http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef Flippiee het volgende:
Edit: pingen
Staat ook stukje over whats app
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.![]()
Whatsapp moet dan ook een eigen topic hebben.Vrij geniaal ding.
Jij hebt echt je bril niet op he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet voor android?
Doe dan maar Google Talk
WPenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje; Bij sms sms je, bij ping spreekt met over pingen en als je twitter gebruikt dan tweet je. Welk werkwoord hoort dan bij WhatsApp?
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef mschol het volgende:
wat is er mis met een sms bundel van 1000 smsjes voor 3 euro?!!!
en dan verwachten dat de internet verbinding gratis blijft
ow en mensen die +1000 smsjes versturen per maand![]()
quote:
Een smartphone zonder mobiel internetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef roflcat het volgende:
Chille App.
Maar, ik heb er even een vraagje over: Ik heb een Pre-Paid Nokia 5800, zonder internet abbo dus, is het dan óók gratis? (Met Wifi natuurlijk wel, maar ook met 3G enzo?)
De prijs maakt mij niet uit, maar houdt BB-gebruikers vaak tegen om het te installeren. Ik heb zelf een iphone overigens, toen ik WhatsApp verkreeg was deze tijdelijk gratis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |