Klopt bij mij ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 12:15 schreef Atak het volgende:
Ik keek net in mijn whatsapp. Die functie is er wel bij gekomen.
Gaat niet gebeuren helaasquote:Op woensdag 22 februari 2017 06:42 schreef Pino112 het volgende:
Tijd dat iedereen nou echt een keer gaat overstappen naar Telegram.
Nu ben ik nog even verder gaan zoeken en vond ik dit. Het is dus puur een kwestie van boven aan het chatvenster klikken op het nummer, dan naar beneden scrollen en te klikken op 'Block contact'.quote:Als je voor het eerst een bericht van iemand krijgt, krijg je de mogelijkheid om diegene te blokkeren. Maar als je dat niet doet en al een reactie heb verstuurd, kun je diegene dan blokkeren zonder diegene toe te voegen aan je contacten? Ik vind het zo raar dat je iemand als contactpersoon op je telefoon moet zetten om diegene te kunnen blokkeren. Ik wil gewoon een telefoonummer kunnen intoetsen dat ik wil blokkeren.
download een android emulator?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:54 schreef schijffie het volgende:
Laatst mijn telefoon laten vallen, scherm stuk, maar verder doet die het nog.. Nu probeer ik blind whatsapp te openen en dan de QR-code van web.whatsapp.com the scannen, maar ik weet niet precies in welke volgorde ik op het scherm moet drukken. Heb al meerdere filmpjes als onderstaande gekeken, maar ik kom er niet uit.
Mijn vraag is min of meer, kan iemand verifiėren hoe de knopjes staan bij whatsapp (2:32 in filmpje (new chat, new group, new broadcast, webwhatsapp etc.)) Ik heb trouwens een Samsung S3, ik weet niet in hoeverre dat uitmaakt, maar heb wel ongeveer dezelfde layout als de telefoon in filmpje.
2:32
Ik realiseer me dat het enigszins een suffe vraag is, maar ik en niemand van mijn vrienden heeft een vervangende telefoon die ik tijdelijk kan gebruiken totdat mijn nieuwe telefoon aankomt. En ja, het leven zonder whatsapp is niet echt aan mij besteed.![]()
Mocht iemand me kunnen helpen, dan is mijn dank groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |