quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu trouwens dat ik vannacht over Boer Gijsbert heb gedroomd.Ik ging met m'n zusje en een vriendin naar Paranormal Activity en voor me zat Gijs met z'n 5 vrouwen en ze zagen er allemaal het zelfde uit.
En daarna ging ik naar de wc en er zaten geen deuren in de wc. En toen ik terugkwam zat iemand op mijn plaats.
Vaag.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
Ik herinner me nu trouwens dat ik vannacht over Boer Gijsbert heb gedroomd.Ik ging met m'n zusje en een vriendin naar Paranormal Activity en voor me zat Gijs met z'n 5 vrouwen en ze zagen er allemaal het zelfde uit.
En daarna ging ik naar de wc en er zaten geen deuren in de wc. En toen ik terugkwam zat iemand op mijn plaats.
Vaag.
quote:Op zondag 5 december 2010 20:29 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen zoll'n toch initiatief mott'n neeeem'n
Ja, maar dat moet ook wel, want van hem hoef je het niet te verwachten.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
Astrid heeft wel de overall aan in de relatie.
Omg drie mensen op msn en één smsje van mensen die me daarop willen attenderen.quote:Op zondag 5 december 2010 20:32 schreef Cee het volgende:
"What happens on the farm...stays on the farm."
hahahah die Wim.quote:Op zondag 5 december 2010 20:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omg drie mensen op msn en één smsje van mensen die me daarop willen attenderen.
Hans lijkt daarentegen meteen 10 jaar ouder.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef alors het volgende:
Wow Audrey is ook 10 jaar jonger gewordenZe ziet er nu eindelijk uit naar haar leeftijd.
In het echt schijnt dat best wel mee te vallen hoor. Spraakwaterval zal het niet zijn, maar zo stil als op tv issie ook niet.quote:Op zondag 5 december 2010 20:35 schreef Silenus het volgende:
Zou grappig zijn als Wietse ineens een spraakwaterval is geworden. Maar helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |