quote:Omroep Brabant:
AARLE-RIXTEL - Boer Peter uit Aarle-Rixtel en zijn Hanneke hebben een punt gezet achter hun relatie. Het stel werd bekend door het vierde seizoen van het televisieprogramma Boer Zoekt Vrouw.
Volgens Peter was het gevoel er niet meer en hebben de twee daarom in goed overleg besloten om uit elkaar te gaan.
Peter van den Boogaard was één van de populairste boeren uit de serie. Hij koos uiteindelijk voor de vrolijke, spontane Hanneke uit Herpen. De relatie duurde ruim een jaar.
Ik kan Wietse ook heel goed nadoen. Gewoon m'n bek dichthouden en ongemakkelijk grijnzen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja ik heb t ook ergens gelezen dat ze nog 1 keer teruggaan naar de boeren uit vorig seizoen.
Ik vind dat ook leuk!
(dat taaltje van Peter/Hanneke en Marlies/Martijn gaat me van nature al goed af...)
Viel te verwachten . Allebei zo jong en onbezonnen als wat ...quote:
BIJNA had ik m'n koffie op het schermquote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef Silenus het volgende:
Hanneke: PETER IK MOT AU IETS VERTELLE
je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een rare conclusie. Die annemarie is ook niet op zoek naar een vrouw
Thanks! Ik was net zo lekker bezig op mn Brabants.. Wilde de nieuwe TT makenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:04 schreef Susi het volgende:
Ik dacht, ik maak post 300 even voor je, NMN
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef Cee het volgende:
DAAN WIK DAK IN IEDER GEVAL NOG UNNE KANS MAOK BAI PETER, DES OK LEUJK.
Cee, ik hou echt van jou.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef Cee het volgende:
TT
Silenius
Nog geen bericht, trouwens. De speeddate-datum nadert. Ik heb er een hard hoofd in, jongens.
GAATNONDEJU AS Dè NIKS WURT MEEJ D'N Gèès DAAN WIK DAK IN IEDER GEVAL NOG UNNE KANS MAOK BAI PETER, DES OK LEUJK.
Wanneer zou je dat dan moeten horen?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef Cee het volgende:
TT
Silenius
Nog geen bericht, trouwens. De speeddate-datum nadert. Ik heb er een hard hoofd in, jongens.
GAATNONDEJU AS Dè NIKS WURT MEEJ D'N Gèès DAAN WIK DAK IN IEDER GEVAL NOG UNNE KANS MAOK BAI PETER, DES OK LEUJK.
Ergens deze week lijkt me logisch, eind volgende week is de speeddate.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer zou je dat dan moeten horen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:54 schreef Cee het volgende:
TT
Silenius
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:47 schreef Cee het volgende:
Afgewezen.Of, tenminste, er wordt gezegd 'helaas houdt het avontuur op, dit kan zijn omdat ie niet bij de eerste 5 hoort of omdat hij andere brieven heeft gekozen.'
Au.
Afgewezen dus.
Ik heb m'n leven terug!![]()
Op de tune van 'ben ik te min'
BEN IK TE LILLUK
BEN IK TE LILLUK OMDAT DE REST VEUL BLONDER ZEN DAN DE MENNE
Joahquote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef Cee het volgende:
Had ik toch maar naar Peertje moeten schrijven misschien?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Beach het volgende:
blijkt de boer een enorme hork te zijn op tv.
qftquote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Silenus het volgende:
Wat een intense sukkel is die Gijsbert zeg! Dat hij een topwijf als Cee afwijst.
Ik vind 'm nu stom!
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Hanneke ge kent nauw zurrige dè we wa te vrète hebbe en dè die'en was gevauwe en gestreke word en anders kende heul gauw zurrige dè ge weg bent".
EUJ JOA MOAR PETER DÈ LOAT IK MIN NIE ZEGGEN HE, BENDE NAUW HILLEMOAL GEK GEWORRE, ZIE MAR WA GE DOET MI OEWE ROMMEL IK NEIJ ERUIT.
HOUDOE
Hier sluit ik me bij aan! kusje voor Ceequote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Echt kut Cee, echt balen.
Maar je bent echt een fantastisch topwijf, dat weet ik zeker en die boer zal heel veel missen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ik moest al lachen om de TT maar dit slaat alles
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Cee het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Ik ben toch lactose-intolerant, had nooit gewerkt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Cee het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Ik ben toch lactose-intolerant, had nooit gewerkt.
12 decemberquote:
Ik ben er al overheen.quote:
Maar was er in het weekend van 5 December geen terugblik van de afgelopen jaren?quote:
Ja 5 december komt een uitzending over de boeren van 2009.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was er in het weekend van 5 December geen terugblik van de afgelopen jaren?
Ik zet in op Gijsbert, die heeft dat hoge aantal gekregenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Stansfield het volgende:
http://beta.entertainment(...)recordaantal-brieven
In de OP aan het begin van het topic kun je je geheugen opfrissenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Beach het volgende:
Ik ben allang weer vergeten hoe die boeren heten.
Ben wel benieuwd of die ene al uit de kast isManuel? Marcel? Iets met een M was eht toch.
Ja ik denk ook Gijsbertquote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet in op Gijsbert, die heeft dat hoge aantal gekregen
even quotenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Dubbel quoten want, gewoon, omdat.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
Onze nationale theemuts vertelde vanavond bij de Madiwodovrzazoshow van Paul de Leeuw dat niet meer alle stellen van afgelopen jaar bij elkaar waren, dat wisten we natuurlijk al, maar dat er ook EEN BZV-BABY WAS GEBOREN!!!
Wie zou het zijn? Zullen we hier vast lekker over beppen (bakkie pleuâh d'r bij, dames?
) wie dat zou kunnen zijn?
HANNEKE MET HUR VLOTTEN BABBEL ZAL UT WEL NIE ZAIJN WANT DIE HET HEUL GIN RELOASIE MIR ME PETER. Dus dat is duidelijk.
Jos en Dycke lijkt me ook sterk, Dycke is allang in de euvergang gewist en zij zitten elkaar waarschijnlijk nog steeds in de branding aardbeitjes te voeren, homo's.
Wie hebben we dan nog. Wim & Astrid, no fucking way. Die neuken niet eens.
Blijven over Hans&Audrey en Wietse&Neeltje. Ik hoop zelf op die laatste, en dan vooral aanstaande zondag een reconstructie over het verwekken van de kleine.
Wietse: *snffff*![]()
![]()
Neeltje: Heee Wietse vind je het lekker?
Wietse: Hmmmmm......gngngnffff
Neeltje: Oeh oeh oeh!!![]()
Wietse: . ................................(<-- komt klaar)
Neeltje: Vond je het lekker schatje?![]()
Wietse: Mwoah, ach. Wat zal ik zeggen. ..........................
Het zou me trouwens niks verbazen als Hans en Audrey ook niet meer bij elkaar zijn. Twee muurbloempjes in een bloemenkwekerij, dat kan nooit lang goed gaan. Mensen, roept u maar, wie hebben er kinderen? Ik zet, om in de gezellige sinterklaassferen te blijven, 5 pepernoten in op Wietse en Nelis!
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
HANNEKE MET HUR VLOTTEN BABBEL ZAL UT WEL NIE ZAIJN WANT DIE HET HEUL GIN RELOASIE MIR ME PETER. Dus dat is duidelijk.
Ja jammer dat het uit isquote:
Als het van afgelopen seizoen is dan is het érg vreemd dat we er maanden geen zwangerschapsbericht over hebben gehad hèquote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
maar dat er ook EEN BZV-BABY WAS GEBOREN!!!
Wie zou het zijn?
Joa hey Yvonne zei het toch zelf bij Madiwodo!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het van afgelopen seizoen is dan is het érg vreemd dat we er maanden geen zwangerschapsbericht over hebben gehad hè
Dat is van een vorig seizoen
Jij gaat publiekelijk je leuter ope... oh nee Gijsbert is de meest favoquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Silenus het volgende:
en onderga je hier de publieke hoon
Hahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Silenus het volgende:
Oh verrek ja, Yvon zei ook in de aflevering dat ie Beau heette.![]()
Dat was toch allang bekend bij de fans, waarom zit ze dat dan zo te presenteren alsof ze één of ander leuk nieuwtje heeft! Ik word zo moe van dat mens, zij heeft alles wat ik verschrikkelijk vind in vrouw. Suffe muts.
Maurits komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard gaat het ook over BZV.
Ben benieuwd of ze dan al wat weten (behalve als het kind die van Richard is).
en dat Peter en Hanneke uit elkaar zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard gaat het ook over BZV.
Ben benieuwd of ze dan al wat weten (behalve als het kind die van Richard is).
Wietse en Neeltje uit elkaar? Nou dat denk ik niet. Audrey en Hans ook al uit elkaar ..hoe weet jij datquote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat Jos en Dycke nog bij elkaar zijn. Hanneke en Peter zijn uit elkaar. Dat was al bekend. Wim is nog steeds bij Astrid. Wietse en Neeltje zijn uit elkaar. En Audrey en Hans zijn ook niet meer samen. Hans heeft wel een nieuwe liefde. Waarschijnlijk het buurmeisje ofzo die al 20 jaar naast hem woont.
Die Richard heeft een kind. Dat staat al in een preview op de site.
dat zou wel erg leuk zijnquote:Op zondag 5 december 2010 14:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop dat ze ook bij Cynthia op bezoek gaan. Ik hoop echt dat zij ook een man gevonden heeft.
Meestal aan nog een dikke buik.quote:Op zondag 5 december 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
Ik heb zelf nog geen kinderen dus ik weet het niet.
Buik idd zoals Haaibaaike al zegt. Maar goed, ze had een jas aan en misschien was het haar wel helemaal niet, dus weet ik veelquote:Op zondag 5 december 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
quote:Op zondag 5 december 2010 15:31 schreef Silenus het volgende:
Hoezo is die buik dik dan, het kind is er toch uit?
Mijn moeder, maar toen was ik zelf nog niet geboren en was ik bovendien niet wijs genoeg om daar al een weloverwogen mening over te vormen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Heb je nooit een zwangere vrouw in je omgeving gehad?.
Nee, dus je mag mijn opmerking bij nader inzien ook terugnemenquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn moeder, maar toen was ik zelf nog niet geboren en was ik bovendien niet wijs genoeg om daar al een weloverwogen mening over te vormen.
Maar dat wist ik serieus niet, kijk ik snap dat het geen ballonnetje is wat meteen terugflubbert tot normale proporties maar het is toch niet dat er dan nog een slappe theezak hangt? Ik bedoel, dat kun je toch niet zien als ze een jas aan heeft enzo?
Vind het maar een vaag verhaal Viking!
Ik schrijf toch, ik denk. Ik weet niets.quote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wietse en Neeltje uit elkaar? Nou dat denk ik niet. Audrey en Hans ook al uit elkaar ..hoe weet jij dat
Yep nu zie ik het dat je ik denk schreefquote:Op zondag 5 december 2010 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ik schrijf toch, ik denk. Ik weet niets.
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Mensen kinderen ken hoast nie waachte!
Ik sjees nu snel naar de supermarkt om drank en chocolaatjes te halen. Ik moet nu al lachen als ik denk aan de accenten van Peter en Hanneke zometeen.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!
JA EN ZOH IST GUGAON. NOU ZEK ALLENIG."
Waarom lach jij Cee..Hij weet niet waarom vrouwen als ze zijn bevallen of ze dikke buik dan nog hebben en dergelijk. Lees zijn posting maar.quote:
Is van Silenus..Dus lach mij niet uit.quote:Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
Ik lachte je helemaal niet uit.quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom lach jij Cee..Hij weet niet waarom vrouwen als ze zijn bevallen of ze dikke buik dan nog hebben en dergelijk. Lees zijn posting maar.
[..]
Is van Silenus..Dus lach mij niet uit.
[..]
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!
[..]
[..]
Latte: te vroeg leeggedronkenquote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef Blossom86 het volgende:
Thee: check
Chips: check
Het kan beginnen!
Haha herkenbaarquote:Op zondag 5 december 2010 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Latte: te vroeg leeggedronken
Ananas: ook al bijna opAch ja, ik blijf kiek'n!
Da's knap!quote:Op zondag 5 december 2010 20:22 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
(laatst in de bios had ik zo'n grote bak popcorn al op voordat de film begon)
quote:Op zondag 5 december 2010 20:24 schreef Blossom86 het volgende:
Die pepernoten heeft ze echt niet zelf gemaakt!
quote:Op zondag 5 december 2010 20:25 schreef Silenus het volgende:
Haha ik zit hier te stuiteren op m'n stoel! Ongelofelijk gay,maargoed.
Nou dat lijkt me heul geen rare vent, afgezien van dat gebit dan he.quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu trouwens dat ik vannacht over Boer Gijsbert heb gedroomd.Ik ging met m'n zusje en een vriendin naar Paranormal Activity en voor me zat Gijs met z'n 5 vrouwen en ze zagen er allemaal het zelfde uit.
En daarna ging ik naar de wc en er zaten geen deuren in de wc. En toen ik terugkwam zat iemand op mijn plaats.
Vaag.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu trouwens dat ik vannacht over Boer Gijsbert heb gedroomd.Ik ging met m'n zusje en een vriendin naar Paranormal Activity en voor me zat Gijs met z'n 5 vrouwen en ze zagen er allemaal het zelfde uit.
En daarna ging ik naar de wc en er zaten geen deuren in de wc. En toen ik terugkwam zat iemand op mijn plaats.
Vaag.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen zoll'n toch initiatief mott'n neeeem'n
Ja, maar dat moet ook wel, want van hem hoef je het niet te verwachten.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
Astrid heeft wel de overall aan in de relatie.
Omg drie mensen op msn en één smsje van mensen die me daarop willen attenderen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
"What happens on the farm...stays on the farm."
hahahah die Wim.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omg drie mensen op msn en één smsje van mensen die me daarop willen attenderen.
Hans lijkt daarentegen meteen 10 jaar ouder.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef alors het volgende:
Wow Audrey is ook 10 jaar jonger gewordenZe ziet er nu eindelijk uit naar haar leeftijd.
In het echt schijnt dat best wel mee te vallen hoor. Spraakwaterval zal het niet zijn, maar zo stil als op tv issie ook niet.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Silenus het volgende:
Zou grappig zijn als Wietse ineens een spraakwaterval is geworden. Maar helaas.
Hahahahahaha idd ja!quote:Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Deze smiley mogen ze eigenlijk wel de Wietse noemen:
HAHAHAHAquote:Op zondag 5 december 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Deze smiley mogen ze eigenlijk wel de Wietse noemen:
quote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef Silenus het volgende:
"Tijd om de nieuwe keuken in te wijden". Waarom denk ik weer aan andere dingen?
Waarom dacht ik dat ook?quote:Op zondag 5 december 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
GODVERDOMME HIJ ZIT OP FOK TE KIJKEN!
(geintje)
Lekker gek juist!quote:Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef Silenus het volgende:
God die kleren van Yvon, dat kan écht niet.
Haha, inderdaad. Dat was eerst nog een geil corpssletje maar nu volledig ingeburgerd.quote:
Wel apart ja. Wietse koos gewoon voor het lekkerste wijf, niemand dacht dat het lang ging duren, maar het gaat nog steeds goed.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Dat was eerst nog een geil corpssletje maar nu volledig ingeburgerd.
Een eckte Fokker.quote:Op zondag 5 december 2010 20:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Zal wel een autistisch kindje worden van Wietse
Nee joh dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef Silenus het volgende:
Die vrouw van Richard heeft toch zo'n scheve mond?
Die iets te dikke rolmopsjes hebben ook altijd van die strakke hempjes aan idd. Bleh.quote:
Ja en dat werd nog geaccentueerd door die boord van die blousequote:
die hoorde ook bij de afvallers destijdsquote:Op zondag 5 december 2010 20:47 schreef Blossom86 het volgende:
Leuke vent die Mark! Ken hem helemaal niet.
Kan iemand nog een leuke foto posten van deze hunk?quote:
EN DAN HEDDE ONS HANNEKE ER NOG NIE US TUSSE ZITTE!quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef Silenus het volgende:
HE HOU JULLIE KOP EENS DAAR AAN TAFEL WE ZIJN MET EEN UITZENDING BEZIG!!!!
Graag. Iemand?quote:Op zondag 5 december 2010 20:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan iemand nog een leuke foto posten van deze hunk?
Ohja, zij ook nog jaquote:Op zondag 5 december 2010 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
EN DAN HEDDE ONS HANNEKE ER NOG NIE US TUSSE ZITTE!
yep hij is wel een gehoorzame slaaf en zij een meesteres in latex outfitquote:Op zondag 5 december 2010 20:51 schreef Lov1 het volgende:
Ik verwacht dat onder dat suffe uiterlijk een woest SM-stel zit
*proest*quote:Op zondag 5 december 2010 20:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zijn ook boeren he, die verbouwen constant. Mais, prei, etc.
Echtwel! heerlijk al die bloemen!quote:Op zondag 5 december 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Ik zou verdomme constant met een blije wietsekop rondlopen in die kas vol fleurige gerbera's.Ah hij heeft er een naar haar vernoemd!
Ik was er bang voor.quote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Silenus het volgende:
"Hoe is het eigenlijk met jouw vader?"
- Oh, die is dood.
"Aiii"
Zou apart zijn.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:55 schreef Silenus het volgende:
"Hoe is het eigenlijk met jouw vader?"
- Oh, die is dood.
"Aiii"
Zou apart zijn.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Silenus het volgende:
Wat bedoelt Peter? Dat ie haar nog wel es neukt?
EFKES VLUG IN D'N VOEIERBAK EN DAN HUP SNEL OP D'N TRAAKTUR NAOR HEUUS.quote:Op zondag 5 december 2010 20:58 schreef Silenus het volgende:
Wat bedoelt Peter? Dat ie haar nog wel es neukt?
quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
EFKES VLUG IN D'N VOEIERBAK EN DAN HUP SNEL OP D'N TRAAKTUR NAOR HEUUS.
CEE!!! Hou op, ik kom mijn thee ternauwernood binnenhouden!quote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Raap mequote:Op zondag 5 december 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zat toch te zeiken dat ie maar 4 brieven kreeg.quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef alors het volgende:
We krijgen die Auke straks ook nog, die stille met die rode appelwangen
quote:Op zondag 5 december 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
Potdorie waarom heeft Johannes zo'n kneuterig borstelhoofd, hij zou perfect geweest zijn.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Silenus het volgende:
"Oh Dycke, je bent zo puur. Dankje. Dankje dat jij zo puur bent."
Ik word hier bang vanquote:Op zondag 5 december 2010 21:03 schreef Silenus het volgende:
"Oh Dycke, je bent zo puur. Dankje. Dankje dat jij zo puur bent."
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
Jos die gaat spuiten vandaag.
Nee, ik zeg niks, maar ik weet wat jullie dachten. Ontken het maar niet.
Ik had niet gehoord wat ze zei. Maar als ik het wel gehoord had, had ik het gedacht. Ik ontken niks.quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
Jos die gaat spuiten vandaag.
Nee, ik zeg niks, maar ik weet wat jullie dachten. Ontken het maar niet.
Nou dat dus!quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Godverdorie wat een STYLO hebben al die boeren zich aangemeten.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
Godverdorie wat een STYLO hebben al die boeren zich aangemeten.
Zonder tv heb jij niks te doen? Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Pffff de dit ellendige programma is weer begonnen.
Vrouwlief is er voor gaan zitten, en ik verveel me de pleuris.
Wanneer is de laatste uitzending?
Je hoopt afleiding van het programma te vinden door in het BZV topic te posten?quote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Pffff de dit ellendige programma is weer begonnen.
Vrouwlief is er voor gaan zitten, en ik verveel me de pleuris.
Wanneer is de laatste uitzending?
quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat Cee nog steeds een beetje verliefd is.
Ik hoop het ook, want dan mag onze Sileen z'n leuter opeten.quote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Lov1 het volgende:
Oh god nee toch, die Richard zal toch niet die 1000 nog wat brieven hebben gekregen?! Ik ga voor Frank!
Ik denk wel veel, ik vind het een beetje een foute man, en ja daar zwichten nogal wat vrouwen voorquote:Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Lov1 het volgende:
Oh god nee toch, die Richard zal toch niet die 1000 nog wat brieven hebben gekregen?! Ik ga voor Frank!
Ach schei nou toch uit! Gijsbert heeft een veel hogere vrouwenratio met zijn leeftijd. Frank is nog een menneke.quote:Op zondag 5 december 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want dan mag onze Sileen z'n leuter opeten.
Hahaha!quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga volgende week even wegzappen op het moment dat Gijs al die brieven doorploetert. M'n hart kan dat niet aan. Ik wacht wel tot jullie een teken geven dat het voorbij is en dat ik in de tussentijd geen sms'jes heb gekregen van vrienden/familie die zeggen OMG CEE IK ZAG EEN FOTO VAN JOU OP TV HAHAHAHA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |