...Er gaat een wereld voor me openquote:Op woensdag 15 september 2010 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet wel dat die minimale systeemeisen geruchten zijn en niet zijn bevestigd door bijvoorbeeld Google? En dat volgens die geruchten alleen toestellen met schermen groter dan 4 inch ondersteund zullen worden? En dat die geruchten gewoon nep kunnen zijn?
JOEHOE Qwea! Heb jij steeds reboots? Zo ja: heb je hem naar de winkel gebracht? Ik wel namelijk. Mogelijk moederbord (als ik internet zo doorstruin)quote:
Komt goedquote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care
13-9-2010 2:24:51
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst
13-9-2010 2:24:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling
13-9-2010 7:42:50
Hmmm
je had toch ook al een keer kapot scherm?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef Renesite het volgende:
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care
13-9-2010 2:24:51
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst
13-9-2010 2:24:52
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling
13-9-2010 7:42:50
Hmmm
Geen idee of t werkt, maar ik heb wel ns als ie n hele nacht aan de lader ligt dat inet ook uitvalt; gegevensverbinding uitzetten, ff wachten, weer aanzetten werkt bij mij (hoewel dat natuurlijk niet echt een 'oplossing' is...)quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef andreas612 het volgende:
Hallo allemaal, 'K heb sinds half augustus ook een desire, echt een top toestel! ben er zo blij mee, 'k heb m icm een hi abbo incl internet. Nu heb ik alleen dat het internet wegvalt.. toen herstarte ik 'm en toen deed ie 't weer.. maar sinds vanochtend heb ik helemaal geen internet meer.. iemand een idee waar dat aan ligt? 'K heb wel gewoon vol op bereik om te bellen.. en volgens mij zit ik gewoon op een plek met volledige dekking (amsterdam, en btw heb ik al eerder geinternet op de zelfde plek).. dus als iemand wat weet.. ik hoor 't graag.
Gr. Andreas
Dat probleem heb ik sinds Froyo er op staat. Steeds vaker dat er 's ochtends geen inet is.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen idee of t werkt, maar ik heb wel ns als ie n hele nacht aan de lader ligt dat inet ook uitvalt; gegevensverbinding uitzetten, ff wachten, weer aanzetten werkt bij mij (hoewel dat natuurlijk niet echt een 'oplossing' is...)
Neeee *O *quote:Op donderdag 16 september 2010 09:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had toch ook al een keer kapot scherm?
Nog niks...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:28 schreef andreas612 het volgende:
lol, youtube is geblokeerd op t werk en heb geen internet op desire.. wat staat er in het kort in? of laat je me wachten tot ik thuis ben
quote:De video die je hebt opgevraagd, is niet beschikbaar.
Als je de video net hebt geüpload, kan het enkele minuten duren voordat deze is verwerkt.
Niks leverbaarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef Sjowhan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Over 3 weken leverbaar in NL.
Dat is altijd nog beter dan bij de concurrenten, maar het zat er inderdaad aan te komen dat Vodafone strenger ging worden, jammer.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
Proest, net een brief van Vodafone over mijn dataverbuik en dat dit *ruim* hoger ligt dan de FUP, die momenteel 800 MB is. Schijnbaar is het gemiddelde gebruik dus 80 MB
Of ik er mee op wilde houden
Oh ga wegquote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef Fendy het volgende:
Proest, net een brief van Vodafone over mijn dataverbuik en dat dit *ruim* hoger ligt dan de FUP, die momenteel 800 MB is. Schijnbaar is het gemiddelde gebruik dus 80 MB
Of ik er mee op wilde houden
Wilde ook updaten, maar wilde niet, geheugen is te vol.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Diemux het volgende:
Gefeliciteerd, u bent succesvol geupdate naar 2.10.405!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |