Ik had het daarmee gisteravondquote:Op maandag 20 september 2010 11:10 schreef poepeneesje het volgende:
Hi unbranded: Nog niets te vinden.
Klinkt als de update die ik vorige week al binnen had?quote:Op maandag 20 september 2010 12:39 schreef DennisMoore het volgende:
Vodafone unbranded, en heb 'm gisteren ook binnen. 'k Merk geen veranderingen. Je kunt nu in gmail meerdere accounts beheren, maar dat had ik met forwarden enzo in gmail zelf al geregeld, dus ik zie 't nut er niet van.
Tijdens 't updaten had ie trouwens 25 MB ruimte nodig op de foon, dus ik moest eerst zooi eraf gooien.
WTF is Flash 10.1 zo'n 12 MB?!
Auto, hoe ben jij aan swype gekomen dan? Of klopt het dat het nu niet meer kan? Dat staat namelijk op de sitequote:Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klinkt als de update die ik vorige week al binnen had?
Ik heb Swype sinds dat iemand het hier gepost had...quote:Op maandag 20 september 2010 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Auto, hoe ben jij aan swype gekomen dan? Of klopt het dat het nu niet meer kan? Dat staat namelijk op de site
He shipsquote:Op maandag 20 september 2010 16:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb Swype sinds dat iemand het hier gepost had...
Maar een vriendin van mij kreeg het vorige week ook niet (meer) geïnstalleerd
Mwah... ik hou deze nog wel ffquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef nattermann het volgende:
Ja, ik ben er nu definitief uit. Dit wordt mijn nieuwe telefoon.
Ik mag vanaf 29 september een nieuw toestel uitkiezen (verlenging abo), zat al een tijdje te twijfelen over de "gewone" Desire. Maar ik denk dat ik nog wel even een paar weken doorbijt met mijn oude toestel, een Samsung Pixon.quote:
Die ken ik niet. Maar als je nog ff moet wachten kan je wel beter iets nemen dat dan nieuwe is. Dan is de gewone desire niet hip meerquote:Op maandag 20 september 2010 16:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik mag vanaf 29 september een nieuw toestel uitkiezen (verlenging abo), zat al een tijdje te twijfelen over de "gewone" Desire. Maar ik denk dat ik nog wel even een paar weken doorbijt met mijn oude toestel, een Samsung Pixon.
Nee, is volgens mij ook een vrij onbekend toestel.quote:Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar als je nog ff moet wachten kan je wel beter iets nemen dat dan nieuwe is. Dan is de gewone desire niet hip meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan wacht ik nog wel een paar weken. Heb dat ding nu toch al een dikke 2 jaar, dan maken die paar weken ook niets uit.Tics van je petten.
jaquote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef UncleSam het volgende:
Mijn telefoon is aan het zeuren "Opslagruimte van telefoon raakt op." Nu heb ik alles apps die vanaf SD kunnen draaien naar de SD geplaatst met App2SD maar nu geeft die nog steeds die melding. Iemand tips?
Gaaf ding volgens mijquote:Op maandag 20 september 2010 16:31 schreef nattermann het volgende:
Ja, ik ben er nu definitief uit. Dit wordt mijn nieuwe telefoon.
Als die kaarten gratis beschiikbaar worden en ook voor meerdere landen (let's say West-Europe) dan is dat al een major upgrade. Hoop dat ze dat ook beschikbaar gaan stellen voor de huidigde Desire's.quote:Op maandag 20 september 2010 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaaf ding volgens mij.
Het grappige vind ik dat er niets gezegd wordt over (te downloaden) apps, terwijl dat het enige lijkt te zijn waar bijvoorbeeld iPhones om draaien. In plaats daarvan gaat het meer over de totale telefoonervaring, en de integratie van functies. Waar ook Google zo goed in is.
Wat dat betreft een beetje weird dat een aantal van de functies gescheiden lijken te zijn van de Google apps. Waarom zou ik weer (met pop3?) de mail-functie van een toestel willen gebruiken, als ik al Gmail gebruik? Waarom weer een aparte kaarten-applicatie (met offline kaarten, dat wel) als ik al Google Maps en Navigation gebruik?
Bij mij doet ie het gewoon. Je moet goed kijken welke versie je moet hebben. Als die je nu hebt het niet doet moet je een andere proberen. Ik heb de middelste. Werkt echt super!quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)wnload-hem-hier.html
ik heb de file nog gedownload, maar vervolgens geen idee of het ook werkt.
bij instellingen > taal en toetsenbord > swype aangevinkt. Maar vervolgens bij sms en mail blijft het normale toetsenbord actief. Rara?
help
Joh!quote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Desire doet het ook met Launcher Pro (als je dat wil).quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!
PI PI PIquote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaienquote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef lekzzz het volgende:
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaien
Als je bij het opstellen van een SMS/Mail bent, heb je dan ook al een longpress in het tekstveld gedaan en vervolgens Swype gekozen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
bij instellingen > taal en toetsenbord > swype aangevinkt. Maar vervolgens bij sms en mail blijft het normale toetsenbord actief. Rara?
help
Hoezo niet? :Squote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik krijg wel het swype toetsenbord, maar vervolgens kan ik niet swypen
Bij mij wel, bij sms, email etc.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaanquote:
Wat apart... Daar had ik geen last van, haha.quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Raar...quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Euh...welke?quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.quote:
Haha. Er zijn verschillende versies idd van Swypequote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Nja, ik heb hem maar verwijderdMisschien is het tijd voor een normale telefoon...ik ben te dom hiervoor
Mijn linkquote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.
Ook staat er in dat forum bericht met die link dat degene die het postte een desire heeft en welke bij hem werkt. En dat is de middelste van die 3 downloads.
Ik bedoelde deze link.verkeerd gezien, dacht dat die van jou kwam. Probeer deze dan nog even voor je het opgeeft, het is mij zelfs gelukt en ik ben echt niet handig met dit soort dingenquote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
help
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.quote:
Steeds meer (grote) bedrijven beseffen dat er ook Android bestaat, en maken niet meer slechts een iPhone app.quote:Op maandag 20 september 2010 19:56 schreef MadGuy het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met Android apps?
Ah maar waarvoor zou je dat gebruiken dan? Ik kan het wel met Launcher Pro maar gebruik hem dan evengoed niet in landscape bij m'n homescreen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.
Ben benieuwd of zo'n aanpassing van HTC Sense (met Android 2.2) ook nog naar de Desire gaat komen dan.
Caches lege. Dat Apps2D is leuk, maar hij laat zeker de nodige bits en bytes van je apps achter in het eheugen van je telefoon, dus je geheugen blijft vollopen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:01 schreef UncleSam het volgende:
Mijn telefoon is aan het zeuren "Opslagruimte van telefoon raakt op." Nu heb ik alles apps die vanaf SD kunnen draaien naar de SD geplaatst met App2SD maar nu geeft die nog steeds die melding. Iemand tips?
Dan is je beta-versie verlopen.... als je even op xda of androidworld.nl zoekt, dan vind je wel een versie die niet verloopt.quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Alle telefoons met fysiek toetsenbord hebben een meedraaiend scherm.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.
Mooi zo. Zit over een maandje bij T-Mobile. Al de gesprekken ook gewoon per seconde blijven, is het helemaal mooi.quote:Op zondag 19 september 2010 14:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is al altijd onbeperkt geweest en T-Mobile heeft aangegeven dat dat ook zo zal blijven.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:52 schreef Roolio het volgende:
Alle telefoons met fysiek toetsenbord hebben een meedraaiend scherm.
Maar begrijp ik je nu goed als je een smsje in landscape typt dat het scherm niet meedraait?
quote:Op maandag 20 september 2010 20:23 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, uiteraard, maar ik had 't over de homescreen.
Ben benieuwd of zo'n aanpassing van HTC Sense (met Android 2.2) ook nog naar de Desire gaat komen dan.
Altijd nog beter dan dat ze er mee kappen en alles per hele minuut aftikken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:04 schreef Vanyel het volgende:
T-Mobile doet wel tof over bellen per seconde, maar de eerste minuut reken je altijd volledig af. Pas daarna gaat bellen putten seconde in. Beetje wassen neus dus.
Tja, ook T-Mobile zal op een of andere (sneaky?) wijze de kosten van dat dataverkeer moeten terugverdienen. En wanneer ze die kosten generiek uitsmeren over alle abo's, dan zullen hun abo's in de winkel veel duurder lijken...quote:Op dinsdag 21 september 2010 04:01 schreef _Flea_ het volgende:
Mooi zo. Zit over een maandje bij T-Mobile. Al de gesprekken ook gewoon per seconde blijven, is het helemaal mooi.
Heb je wel in het typscherm een menu geopend om hem in te stellen?quote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Nja, ik heb hem maar verwijderdMisschien is het tijd voor een normale telefoon...ik ben te dom hiervoor
dat is inderdaad dezelfde als die ik noemde. bij jouw link gaat hij meteen downloaden, dat is wel handig inderdaad!quote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef ikookhier het volgende:
Deze Swype gebruik ik en werkt prima
Dankt. Ik vind de keuze ZO moeilijk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Steeds meer (grote) bedrijven beseffen dat er ook Android bestaat, en maken niet meer slechts een iPhone app.
iPhone = duur, T-Mobile, gesloten, apps-fixatie, design/modieus, 'klaar'quote:
Flashquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
iPhone = duur, T-Mobile, gesloten, apps-fixatie, design/modieus, 'klaar'
Android = vrijheid, regelmatig nieuwe (meestal gratis) functies, integratie ipv gefragmenteerde apps-ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |