Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?quote:Op zondag 26 september 2010 10:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[..]
Ik zoek eigenlijk iets wat niet mogelijk is met een chinese prijs.. meer een soort van cradle want van kabeltjes bij m'n pook word ik helemaal gek! Een 'cradle' van HTC zelf voor in de auto is gewoon 50 euro!Dat gaat mij écht te ver! Maar ik denk dat ik inderdaad gewoon een losse lader en houder moet kopen.. tis alleen op afstand lastig te zien of de zuignap een beetje fatsoenlijk is, mijn TomTom heeft een zuignap die je nog eens aandraait waardoor die zich vastzuigt
ideaal systeem
[..]
Één keer gehad, niet echt veel aandacht aan besteed. Ik dacht zal wel iets gecrashed zijn waardoor die gereboot heeft oid.
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.quote:Op zondag 26 september 2010 10:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar bij een 'soort van cradle' heb je toch ook gewoon kabeltjes?
En die zuignap is prima, kun je ook vaster zetten zeg maar. Werkt perfect.
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hèquote:Op zondag 26 september 2010 11:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik doelde op deze. Had het idee dat die kabel daarbij heel goed weg te werken was.
Dan heeft ie gezellig gereboot.quote:Op zondag 26 september 2010 08:14 schreef _Flea_ het volgende:
Pak net m'n foon, moet ik de PIN weer invoeren. Rare vertoning. Meer mensen die dit tegen komen?
Dat snap ik dus niet. Ik opende internet en de 2 tabbladen die ik geopend had stonden nog gewoon open. Normaal zijn die dus "leeg" na een reboot.quote:Op zondag 26 september 2010 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan heeft ie gezellig gereboot.
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?quote:Op zondag 26 september 2010 15:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb dit:
[ afbeelding ]
Ze waren de telefoon kwijtgeraakt.
Krijg een nieuwe.quote:Op zondag 26 september 2010 16:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
En nu? blijft hij kwijt? Krijg je nieuwe?
Ook daar is een oplossing voor alleen dat gaat allemaal heel duur worden. Ik ga komende week eens in de action rondkijken voor een goedkoop ietsquote:Op zondag 26 september 2010 11:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
ah, oke. Maar uiteindelijk heb je nog steeds de kabel in de sigarettenaansteker te doen. Maar goed, boeit mij niet zoveel verder. Gebruik het ook niet zo vaak dus dan liever wat goedkoper hè
Voor zover ik weet moet je alles eraf halen dat kwijt geraakt kan worden, zoals de sim kaart, sd kaart, accu, achterklep.quote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef kikoooooo het volgende:
Moet ik nog een doos fixen voor het ophalen, of neemt die koerier iets mee? En ik hoef de achterklep ook niet mee te sturen toch?
Als je al een Desire hebt, hou die dan gewoon.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Ik snap niet wat fijn is aan een fysiek toetsenbord, aangezien de huidige touchscreens zo goed zijn. Vandaar zou ik dan voor de Desire HD gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:26 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de htc desire Z aan te schaffen.
http://www.htc.com/nl/product/desirez/overview.html
Of een absolute afrader?
Menu werkt fijn vind ikquote:Op maandag 27 september 2010 00:50 schreef Dyr. het volgende:
Ik heb er nu al 3 maanden 2, ben er trots op
Maar toch boeken ze vooruitgang ook door snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 00:52 schreef Dyr. het volgende:
[..]
vond de oude versie toch iets makkelijker, maar dat is persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |