Hier heb ik op dit moment geen zin in.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eigen schuld. Een telefoontoestel is om mee te bellen en eventueel een kort tekstberichtje te sturen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef Citizen_Kane het volgende:
Op mijn contract staat dat het abonnement '0 euro Hi Soms Online' heet. .
Op het contract staat:quote:Op woensdag 15 september 2010 19:50 schreef Fixers het volgende:
Heb je de productvoorwaarden getekend? Zo ja dan zit je eraan vast. Je wordt geacht gelezen te hebben wat je tekent. Als in de door jou getekende voorwaarden staat dat je FUP of onbeperkt internet hebt dan heeft Hi een probleem.
Ofwel wat staat er in de productvoorwaarden die je hebt gekregen en getekend?
Nee, er staat toch soms.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:56 schreef Stokstaart het volgende:
Je hebt toch onbeperkt internet ?
Hoe bedoel je? Denk het niet.quote:
Ja, voor je toestel, maar niet voor je abonnementquote:Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Op het contract staat:
Abonnement: Hi 2010 Bel&Sms 30 Student
Contracttermijn: Entreebedrag 24,95 (2jr)
Data: Nee
Abonnement: 0 euro Hi Soms Online
Contracttermijn data looptijd 0 jaar
Ik denk dat The Phone House eerder een probleem heeft dan Hi. By the way, bij de winkel kan ik blijkbaar 14 dagen lang een toestel uitproberen of zo, ik ben nu dus in de uitprobeer periode, denk ik?
Thanks voor je reactie!
Ik weet het, in mijn OP staat dat het 2.50 per maand is. Dit topic gaat niet over mijn bel/sms/Desire abonnement.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:59 schreef automatic_ het volgende:
Vorig jaar had HI mijn bestelling niet goed verwerkt en na lang heen & weer mailen (+ bellen) heb ik (bijna) alles terug gekregen.
Maar idd; soms online is niet hetzelfde als eindeloos online... Wat staat er op het contract dat je hebt getekend? Als daar "eindeloos online" op staat, dan ligt de fout bij hun (HI/The Phone House)
Edit; Op je contract staat dus "soms online" en dat is gewoon volledig betalen... Eindeloos online is ¤2,50 (tegenwoordig met een actie)
[..]
Ja, voor je toestel, maar niet voor je abonnement
Uitprinten en inleveren bij de phonehouse.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:55 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Op het contract staat:
Abonnement: Hi 2010 Bel&Sms 30 Student
Contracttermijn: Entreebedrag 24,95 (2jr)
Data: Nee Ja
Abonnement: 0 euro Hi Soms Online Hi eindeloos online 1e jaar voor ¤2,50
Contracttermijn data looptijd 0 2 jaar
Ik denk dat The Phone House eerder een probleem heeft dan Hi. By the way, bij de winkel kan ik blijkbaar 14 dagen lang een toestel uitproberen of zo, ik ben nu dus in de uitprobeer periode, denk ik?
Thanks voor je reactie!
Zal ik doen, thanks.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:00 schreef beerten het volgende:
je kan het toestel uitproberen. Klopt helemaal.
Je contract met de Hi echter niet.
Ga naar de Phonehouse, leg het probleem voor aan een andere medewerker. Bel desnoods met Hi.
Juist, en tegenwoordig is Soms Online ¤4.95 bij The Phone House en ¤2,50 bij HIquote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
* Hi Eindeloos Online ¤9,95 p/mnd
* Hi Eindeloos Online XtraSnel ¤14,95 p/mnd
* Hi Eindeloos Online BlackBerry ¤17,50 p/mnd
* Hi Soms Online ¤2,50 per Mb
Die medewerker is dan veel te onduidelijk geweest.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:03 schreef fespo het volgende:
volgens mij duurt het een maand om het te activeren dus betaal je internet en telefoon nu buiten de bundel
quote:Soms online, zonder bundel
Wil je af en toe online zonder vaste kosten of bundel, dat kan. Je betaalt dan alleen de kosten voor de kb's die je down- of upload. Je betaalt dan het standaardtarief van ¤2,50 per MB. Hiervoor kun je ca 50 mobiele webpagina's bekijken. Wil je vaker internetten, dan kun je het beste een bundel aanzetten.
Dan zou ik dat gewoon ff aangeven bij The Phone Housequote:Op woensdag 15 september 2010 20:05 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Die medewerker is dan veel te onduidelijk geweest.
Yeah, dat weet ik nu dus. Maar die medewerker hield dus informatie achter, waardoor ik op het verkeerde pad kwam.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |