http://www.androidworld.n(...)rnatieve-manier.htmlquote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wilde ook updaten, maar wilde niet, geheugen is te vol.
Nou heb ik echt niet zoveel apps en ik heb zoveel mogelijk op sd-kaart proberen te zetten, maar het wil dus niet. Moet ik kiezen updaten <> (best wel bruikbare) apps....
Irritant hoor.
Tja, dat heb je nou eenmaal met een smartphone.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterijduur valt me toch wel tegen. Ik kan er zo'n 2-3 dagen mee doen en dan gebruik ik hem nog niet eens veel.
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterijduur valt me toch wel tegen. Ik kan er zo'n 2-3 dagen mee doen en dan gebruik ik hem nog niet eens veel.
Ik gebruik hem zeer intensief en hij gaat hier inderdaad ook maar e en drie kwart dag meequote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.
Zolang hij het een dag volhoudt ben ik tevreden
Dagelijks opladen indien intensiever gebruik. Ach het moet maarquote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whatsapp Wat is het en hoe werkt het..!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef UncleSam het volgende:
Handige link, WhatsApp op je Android: http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Als je veel belt (zoals ik vandaag) dan is het toch niet zo handig, bij mij was die binnen een uur of 7 al leeg. Volgens mij had ik niet veel meer over toen ik in de auto stapte en 'm in de autolader zettequote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.
Zolang hij het een dag volhoudt ben ik tevreden
ik dus ook vandaag binnen gehad.... zou goed kunnen hoor (A)quote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
Proest, net een brief van Vodafone over mijn dataverbuik en dat dit *ruim* hoger ligt dan de FUP, die momenteel 800 MB is. Schijnbaar is het gemiddelde gebruik dus 80 MB
Of ik er mee op wilde houden
Ik heb bij normaal gebruik al 190mb gebruikt in een periode vanaf 1 sept tot vandaag. Doe ik geen eens rare dingen als youtube e.d.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef resque het volgende:
[..]
ik dus ook vandaag binnen gehad.... zou goed kunnen hoor (A)
maar volgens mij doen ze dit ineens omdat ze natuurlijk nu de fair use policy willen weghalen... 80 mb is trouwens echt vet weinig... dat haal ik makkelijk in een paar dagen... Kan ik ook nog makkelijk zien hoeveel ik heb per maand of kan dat alleen via programma op je htc of via de rekening(alles bij elkaar optellen........ )
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb ook de.update naar 2.10.405 binnen. What is new?
Bron: http://levelx.me/technology/htc-desire-2-10-405-2-ota-update/quote:After waiting for around a week, I just got notification to update my HTC Desire. As I’ve debranded orange Desire, I’ve to make goldcard again for this update. The latest Froyo version is 2.10.405-2 and it mentions following updates
- Update: Android OS update patch
- Enhanced multi inbox Gmail Support
- Improved RUS keyboard layout
But on XDA forums it there is a list of change log for this update
1. New version of Google Maps 4.4.0
2. New microphone button in the keyboard (only in English keyboard)
3. No vibrate on shutdown
4. Save attachments from GMail app (Only Word and Excel. No support for zip or pdf)
5. New version of Quickoffice 3.2.60
6. Peep 2.0 fixed authentication with twitter
7. Better video quality while capturing video
8. New/improved notifications of unsent messages, tweets, Facebook alerts, etc.
9. Flash Player v 10.1.92.10 can be downloaded from the market.
10. Better sound quality while shooting video.
While writing this post my htc Desire is already updated, everything seems to be working fine, wifi and all apps. But one thing that is still not fixed is GMT +5 Time fix for Pakistan. It still shows GMT +6 Pakistan summer time and because of that all twitter clients wont work. If I manually change timezone to some other country in GMT +5 they all work but then HTC time Widget shows time in GMT +6 I hope they fix this bug soon.
Je moet het dubbel uitzetten, want bij mij deed hij het bij het toetsenbord bij SMS niet meer, maar bij telefoon wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Woffel het volgende:
M'n Desire blijft trillen bij gebruik van het toetsenbord...
Heb via instelling > geluid > trillen tijdens het typen het vinkje al weggehaald..
En sowieso paar keer aan en uit (t vinkje), maar dat werkt niet.. Iemand bekend met dit probleem?
Bij HI verschilt het per maand, vorige maand was het 250MB, deze maand 500MB (voor Eindeloos Online). Ik zit na 16 dagen al op 1.1GB en stap daarom ook over naar Xtra Snel, daar is het datalimiet wat hoger omdat er meer grootverbruikers dat abbonement hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef Unknown18 het volgende:
800mb is nog pittig. Hoorde dat het bij Hi (War ik zit) FUP al op 400-450MB was...
Oudquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:01 schreef lekzzz het volgende:
Zijn die mensen met FUP allemaal oude abo's of net nieuw aangesloten met de nieuwe voorwaarden van Vodafone?
Ze zullen het wel langzamer maken ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
Wat stond er verder in over de consequenties als je toch vrolijk normaal gebruik van internet zou blijven maken?
Ik had dat een tijdje geleden ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik kan sinds gisteren geen mail meer versturen via m'n Desire. Mail ontvangen gaat wel, en ik krijg mail via Hotmail.
Hij zegt dat ie geen verbinding kan maken met de server oid. Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen.
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Ik ben eindelijk blij dat m'n Desire nu een dag tot twee meegaat, dat was in het begin wel andersquote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mm, die Desire Z; toetsenbord heb ik niet nodig, zoveel typ ik niet en de onscreen is opzich ook niet mis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Aventura het volgende:
Hier een video van de nieuwste twee modellen:
http://www.htcdesirez.net/video/htc-desire-z-hands-on-video/
Allebei heel aantrekkelijk, ik ga vrijwel zeker voor 1 van deze 2 toestellen. De HD is sexier, maar de Z is handzamer want kleiner. Dat toetsenbordje lijkt me ook wel handig.
Bestel er nu 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Diemux het volgende:
Ik heb die van mij ondertussen beplakt met de Full body protection van Stealth Guards(.com) (hadden een actie, gratis protectors!).
Zeer hoge kwaliteit en geeft echt een solide gevoel aan je HTC.
Indien binnen, zeker de tijd nemen voor het aanbrengen. Collega heeft het snel gedaan en die protector gaat dan bubbelen en omhoog staan aan de randjes. Die van mij zitten wel strak en die gaan volgens mij pas weer los als ik dat wilquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bestel er nu 2Dank je voor de tip.
quote:tmobile_webcare
Goed nieuws!De 'verwachting' is dat Google vandaag de Froyo-update zal goedkeuren. De update zal vanaf morgen om 10.00 uur beschikbaar zijn!
about 17 hours ago via CoTweet
* Juup© is jaloers. Krijg een nieuwe van de leverancier maar dat duurt nog minimaal 6 werkdagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik hoor sinds vorige week ook bij de club
En nu het FUP verhogen jij!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:24 schreef planethugo het volgende:
dat werkt dus gewoon niet. Hij zoekt er ook niet naar ofzo. is er niet iets dat ervoor zorgt dat dit geblokkeerd wordt
edit
nu werkt het wel, had hem eens op vliegtuigmodus gezet, daarna eraf gehaald en toen vroeg ie opeens welke ´carrier´ ik pakte. Had eerst vodafone bussiness aangezien ik een zakelijk abbo heb maar dat werkte niet, deze keer gewoon vodafone gepakt en dat doet het nu wel...
zucht, weer een halve middag aan die onzin verspild. iig thnx voor de reactie!!
Kijk even goed naar de TT en lees dan het topic nog eens door.quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef nattermann het volgende:
Nog 10 dagen en dan kan ik 'm ook gaan halen
Of zijn er inmiddels al nieuwere, mooiere HTC's uit? Ben een tijdje weggeweest dus niet meer op de hoogte
Oh shitquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk even goed naar de TT en lees dan het topic nog eens door.
Heb m -met veel moeite- geinstalleerd leuk spel, bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef MaatjeTho het volgende:
Voor degenen die NFS:Shift op hun Desire willen maar 'm niet kunnen vinden in de Market of de EA site (want daar staat ie ook niet voor zover ik weet: klik
Erg vet spel
quote:
Dat is al altijd onbeperkt geweest en T-Mobile heeft aangegeven dat dat ook zo zal blijven.quote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef DeStentor het volgende:
hoe zit het met webnwalk, is dat niet onbeperkt internet dan??
Ja dat kan gewoon!quote:Op zondag 19 september 2010 14:47 schreef DeStentor het volgende:
kun je apps vanaf een sd kaart draaien, en ze dan ook op je hoofdscherm plaatsen?
Desire Z is inderdaad zeer yummie alleen hoop ik heel erg op een zwarte uitvoering.quote:Op zondag 19 september 2010 15:42 schreef Renesite het volgende:
OMG...
Die Desire Z... Eigenlijk wil ik die lieverdererererer hebben dan mijn Desire [zonder Z]!!!
Of komen al die opties ook nog op onzeWant veel is EIGENLIJK softwarematig.
Ja, hier ook.quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Nog meer mensen die vanmorgen een OTA-update hebben gekregen?
Wat is een OTA-update? Ik had gisteravond wel een update(hi!), ja...quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Hij is hier net klaar met installeren... Even kijken wat het is geworden...quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik had het daarmee gisteravondquote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef poepeneesje het volgende:
Hi unbranded: Nog niets te vinden.
Klinkt als de update die ik vorige week al binnen had?quote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vodafone unbranded, en heb 'm gisteren ook binnen. 'k Merk geen veranderingen. Je kunt nu in gmail meerdere accounts beheren, maar dat had ik met forwarden enzo in gmail zelf al geregeld, dus ik zie 't nut er niet van.
Tijdens 't updaten had ie trouwens 25 MB ruimte nodig op de foon, dus ik moest eerst zooi eraf gooien.
WTF is Flash 10.1 zo'n 12 MB?!
Auto, hoe ben jij aan swype gekomen dan? Of klopt het dat het nu niet meer kan? Dat staat namelijk op de sitequote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klinkt als de update die ik vorige week al binnen had?
Ik heb Swype sinds dat iemand het hier gepost had...quote:Op maandag 20 september 2010 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Auto, hoe ben jij aan swype gekomen dan? Of klopt het dat het nu niet meer kan? Dat staat namelijk op de site
He shipsquote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb Swype sinds dat iemand het hier gepost had...
Maar een vriendin van mij kreeg het vorige week ook niet (meer) geïnstalleerd
Mwah... ik hou deze nog wel ffquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef nattermann het volgende:
Ja, ik ben er nu definitief uit. Dit wordt mijn nieuwe telefoon.
Ik mag vanaf 29 september een nieuw toestel uitkiezen (verlenging abo), zat al een tijdje te twijfelen over de "gewone" Desire. Maar ik denk dat ik nog wel even een paar weken doorbijt met mijn oude toestel, een Samsung Pixon.quote:
Die ken ik niet. Maar als je nog ff moet wachten kan je wel beter iets nemen dat dan nieuwe is. Dan is de gewone desire niet hip meerquote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik mag vanaf 29 september een nieuw toestel uitkiezen (verlenging abo), zat al een tijdje te twijfelen over de "gewone" Desire. Maar ik denk dat ik nog wel even een paar weken doorbijt met mijn oude toestel, een Samsung Pixon.
Nee, is volgens mij ook een vrij onbekend toestel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar als je nog ff moet wachten kan je wel beter iets nemen dat dan nieuwe is. Dan is de gewone desire niet hip meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wacht ik nog wel een paar weken. Heb dat ding nu toch al een dikke 2 jaar, dan maken die paar weken ook niets uit.Tics van je petten.
jaquote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef UncleSam het volgende:
Mijn telefoon is aan het zeuren "Opslagruimte van telefoon raakt op." Nu heb ik alles apps die vanaf SD kunnen draaien naar de SD geplaatst met App2SD maar nu geeft die nog steeds die melding. Iemand tips?
Gaaf ding volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef nattermann het volgende:
Ja, ik ben er nu definitief uit. Dit wordt mijn nieuwe telefoon.
Als die kaarten gratis beschiikbaar worden en ook voor meerdere landen (let's say West-Europe) dan is dat al een major upgrade. Hoop dat ze dat ook beschikbaar gaan stellen voor de huidigde Desire's.quote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaaf ding volgens mij.
Het grappige vind ik dat er niets gezegd wordt over (te downloaden) apps, terwijl dat het enige lijkt te zijn waar bijvoorbeeld iPhones om draaien. In plaats daarvan gaat het meer over de totale telefoonervaring, en de integratie van functies. Waar ook Google zo goed in is.
Wat dat betreft een beetje weird dat een aantal van de functies gescheiden lijken te zijn van de Google apps. Waarom zou ik weer (met pop3?) de mail-functie van een toestel willen gebruiken, als ik al Gmail gebruik? Waarom weer een aparte kaarten-applicatie (met offline kaarten, dat wel) als ik al Google Maps en Navigation gebruik?
Bij mij doet ie het gewoon. Je moet goed kijken welke versie je moet hebben. Als die je nu hebt het niet doet moet je een andere proberen. Ik heb de middelste. Werkt echt super!quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)wnload-hem-hier.html
ik heb de file nog gedownload, maar vervolgens geen idee of het ook werkt.
bij instellingen > taal en toetsenbord > swype aangevinkt. Maar vervolgens bij sms en mail blijft het normale toetsenbord actief. Rara?
help
Joh!quote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Desire doet het ook met Launcher Pro (als je dat wil).quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!
PI PI PIquote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaienquote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef lekzzz het volgende:
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaien
Als je bij het opstellen van een SMS/Mail bent, heb je dan ook al een longpress in het tekstveld gedaan en vervolgens Swype gekozen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
bij instellingen > taal en toetsenbord > swype aangevinkt. Maar vervolgens bij sms en mail blijft het normale toetsenbord actief. Rara?
help
Hoezo niet? :Squote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik krijg wel het swype toetsenbord, maar vervolgens kan ik niet swypen
Bij mij wel, bij sms, email etc.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaanquote:
Wat apart... Daar had ik geen last van, haha.quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Raar...quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Euh...welke?quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.quote:
Haha. Er zijn verschillende versies idd van Swypequote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Nja, ik heb hem maar verwijderdMisschien is het tijd voor een normale telefoon...ik ben te dom hiervoor
Mijn linkquote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.
Ook staat er in dat forum bericht met die link dat degene die het postte een desire heeft en welke bij hem werkt. En dat is de middelste van die 3 downloads.
Ik bedoelde deze link.verkeerd gezien, dacht dat die van jou kwam. Probeer deze dan nog even voor je het opgeeft, het is mij zelfs gelukt en ik ben echt niet handig met dit soort dingenquote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
help
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.quote:
Steeds meer (grote) bedrijven beseffen dat er ook Android bestaat, en maken niet meer slechts een iPhone app.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef MadGuy het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met Android apps?
Ah maar waarvoor zou je dat gebruiken dan? Ik kan het wel met Launcher Pro maar gebruik hem dan evengoed niet in landscape bij m'n homescreen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.
Ben benieuwd of zo'n aanpassing van HTC Sense (met Android 2.2) ook nog naar de Desire gaat komen dan.
Caches lege. Dat Apps2D is leuk, maar hij laat zeker de nodige bits en bytes van je apps achter in het eheugen van je telefoon, dus je geheugen blijft vollopen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef UncleSam het volgende:
Mijn telefoon is aan het zeuren "Opslagruimte van telefoon raakt op." Nu heb ik alles apps die vanaf SD kunnen draaien naar de SD geplaatst met App2SD maar nu geeft die nog steeds die melding. Iemand tips?
Dan is je beta-versie verlopen.... als je even op xda of androidworld.nl zoekt, dan vind je wel een versie die niet verloopt.quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Alle telefoons met fysiek toetsenbord hebben een meedraaiend scherm.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.
Mooi zo. Zit over een maandje bij T-Mobile. Al de gesprekken ook gewoon per seconde blijven, is het helemaal mooi.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is al altijd onbeperkt geweest en T-Mobile heeft aangegeven dat dat ook zo zal blijven.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:52 schreef Roolio het volgende:
Alle telefoons met fysiek toetsenbord hebben een meedraaiend scherm.
Maar begrijp ik je nu goed als je een smsje in landscape typt dat het scherm niet meedraait?
quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.
Ben benieuwd of zo'n aanpassing van HTC Sense (met Android 2.2) ook nog naar de Desire gaat komen dan.
Altijd nog beter dan dat ze er mee kappen en alles per hele minuut aftikken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
T-Mobile doet wel tof over bellen per seconde, maar de eerste minuut reken je altijd volledig af. Pas daarna gaat bellen putten seconde in. Beetje wassen neus dus.
Tja, ook T-Mobile zal op een of andere (sneaky?) wijze de kosten van dat dataverkeer moeten terugverdienen. En wanneer ze die kosten generiek uitsmeren over alle abo's, dan zullen hun abo's in de winkel veel duurder lijken...quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:01 schreef _Flea_ het volgende:
Mooi zo. Zit over een maandje bij T-Mobile. Al de gesprekken ook gewoon per seconde blijven, is het helemaal mooi.
Heb je wel in het typscherm een menu geopend om hem in te stellen?quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Nja, ik heb hem maar verwijderdMisschien is het tijd voor een normale telefoon...ik ben te dom hiervoor
dat is inderdaad dezelfde als die ik noemde. bij jouw link gaat hij meteen downloaden, dat is wel handig inderdaad!quote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef ikookhier het volgende:
Deze Swype gebruik ik en werkt prima
Dankt. Ik vind de keuze ZO moeilijk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Steeds meer (grote) bedrijven beseffen dat er ook Android bestaat, en maken niet meer slechts een iPhone app.
iPhone = duur, T-Mobile, gesloten, apps-fixatie, design/modieus, 'klaar'quote:
Flashquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
iPhone = duur, T-Mobile, gesloten, apps-fixatie, design/modieus, 'klaar'
Android = vrijheid, regelmatig nieuwe (meestal gratis) functies, integratie ipv gefragmenteerde apps-ervaring
Eventjes naar een volgende pagina.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Renesite het volgende:
Reparatie repair center - In behandeling 20-9-2010 7:46:18
Reparatie - Wacht op omruil 20-9-2010 8:47:20
Krijg ik nu een nieuwe?
IK WIL AMOLED!!!
Nou dat gaat tenminste wel wat sneller dan bij mij..quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Renesite het volgende:
Krijg ik nu een nieuwe?
IK WIL AMOLED!!!
quote:Order - Volledig ingevoerd 30-7-2010 14:11:15
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 2-8-2010 11:54:11
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 3-8-2010 7:44:24
Reparatie repair center - In behandeling 9-8-2010 8:49:39
Reparatie - Wacht op informatie fabrikant 9-8-2010 8:49:53
precies ..quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
Whoa! De kosten van een flink glas bier!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Roolio het volgende:
[..]
Nou dat gaat tenminste wel wat sneller dan bij mij..
[..]
Whats the deal?quote:STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 9-9-2010 16:53:35
Order - Bevestigd 9-9-2010 16:53:39
Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 10-9-2010 10:19:13
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 13-9-2010 2:24:51
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 13-9-2010 2:24:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 13-9-2010 7:42:50
Waarom? Die S-LCD is een stuk scherper en heeft ook niet die paarse gloed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:14 schreef Renesite het volgende:
Krijg ik nu een nieuwe?
IK WIL AMOLED!!!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef Adames het volgende:
precies ..
best wel erg dat ik nog ff zat te twijfelen of ik het wilde kopen, maar dan wel vanmiddag het dubbele uitgeef in de kantine omdat ik mijn boterhammen ben vergeten. In het weekend tik je ook het 10-15 voudige weg aan bier op een avond.
Is niet geheel waar. Mijn vriendin heeft een latere amoled versie dan ik en zij heeft geen paarse gloed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:21 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Waarom? Die S-LCD is een stuk scherper en heeft ook niet die paarse gloed.
Dat valt dan weer mee, maar dan nog is de S-LCD zeker niet slechter dan AMOLED.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Is niet geheel waar. Mijn vriendin heeft een latere amoled versie dan ik en zij heeft geen paarse gloed.
Ik wacht nog steeds op een nieuwe, maar blijkbaar zijn ze maar matig leverbaar.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eventjes naar een volgende pagina.
Help?Hoe lang gaat dit duren?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef slacker_nl het volgende:
Iemand hier die weet hoe je gemakkelijk eea kan overzetten van een Hero naar een Desire?
1) Al je contacts kan importen/exporten tussen HTC Hero en HTC Desire (mogelijke oplossing al gevonden btw) exporteren naar een bestandje op je geheugen
2) Al je sms'jes van Hero naar Desire?
3) Al je Wifi settings van Hero naar Desire?
4) De lijst van applicaties zodat je eik gewoon alle apps weer hebt die je eerst hebt (minst belangrijke van de 4).
Ja, dat was m'n oplossing al. Moet alleen nog ff testen.quote:
Werkte wel van mijn N82 > android. Dus moet kunnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, dat was m'n oplossing al. Moet alleen nog ff testen.
Is een foutje in de melding las ik ergens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:58 schreef koemleit het volgende:
wtf krijg de melding dat er een systeem update is gaat ie updaten zet ie er versie 2.10 op ipv 2.2 wat was... dat lijkt me niet updaten ofwel?
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het gaat nog altijd een maand sneller dan bij mij. Stom Dynafix. Ik ben Cora en Jeroen (van de dynafix chatquote:
Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:44 schreef SilentScreamer het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben al een tijdje bezig met mijn nieuwe Desire, mijn internetabbo is nog niet ingegaan (weet ook niet wanneer wel) maar ik probeer verbinding te maken via wifi.
Hij verbind gewoon, alleen heb ik alsnog geen internet![]()
Ik heb zitten googlen, enige wat ik kon vinden over een mac adres toevoegen en mac filtering uitzetten, gedaan, haalt allemaal niets uit...
Iemand enig idee hoe ik dat in godsnaam moet fixen?
Gevondenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef _Flea_ het volgende:
Kan dus serieus niet meer vinden waar ik het trillen van het toetsenborduitschakel
Zeker wel. Het is even wennen, en je kan bij de opties instellen dat hij nauwkeuriger is (dat zou ten koste van snelheid gaan maar daar heb ik niets van gemerkt). Bovendien gaat het snel met 1 hand, dat vind ik ook een groot voordeel.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat swype sneller is dan gewoon typen met 't normale HTC toetsenbordje, in landscape. Ik geef het nog een paar dagen de kans maar ik heb er weinig vertrouwen in.
zo te zien naar dynafix gebracht...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eventjes naar een volgende pagina.
Help?Hoe lang gaat dit duren?
Yes.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
zo te zien naar dynafix gebracht...
ik ben hem daar precies 3 volle weken en 1 dag kwijt geweest nadat hij steeds uitviel na de froyo update en een hard reset ook niets hielp
en ik had 'm net 2 weken![]()
Ik had Tamara vandaag. Ook geen vlugge dame.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het gaat nog altijd een maand sneller dan bij mij. Stom Dynafix. Ik ben Cora en Jeroen (van de dynafix chat) goed aan het lastigvallen. Hoe lang kan je wachten op informatie. Bah.
Oh, en ik heb trouwens geen Desire maar een ander android toestel, misschien dat dat scheelt.
Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb een probleempje met mails beantwoorden, het lukt namelijk niet. Met mijn hotmail-account kan ik wel mail ontvangen en nieuwe mails opstellen en versturen, maar als ik een mail krijg kan ik daar niet op antwoorden omdat hij ze simpelweg niet kan verzenden. Weet iemand hoe dit zit?
Wat zijn de juiste instellingen? Volgens deze site: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ moet ik voor de uitgaande mail de beveiliging op SSL zetten en poort 25 invullen, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met de server...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:25 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yes.
Ze hebben nu een nieuw moederbord besteld. Duurt wel even...
Zwaar kl#te dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.
Ik bel de vodafone winkel, 20 keer proberen en hoepla!
"Ow, ervaring met de Desire leert dat je nog 10 dagen er bij mag tellen".![]()
![]()
Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.
Ik bel de vodafone winkel, 20 keer proberen en hoepla!
"Ow, ervaring met de Desire leert dat je nog 10 dagen er bij mag tellen".![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | STATUS DATUM / TIJD Order - Volledig ingevoerd 20-9-2010 14:03:46 Order - Bevestigd 20-9-2010 14:04:00 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-9-2010 14:04:00 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 20-9-2010 14:04:26 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst20-9-2010 14:04:27 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 22-9-2010 9:17:51 |
echt hequote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Adames het volgende:
Wa
[..]
Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..
Band? Band kan ik niet vinden via mijn routersettings via ctrl+f, is er een alternatief woord voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.
Ja, 'bekijk' het contact en druk dan op die plek waar normaal de foto staat. Dan zou het moeten lukken. Het kan zijn dat dit alleen werkt als je eerst 'menu' -> 'Contact bewerken' selecteert.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Johannn90 het volgende:
weet iemand toevallig antwoord op deze vraag;
Ik heb een aantal contacten welke ik heb gekoppeld aan bijvoorbeeld facebook, pingchat etc.
Nou ik heb mensen gekoppeld via facebook en dan pakt hij automatisch de fotó van facebook. Maar kan ik ook mijn "eigen" foto van diegene laten weergeven?
Aangezien ik nu iemand heb gekoppeld die geen foto van facebook heeft.......
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef SilentScreamer het volgende:
Maarja, het leuke van een laptop is dat je nogal kan tweaken in de ip's en dns'en, maar met een mobiel kan je bijna niks.
Ga naar de Wifi-instellingen en vervolgens op de Menu-toets drukken en kiezen voor geavanceerd/advanced. Nu kun je kiezen voor static/dynamisch ip en in het geval van een statisch ip kun je ook nog de gateway, netmask en 2 DNS servers instellen.quote:Ditzelfde probleem had ik eerst ook met de laptop, maar dan was het dus puur de gateways gebruiken van de speedtouch, maar met de Desire is er geen instellingsmogelijkheid....
Any idea?
Als je naar contact bewerken gaat en je drukt op dat fototoestel, dan kan snel toch gewoon op 'galerie' drukken?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Johannn90 het volgende:
maar dan zie ik inderdaad de "andere" foto.. maar die wil ik zegmaar altijd zien bij mijn contacten.
Ik kan hier alleen maar de foto verwijderen .. (of nieuwe maken)
Asus router configureren met een IP-adres in de range van de Speectouch, DHCP Server op de Asus uitzetten en niet de WAN poort gebruiken, maar een gewone LAN-poort. Dan werkt het in het vervolg altijd automatisch.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef SilentScreamer het volgende:
[..]
Band? Band kan ik niet vinden via mijn routersettings via ctrl+f, is er een alternatief woord voor?
Anyway, voor de duidelijkheid:
Ik heb hier liggen:
Speedtouch 5x6 router bedraad, die hangt aan de telefoon
ASUS WL520GC router wireless, die hangt aan de speedtouch.
Speedtouch heeft nog een kabel richting een switch met een aantal kabels, en vanuit de asus ligt er nog een kabel naar de benedenpc.
Mijn laptop draait wireless via de ASUS, met de IP's en Gateways van de Speedtouch.
Dus de wireless werkt gewoon, alleen snap ik dat dit niet de meest natuurlijke manier is van internet maken via wireless, alleen kan de asus niet rechtstreeks aan de telefoon hangen, dat is wel weer een beetje kut.
Maarja, het leuke van een laptop is dat je nogal kan tweaken in de ip's en dns'en, maar met een mobiel kan je bijna niks.
De wifi maakt gemakkelijk verbinding, alleen als je de browser opstart kan die geen enkele pagina vinden.
Ditzelfde probleem had ik eerst ook met de laptop, maar dan was het dus puur de gateways gebruiken van de speedtouch, maar met de Desire is er geen instellingsmogelijkheid....
Any idea?
ja dat kan inderdaad, maar dan toch kiest hij voor de facebook foto, voor het gekoppelde contact..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je naar contact bewerken gaat en je drukt op dat fototoestel, dan kan snel toch gewoon op 'galerie' drukken?
Jammer dat je niet je eigen DNS servers kan instellen voor DHCP.. Al doe ik dat wel bij tethering.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:16 schreef Devolution het volgende:
Ga naar de Wifi-instellingen en vervolgens op de Menu-toets drukken en kiezen voor geavanceerd/advanced. Nu kun je kiezen voor static/dynamisch ip en in het geval van een statisch ip kun je ook nog de gateway, netmask en 2 DNS servers instellen.
Dan is het hele idee van DHCP wegquote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Jammer dat je niet je eigen DNS servers kan instellen voor DHCP.. Al doe ik dat wel bij tethering.
Nee dat klopt, de Sense widgets kun je alleen met Sense kiezenquote:Op donderdag 23 september 2010 08:03 schreef _Flea_ het volgende:
Ben weer terug naar de Sense UI. Veel meer widgets tot m'n beschikking. Of doe ik iets verkeerd
Dat van de Sense had ik al gelezen. Komt uberhaupt geen ondersteuning voor. Maar ik zie nu nog niet echt de meerwaarde van dit programma op wat leuke grafische effecten na.quote:Op donderdag 23 september 2010 08:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee dat klopt, de Sense widgets kun je alleen met Sense kiezen. Widgets staan bij Launcherpro nog in de kinderschoenen; de 6 widgets die er nu zijn, zijn allemaal de afgelopen 2 maanden gekomen. 't Worden er uiteraard steeds meer.
Klopt het dat ook al die Maps dingen nu apart in de market staan? latitude, street view, ed. ?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef JoshuaL het volgende:
Vind het wel fijn dat Google eindelijk Gmail in de market heeft gezet!
Hmmm. Ik ga het later nog eens een kans geven.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef Vanyel het volgende:
5 rijen op je homescreen ipv 4 en een dock waarin je zinvolle dingen kunt stoppen (dus niet alleen Telefoon, apps en +) zijn voor mij meer dan genoeg voordelen aan Launcher Pro. Beautiful Widgets erbij voor tijd en weer en ik heb alles wat ik nodig heb.
Iemand die mij de juiste instellingen voor uitgaande mail voor Hotmail bij T-mobile kan geven?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat zijn de juiste instellingen? Volgens deze site: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ moet ik voor de uitgaande mail de beveiliging op SSL zetten en poort 25 invullen, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met de server...
Hoezo? Ik wil mijn eigen DNS server gebruiken, niet die van T-mobile (of op welk netwerk ik ook zit). Net zoals ik mijn eigen mailserver gebruik, waar ook ter wereld. Same goes for DNS.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan is het hele idee van DHCP wegGewoon eerst je netwerk goed configureren...
Bij mij staan die ook in de Market ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt het dat ook al die Maps dingen nu apart in de market staan? latitude, street view, ed. ?
T-mobile web'n'walk heeft toch geen datalimiet.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:22 schreef Salatrel het volgende:
het zal wel oud nieuws zijn inmiddels maar de officiele 2.2 update voor T-mobile branded toestellen is er. kreeg nog geen automatische melding van de telefoon maar zag een tweet van t-mobile webcare en bij handmatige controle kwam de update wel naar voren.
is 89mb dus via wifi is aan te raden
maar wel een snelheidslimietquote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
T-mobile web'n'walk heeft toch geen datalimiet.
Ik heb geen wifi hierquote:Op donderdag 23 september 2010 14:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
njah ik heb zelf een T-mobile dus ik sleep hem liever ff snel via wifi naar binnen dan via 3g
Sure, ik trek apps en updates alleen binnen als ik een wifi connectie heb, anders duurt het me te lang.quote:
Nee hoor, apps en instellingen blijven gewoon bewaardquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Salatrel het volgende:
froyo installeren betekend zeker ook alle apps weer opnieuw installen instellingen enzo?
beterquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor, apps en instellingen blijven gewoon bewaard
Sommige apps kan je gaan updaten aangezien je bij sommige de optie krijgt om hem naar je sd te verplaatsen.quote:
nog beterquote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Sommige apps kan je gaan updaten aangezien je bij sommige de optie krijgt om hem naar je sd te verplaatsen.
Mij boeit het niet. Ik laat hem gewoon alles binnenhalen via 3g als er geen wifi in de buurt is. Ben toch aan het werk, dus maakt me niet uit als ik ff moet wachten.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sure, ik trek apps en updates alleen binnen als ik een wifi connectie heb, anders duurt het me te lang.
username: username@hotmail.comquote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Iemand die mij de juiste instellingen voor uitgaande mail voor Hotmail bij T-mobile kan geven?
Whoei! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] De nwe Desire is binnen, en dit maal zonder beschadiging[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu opladen en vanavond er mee spelen.
ligtt niet aan het scherm. ik heb dat ook gehad en heb gewoon mijn eigen telefoon terug gekregen. ze hebben wat andere dingen vervangen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, terug van vakantie waar het dagelijks 30 graden was.
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
Maandag wordt ie opgehaald... Hoop dat ik AMOLED terug krijg
Jepper, nieuw moederbord.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste een backup van mijn complete telefoon kan maken? Volgens een google actie, zou de HTC dit automatisch op de SD kaart moeten doen? Maar ik kan de optie, waar de HTC site naar refereert, niet vinden in mijn desire?
http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=719&type=1&p_id=312
Ik heb geen Settings -> Privacy ?
Bron: http://blog.clove.co.uk/2(...)p-disabled-be-aware/quote:HOWEVER – A call to HTC has confirmed – Android 2.2 on the HTC Desire DOES NOT automatically backup your device. The ONLY backup is the sync to Google for your email and contacts! Apparently this is because when the roll out took place the backup facility was not complete and HTC are working on a solution.
Toevallig zat ik hier ook naar te zoeken van de week.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste een backup van mijn complete telefoon kan maken? Volgens een google actie, zou de HTC dit automatisch op de SD kaart moeten doen? Maar ik kan de optie, waar de HTC site naar refereert, niet vinden in mijn desire?
http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=719&type=1&p_id=312
Ik heb geen Settings -> Privacy ?
Hmm, dat is vreemd. Heb het op meerdere toestellen geprobeerd en het werkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Als ik mijn settings wil doorzoeken op 'privacy' of 'backup' geeft als ie als resultaat telkens het instellingenscherm zelf
Ik kom ook niet (via die manier) bij privacyquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Als ik mijn settings wil doorzoeken op 'privacy' of 'backup' geeft als ie als resultaat telkens het instellingenscherm zelf
Copy paste hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:38 schreef Juup© het volgende:
Wel handig zo'n speciaal teken in mijn username, het toetsenbord van de HTC kent geen © teken
Zoeken jullie wel binnen "Instellingen" of "Settings"?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom ook niet (via die manier) bij privacy
Althans, de vorige keer.
Ik gebruik swype en daar zit hij wel inquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Mijn vodafone abo gaat vandaag in en ik krijg het internet niet aan de praat. Heb bovenstaande settings geprobeerd en die van de website (daar staan de gegevens van proxy en port bij mms proxy en mms port en er staat http:// voor de mmsc settings), maar krijg de rotzooi niet aan de praat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Devolution het volgende:
Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Acces Point Names en dan deze gegevens invoeren:
Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)
APN: live.vodafone.com
Name: Vodafone Internet
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: <Not set>
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
MCC: 204
MNC: 04
APN type: default
Bedankt voor de moeite maar ik begreep prima wat je bedoeldequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef _Flea_ het volgende:
Nu mijn methode met plaatjes erbij.
Druk op de zoekknop op de telefoon. Dat is de hardwarebutton rechtsonderin.
Het zoekvenster verschijnt. Druk nu op de menuknop en druk op het scherm op "zoekinstellingen".
[ afbeelding ]
Druk op "doorzoekbare items'
[ afbeelding ]
Vink instellingen aan en druk 2x op de back-toets.
[ afbeelding ]
Druk linksbovenin op blauwe "G" en druk op instellingen. Deze locatie staat nu als doorzoekbaar ingesteld.
[ afbeelding ]
Typ nu in het zoekvak "privacy" (zonder aanhalingstekens) en de optie zou nu in beeld moeten komen.
[ afbeelding ]
Lukt dit niet, dan zal het iets met de firmware van de provider misschien te maken hebben.
Ik heb dezelfde versie. Werkt het bij jou wel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
Komt inderdaad door de firmware vermoed ik. Ik heb de volgende:
ANdroid version: 2.2
Baseband version: 32.44.00.32U_5.09.05.30_2
Kernel version: 2.6.32.15-g6a358a9 htc-kernel@and18-2 #1
Build number: 2.10.405.2 CL226611 release-keys
Software number: 2.10.405.2
Dat zijn exact dezelfde versies als ik dus heb..quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
Komt inderdaad door de firmware vermoed ik. Ik heb de volgende:
ANdroid version: 2.2
Baseband version: 32.44.00.32U_5.09.05.30_2
Kernel version: 2.6.32.15-g6a358a9 htc-kernel@and18-2 #1
Build number: 2.10.405.2 CL226611 release-keys
Software number: 2.10.405.2
Schijnt in meerdere landen voor te komen dus denk dat het bij Froyo ligtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde versie. Werkt het bij jou wel?
Sinds Froyo is het inderdaad uit het instellingenmenu verdwenen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Schijnt in meerdere landen voor te komen dus denk dat het bij Froyo ligt
Dat probleem heb ik ook! Bij opladen is hij niet te gebruiken omdat hij alleen maar aan het opstarten is, bij het intypen van de pincode valt hij weer uit en begint alles opnieuw. Welke provider heb je en hoe heb jij t geregeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Thnx zo heb ik ze ook staan, maar kan nog steeds geen mails beantwoordenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:58 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
username: username@hotmail.com
password: ******
smtp-server: smtp.live.com
security type: TLS
server port: 587
Heb het toestel los gekocht. Gewoon HTC gebeld. Maandag komen ze hem halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook! Bij opladen is hij niet te gebruiken omdat hij alleen maar aan het opstarten is, bij het intypen van de pincode valt hij weer uit en begint alles opnieuw. Welke provider heb je en hoe heb jij t geregeld?
Ow dan heb je zeker ook betalen per minuut en dataliemieten? Da's balen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn vodafone abo gaat vandaag in en ik krijg het internet niet aan de praat. Heb bovenstaande settings geprobeerd en die van de website (daar staan de gegevens van proxy en port bij mms proxy en mms port en er staat http:// voor de mmsc settings), maar krijg de rotzooi niet aan de praat.
Met zoeken naar klantenservice kom ik erachter dat abonnementen vóór 6 september gratis klantenservice hebben, maar na 6 september betaal je 45 cent per gesprek.
Ik heb in augustus dit abo aangevraagd op basis van toen bekende gegevens over voorwaarden, maar met nummerporteringsdatum van vandaag. Mooi niet dat ik geïnformeerd word over de nieuwe voorwaarden...
Ja ik ben er niet echt door gecharmeerd. Stiekem hoop ik wel dat ik daar nog iets tegen kan doen, toen ik het abonnement afsloot werd immers over heel andere voorwaarden gesproken (was die tvgidsaanbieding die hier nog uitgebreid ter sprake is geweest).quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ow dan heb je zeker ook betalen per minuut en dataliemieten? Da's balen!
Ik heb een tijdje geleden een houder gekocht bij de action, werkt uitstekend. Ben bang dat die alleen niet meer verkocht wordt (je kunt natuurlijk altijd proberen). Harstikke goed voor maar ¤1,95.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die trouwens al ervaring heeft met een beetje fatsoenlijke telefoonhouder (&lader?) voor in de auto? Het liefst met de prijs van een willekeurige Chinese webshop
Okquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef _Flea_ het volgende:
Heb voor Google Chrome een extensie en een app voor de Desire waarmee je vanuit Chrome direct links naar je Desire kan sturen. Het heet Chrome-to-phone.
niets nieuwsquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef _Flea_ het volgende:
Heb voor Google Chrome een extensie en een app voor de Desire waarmee je vanuit Chrome direct links naar je Desire kan sturen. Het heet Chrome-to-phone.
ik heb voor ongeveer 28 euro totaal incl verzenden de autolader en houder van mobilesupplies gekocht. De houder werkt aardig; het past prima alleen je krijgt.de.Desire er niet altijd met 1 hand in. De lader (1A) laadt de telefoon ook met gps en scherm en 3G aan. Misschien geen chinese prijs, maar ach, het werkt...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die trouwens al ervaring heeft met een beetje fatsoenlijke telefoonhouder (&lader?) voor in de auto? Het liefst met de prijs van een willekeurige Chinese webshop
Heb ik ene keer in het begin gehad, even die app aan- en uitgezet en daarna nooit meer gehad.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Pak net m'n foon, moet ik de PIN weer invoeren. Rare vertoning. Meer mensen die dit tegen komen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een houder gekocht bij de action, werkt uitstekend. Ben bang dat die alleen niet meer verkocht wordt (je kunt natuurlijk altijd proberen). Harstikke goed voor maar ¤1,95.
Lader heb ik bij Plentyparts (o.i.d.) gekocht. Was een lader met een 12 volt aansluiting en 2 usb-aansluitingen. Vind ik wat zinvoller dan alleen gericht op de HTC, kun je bijv. je Mp3 ook opladen. Die was geloof ik iets van 6 à 7 euro.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Is hier voor ¤12,95.
Bij Halfords vroegen ze minstens 14 euro, nou dan weet ik het wel. (Hollander hè!)
Ik zoek eigenlijk iets wat niet mogelijk is met een chinese prijs.. meer een soort van cradle want van kabeltjes bij m'n pook word ik helemaal gek! Een 'cradle' van HTC zelf voor in de auto is gewoon 50 euro!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
ik heb voor ongeveer 28 euro totaal incl verzenden de autolader en houder van mobilesupplies gekocht. De houder werkt aardig; het past prima alleen je krijgt.de.Desire er niet altijd met 1 hand in. De lader (1A) laadt de telefoon ook met gps en scherm en 3G aan. Misschien geen chinese prijs, maar ach, het werkt...
Één keer gehad, niet echt veel aandacht aan besteed. Ik dacht zal wel iets gecrashed zijn waardoor die gereboot heeft oid.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Pak net m'n foon, moet ik de PIN weer invoeren. Rare vertoning. Meer mensen die dit tegen komen?
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?quote:Op zondag 26 september 2010 10:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek eigenlijk iets wat niet mogelijk is met een chinese prijs.. meer een soort van cradle want van kabeltjes bij m'n pook word ik helemaal gek! Een 'cradle' van HTC zelf voor in de auto is gewoon 50 euro!Dat gaat mij écht te ver! Maar ik denk dat ik inderdaad gewoon een losse lader en houder moet kopen.. tis alleen op afstand lastig te zien of de zuignap een beetje fatsoenlijk is, mijn TomTom heeft een zuignap die je nog eens aandraait waardoor die zich vastzuigt
ideaal systeem
[..]
Één keer gehad, niet echt veel aandacht aan besteed. Ik dacht zal wel iets gecrashed zijn waardoor die gereboot heeft oid.
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?
En die zuignap is prima, kun je ook vaster zetten zeg maar. Werkt perfect.
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hèquote:Op zondag 26 september 2010 11:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.
Dan heeft ie gezellig gereboot.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Dat snap ik dus niet. Ik opende internet en de 2 tabbladen die ik geopend had stonden nog gewoon open. Normaal zijn die dus "leeg" na een reboot.quote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan heeft ie gezellig gereboot.
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Ze waren de telefoon kwijtgeraakt.
Krijg een nieuwe.quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?
Ook daar is een oplossing voor alleen dat gaat allemaal heel duur worden. Ik ga komende week eens in de action rondkijken voor een goedkoop ietsquote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hè
Voor zover ik weet moet je alles eraf halen dat kwijt geraakt kan worden, zoals de sim kaart, sd kaart, accu, achterklep.quote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef kikoooooo het volgende:
Moet ik nog een doos fixen voor het ophalen, of neemt die koerier iets mee? En ik hoef de achterklep ook niet mee te sturen toch?
Als je al een Desire hebt, hou die dan gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Ik snap niet wat fijn is aan een fysiek toetsenbord, aangezien de huidige touchscreens zo goed zijn. Vandaar zou ik dan voor de Desire HD gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Menu werkt fijn vind ikquote:Op maandag 27 september 2010 00:50 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb er nu al 3 maanden 2, ben er trots op
Maar toch boeken ze vooruitgang ook door snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
vond de oude versie toch iets makkelijker, maar dat is persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |