Joahquote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef Cee het volgende:
Had ik toch maar naar Peertje moeten schrijven misschien?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:12 schreef Beach het volgende:
blijkt de boer een enorme hork te zijn op tv.
qftquote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Silenus het volgende:
Wat een intense sukkel is die Gijsbert zeg! Dat hij een topwijf als Cee afwijst.
Ik vind 'm nu stom!
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
"Hanneke ge kent nauw zurrige dè we wa te vrète hebbe en dè die'en was gevauwe en gestreke word en anders kende heul gauw zurrige dè ge weg bent".
EUJ JOA MOAR PETER DÈ LOAT IK MIN NIE ZEGGEN HE, BENDE NAUW HILLEMOAL GEK GEWORRE, ZIE MAR WA GE DOET MI OEWE ROMMEL IK NEIJ ERUIT.
HOUDOE
Hier sluit ik me bij aan! kusje voor Ceequote:Op donderdag 30 september 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Echt kut Cee, echt balen.
Maar je bent echt een fantastisch topwijf, dat weet ik zeker en die boer zal heel veel missen.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ik moest al lachen om de TT maar dit slaat alles
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Cee het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Ik ben toch lactose-intolerant, had nooit gewerkt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef Cee het volgende:
Dank jullie wel.![]()
Ik ben toch lactose-intolerant, had nooit gewerkt.
12 decemberquote:
Ik ben er al overheen.quote:
Maar was er in het weekend van 5 December geen terugblik van de afgelopen jaren?quote:
Ja 5 december komt een uitzending over de boeren van 2009.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar was er in het weekend van 5 December geen terugblik van de afgelopen jaren?
Ik zet in op Gijsbert, die heeft dat hoge aantal gekregenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:03 schreef Stansfield het volgende:
http://beta.entertainment(...)recordaantal-brieven
In de OP aan het begin van het topic kun je je geheugen opfrissenquote:Op donderdag 25 november 2010 16:58 schreef Beach het volgende:
Ik ben allang weer vergeten hoe die boeren heten.
Ben wel benieuwd of die ene al uit de kast isManuel? Marcel? Iets met een M was eht toch.
Ja ik denk ook Gijsbertquote:Op donderdag 25 november 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zet in op Gijsbert, die heeft dat hoge aantal gekregen
even quotenquote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Dubbel quoten want, gewoon, omdat.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |