niet meer hoe deze heette. Die andere was de Miami Melt.

Owja, en wat ik ook niet snap. Nergens is de Mc Bacon meer te verkrijgen. Als ik vraag om een QP met een plakje bacon, mag dat niet? Maar het staat wel op de kassa als extra????
Miami Melt.. vast met kaas zo te horen of niet? :9 En hoe bedoel je als extra? De McBacon is uit het assortiment omdat hij niet genoeg verkocht werd.
pi_87506090
chicken sate is matig.
ik word altijd misleid, het is gewoon een kipburger met satesaus.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:52:22 #100
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_87512970
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:38 schreef Loodje het volgende:
hebben jullie wel eens meegemaakt dat je een "nieuwe burger" mocht uitproberen. Mijn vriend en ik hebben het 2 keer meegemaakt. Beide burgers waren prima, echter heb ik ze nog niet (behalve de Royal Fish) in de schappen gezien :S
Tussen testen en verkopen kan een jaar of meer zitten, en als de test niet goed loopt dan zie je hem natuurlijk ook niet terug ;)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_87948315
Nog nieuws?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_87964526
vanaf 16 november de new york crispy.
het is bij ons ook even stil wat nieuwe acties betreft..... ;)
pi_87974376
jaa weer bonnen *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_87996098
De American classic mist kaas :(
pi_87997038
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 20:39 schreef lirpA het volgende:
De American classic mist kaas :(
..... :9?
pi_88030975
kaas :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_88044898
waarom zoveel reclame voor de big mac? verkoopt ie niet meer zo goed? kan me niet voorstellen..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88045002
quote:
1.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
waarom zoveel reclame voor de big mac? verkoopt ie niet meer zo goed? kan me niet voorstellen..
Tja ik snap het ook niet. Iedereen kent de big mac :P
pi_88045542
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 22:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Tja ik snap het ook niet. Iedereen kent de big mac :P
ja t lijkt zo net of t een nieuwe burger is :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88047114
Gewoon een promotiecampagne rondom de big mac. Heeft geen verdere achterliggende gedachte, hij loopt niet slecht ofzo :') Gewoon ter promotie :9
pi_88048012
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja t lijkt zo net of t een nieuwe burger is :P
Tis een icon product he... En dat moet het ook blijven waarschijnlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88086178
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 17:59 schreef JustinK het volgende:
kaas :')
Dat gele goedje dat er bij de mac opzit en ze kaas noemen dan....Links- of rechtsom....ik mis het:P
Verder wel lekker
pi_88137993
De Mc in Enschede Centrum verkoopt deze burger; http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/burger_1955

Hoe kan dat? Verkopen meer restaurants in Nederland dat ding? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:21:13 #114
302853 themole
graaft totaal door.
pi_88138547
Niet gezien, maar ziet er echt fucking lekker uit. :)
Niet altijd serieus
pi_88138643
quote:
11.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
De Mc in Enschede Centrum verkoopt deze burger; http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/burger_1955

Hoe kan dat? Verkopen meer restaurants in Nederland dat ding? :?
apart, naja enschede is bijna duitsland he :P
Maar misschien is het een testproduct.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2010 13:24:57 ]
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:25:52 #116
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_88138697
Ik kan desbetreffende pagina niet laden, waar hebben we het hier over? :P
pi_88138795
quote:
1.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:25 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan desbetreffende pagina niet laden, waar hebben we het hier over? :P
Burger 1955 :P
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 14:08:13 #118
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_88140168
Toen ik nog bij de Mac werkte hadden we ons 'eigen' broodje. De McEu (naar de manager Eugene) dat was een chickenburger onder de grill, bakje kerriesaus van de Nuggets, verse uitjes even op de grill, sla en kaas... echt heel lekker!

Er waren ook gasten die ervan baalde dat ie niet te koop was :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_88140425
Dat broodje ziet er niet slecht uit zeg c_/
pi_88140467
quote:
1.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 14:17 schreef Yannick567 het volgende:
Dat broodje ziet er niet slecht uit zeg c_/
Pakt de trein naar Enschede :9
pi_88141246
:Y)

[ Bericht 9% gewijzigd door luffyd op 30-10-2010 15:12:22 ]
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:35:50 #122
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_88142385
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
De Mc in Enschede Centrum verkoopt deze burger; http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/burger_1955

Hoe kan dat? Verkopen meer restaurants in Nederland dat ding? :?
Die heb ik gister gegeten. Niet in Enschede maar in Brühl, Duitsland (dagje Phantasialand).
Vond hem erg lekker maar wel groot. En de saus was ook prima. Tenminste niet zoals die van de Big Mac waar je naar 3 uur nog steeds proeft dat je Big Mac hebt gegeten :P
pi_88143312
Vind de satéburger maar tegenvallen.. Een heerlijke Oosterse satésaus? Een satésaus die naar instant-satésaus smaakt bedoel je..
pi_88212279
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
De Mc in Enschede Centrum verkoopt deze burger; http://www.mcdonalds.de/produkte/produktfinder.html#/burger_1955

Hoe kan dat? Verkopen meer restaurants in Nederland dat ding? :?
Die had ik dus ook gegeten in Amsterdam bij de Ikea. En was echt lekker! Ik dus in Almere vrolijk door de McDrive, om dat ding te bestellen... hebben ze hem hier niet! Weet iemand hoe dat zit met die burger?
  maandag 1 november 2010 @ 16:35:11 #125
302853 themole
graaft totaal door.
pi_88213598
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef DaverzNL het volgende:

[..]



Die had ik dus ook gegeten in Amsterdam bij de Ikea. En was echt lekker! Ik dus in Almere vrolijk door de McDrive, om dat ding te bestellen... hebben ze hem hier niet! Weet iemand hoe dat zit met die burger?
Wat ik zo hoor zijn ze hem aan het testen. Toen ik ooit bij de mac werkte hadden wij ook een keer een burger op proef. Hebben ze hem slechts in bepaalde vestigingen. Waarschijnlijk ligt de mac in Amsterdam vlak bij het hoofdkantoor en testen ze hem daar. Enschede is ook logisch gezien het feit dat dit makkelijk vanuit Duitsland te bevoorraden is. :P
Niet altijd serieus
pi_88240104
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:00 schreef DaverzNL het volgende:

[..]



Die had ik dus ook gegeten in Amsterdam bij de Ikea. En was echt lekker! Ik dus in Almere vrolijk door de McDrive, om dat ding te bestellen... hebben ze hem hier niet! Weet iemand hoe dat zit met die burger?
Daar heb ik hem van het weekend ook op!
Heel lekker inderdaad!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_88256661
Die 1955 burger is inderdaad heel lekker, had hem in Berlijn gegeten laatst. Vond het menu in Duitsland sowieso lekkerder, die grote wraps, die broodjes van 1,75 en de mc flurry Daim (l)
pi_88264202
http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:new_m

deze lijkt me ook zo lekker, komt deze naar NL?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 2 november 2010 @ 23:19:08 #129
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88271116
Nog niks over bekend, hoop het wel :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_88272747
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 16:10 schreef maartjeh het volgende:
Vind de satéburger maar tegenvallen.. Een heerlijke Oosterse satésaus? Een satésaus die naar instant-satésaus smaakt bedoel je..
Inderdaad... heel flauw. De Chicken Sensations is lekkerder. Ik hou van rode uien :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 3 november 2010 @ 15:44:34 #131
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88289818
Happy Meal verboden in San Francisco
San Francisco heeft een wet aangenomen die het uitdelen van speelgoed bij ongezond eten verbied. Door de nieuwe wetgeving wordt ook de Happy Meal van McDonalds verboden.

De rest op Nu.nl

:')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_88289922
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef roos85 het volgende:
http://www.mcdonalds.be/nl/index_NL.php?page=menu:new_m

deze lijkt me ook zo lekker, komt deze naar NL?
Heb ik gehad in Brussel ja. Enorm lekkere burger _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_88289944
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:44 schreef Battlefan het volgende:
Happy Meal verboden in San Francisco
San Francisco heeft een wet aangenomen die het uitdelen van speelgoed bij ongezond eten verbied. Door de nieuwe wetgeving wordt ook de Happy Meal van McDonalds verboden.

De rest op Nu.nl

:')
las ik ja. lekker triest en betuttelend!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88289966
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]


Heb ik gehad in Brussel ja. Enorm lekkere burger _O_
hij was ook in Antwerpen (duh haha). net als de cbo en crispy. maar zat helaas vol iedere keer als ik langs de Mc liep. zoveel lekker eten daar :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88290000
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]



hij was ook in Antwerpen (duh haha). net als de cbo en crispy. maar zat helaas vol iedere keer als ik langs de Mc liep. zoveel lekker eten daar :D
CBO hebben we ook in Nederland gehad? Was naar mijn mening niet lekker :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_88290088
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]


CBO hebben we ook in Nederland gehad? Was naar mijn mening niet lekker :@
ja ok maar nu niet meer ;)
ik vond em wel lekker met dat baconbroodje. niet allerlekkerste.. big tasty is beter :Y
overigens vandaag 2 QP's op. waarom glijdt dat zo je keel in alsof het niks is? ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  † In Memoriam † woensdag 3 november 2010 @ 20:28:00 #137
43556 miss_dynastie
pi_88300942
Er zijn nieuwe voordeelbonnen, maar ze gelden niet voor de losse big mac, zoals normaal. Errug jammer :P
pi_88301047
quote:
Op woensdag 3 november 2010 15:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

overigens vandaag 2 QP's op. waarom glijdt dat zo je keel in alsof het niks is? ;(
Omdat het ook niks is :') maar die uien zijn altijd lekker. :Y)
Facts don't care about your feelings
pi_88302037
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Er zijn nieuwe voordeelbonnen, maar ze gelden niet voor de losse big mac, zoals normaal. Errug jammer :P
komt denk omdat die dingen nu toch extra hard gaan vanwege de promotie om de Big Mac heen
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88302060
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Omdat het ook niks is :') maar die uien zijn altijd lekker. :Y)
voordeel was wel; ik voelde me niet vol maar hoefde de rest van de middag toch niks meer behalve een appel :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88544660
wanneer komt de NY Crispy nou?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88544681
a.s. vrijdag moet ik toevallig lunchen in de buurt van Ikea A'dam, zal dan eens kijken naar de 1955 burger. lijkt me goe-hoed :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88548713
Paar weken terug in Kleve(Duitsland) de 1955 burger gegeten. Die is echt lekker :D
pi_88549071
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wanneer komt de NY Crispy nou?
vanaf de 16e zo uit mn hoofd
  woensdag 10 november 2010 @ 11:57:54 #145
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_88549797
Ik merk de laatste tijd dat als ik bij de Mc kom eigenlijk alleen nog maar kip producten bestel... Vooral de sensation is zo verdomd lekker, alleen mogen ze er wel iets minder saus op doen. Nu verzuipt dat ding erin :D
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_88565725
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



vanaf de 16e zo uit mn hoofd
:Y

En wat minder saus kan je gerust vragen hoor :9
pi_88566426
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:57 schreef numero_uno het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat als ik bij de Mc kom eigenlijk alleen nog maar kip producten bestel... Vooral de sensation is zo verdomd lekker, alleen mogen ze er wel iets minder saus op doen. Nu verzuipt dat ding erin :D
*Ril* Ik zou echt nooit kip bestellen bij de Mac, waarom weet ik ook niet maar het staat me enorm tegen..
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_88567514
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]



*Ril* Ik zou echt nooit kip bestellen bij de Mac, waarom weet ik ook niet maar het staat me enorm tegen..
Heb je er geen specifieke reden voor? :9
pi_88567599
vanmiddag weer 2 heerlijke kroketjes op. wat blijft dat toch lekker :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88616605
Vanavond de 1955 burger gegeten in de McDonalds muntbergweg in Amsterdam das die vlak bij de Ikea. Hij was weer heerlijk. :D



pi_88616744
Ik kon zelf die gekarameliseerde uien er niet op terug vinden :?

Maar lijkt die op de NYC crispy? Volgens de Mc hier in Hengelo gaan ze de American Classic namelijk vanaf volgende week verkopen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88617244
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
Ik kon zelf die gekarameliseerde uien er niet op terug vinden :?

Maar lijkt die op de NYC crispy? Volgens de Mc hier in Hengelo gaan ze de American Classic namelijk vanaf volgende week verkopen...
Misschien dat ze die burger ook gaan testen, zou kunnen? Heb er niks over gelezen verder, mij alleen bekend dat volgende week de NYC komt :9 Hoop dat die American Classic aanslaat, ziet er goed uit.
pi_88747295
Ik wil de 1955 burger :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_88750526
American Classic is hetzelfde als de 1955.
snap niet waarom het bij de een AC heet en bij de ander 1955
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88750895
Volgens mij is 1955 de benaming in Duitsland en American Classic in Nederland...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 17 november 2010 @ 17:08:01 #156
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_88826187
NY Crispy viel tegen, vrijdag de 1955 Burger als ze die hier nog hebben (Enschede-centrum naast de Klanderij), hopelijk is die beter :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_88829635
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef MacorgaZ het volgende:
NY Crispy viel tegen, vrijdag de 1955 Burger als ze die hier nog hebben (Enschede-centrum naast de Klanderij), hopelijk is die beter :P
ff keerje erlangs :9
pi_88830550
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef MacorgaZ het volgende:
NY Crispy viel tegen, vrijdag de 1955 Burger als ze die hier nog hebben (Enschede-centrum naast de Klanderij), hopelijk is die beter :P
jammer de bammer! ik ga em wel proberen. die 1955 is best lekker hoor voor de afwisseling! die uien maken het :) toch houdt de Tasty de nr. 1 plek, naast de Kroket :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88841003
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



ff keerje erlangs :9
:{w is niet voor Almelo'ers
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88841903
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{w is niet voor Almelo'ers
;(
pi_88842077
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{w is niet voor Almelo'ers
Ook niet voor mensen uit Helmond Hengelo :6

[ Bericht 2% gewijzigd door Yannick567 op 17-11-2010 22:23:15 ]
pi_88842089
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]



;(
Tja, life is a bitch... het is niet anders...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88842108
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Ook niet voor mensen uit Helmond :6
Wie woont er in Helmond?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88842172
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie woont er in Helmond?
Dacht dat jij daar woonde.. Meende ik ooit gelezen te hebben. oO<
pi_88842190
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:{w is niet voor Almelo'ers
Oh! Wat een rasistme! :'(
pi_88842245
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]



Oh! Wat een racisme! :'(
Wat zullen we er dan van maken, alleen voor McDonald's personeel? _O_
pi_88842298
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Wat zullen we er dan van maken, alleen voor McDonald's personeel? _O_
Alleen voor mensen die niet Bart heten
pi_88842420
_O- O+
pi_88842435
quote:
16s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:19 schreef Studiotje het volgende:

[..]



Alleen voor mensen die niet Bart heten
Voor iedereen, behalve voor mensen die bij IKEA werken, en dan voornamelijk die in Hengelo :7
pi_88842452
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:16 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Ook niet voor mensen uit Helmond :6
O+
pi_88842517
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Voor iedereen, behalve voor mensen die bij IKEA werken, en dan voornamelijk die in Hengelo :7
En die bart heten.. :P
pi_88842648
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef Studiotje het volgende:

[..]



En die bart heten.. :P
_O-
pi_88842970
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Voor iedereen, behalve voor mensen die bij IKEA werken, en dan voornamelijk die in Hengelo :7
Das ook best... is ook niet heel lang meer...
En Bart is gewoon een schuilnaam hier... :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88843740
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Das ook best... is ook niet heel lang meer...
En Bart is gewoon een schuilnaam hier... :D
OH! EEN SPION IN OPDRACHT VAN ERNIE! Ik wist het! B-)
pi_88844023
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]



OH! EEN SPION IN OPDRACHT VAN ERNIE! Ik wist het! B-)
of.. van de concurrent misschien :o
pi_88844176
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef Studiotje het volgende:

[..]



OH! EEN SPION IN OPDRACHT VAN ERNIE! Ik wist het! B-)
Sjit je hebt me door -O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88844203
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sjit je hebt me door -O-
Ik wist het! Een McDonalds verbod voor jouw ventje!
pi_88844243
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:50 schreef Studiotje het volgende:

[..]


Ik wist het! Een McDonalds verbod voor jouw ventje!
Oh noes...
Voor mij of m'n undercover rol?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88844352
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh noes...
Voor mij of m'n undercover rol?
Allebei!
pi_88844396
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef Studiotje het volgende:

[..]



Allebei!
Gelijk voor zijn hele vriendenkring+familie, goed straffen :')
pi_88844862
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:53 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Gelijk voor zijn hele vriendenkring+familie, goed straffen :')
Bart is wel een echte hollandse naam, misschien is die Turks en heet die Achmed
pi_88845133
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:01 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Bart is wel een echte hollandse naam, misschien is die Turks en heet die Achmed
Waar komt hij vandaan, Turkey? _O-
pi_88845289
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:07 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Waar komt hij vandaan, Turkey? _O-
Kalkoen ja
pi_88845542
:')

Maar misschien moeten we maar gewoon weer ontopic gaan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_88845650
Ja idd...

Iemand een idee wanneer de McTurkey komt? :P
pi_88845725
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:18 schreef Studiotje het volgende:
Ja idd...

Iemand een idee wanneer de McTurkey komt? :P
Volgens mij als 'Turkey' officieel toetreedt tot de EU, daarna ook vast in het assortiment.
pi_88845758
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef Yannick567 het volgende:

[..]



Volgens mij als Turkije officieel toetreedt tot de EU, daarna ook vast in het assortiment.
Naast de McChicken, Chicken McNuggets en de Turkey McNuggets?
pi_88845832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:20 schreef Studiotje het volgende:

[..]



Naast de McChicken, Chicken McNuggets en de Turkey McNuggets?
Ja, ik hoorde ook iets over de Chicken Turkey Deluxe, een pitabroodje met indiaas sausje, turkse kruiden, fetakaas, sla en tomaat.
pi_88846639
NYcrispy is fijn hoor.
pi_88858144
heb de NYcrispy gisteren voor het eerst geproefd maar vindt er eerlijk gezegd niet zo heel veel aan. volgende keer toch maar weer de Tasty
pi_88859624
De saus is lekker, ookal proef je alleen de barbequesaus. Het vlees zelf is ook wel te doen, maar voor de rest is hij niet echt bijzonder nee.
pi_88859988
Morgen na de verhuispret ( :') ) even lekker een dubbele Cheeseburger halen op Hoog Catharijne :)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_88860037
2 kroketjes weer, heerlijk :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88863670
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:23 schreef Yannick567 het volgende:
De saus is lekker, ookal proef je alleen de barbequesaus. Het vlees zelf is ook wel te doen, maar voor de rest is hij niet echt bijzonder nee.
Niet mee eens. Goede, mannelijke combinatie. Bacon, gefrituurde uitjes, barbecuesaus, kaas en een hamburger. Die waterbom vergeet ik dan voor het gemak maar even.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:46:27 #195
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88867627
Ik heb gisteren de NY Crispy op, maar ik vond er niet zoveel aan :N
Een scheepslading sla, overheersende saus en van het knapperige was niets te merken -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 18 november 2010 @ 18:08:14 #196
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_88870956
knapperig is die idd niet, maar ik vond mn wel heel erg chill :)
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 18 november 2010 @ 22:59:20 #197
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_88883943
quote:
Op donderdag 18 november 2010 13:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Morgen na de verhuispret ( :') ) even lekker een dubbele Cheeseburger halen op Hoog Catharijne :)
Volgensmij hebben die geen dubbele cheeseburger :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_88977869
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:33 schreef Aphrodyte het volgende:
Morgen na de verhuispret ( :') ) even lekker een dubbele Cheeseburger halen op Hoog Catharijne :)
Die zijn niet te krijgen op hoog catharijne :')
iig wel op winkel centrum overvecht
pi_88981637
NY uitgeprobeerd zonder sla en tomaat kan ik niet hebben dan kan ik maar 1 hap op had nu ook maar de helft op gekund (gastric bypass gehad). Ik vond het sausje erg lekker. Heeft wel iets weg van het mc rib sausje dat rode sausje dan.
  zondag 21 november 2010 @ 18:12:58 #200
134538 chansadres
Black & White
pi_88981753
Ik vind de NYC weg hebben van de steakhouse burger van de Burger King.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 22 november 2010 @ 19:11:35 #201
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_89023579
Die NYC is echt niet te nassen, die bacon altijd van de mac, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh
pi_89030998
ik hoor meer slechte ervaringen over NY Crispy dan goede... ga em denk dan toch niet nemen. Chicken Sate ook nog niet gehad maar die koude waterige satesaus lijkt me niet zo...
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89031523
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoor meer slechte ervaringen over NY Crispy dan goede... ga em denk dan toch niet nemen. Chicken Sate ook nog niet gehad maar die koude waterige satesaus lijkt me niet zo...
saus is niet waterig hoor, is andere satésaus dan de vorige keer :9
pi_89033535
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef Trekfiets het volgende:
Die NYC is echt niet te nassen, die bacon altijd van de mac, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh
Ik ben ook niet kapot van de bacon bij de mac.
pi_89033603
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:11 schreef Trekfiets het volgende:
Die NYC is echt niet te nassen, die bacon altijd van de mac, bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeegh
Inderdaad zeg . Er zit ook een soort ranzige niet nader te definiëren sausje op wat het er allemaal niet beter op maakt :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_89035299
NYC is lekker juist. Saus is gewoon barbecuesaus.
  zondag 28 november 2010 @ 10:18:11 #207
21746 Budah
He who is awake
pi_89249476
Tot hoe laat kan je ontbijten bij de Mac? Kan het op de site niet vinden .. :(

Kun je dan ook alleen het McMuffin broodje scoren of krijg zo'n samengesteld ding met croissantje enzo?
product of a hippy/rocker upbringing
pi_89250698
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:18 schreef Budah het volgende:
Tot hoe laat kan je ontbijten bij de Mac? Kan het op de site niet vinden .. :(

Kun je dan ook alleen het McMuffin broodje scoren of krijg zo'n samengesteld ding met croissantje enzo?
11.30 uur dacht ik

Ja, je kan ook los de EggMcMuffin scoren.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_89250710
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:18 schreef Budah het volgende:
Tot hoe laat kan je ontbijten bij de Mac? Kan het op de site niet vinden .. :(

Kun je dan ook alleen het McMuffin broodje scoren of krijg zo'n samengesteld ding met croissantje enzo?
Beetje afhankelijk van het restaurant. Meestal tot 11:30, sommige restaurants tot 11:00. Kun je alles los krijgen maar ook ontbijtmenu nemen ja, met een croissantje erbij etc.
  zondag 28 november 2010 @ 15:41:20 #210
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_89258202
Ontbijten bij de Mac? Misschien is dit als vloeken in de McDonalds-kerk, maar serieus?
Ben jij ook zo iemand die een salade koopt bij de McDonalds?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_89259485
quote:
15s.gif Op zondag 28 november 2010 15:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Ontbijten bij de Mac? Misschien is dit als vloeken in de McDonalds-kerk, maar serieus?
Ben jij ook zo iemand die een salade koopt bij de McDonalds?
nog nooit ontbeten maar wel eens salades gegeten. de grilled caesar of de shaker ham/kip, lekker heur :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89259508
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

saus is niet waterig hoor, is andere satésaus dan de vorige keer :9
mooi! toch een keer proberen dus :) (vind alleen het broodje zo klein voor 3,75)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89926307
De NY Crispy is goed te doen :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_89926451
sate geprobeerd. Niet vies maar ook niet veel aan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89927202
Jeuj voor McDonalds Duitsland; vorige week de McRib en de McFlurry D'aim gegeten :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_89927410
zo speciaal vind ik de McRib niet eens..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_89927713
Zo bijzonder is hij niet, maar hij is wel lekker :9
pi_89928013
Hij is ook niet bijzonder, maar wel lekker om zo af en toe te eten. Is een goeie afwisseling op het standaard (Nederlandse) assortiment. Net als af en toe de Crispy Chicken met kaas van de Burger King ook onwijs lekker is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90080075
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2010 23:00 schreef Synthesist het volgende:

[..]

nouja. het probleem is wel dat ze ontzettend veel verpakkingsmateriaal gebruiken. jaarlijks worden daar hele bossen voor gekapt. tegelijkertijd zijn er grote stukken land waar runderen op een kluitje staan. die beesten verbruiken en vervuilen miljoenen liters drinkwater. al die vleesproductie is sowieso al niet rendabel, voor elke kilo vlees moet je zo'n beest 100 kilo graan, mais of soja voeren. dan is er nog de methaan die ze uitstoten en de ammonia die de grond vervuilt. In de vs worden de werknemers van mcdonald leveranciers zeer slecht behandeld. de werknemers zijn voornamelijk illegale mexicanen

prima dat je als 16 jarige je baantje bij mcdonalds verdedigd, maar ontkennen dat de hele fastfood industrie geen schadelijke zaak is getuigd toch wel van onwetendheid. mensen uitlachen die deze zaak willen uitleggen valt onder hetzelfde
het zal ook nog wel even duren voordat de mc milieubewust is als iedereen goedkoop wil blijven eten ;(
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_90343452
omdat ik met kerst geen mac eet vanmiddag lekker lunch gehaald :P :9

2 kroketten weer en garnalen met cocktailsaus (wel veels te veel saus maar ok). zo lekker is dat he... :9

Mac *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90343541
Hoe is die nieuwe mcflurry? Die lijkt me wel erg lekker. Vrijdag maar eens proberen.
pi_90343728
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is die nieuwe mcflurry? Die lijkt me wel erg lekker. Vrijdag maar eens proberen.
is een mc flurry( :') logisch :') ) met van die magnum chocolade rondjes en chocosaus en knaperige koekjes niet echt veel aan
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_90343911
Die browniedingentjes lijken me wel lekker. Dan maar die nieuwe milkshake proberen ;)
  donderdag 23 december 2010 @ 17:55:16 #224
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_90351786
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef jeloen het volgende:

[..]

is een mc flurry( :') logisch :') ) met van die magnum chocolade rondjes en chocosaus en knaperige koekjes niet echt veel aan
Hoe kan dat nou niet lekker zijn :')
pi_90396669
wat zijn eigenlijk de openingstijden tijdens de kerstperiode?
of verschilt dit per vestiging
  vrijdag 24 december 2010 @ 16:20:25 #226
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_90396753
Alle openingstijden zijn overal uberhaupt al anders, en met de kerst verschilt het ook per vestiging ;-)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_90396882
Broodje hamburger zal binnenkort wel in prijs stijgen.
pi_90399224
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:20 schreef Battlefan het volgende:
Alle openingstijden zijn overal uberhaupt al anders, en met de kerst verschilt het ook per vestiging ;-)
1e kerstdag toch wel dicht mag ik hopen?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90399234
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:
Broodje hamburger zal binnenkort wel in prijs stijgen.
waarom? is vlees duurder geworden?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90400053
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

waarom? is vlees duurder geworden?
Het brood is wereldwijd duurder aan het worden wegens internationale graantekorten.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_90400386
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

1e kerstdag toch wel dicht mag ik hopen?
Sommige zijn gewoon open 1e kerstdag.
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 16:24 schreef ScarFace- het volgende:
Broodje hamburger zal binnenkort wel in prijs stijgen.
Hamburger blijft de komende tijd nog 1 euro :P
  vrijdag 24 december 2010 @ 17:52:54 #232
208890 June.
Seriously?
pi_90401082
Die nieuwe McFlurry is echt superlekker :9
Shine bright like a diamond.
pi_90402738
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef Aphrodyte het volgende:

[..]

Het brood is wereldwijd duurder aan het worden wegens internationale graantekorten.
ach jee... hopelijk niet heel veel.. brood is zo belangrijk in NL -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90402760
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:37 schreef Studiotje het volgende:

Sommige zijn gewoon open 1e kerstdag.

help! arm personeel :{
hoeveel gasten komen er dan op zo'n avond?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90402766
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:52 schreef June. het volgende:
Die nieuwe McFlurry is echt superlekker :9
wil ik nog proberen maar tis zo koud nu :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90404071
Afgelopen week naar Zwitserland geweest met de auto. Op de terugweg in Luxemburg gestopt bij de Mac om te eten. Ik had een New York Classic en een Nurnburger..

New York Classic: erg lekkere "ouderwetse" burger :)
Nurnburger: gekozen vanwege de lage prijs: 2,25.. bleek de burger net zo groot te zijn als je pink, zonder overdrijven!! smaak was ok maar te duur voor wat je krijgt. Hij is serieus binnen 2 happen op :')
  vrijdag 24 december 2010 @ 23:02:23 #237
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_90416144
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

help! arm personeel :{
hoeveel gasten komen er dan op zo'n avond?
Niet al het personeel viert kerst? :P Wij hebben genoeg mensen die best zouden willen werken, maar we zijn dicht, vandaag gingen we dicht om 19:00, zondag gaan we pas om 12 uur open :)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_90420455
quote:
Op vrijdag 24 december 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wil ik nog proberen maar tis zo koud nu :D
Binnen in een winkelcentrum valt het wel mee :P De McFlurry is eigenlijk ook meteen het enigste waarvoor ik naar de Mac ga, eet er verder nooit wat anders eigenlijk.
Shine bright like a diamond.
  vrijdag 31 december 2010 @ 15:24:42 #239
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_90678753
de chicken wrap met honing-mosterdsaus is echt :9~
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_90704864
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef sararaats het volgende:
de chicken wrap met honing-mosterdsaus is echt :9~
De chili anders ook :9~
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_90717865
als ze nou eens een XXL versie van die wraps zouden maken...
-referral verwijderd-
pi_90737159
Ik vind het feestfruit zo lekker bij de Mac wat je bij je happy meal kan krijgen.
pi_90738115
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 12:22 schreef JustinK het volgende:

[..]

De chili anders ook :9~
Geniet daar nog maar even van dan, 18 januari komt er een nieuwe voor de chili in de plaats :9
pi_90742991
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:21 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Geniet daar nog maar even van dan, 18 januari komt er een nieuwe voor de chili in de plaats :9
Weet je ook welke?
Als ie maar beter is dan de Oriental :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_90743481
Vorige week de McCordonBlue gehad in Duitsland :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90748837
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef sararaats het volgende:
de chicken wrap met honing-mosterdsaus is echt :9~
Eens!

Ik zoek nog steeds een vergelijkende saus die in de winkel te krijgen is :D Anders maar zelf proberen te maken.
pi_90754090
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
Jeuj voor McDonalds Duitsland; vorige week de McRib en de McFlurry D'aim gegeten :9
McRib :9~
Brutal. Fucking. Metal.
pi_90758228
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 13:57 schreef JustinK het volgende:

[..]

Weet je ook welke?
Als ie maar beter is dan de Oriental :')
Iets met kaas, meer zeg ik niet :9
pi_90758238
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Iets met kaas, meer zeg ik niet :9
Kaas :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_90758292
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef JustinK het volgende:

[..]

Kaas :')
Tja. Das weer is wat anders dan chips op een wrap eh _O-
pi_90758611
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Tja. Das weer is wat anders dan chips op een wrap eh _O-
Dat wel :+ Maar heb het niet zo op kaas :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  maandag 3 januari 2011 @ 01:57:58 #252
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_90779002
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef JustinK het volgende:

[..]

Dat wel :+ Maar heb het niet zo op kaas :')
Zo veel kaas zal het vast niet zijn :P
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_90779523
Die chicken wraps met honing mosterd zijn wel goed te doen. NY Crispy is ranzig :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90786927
New york crispy ranzig waarom ?
pi_90789597
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef JustinK het volgende:

[..]

Dat wel :+ Maar heb het niet zo op kaas :')
Vallen tomaten dan misschien meer in de smaak? :o
pi_90790676
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Iets met kaas, meer zeg ik niet :9
ja kaaassss :9
waarom maakt McDonalds niet een kaasburger; zo'n gepaneerde burger met kaas erin :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90797208
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja kaaassss :9
waarom maakt McDonalds niet een kaasburger; zo'n gepaneerde burger met kaas erin :9
Omdat kaasburgers vies zijn :P
pi_90797970
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja kaaassss :9
waarom maakt McDonalds niet een kaasburger; zo'n gepaneerde burger met kaas erin :9
Soort van kaassoufflé? O+
pi_90798618
Vergeet de nieuwe bonnen niet.. Klik hier
pi_90798848
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja kaaassss :9
waarom maakt McDonalds niet een kaasburger; zo'n gepaneerde burger met kaas erin :9
Nee, dan liever de McCordonBlue in Nederland :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90800373
quote:
Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat kaasburgers vies zijn :P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_90801882
quote:
Op maandag 3 januari 2011 16:20 schreef _Twinkle het volgende:

[..]

Soort van kaassoufflé? O+
jaaa maar dan rond, net als n kroketburger O+ hebben ze ook gelijk weer iets voor vega's!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90803836
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee, dan liever de McCordonBlue in Nederland :9
Bestaat die in het buitenland for real? :o
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90804725
quote:
Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Studiotje het volgende:
Vergeet de nieuwe bonnen niet.. Klik hier
joehoe *O* daar gaan mijn goeie voornemens *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90806779
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bestaat die in het buitenland for real? :o
:Y
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90815517
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Studiotje het volgende:
Vergeet de nieuwe bonnen niet.. Klik hier
Waarom eigenlijk bijna altijd dezelfde soort kortingsbonnen.
pi_90815803
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk bijna altijd dezelfde soort kortingsbonnen.
Producten met een relatief hoge marge waarschijnlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90816169
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:19 schreef Riann het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk bijna altijd dezelfde soort kortingsbonnen.
Omdat je zo ziet dat op niet veel producten korting gegeven kan worden.. :P
pi_90817120
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:30 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Omdat je zo ziet dat op niet veel producten korting gegeven kan worden.. :P
Dat lijkt me echt onzin...
Natuurlijk zullen er producten zijn die tegen de 0 lijn zitten, maar over het algemeen worden de producten met ruime winst verkocht... En waar die winst precies naar toe vloeit boeit dan niet echt (McDonalds Nederland / Franchise nemer)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90817261
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 22:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt onzin...
Natuurlijk zullen er producten zijn die tegen de 0 lijn zitten, maar over het algemeen worden de producten met ruime winst verkocht... En waar die winst precies naar toe vloeit boeit dan niet echt (McDonalds Nederland / Franchise nemer)
Omdat die het meest verkocht worden?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_90817326
Valt opzich wel mee hoor. Denk dat ze voornamelijk deze producten nemen omdat deze ook het meest verkocht worden, en omdat dit ook menu's zijn die behoren tot voordeelmenu's, geen premium menu's e.d.
pi_91061140
Al wat bekend over nieuwe burgers/acties?
pi_91080138
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef bierjoost het volgende:
Al wat bekend over nieuwe burgers/acties?
Er komen wat wijzigingen dingen aan :P Denk aan wijzigingen bij de wraps, bij de burgers, bij de flurry's en nog iets.
pi_91091081
18 januari krijgen we een nieuwe wrap. Week daarna begint de wintercampagne. :9
pi_91096219
Winterweken: Dat is met die McRosti. McRaclette achtige dingen toch? Iets te kazig naar mijn mening altijd.
pi_91099108
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef bierjoost het volgende:
Winterweken: Dat is met die McRosti. McRaclette achtige dingen toch? Iets te kazig naar mijn mening altijd.
Dit jaar is het anders. Ik ga er nog niet teveel over zeggen :9 Gewoon 1 broodje, 2 flurry's en een nieuwe milkshake.
pi_91099844
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dit jaar is het anders. Ik ga er nog niet teveel over zeggen :9 Gewoon 1 broodje, 2 flurry's en een nieuwe milkshake.
Die flurry's :9 die milkshake :9 die burger :9
pi_91099939
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:02 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Die flurry's :9 die milkshake :9 die burger :9
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_91099962
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

:')
:D

Wat een informatieverstrekking
pi_91100109
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

:D

Wat een informatieverstrekking
Nja tis gewoon een beetje 'sneu'. Als je er nog niks over wilt zeggen doe dat dan ook niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_91100126
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja tis gewoon een beetje 'sneu'. Als je er nog niks over wilt zeggen doe dat dan ook niet...
Mja, oke.. Stroopwafel komt iig weer, maar volgens mij was dat algemeen bekend :P
  maandag 10 januari 2011 @ 01:15:02 #282
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91100254
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja tis gewoon een beetje 'sneu'. Als je er nog niks over wilt zeggen doe dat dan ook niet...
Er zit een verschil tussen willen en mogen :')

Maar het broodje, die is kazig :')
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_91100566
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:15 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Er zit een verschil tussen willen en mogen :')

Maar het broodje, die is kazig :')
Als het niet 'mag' dan hadden jullie je daar in het verleden ook niks van aangetrokken. En dan hadden jullie bepaalde zaken in het WGR topic ook niet kunnen bespreken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 10 januari 2011 @ 02:19:34 #284
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91101708
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als het niet 'mag' dan hadden jullie je daar in het verleden ook niks van aangetrokken. En dan hadden jullie bepaalde zaken in het WGR topic ook niet kunnen bespreken.
Nee, maar dat is het verleden, en sommige dingen die kom je ergens anders ook al veelvuldig tegen, dus dan trek je het minder aan ;)
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_91102450
ik denk iets met apfelstrudel (andere flurry). Broodje anders dan wat er al is geweest?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91102458
Ik ben eindelijk weer hesteld van het kerstdiner dat ik heb gegeten bij McDonald's.
pi_91103900
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:04 schreef MotorCitySoul het volgende:
Ik ben eindelijk weer hesteld van het kerstdiner dat ik heb gegeten bij McDonald's.
kerst gevierd bij McDonalds? :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91109131
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 04:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk iets met apfelstrudel (andere flurry). Broodje anders dan wat er al is geweest?
Apfelstrudel? Nee. Denk meer in de rij wat er bestaat (of heeft bestaan), KitKat, Rolo, dat waren allemaal bekende candy bars, dus denk daar in door en je hebt een nieuwe flurry. En het broodje is ook tamelijk nieuw.
pi_91109472
Bros :) en het broodje McRib :D hoezee hoezee!
pi_91109529
Lion denk ik! Ik hoop eigenlijk Snickers :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91110117
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Lion denk ik! Ik hoop eigenlijk Snickers :)
Ik hoop maltesers.
pi_91113712
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Lion denk ik! Ik hoop eigenlijk Snickers :)
Lion is er al :P
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:45 schreef _Twinkle het volgende:

[..]

Ik hoop maltesers.[ afbeelding ]
:N
  maandag 10 januari 2011 @ 15:29:36 #293
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_91116841
Ik hoopte op After Eight, maar die is het ook niet ;(
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_91117592
snickers!! joehoee :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91117606
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef Battlefan het volgende:
Ik hoopte op After Eight, maar die is het ook niet ;(
:o gelukkig niet :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91122015
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:29 schreef Battlefan het volgende:
Ik hoopte op After Eight, maar die is het ook niet ;(
Dat is ranzig :')
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
snickers!! joehoee :P
Nee :P
pi_91123427
Wat een gespeculeer over die nieuwe flurry.. _O-
Al die bovengenoemde zijn het niet. Het is ook geen twix, dan blijft er eigenlijk nog maar eentje over.. een stille bekende :9
  maandag 10 januari 2011 @ 17:57:35 #298
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_91123782
Bounty zeker?
Hoe lang blijft een burger eigenlijk warm? Is het mogelijk om een burger te halen en dat die dan 30 minuten later nog warm is? Ik twijfel om de hele klas op een McMenu te trakteren :') _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_91123831
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik twijfel om de hele klas op een McMenu te trakteren :') _O-
Heb je zo'n hekel aan jouw klasgenoten?
  maandag 10 januari 2011 @ 18:01:11 #300
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_91123909
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:59 schreef MotorCitySoul het volgende:

[..]

Heb je zo'n hekel aan jouw klasgenoten?
Een beetje. Maar het is een soort inside-joke met wat klasgenoten van me.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_91130190
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Bounty zeker?
Hoe lang blijft een burger eigenlijk warm? Is het mogelijk om een burger te halen en dat die dan 30 minuten later nog warm is? Ik twijfel om de hele klas op een McMenu te trakteren :') _O-
Bounty? Nee, gele verpakking heeft het snoepje..

Hoe lang een burger warm blijft, ligt er aan hoe het verpakt word :') Ik doe soms wel 2 zakjes er omheen en dan blijft het meestal wel wat warmer, maar na een half uur zal het wel een beetje lauw zijn. Friet is iig niet een half uur te bewaren :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')