quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
Onze nationale theemuts vertelde vanavond bij de Madiwodovrzazoshow van Paul de Leeuw dat niet meer alle stellen van afgelopen jaar bij elkaar waren, dat wisten we natuurlijk al, maar dat er ook EEN BZV-BABY WAS GEBOREN!!!
Wie zou het zijn? Zullen we hier vast lekker over beppen (bakkie pleuâh d'r bij, dames?
) wie dat zou kunnen zijn?
HANNEKE MET HUR VLOTTEN BABBEL ZAL UT WEL NIE ZAIJN WANT DIE HET HEUL GIN RELOASIE MIR ME PETER. Dus dat is duidelijk.
Jos en Dycke lijkt me ook sterk, Dycke is allang in de euvergang gewist en zij zitten elkaar waarschijnlijk nog steeds in de branding aardbeitjes te voeren, homo's.
Wie hebben we dan nog. Wim & Astrid, no fucking way. Die neuken niet eens.
Blijven over Hans&Audrey en Wietse&Neeltje. Ik hoop zelf op die laatste, en dan vooral aanstaande zondag een reconstructie over het verwekken van de kleine.
Wietse: *snffff*![]()
![]()
Neeltje: Heee Wietse vind je het lekker?
Wietse: Hmmmmm......gngngnffff
Neeltje: Oeh oeh oeh!!![]()
Wietse: . ................................(<-- komt klaar)
Neeltje: Vond je het lekker schatje?![]()
Wietse: Mwoah, ach. Wat zal ik zeggen. ..........................
Het zou me trouwens niks verbazen als Hans en Audrey ook niet meer bij elkaar zijn. Twee muurbloempjes in een bloemenkwekerij, dat kan nooit lang goed gaan. Mensen, roept u maar, wie hebben er kinderen? Ik zet, om in de gezellige sinterklaassferen te blijven, 5 pepernoten in op Wietse en Nelis!
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
HANNEKE MET HUR VLOTTEN BABBEL ZAL UT WEL NIE ZAIJN WANT DIE HET HEUL GIN RELOASIE MIR ME PETER. Dus dat is duidelijk.
Ja jammer dat het uit isquote:
Als het van afgelopen seizoen is dan is het érg vreemd dat we er maanden geen zwangerschapsbericht over hebben gehad hèquote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef Silenus het volgende:
maar dat er ook EEN BZV-BABY WAS GEBOREN!!!
Wie zou het zijn?
Joa hey Yvonne zei het toch zelf bij Madiwodo!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het van afgelopen seizoen is dan is het érg vreemd dat we er maanden geen zwangerschapsbericht over hebben gehad hè
Dat is van een vorig seizoen
Jij gaat publiekelijk je leuter ope... oh nee Gijsbert is de meest favoquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef Silenus het volgende:
en onderga je hier de publieke hoon
Hahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef Silenus het volgende:
Oh verrek ja, Yvon zei ook in de aflevering dat ie Beau heette.![]()
Dat was toch allang bekend bij de fans, waarom zit ze dat dan zo te presenteren alsof ze één of ander leuk nieuwtje heeft! Ik word zo moe van dat mens, zij heeft alles wat ik verschrikkelijk vind in vrouw. Suffe muts.
Maurits komt uit de kast.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard gaat het ook over BZV.
Ben benieuwd of ze dan al wat weten (behalve als het kind die van Richard is).
en dat Peter en Hanneke uit elkaar zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 16:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
Vanavond bij Boulevard gaat het ook over BZV.
Ben benieuwd of ze dan al wat weten (behalve als het kind die van Richard is).
Wietse en Neeltje uit elkaar? Nou dat denk ik niet. Audrey en Hans ook al uit elkaar ..hoe weet jij datquote:Op zondag 5 december 2010 14:42 schreef Terreros85 het volgende:
Ik denk dat Jos en Dycke nog bij elkaar zijn. Hanneke en Peter zijn uit elkaar. Dat was al bekend. Wim is nog steeds bij Astrid. Wietse en Neeltje zijn uit elkaar. En Audrey en Hans zijn ook niet meer samen. Hans heeft wel een nieuwe liefde. Waarschijnlijk het buurmeisje ofzo die al 20 jaar naast hem woont.
Die Richard heeft een kind. Dat staat al in een preview op de site.
dat zou wel erg leuk zijnquote:Op zondag 5 december 2010 14:43 schreef Terreros85 het volgende:
Ik hoop dat ze ook bij Cynthia op bezoek gaan. Ik hoop echt dat zij ook een man gevonden heeft.
Meestal aan nog een dikke buik.quote:Op zondag 5 december 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
Ik heb zelf nog geen kinderen dus ik weet het niet.
Buik idd zoals Haaibaaike al zegt. Maar goed, ze had een jas aan en misschien was het haar wel helemaal niet, dus weet ik veelquote:Op zondag 5 december 2010 14:33 schreef Silenus het volgende:
Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
quote:Op zondag 5 december 2010 15:31 schreef Silenus het volgende:
Hoezo is die buik dik dan, het kind is er toch uit?
Mijn moeder, maar toen was ik zelf nog niet geboren en was ik bovendien niet wijs genoeg om daar al een weloverwogen mening over te vormen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Heb je nooit een zwangere vrouw in je omgeving gehad?.
Nee, dus je mag mijn opmerking bij nader inzien ook terugnemenquote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mijn moeder, maar toen was ik zelf nog niet geboren en was ik bovendien niet wijs genoeg om daar al een weloverwogen mening over te vormen.
Maar dat wist ik serieus niet, kijk ik snap dat het geen ballonnetje is wat meteen terugflubbert tot normale proporties maar het is toch niet dat er dan nog een slappe theezak hangt? Ik bedoel, dat kun je toch niet zien als ze een jas aan heeft enzo?
Vind het maar een vaag verhaal Viking!
Ik schrijf toch, ik denk. Ik weet niets.quote:Op zondag 5 december 2010 15:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wietse en Neeltje uit elkaar? Nou dat denk ik niet. Audrey en Hans ook al uit elkaar ..hoe weet jij dat
Yep nu zie ik het dat je ik denk schreefquote:Op zondag 5 december 2010 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ik schrijf toch, ik denk. Ik weet niets.
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Silenus het volgende:
Mensen kinderen ken hoast nie waachte!
Ik sjees nu snel naar de supermarkt om drank en chocolaatjes te halen. Ik moet nu al lachen als ik denk aan de accenten van Peter en Hanneke zometeen.
quote:Op zondag 5 december 2010 18:28 schreef Cee het volgende:
[..]
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!
JA EN ZOH IST GUGAON. NOU ZEK ALLENIG."
Waarom lach jij Cee..Hij weet niet waarom vrouwen als ze zijn bevallen of ze dikke buik dan nog hebben en dergelijk. Lees zijn posting maar.quote:
Is van Silenus..Dus lach mij niet uit.quote:Hoe kun je aan vrouwen zien dan of ze net een baby heeft gekregen? Hangen haar tieten er dan anders bij ofzo?
Ik lachte je helemaal niet uit.quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom lach jij Cee..Hij weet niet waarom vrouwen als ze zijn bevallen of ze dikke buik dan nog hebben en dergelijk. Lees zijn posting maar.
[..]
Is van Silenus..Dus lach mij niet uit.
[..]
"HIJ ZAT AMMEL MEEJ ZUN PERDE EN DAN ZEEJ IK HEJ PETER IK WUL OK UN BIETJE VAN OE KUNNE GENIETE WITTE? EN DAN ZEETIE JAO MAR DE PERD HEEJ OK HOOI NODUG HAI KAN ZUN VREJTE NIE UT ZUN EGE VATTE! EN GIJ VRET GEWON OE BORD LEUG EN GE HOUT OEWE BAKKES MAR ANDERS VAT IK MUN PLESTIEK TAS MEEJ MUN SPULLE DURRIN EN DAN ZEG IK HOUDOE!
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |