http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef Flippiee het volgende:
Edit: pingen
Staat ook stukje over whats app
Ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat hem hem heb geopend.![]()
Whatsapp moet dan ook een eigen topic hebben.Vrij geniaal ding.
Jij hebt echt je bril niet op he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Niet voor android?
Doe dan maar Google Talk
WPenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:40 schreef Ireyon het volgende:
Vraagje; Bij sms sms je, bij ping spreekt met over pingen en als je twitter gebruikt dan tweet je. Welk werkwoord hoort dan bij WhatsApp?
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:14 schreef mschol het volgende:
wat is er mis met een sms bundel van 1000 smsjes voor 3 euro?!!!
en dan verwachten dat de internet verbinding gratis blijft
ow en mensen die +1000 smsjes versturen per maand![]()
quote:
Een smartphone zonder mobiel internetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:53 schreef roflcat het volgende:
Chille App.
Maar, ik heb er even een vraagje over: Ik heb een Pre-Paid Nokia 5800, zonder internet abbo dus, is het dan óók gratis? (Met Wifi natuurlijk wel, maar ook met 3G enzo?)
De prijs maakt mij niet uit, maar houdt BB-gebruikers vaak tegen om het te installeren. Ik heb zelf een iphone overigens, toen ik WhatsApp verkreeg was deze tijdelijk gratis.quote:
foto's/video e.d gaat gewoon via de mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt een smsje als een chat weergegeven, dat nodigt uit tot chatten en dan gaat het rap. Bovendien kan je hiermee makkelijk foto's, video's, locaties, geluidsbestanden en contacten delen.
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ik denk dat ie ook met moeite afscheid heeft genomen van de postduif.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat een onzin, de tijden veranderen gewoon. Probeer het eens, zou ik zeggen.
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie heeft er een link naar de android (beta) versie?
Tijden veranderen vriend. Vroeger kon je niet eens smsen. Wat is je probleem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
foto's/video e.d gaat gewoon via de mail
als je smsjes zo zijn opgesteld dat je erdoor gaat chatten BEL je toch gewoon
volgens mij is men de hele bedoeling van sms vergeten en volgens mij snapt men het pri.ciepe van bellen ook niet meer
Ja, ik bel en sms gwoon niet zoveel. En thuis kan ik wél internetten met WiFi dus ik vind't wel bestquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Het is gratis voor mensen met een internetabonnement. "Maar dan is het dus niet gratis want je moet een internetabonnement hebben". Ja klopt, maar dat zou je sowieso moeten hebben met een Smartphone in tegenstelling tot een sms-bundel van weet-ik-veel-hoeveel sms'jes, om nog niet te beginnen over bijlagen als foto's, video's of audiobestanden. Belachelijke tarieven via mms, kost geen cent extra via WhatsAppquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:22 schreef roflcat het volgende:
Dan is het dus niet gratis zo te horen ??
Inderdaad. Tof huis heb je.quote:
Er is storing.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:37 schreef poepeneesje het volgende:
Hebben jullie ook sinds eergisteren problemen met het verzenden van berichten? Bij mij verzend hij ze telkens niet meer naar de server en blijft het icoontje rood.
Klopt had ik inderdaad gezien, maar ik heb er vandaag ook weer last van. En de laatste Twitter melding is van gisterochtend?quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:44 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Er is storing.
Staat ook bij system status
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.quote:Op zondag 5 september 2010 00:51 schreef junkiexp het volgende:
Ik vind het ook wel een handige app, ik heb alleen maar 1 iemand die het heeft.
Verder is het jammer dat je niet met mensen met een bb kan pingen, maar dat is wel logisch.
Msnquote:Op zaterdag 4 september 2010 09:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
Gebruik het op me nokia, twee mensen die ik in me lijst heb gebruiken het.
Dan start ik msn via ebuddy, en dan heb ik daar al mijn contacten, of ze nou achter een pc of wat voor mobiel dan ook zitten.
Kortom ik vind het niet zo super, overbodig zelfs.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?quote:Op zondag 5 september 2010 01:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan wel, ik kan gewoon met een vriendin van mij met een bb pingen vanaf mijn iPhone via whatsapp.
Welquote:Op zondag 5 september 2010 01:10 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dus je vriendin heeft dan geen whatsapp geinstalleerd ?
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
klein bereik? Ik kan al mn vrienden berichtjes sturen en mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
2, mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Defineer 'al' je vrienden, als je 10 vrienden met whatsapp heb is dat ook 'alles' natuurlijk.
Ik ken niemand met MSN eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaienquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Snaavel het volgende:
Wat zijn die mensen dom, dit wordt weer zon populaire app.. terwijl Skype veel beter werkt op je mobiel.. en je kunt ook nog eens gratis bellen met elkaar met skype.. Whatsapp werkt het zelfde als pingen.. wat dus gratis smsen is.. maar ik raad iedereen ook gewoon skype aan... kun je ook gratis bellen..
Maar ik heb het er maar opgezet.. altijd handig.
Ja klopt, maar ik vind skype veel handiger..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaien
Sowieso kost whatsapp amper geheugen als het aan staat.
MSN is chat en mensen associeren het ook met chat. Daarvoor ga je achter je computer zitten en/of in de bus/trein met je mobiele telefoon. Mensen die jou aanspreken op MSN verwachten daarom ook redelijk snel een antwoord.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Mensen die op anderen neer moeten kijken om zichzelf beter te voelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Geen idee. Misschien heb ik het later geïnstalleerd dan jij en zit ik in een andere "groep" ofzo? Normaal moet je er toch voor betalen? Ik heb android overigens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?
Net of die twee dingen met elkaar te maken hebben, maar goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had em sowieso al gratis vanaf de allereerste versie op de iPhone. Ach nou ja, staat tegenover dat de aanschafprijs van een iPhone vele malen hoger is..
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas netquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, ik vind het een beetje vaag/raar dat andere platformen van die jaarlijkse abonnementsprijzen hebben/krijgen. Terwijl er voor het iPhone platform geen jaarlijkse abonnementskosten aan zitten.
Misschien krijg je ook nog wel een verlenging; dat was bij mij ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas net) en daarna moet ik volgens mij ook gaan betalen.
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je ook nog wel een verlenging; dat was bij mij ook
Bij mij was het eerst t/m 2011 en dan sinds vandaag t/m 2012quote:
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas net) en daarna moet ik volgens mij ook gaan betalen.
Ah okay. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.
Hoeveel WhatsApps passen erin?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef Johannn90 het volgende:
iemand die nog een hoesje voor de HTC desire wil ? Ik heb er namelijk nog
http://twitpic.com/2p1qw4
De licentie zit op je telefoonnummer, dus omdat ik Whatsapp ooit voor de iPhone gekocht heb, heb ik een levenslange licentie ook op Android. Baas tochquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het is eenmalig ¤0,79, maar je zit nog steeds niet aan een jaarlijkse vernieuwing vast tegen betaling. Wat wel op Android en Noki/Symbian geldt.
foutje, verjeerde topic hahaha.quote:
Hmm. Moet je wel steeds de SIM-kaart wisselen, maar volgens mij kan hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dus als ik de App eerst verwijder en opnieuw installeer van een IOS apparaat en vervolgens een ander telefoonnummer invoer als registratie en vervolgens ga ik die app op een Android telefoon installeren dan is het gratis? Dan kan ik dat voor al m'n vrienden gaan doen..
Ohja, dat is natuurlijk niet nodig. Ik was even in de veronderstelling dat sms'en exclusief voor Apple-gebruikers is (omdat je zo'n verificatiecode krijgt) maar dat is natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan het ook gewoon op een iPod Touch installeren..
Werkt hier nog prima.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Johannn90 het volgende:
Whatsapp werkt hier niet meer.... Bij jullie?
Verzendt hij de berichten niet of is je trial periode verlopen? Bij mij is hij namelijk ook heel erg instabiel met het verzenden van berichten op dit moment.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Johannn90 het volgende:
Whatsapp werkt hier niet meer.... Bij jullie?
Nog meer mensen hebben e-mail, kan je net zo goed e-mail gebruiken dusquote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
E-mail is veel te bloated om korte berichtjes sturen. Onderwerpen, afzenders, opmaak, niet threaded, niet eenvoudig attachments versturen en bekijken (t.o.v. PingChat / Whatsapp). Daarnaast hoef ik geen e-mail chatconversaties tussen serieuze normale e-mail.quote:Op zondag 19 september 2010 16:14 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Nog meer mensen hebben e-mail, kan je net zo goed e-mail gebruiken dus
Welke gebruikt meer/minder accu? Is sneller...quote:Op maandag 20 september 2010 20:44 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Whatsapp beter omdat je meteen kan zien wie van je contactpersonen Whatsapp al heeft. Het voordeel van PingChat is dat je gewoon berichtjes naar een nickname kan sturen en het gratis is. Ik heb ze gewoon allebei.
Geef dan gewoon je Facebookquote:Op maandag 20 september 2010 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke gebruikt meer/minder accu? Is sneller...
Het voordeel van pingchat, je hoeft niet iedereen je nummer te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |