Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.quote:Op zondag 5 september 2010 01:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Msn2008 belde
Msn is toch geen vervanger man.
klein bereik? Ik kan al mn vrienden berichtjes sturen en mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
2, mijn ouders.quote:Op zondag 5 september 2010 01:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Defineer 'al' je vrienden, als je 10 vrienden met whatsapp heb is dat ook 'alles' natuurlijk.
Ik ken niemand met MSN eigenlijk.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen msn en whatsapp is hoe je mensen toevoegt, email adres/telefoonnummer. Het nadeel van whatsapp is dat het net als blackberry pin een gigantisch klein sociaal bereik heeft wat ook nog is afhankelijk is van het marktaandeel en de hype. Msn daarintegen draait op vrijwel elke smarthphone, computer, en bijna iedereen heeft een msn adres. Waarom in godsnaam dan whatsapp gebruiken?!?! Zeggen dat het zó 2008 is is ook de grootste bullshit argument waar je mee kunt komen.
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaienquote:Op dinsdag 7 september 2010 20:19 schreef Snaavel het volgende:
Wat zijn die mensen dom, dit wordt weer zon populaire app.. terwijl Skype veel beter werkt op je mobiel.. en je kunt ook nog eens gratis bellen met elkaar met skype.. Whatsapp werkt het zelfde als pingen.. wat dus gratis smsen is.. maar ik raad iedereen ook gewoon skype aan... kun je ook gratis bellen..
Maar ik heb het er maar opgezet.. altijd handig.
Ja klopt, maar ik vind skype veel handiger..quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nu kun je eerst pingen en dan vragen kom je op skype, hoef je niet heel de tijd een zwaar voice progje te draaien
Sowieso kost whatsapp amper geheugen als het aan staat.
MSN is chat en mensen associeren het ook met chat. Daarvoor ga je achter je computer zitten en/of in de bus/trein met je mobiele telefoon. Mensen die jou aanspreken op MSN verwachten daarom ook redelijk snel een antwoord.quote:Op zondag 5 september 2010 01:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Mensen die op anderen neer moeten kijken om zichzelf beter te voelenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:31 schreef kikoooooo het volgende:
Een smartphone zonder mobiel internet
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ik Whatsapp t/m 2012 kan gebruiken
Geen idee. Misschien heb ik het later geïnstalleerd dan jij en zit ik in een andere "groep" ofzo? Normaal moet je er toch voor betalen? Ik heb android overigens.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, die van mij is onbeperkt houdbaar?
Net of die twee dingen met elkaar te maken hebben, maar goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, ik had em sowieso al gratis vanaf de allereerste versie op de iPhone. Ach nou ja, staat tegenover dat de aanschafprijs van een iPhone vele malen hoger is..
Tegenwoordig ook, 80 cent ofzo. Mijn Nokia betaversie loopt tot sept 2011 (heb het pas netquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou ja, ik vind het een beetje vaag/raar dat andere platformen van die jaarlijkse abonnementsprijzen hebben/krijgen. Terwijl er voor het iPhone platform geen jaarlijkse abonnementskosten aan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |