http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef Flippiee het volgende:
Edit: pingen
Staat ook stukje over whats app
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.![]()
Whatsapp moet dan ook een eigen topic hebben.Vrij geniaal ding.
Jij hebt echt je bril niet op he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet voor android?
Doe dan maar Google Talk
WPenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje; Bij sms sms je, bij ping spreekt met over pingen en als je twitter gebruikt dan tweet je. Welk werkwoord hoort dan bij WhatsApp?
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef mschol het volgende:
wat is er mis met een sms bundel van 1000 smsjes voor 3 euro?!!!
en dan verwachten dat de internet verbinding gratis blijft
ow en mensen die +1000 smsjes versturen per maand![]()
quote:
Een smartphone zonder mobiel internetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef roflcat het volgende:
Chille App.
Maar, ik heb er even een vraagje over: Ik heb een Pre-Paid Nokia 5800, zonder internet abbo dus, is het dan óók gratis? (Met Wifi natuurlijk wel, maar ook met 3G enzo?)
De prijs maakt mij niet uit, maar houdt BB-gebruikers vaak tegen om het te installeren. Ik heb zelf een iphone overigens, toen ik WhatsApp verkreeg was deze tijdelijk gratis.quote:
foto's/video e.d gaat gewoon via de mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ik denk dat ie ook met moeite afscheid heeft genomen van de postduif.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie heeft er een link naar de android (beta) versie?
Tijden veranderen vriend. Vroeger kon je niet eens smsen. Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ja, ik bel en sms gwoon niet zoveel. En thuis kan ik wél internetten met WiFi dus ik vind't wel bestquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Het is gratis voor mensen met een internetabonnement. "Maar dan is het dus niet gratis want je moet een internetabonnement hebben". Ja klopt, maar dat zou je sowieso moeten hebben met een Smartphone in tegenstelling tot een sms-bundel van weet-ik-veel-hoeveel sms'jes, om nog niet te beginnen over bijlagen als foto's, video's of audiobestanden. Belachelijke tarieven via mms, kost geen cent extra via WhatsAppquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef roflcat het volgende:
Dan is het dus niet gratis zo te horen ??
Inderdaad. Tof huis heb je.quote:
Er is storing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:37 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie ook sinds eergisteren problemen met het verzenden van berichten? Bij mij verzend hij ze telkens niet meer naar de server en blijft het icoontje rood.
Klopt had ik inderdaad gezien, maar ik heb er vandaag ook weer last van. En de laatste Twitter melding is van gisterochtend?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:44 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Er is storing.
Staat ook bij system status
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind het ook wel een handige app, ik heb alleen maar 1 iemand die het heeft.
Verder is het jammer dat je niet met mensen met een bb kan pingen, maar dat is wel logisch.
Msnquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gebruik het op me nokia, twee mensen die ik in me lijst heb gebruiken het.
Dan start ik msn via ebuddy, en dan heb ik daar al mijn contacten, of ze nou achter een pc of wat voor mobiel dan ook zitten.
Kortom ik vind het niet zo super, overbodig zelfs.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.
Welquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |