http://www.androidworld.n(...)rnatieve-manier.htmlquote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wilde ook updaten, maar wilde niet, geheugen is te vol.
Nou heb ik echt niet zoveel apps en ik heb zoveel mogelijk op sd-kaart proberen te zetten, maar het wil dus niet. Moet ik kiezen updaten <> (best wel bruikbare) apps....
Irritant hoor.
Tja, dat heb je nou eenmaal met een smartphone.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterijduur valt me toch wel tegen. Ik kan er zo'n 2-3 dagen mee doen en dan gebruik ik hem nog niet eens veel.
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterijduur valt me toch wel tegen. Ik kan er zo'n 2-3 dagen mee doen en dan gebruik ik hem nog niet eens veel.
Ik gebruik hem zeer intensief en hij gaat hier inderdaad ook maar e en drie kwart dag meequote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.
Zolang hij het een dag volhoudt ben ik tevreden
Dagelijks opladen indien intensiever gebruik. Ach het moet maarquote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whatsapp Wat is het en hoe werkt het..!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef UncleSam het volgende:
Handige link, WhatsApp op je Android: http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Als je veel belt (zoals ik vandaag) dan is het toch niet zo handig, bij mij was die binnen een uur of 7 al leeg. Volgens mij had ik niet veel meer over toen ik in de auto stapte en 'm in de autolader zettequote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik moet hem elke nacht aan de lader leggen en heel soms red ik dat niet eens en laad ik hem overdags ook een keer op op m'n werk.. Maar ik gebruik hem dan gemiddeld.
Zolang hij het een dag volhoudt ben ik tevreden
ik dus ook vandaag binnen gehad.... zou goed kunnen hoor (A)quote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
Proest, net een brief van Vodafone over mijn dataverbuik en dat dit *ruim* hoger ligt dan de FUP, die momenteel 800 MB is. Schijnbaar is het gemiddelde gebruik dus 80 MB
Of ik er mee op wilde houden
Ik heb bij normaal gebruik al 190mb gebruikt in een periode vanaf 1 sept tot vandaag. Doe ik geen eens rare dingen als youtube e.d.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef resque het volgende:
[..]
ik dus ook vandaag binnen gehad.... zou goed kunnen hoor (A)
maar volgens mij doen ze dit ineens omdat ze natuurlijk nu de fair use policy willen weghalen... 80 mb is trouwens echt vet weinig... dat haal ik makkelijk in een paar dagen... Kan ik ook nog makkelijk zien hoeveel ik heb per maand of kan dat alleen via programma op je htc of via de rekening(alles bij elkaar optellen........ )
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb ook de.update naar 2.10.405 binnen. What is new?
Bron: http://levelx.me/technology/htc-desire-2-10-405-2-ota-update/quote:After waiting for around a week, I just got notification to update my HTC Desire. As I’ve debranded orange Desire, I’ve to make goldcard again for this update. The latest Froyo version is 2.10.405-2 and it mentions following updates
- Update: Android OS update patch
- Enhanced multi inbox Gmail Support
- Improved RUS keyboard layout
But on XDA forums it there is a list of change log for this update
1. New version of Google Maps 4.4.0
2. New microphone button in the keyboard (only in English keyboard)
3. No vibrate on shutdown
4. Save attachments from GMail app (Only Word and Excel. No support for zip or pdf)
5. New version of Quickoffice 3.2.60
6. Peep 2.0 fixed authentication with twitter
7. Better video quality while capturing video
8. New/improved notifications of unsent messages, tweets, Facebook alerts, etc.
9. Flash Player v 10.1.92.10 can be downloaded from the market.
10. Better sound quality while shooting video.
While writing this post my htc Desire is already updated, everything seems to be working fine, wifi and all apps. But one thing that is still not fixed is GMT +5 Time fix for Pakistan. It still shows GMT +6 Pakistan summer time and because of that all twitter clients wont work. If I manually change timezone to some other country in GMT +5 they all work but then HTC time Widget shows time in GMT +6 I hope they fix this bug soon.
Je moet het dubbel uitzetten, want bij mij deed hij het bij het toetsenbord bij SMS niet meer, maar bij telefoon wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Woffel het volgende:
M'n Desire blijft trillen bij gebruik van het toetsenbord...
Heb via instelling > geluid > trillen tijdens het typen het vinkje al weggehaald..
En sowieso paar keer aan en uit (t vinkje), maar dat werkt niet.. Iemand bekend met dit probleem?
Bij HI verschilt het per maand, vorige maand was het 250MB, deze maand 500MB (voor Eindeloos Online). Ik zit na 16 dagen al op 1.1GB en stap daarom ook over naar Xtra Snel, daar is het datalimiet wat hoger omdat er meer grootverbruikers dat abbonement hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef Unknown18 het volgende:
800mb is nog pittig. Hoorde dat het bij Hi (War ik zit) FUP al op 400-450MB was...
Oudquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:01 schreef lekzzz het volgende:
Zijn die mensen met FUP allemaal oude abo's of net nieuw aangesloten met de nieuwe voorwaarden van Vodafone?
Ze zullen het wel langzamer maken ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
Wat stond er verder in over de consequenties als je toch vrolijk normaal gebruik van internet zou blijven maken?
Ik had dat een tijdje geleden ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik kan sinds gisteren geen mail meer versturen via m'n Desire. Mail ontvangen gaat wel, en ik krijg mail via Hotmail.
Hij zegt dat ie geen verbinding kan maken met de server oid. Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen.
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Ik ben eindelijk blij dat m'n Desire nu een dag tot twee meegaat, dat was in het begin wel andersquote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mm, die Desire Z; toetsenbord heb ik niet nodig, zoveel typ ik niet en de onscreen is opzich ook niet mis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Aventura het volgende:
Hier een video van de nieuwste twee modellen:
http://www.htcdesirez.net/video/htc-desire-z-hands-on-video/
Allebei heel aantrekkelijk, ik ga vrijwel zeker voor 1 van deze 2 toestellen. De HD is sexier, maar de Z is handzamer want kleiner. Dat toetsenbordje lijkt me ook wel handig.
Bestel er nu 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Diemux het volgende:
Ik heb die van mij ondertussen beplakt met de Full body protection van Stealth Guards(.com) (hadden een actie, gratis protectors!).
Zeer hoge kwaliteit en geeft echt een solide gevoel aan je HTC.
Indien binnen, zeker de tijd nemen voor het aanbrengen. Collega heeft het snel gedaan en die protector gaat dan bubbelen en omhoog staan aan de randjes. Die van mij zitten wel strak en die gaan volgens mij pas weer los als ik dat wilquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bestel er nu 2Dank je voor de tip.
quote:tmobile_webcare
Goed nieuws!De 'verwachting' is dat Google vandaag de Froyo-update zal goedkeuren. De update zal vanaf morgen om 10.00 uur beschikbaar zijn!
about 17 hours ago via CoTweet
* Juup© is jaloers. Krijg een nieuwe van de leverancier maar dat duurt nog minimaal 6 werkdagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik hoor sinds vorige week ook bij de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |