Sure, ik trek apps en updates alleen binnen als ik een wifi connectie heb, anders duurt het me te lang.quote:
Nee hoor, apps en instellingen blijven gewoon bewaardquote:Op donderdag 23 september 2010 13:21 schreef Salatrel het volgende:
froyo installeren betekend zeker ook alle apps weer opnieuw installen instellingen enzo?
beterquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor, apps en instellingen blijven gewoon bewaard
Sommige apps kan je gaan updaten aangezien je bij sommige de optie krijgt om hem naar je sd te verplaatsen.quote:
nog beterquote:Op donderdag 23 september 2010 15:44 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Sommige apps kan je gaan updaten aangezien je bij sommige de optie krijgt om hem naar je sd te verplaatsen.
Mij boeit het niet. Ik laat hem gewoon alles binnenhalen via 3g als er geen wifi in de buurt is. Ben toch aan het werk, dus maakt me niet uit als ik ff moet wachten.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Sure, ik trek apps en updates alleen binnen als ik een wifi connectie heb, anders duurt het me te lang.
username: username@hotmail.comquote:Op donderdag 23 september 2010 11:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Iemand die mij de juiste instellingen voor uitgaande mail voor Hotmail bij T-mobile kan geven?
Whoei! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 23 september 2010 13:24 schreef Juup© het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] De nwe Desire is binnen, en dit maal zonder beschadiging[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu opladen en vanavond er mee spelen.
ligtt niet aan het scherm. ik heb dat ook gehad en heb gewoon mijn eigen telefoon terug gekregen. ze hebben wat andere dingen vervangen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Nou, terug van vakantie waar het dagelijks 30 graden was.
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
Maandag wordt ie opgehaald... Hoop dat ik AMOLED terug krijg
Jepper, nieuw moederbord.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn desire had al dat oververhitting/reboot loop probleem en dat was met 30 graden nog 1000x erger.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste een backup van mijn complete telefoon kan maken? Volgens een google actie, zou de HTC dit automatisch op de SD kaart moeten doen? Maar ik kan de optie, waar de HTC site naar refereert, niet vinden in mijn desire?
http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=719&type=1&p_id=312
Ik heb geen Settings -> Privacy ?
Bron: http://blog.clove.co.uk/2(...)p-disabled-be-aware/quote:HOWEVER – A call to HTC has confirmed – Android 2.2 on the HTC Desire DOES NOT automatically backup your device. The ONLY backup is the sync to Google for your email and contacts! Apparently this is because when the roll out took place the backup facility was not complete and HTC are working on a solution.
Toevallig zat ik hier ook naar te zoeken van de week.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee hoe ik het beste een backup van mijn complete telefoon kan maken? Volgens een google actie, zou de HTC dit automatisch op de SD kaart moeten doen? Maar ik kan de optie, waar de HTC site naar refereert, niet vinden in mijn desire?
http://www.htc.com/europe/howto.aspx?id=719&type=1&p_id=312
Ik heb geen Settings -> Privacy ?
Hmm, dat is vreemd. Heb het op meerdere toestellen geprobeerd en het werkt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Als ik mijn settings wil doorzoeken op 'privacy' of 'backup' geeft als ie als resultaat telkens het instellingenscherm zelf
Ik kom ook niet (via die manier) bij privacyquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Als ik mijn settings wil doorzoeken op 'privacy' of 'backup' geeft als ie als resultaat telkens het instellingenscherm zelf
Copy paste hemquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:38 schreef Juup© het volgende:
Wel handig zo'n speciaal teken in mijn username, het toetsenbord van de HTC kent geen © teken
Zoeken jullie wel binnen "Instellingen" of "Settings"?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kom ook niet (via die manier) bij privacy
Althans, de vorige keer.
Ik gebruik swype en daar zit hij wel inquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:29 schreef Devolution het volgende:
Mijn vodafone abo gaat vandaag in en ik krijg het internet niet aan de praat. Heb bovenstaande settings geprobeerd en die van de website (daar staan de gegevens van proxy en port bij mms proxy en mms port en er staat http:// voor de mmsc settings), maar krijg de rotzooi niet aan de praat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:37 schreef Devolution het volgende:
Settings > Wireless & Networks > Mobile Networks > Acces Point Names en dan deze gegevens invoeren:
Vodafone (proxy & server settings niet altijd nodig)
APN: live.vodafone.com
Name: Vodafone Internet
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: <Not set>
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
MCC: 204
MNC: 04
APN type: default
Bedankt voor de moeite maar ik begreep prima wat je bedoeldequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef _Flea_ het volgende:
Nu mijn methode met plaatjes erbij.
Druk op de zoekknop op de telefoon. Dat is de hardwarebutton rechtsonderin.
Het zoekvenster verschijnt. Druk nu op de menuknop en druk op het scherm op "zoekinstellingen".
[ afbeelding ]
Druk op "doorzoekbare items'
[ afbeelding ]
Vink instellingen aan en druk 2x op de back-toets.
[ afbeelding ]
Druk linksbovenin op blauwe "G" en druk op instellingen. Deze locatie staat nu als doorzoekbaar ingesteld.
[ afbeelding ]
Typ nu in het zoekvak "privacy" (zonder aanhalingstekens) en de optie zou nu in beeld moeten komen.
[ afbeelding ]
Lukt dit niet, dan zal het iets met de firmware van de provider misschien te maken hebben.
Ik heb dezelfde versie. Werkt het bij jou wel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
Komt inderdaad door de firmware vermoed ik. Ik heb de volgende:
ANdroid version: 2.2
Baseband version: 32.44.00.32U_5.09.05.30_2
Kernel version: 2.6.32.15-g6a358a9 htc-kernel@and18-2 #1
Build number: 2.10.405.2 CL226611 release-keys
Software number: 2.10.405.2
Dat zijn exact dezelfde versies als ik dus heb..quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:44 schreef Devolution het volgende:
Komt inderdaad door de firmware vermoed ik. Ik heb de volgende:
ANdroid version: 2.2
Baseband version: 32.44.00.32U_5.09.05.30_2
Kernel version: 2.6.32.15-g6a358a9 htc-kernel@and18-2 #1
Build number: 2.10.405.2 CL226611 release-keys
Software number: 2.10.405.2
Schijnt in meerdere landen voor te komen dus denk dat het bij Froyo ligtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde versie. Werkt het bij jou wel?
Sinds Froyo is het inderdaad uit het instellingenmenu verdwenen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Schijnt in meerdere landen voor te komen dus denk dat het bij Froyo ligt
Dat probleem heb ik ook! Bij opladen is hij niet te gebruiken omdat hij alleen maar aan het opstarten is, bij het intypen van de pincode valt hij weer uit en begint alles opnieuw. Welke provider heb je en hoe heb jij t geregeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:58 schreef kikoooooo het volgende:
Thnx zo heb ik ze ook staan, maar kan nog steeds geen mails beantwoordenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:58 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
username: username@hotmail.com
password: ******
smtp-server: smtp.live.com
security type: TLS
server port: 587
Heb het toestel los gekocht. Gewoon HTC gebeld. Maandag komen ze hem halen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:29 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook! Bij opladen is hij niet te gebruiken omdat hij alleen maar aan het opstarten is, bij het intypen van de pincode valt hij weer uit en begint alles opnieuw. Welke provider heb je en hoe heb jij t geregeld?
Ow dan heb je zeker ook betalen per minuut en dataliemieten? Da's balen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn vodafone abo gaat vandaag in en ik krijg het internet niet aan de praat. Heb bovenstaande settings geprobeerd en die van de website (daar staan de gegevens van proxy en port bij mms proxy en mms port en er staat http:// voor de mmsc settings), maar krijg de rotzooi niet aan de praat.
Met zoeken naar klantenservice kom ik erachter dat abonnementen vóór 6 september gratis klantenservice hebben, maar na 6 september betaal je 45 cent per gesprek.
Ik heb in augustus dit abo aangevraagd op basis van toen bekende gegevens over voorwaarden, maar met nummerporteringsdatum van vandaag. Mooi niet dat ik geïnformeerd word over de nieuwe voorwaarden...
Ja ik ben er niet echt door gecharmeerd. Stiekem hoop ik wel dat ik daar nog iets tegen kan doen, toen ik het abonnement afsloot werd immers over heel andere voorwaarden gesproken (was die tvgidsaanbieding die hier nog uitgebreid ter sprake is geweest).quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ow dan heb je zeker ook betalen per minuut en dataliemieten? Da's balen!
Ik heb een tijdje geleden een houder gekocht bij de action, werkt uitstekend. Ben bang dat die alleen niet meer verkocht wordt (je kunt natuurlijk altijd proberen). Harstikke goed voor maar ¤1,95.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die trouwens al ervaring heeft met een beetje fatsoenlijke telefoonhouder (&lader?) voor in de auto? Het liefst met de prijs van een willekeurige Chinese webshop
Okquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef _Flea_ het volgende:
Heb voor Google Chrome een extensie en een app voor de Desire waarmee je vanuit Chrome direct links naar je Desire kan sturen. Het heet Chrome-to-phone.
niets nieuwsquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:08 schreef _Flea_ het volgende:
Heb voor Google Chrome een extensie en een app voor de Desire waarmee je vanuit Chrome direct links naar je Desire kan sturen. Het heet Chrome-to-phone.
ik heb voor ongeveer 28 euro totaal incl verzenden de autolader en houder van mobilesupplies gekocht. De houder werkt aardig; het past prima alleen je krijgt.de.Desire er niet altijd met 1 hand in. De lader (1A) laadt de telefoon ook met gps en scherm en 3G aan. Misschien geen chinese prijs, maar ach, het werkt...quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Iemand die trouwens al ervaring heeft met een beetje fatsoenlijke telefoonhouder (&lader?) voor in de auto? Het liefst met de prijs van een willekeurige Chinese webshop
Heb ik ene keer in het begin gehad, even die app aan- en uitgezet en daarna nooit meer gehad.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Pak net m'n foon, moet ik de PIN weer invoeren. Rare vertoning. Meer mensen die dit tegen komen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:31 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden een houder gekocht bij de action, werkt uitstekend. Ben bang dat die alleen niet meer verkocht wordt (je kunt natuurlijk altijd proberen). Harstikke goed voor maar ¤1,95.
Lader heb ik bij Plentyparts (o.i.d.) gekocht. Was een lader met een 12 volt aansluiting en 2 usb-aansluitingen. Vind ik wat zinvoller dan alleen gericht op de HTC, kun je bijv. je Mp3 ook opladen. Die was geloof ik iets van 6 à 7 euro.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Is hier voor ¤12,95.
Bij Halfords vroegen ze minstens 14 euro, nou dan weet ik het wel. (Hollander hè!)
Ik zoek eigenlijk iets wat niet mogelijk is met een chinese prijs.. meer een soort van cradle want van kabeltjes bij m'n pook word ik helemaal gek! Een 'cradle' van HTC zelf voor in de auto is gewoon 50 euro!quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:01 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
ik heb voor ongeveer 28 euro totaal incl verzenden de autolader en houder van mobilesupplies gekocht. De houder werkt aardig; het past prima alleen je krijgt.de.Desire er niet altijd met 1 hand in. De lader (1A) laadt de telefoon ook met gps en scherm en 3G aan. Misschien geen chinese prijs, maar ach, het werkt...
Één keer gehad, niet echt veel aandacht aan besteed. Ik dacht zal wel iets gecrashed zijn waardoor die gereboot heeft oid.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Pak net m'n foon, moet ik de PIN weer invoeren. Rare vertoning. Meer mensen die dit tegen komen?
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?quote:Op zondag 26 september 2010 10:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek eigenlijk iets wat niet mogelijk is met een chinese prijs.. meer een soort van cradle want van kabeltjes bij m'n pook word ik helemaal gek! Een 'cradle' van HTC zelf voor in de auto is gewoon 50 euro!Dat gaat mij écht te ver! Maar ik denk dat ik inderdaad gewoon een losse lader en houder moet kopen.. tis alleen op afstand lastig te zien of de zuignap een beetje fatsoenlijk is, mijn TomTom heeft een zuignap die je nog eens aandraait waardoor die zich vastzuigt
ideaal systeem
[..]
Één keer gehad, niet echt veel aandacht aan besteed. Ik dacht zal wel iets gecrashed zijn waardoor die gereboot heeft oid.
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?
En die zuignap is prima, kun je ook vaster zetten zeg maar. Werkt perfect.
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hèquote:Op zondag 26 september 2010 11:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.
Dan heeft ie gezellig gereboot.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Dat snap ik dus niet. Ik opende internet en de 2 tabbladen die ik geopend had stonden nog gewoon open. Normaal zijn die dus "leeg" na een reboot.quote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan heeft ie gezellig gereboot.
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Ze waren de telefoon kwijtgeraakt.
Krijg een nieuwe.quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?
Ook daar is een oplossing voor alleen dat gaat allemaal heel duur worden. Ik ga komende week eens in de action rondkijken voor een goedkoop ietsquote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hè
Voor zover ik weet moet je alles eraf halen dat kwijt geraakt kan worden, zoals de sim kaart, sd kaart, accu, achterklep.quote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef kikoooooo het volgende:
Moet ik nog een doos fixen voor het ophalen, of neemt die koerier iets mee? En ik hoef de achterklep ook niet mee te sturen toch?
Als je al een Desire hebt, hou die dan gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Ik snap niet wat fijn is aan een fysiek toetsenbord, aangezien de huidige touchscreens zo goed zijn. Vandaar zou ik dan voor de Desire HD gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Menu werkt fijn vind ikquote:Op maandag 27 september 2010 00:50 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb er nu al 3 maanden 2, ben er trots op
Maar toch boeken ze vooruitgang ook door snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
vond de oude versie toch iets makkelijker, maar dat is persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |