Joh!quote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Desire doet het ook met Launcher Pro (als je dat wil).quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef DennisMoore het volgende:
Da's nieuw toch?
*met eigen Desire probeer*
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?quote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Renesite het volgende:
Kan jij dat niet? Ik krijg hem zelfs op z'n kop joh!
PI PI PIquote:Op maandag 20 september 2010 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Huh? Gewoon standaard? Of met iets als launcherpro oid?
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaienquote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, de homescreen draait mee!
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.quote:Op maandag 20 september 2010 18:35 schreef lekzzz het volgende:
Zou lachuh zijn met zo'n toetsenbord niet meedraaien
Als je bij het opstellen van een SMS/Mail bent, heb je dan ook al een longpress in het tekstveld gedaan en vervolgens Swype gekozen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:00 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)wnload-hem-hier.html
ik heb de file nog gedownload, maar vervolgens geen idee of het ook werkt.
bij instellingen > taal en toetsenbord > swype aangevinkt. Maar vervolgens bij sms en mail blijft het normale toetsenbord actief. Rara?
help
Hoezo niet? :Squote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik krijg wel het swype toetsenbord, maar vervolgens kan ik niet swypen
Bij mij wel, bij sms, email etc.quote:Op maandag 20 september 2010 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij m'n huidige Desire ook niet, terwijl die ook een landscape toetsenbord heeft.
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaanquote:
Wat apart... Daar had ik geen last van, haha.quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Raar...quote:Op maandag 20 september 2010 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Ik krijg wel het swype toetsenbord, maar vervolgens kan ik niet swypen
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?quote:Op maandag 20 september 2010 19:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten, had ik er wat aan gedaan
Hij doet het gewoon niet...
Euh...welke?quote:Op maandag 20 september 2010 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd een van de andere downloads te gebruiken?
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.quote:
Haha. Er zijn verschillende versies idd van Swypequote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Flappekz het volgende:
Nja, ik heb hem maar verwijderdMisschien is het tijd voor een normale telefoon...ik ben te dom hiervoor
Mijn linkquote:Op maandag 20 september 2010 19:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als je jouw link volgt kom je op een forum uit. Daar staat een link naar een rijtje van 3 downloads.er staat ook bij dat als de ene niet werkt dat je dan een andere moet of kan proberen.
Ook staat er in dat forum bericht met die link dat degene die het postte een desire heeft en welke bij hem werkt. En dat is de middelste van die 3 downloads.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |