abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86456914
Eindelijk bericht gekregen van mijn geretourneerde nieuwe Desire die beschadigd in de doos zat:

quote:
De retourenafdeling heeft uw toestel ontvangen en in behandeling genomen. Wij zullen uw toestel zo spoedig mogelijk omruilen voor een nieuw exemplaar en kosteloos retour zenden naar uw adres. U behoudt hierbij wel uw oude accessoires, omdat hierbij geen gebreken zijn geconstateerd. Helaas is op dit moment uw toestel niet op voorraad waardoor wij uw toestel vooralsnog niet kunnen omruilen. Zodra uw toestel op voorraad is zullen wij uw toestel omruilen en zo spoedig mogelijk opsturen. Uw omruiling zal minimaal 8 werkdagen in beslag nemen. Excuses voor de vertraging.
;(
pi_86456977
das niet leuk inderdaad.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:46:06 #253
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_86457021
quote:
Op woensdag 15 september 2010 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
Hebben jullie een gloednieuwe sim erin geduwd of een 2ehandse?
Mijn simkaart die ik al sinds mijn 1e telefoon heb, zit hier gewoon in.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  woensdag 15 september 2010 @ 13:34:18 #254
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86458639
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:11 schreef Salatrel het volgende:
mensen die geen whatsapp gebruiken komen uiteraard niet in de lijst
klopt maar die anderen wel :)
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_86459245
quote:
HTC kondigt Desire HD en Desire Z aan

Door Bauke Schievink, woensdag 15 september 2010 13:31, views: 1.654

Smartphonemaker HTC heeft aangekondigd dat het met de Desire HD en Desire Z twee nieuwe Android 2.2-toestellen gaat uitbrengen. De Desire HD beschikt over een 4,3"-scherm en de Desire Z heeft een fysiek qwerty-toetsenbord.

De Desire HD draait op een Qualcomm MSM8255-processor die zijn werk op 1GHz doet. Verder is er een 8-megapixelcamera aanwezig die video in 720p kan opnemen. De Desire HD heeft een aluminium unibody-behuizing, wat de fabrikant eerder al bij de Legend introduceerde.

De Desire Z draait op een 800MHz Qualcomm-processor, met typenummer MSM7230. Ook de Desire Z kan video in 720p opnemen en heeft hiervoor een 5-megapixelcamera. Verder is er 4GB opslaggeheugen aanwezig. Zowel de Desire HD als de Desire Z heeft volgens HTC technologie aan boord die het opstarten moet versnellen, al geeft de fabrikant niet aan hoe lang beide toestellen hiervoor gemiddeld nodig hebben.

HTC's nieuwe smartphones draaien net als eerdere Android-toestellen op de eigen Sense-interface. Voor de Desire HD en Desire Z heeft de smartphonebouwer enkele nieuwe features aan zijn grafische schil toegevoegd; gebruikers kunnen onder andere gratis kaarten en plattegronden op de sd-kaart downloaden. Navigeren met de kaarten is echter niet gratis. Daarnaast heeft HTC de camerafunctionaliteit en het delen van multimediacontent uitgebreid.

Ook lanceert de smartphonemaker een speciale website, waarmee gebruikers op afstand hun telefoon kunnen beheren; zo is het mogelijk om via de website de telefoon te laten rinkelen of op een kaart te bekijken waar de smartphone zich bevindt.

Beide toestellen zijn volgende maand te krijgen. De Desire HD heeft een adviesprijs van 579 euro, terwijl voor de Desire Z 499 euro moet worden betaald.

_O_ Over 2 maandjes de HD maar halen _O_
pi_86464074
http://www.telegraaf.nl/d(...)n__.html?sn=digitaal

HTC desire HD, HTC desire Z en HTC sense.com aangekondigd
pi_86464084
Ik hou het nog wel even bij m'n gewone Desire. Kijk volgend jaar wel een keer voor een opvolger. Maar de Desire HD gaat zeker een topper worden!
pi_86464221
quote:
Op woensdag 15 september 2010 05:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hier is eergisteren een nieuwe Desire aangekomen die de simkaart van T-Mobile niet "ziet". Nieuw toestel, nieuwe simkaart :{ Ergens deze week komt er nog een Desire aan hier als het goed is en hopelijk heeft die niet ook dat probleem anders hebben wij hier 2 Desire's met hetzelfde probleem.
Vandaag maar eens kijken wat het probleem kan zijn en kijken of een simkaart van Hi b.v. wel geaccepteerd wordt.

Hoor net dat na een reboot het probleem opgelost is :P
Ja het is ook opgelost na een reboot, maar het is wel vervelend als dat telkens gebeurt.. Geen zin om te blijven rebooten -O-
  woensdag 15 september 2010 @ 16:51:48 #259
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_86466084
Kan in november een abbo afsluiten, Desire HD _O_
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_86466754
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:51 schreef Dionysiou het volgende:
Kan in november een abbo afsluiten, Desire HD _O_
de resolutie is gelijk.. dus hd slaat nergens op
pi_86466851
dit was eigenlijk de telefoon die ik wilde hebben, maar nu heb ik al sinds dat hij uit is de gewone desire... ik ga niet deze meer nemen, ook niet begin volgend jaar. Ik wacht wel even totdat er weer iets uitkomt dat ook weer zo revolutionair is als de desire was aan het begin.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:27:27 #262
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86467293
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef resque het volgende:
dit was eigenlijk de telefoon die ik wilde hebben, maar nu heb ik al sinds dat hij uit is de gewone desire... ik ga niet deze meer nemen, ook niet begin volgend jaar. Ik wacht wel even totdat er weer iets uitkomt dat ook weer zo revolutionair is als de desire was aan het begin.
Pcies
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_86467892
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:10 schreef DeStentor het volgende:

[..]

de resolutie is gelijk.. dus hd slaat nergens op
HD staat dan ook niet voor High Definition, net als dat ook niet was bij de HTC HD en HD2.
  woensdag 15 september 2010 @ 17:46:11 #264
6941 APK
Factual, I think.
pi_86467904
Ik heb de 'battery level' app een week of 4 draaien, maar hij geeft nog steeds:

Accuracy: inaccurate
Estimated %: wait...
System %: wait...
Full battery life: wait...

Als ik op 'Accuracy' klik krijg ook alleen maar een rode balk en de boodschap 'Calibrating - Yes'.

Ben ik een of andere instelling vergeten of gaat 'ie gewoon lekker een half jaartje calibreren? :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86467926
Het heeft inderdaad niet de Wow-factor die de Desire wel had, maar zo'n grote vooruitgang als toen is het dan ook niet. 'k Kan er prima mee leven als er over anderhalf jaar pas weer een Wow!-HTC komt :P . Van de HTC 1 die laatst in zo'n fanmade-design voorbij kwam, mogen ze wel serieus werk maken :9 .
pi_86468279
Ik vind de HD en de Z er wat groot en lomp uit zien t.o.v. de Desire.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_86468915
Ik ben van plan een Desire te bestellen over enkele weken. De prijs voor een los toestel zal in de komende weken niet/weinig zakken neem ik aan?

Is het ook aan te raden om er een hoesje, zoals siliconen voor te kopen? Een screenprotector koop ik sowieso.
Lange benen koud hoofd.
pi_86468994
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:20 schreef Volvoman het volgende:
Ik ben van plan een Desire te bestellen over enkele weken. De prijs voor een los toestel zal in de komende weken niet/weinig zakken neem ik aan?

Is het ook aan te raden om er een hoesje, zoals siliconen voor te kopen? Een screenprotector koop ik sowieso.
De prijs zal met de komst van de HD en Z wel wat zakken denk ik.. Een hoesje en screenprotector zijn in mijn ogen nogal overbodig; de behuizing kan wel tegen een stootje en krassen krijg je er echt niet op tenzij je bewust met een diamant aan de slag gaat.
  woensdag 15 september 2010 @ 18:50:31 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_86469780
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef poepeneesje het volgende:
Ik vind de HD en de Z er wat groot en lomp uit zien t.o.v. de Desire.
Eens, Desire ziet er gewoon beter uit!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_86471965
Op vrijdag 27 mei 2011 19:48 schreef computerprobleem het volgende:
(hun waren de grondleggers van het HIV virus)
pi_86476366
Vind het zo zonde dat de HTC Z een 800 mhz processor krijgt. Ben je bij voorbaat al uitgesloten van android 3.0, terwijl dat de enige van de 2 telefoons is die in me zak past.

Doe maar een HTC Legend met minimaal een 1ghz processor :)
  woensdag 15 september 2010 @ 21:26:23 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_86476493
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja het is ook opgelost na een reboot, maar het is wel vervelend als dat telkens gebeurt.. Geen zin om te blijven rebooten -O-
ha! ik ben dus niet de enige!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_86476621
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef robbolo het volgende:
Vind het zo zonde dat de HTC Z een 800 mhz processor krijgt. Ben je bij voorbaat al uitgesloten van android 3.0, terwijl dat de enige van de 2 telefoons is die in me zak past.

Doe maar een HTC Legend met minimaal een 1ghz processor :)
Verschillende processors beoordelen op alleen het aantal MHz geeft een verkeerd beeld. Lees dit eens: Android #22 Met Whatsapp problemen en Angrybird beta release!.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 21:31:06 ]
pi_86477105
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Verschillende processors beoordelen op alleen het aantal MHz geeft een verkeerd beeld. Lees dit eens: Android #22 Met Whatsapp problemen en Angrybird beta release!.
Als ik het goed begrijp is het mogelijk dat de Z met bijvoorbeeld een firmware update wel de 1 ghz haalt, en dus in aanmerking komt voor 3.0? Of dat de mededeling dat alles onder de 1ghz processor niet in aanmerking komt voor 3.0, eigenlijk niet over de letterlijke snelheid gaat, maar over de prestaties? Of ben ik poep aan t praten? ;)
pi_86477413
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef robbolo het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is het mogelijk dat de Z met bijvoorbeeld een firmware update wel de 1 ghz haalt, en dus in aanmerking komt voor 3.0? Of dat de mededeling dat alles onder de 1ghz processor niet in aanmerking komt voor 3.0, eigenlijk niet over de letterlijke snelheid gaat, maar over de prestaties? Of ben ik poep aan t praten? ;)
Je weet wel dat die minimale systeemeisen geruchten zijn en niet zijn bevestigd door bijvoorbeeld Google? En dat die geruchten gewoon nep kunnen zijn? En dat 1 GHz niet een minimale, maar een aanbevolen systeemeis kan zijn?

En neem dit nou bijvoorbeeld:
quote:
De eerste telefoon die Android 3.0 gaat draaien, zou de HTC Vision zijn. Deze telefoon heeft een dualcoreprocessor die zijn werk doet op 800 MHz en een scherm van maar liefst 4,3 inch.
Bron: http://www.techzine.nl/ni(...)-hardware-eisen.html.
HTC Vision == G2/Desire Z. Is de processor van Desire Z dual-core? En heeft het een 4,3 inch scherm?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 21:54:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')