Oudquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:01 schreef lekzzz het volgende:
Zijn die mensen met FUP allemaal oude abo's of net nieuw aangesloten met de nieuwe voorwaarden van Vodafone?
Ze zullen het wel langzamer maken ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Ireyon het volgende:
Wat stond er verder in over de consequenties als je toch vrolijk normaal gebruik van internet zou blijven maken?
Ik had dat een tijdje geleden ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik kan sinds gisteren geen mail meer versturen via m'n Desire. Mail ontvangen gaat wel, en ik krijg mail via Hotmail.
Hij zegt dat ie geen verbinding kan maken met de server oid. Ik heb niks veranderd aan m'n instellingen.
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Ik ben eindelijk blij dat m'n Desire nu een dag tot twee meegaat, dat was in het begin wel andersquote:Op donderdag 16 september 2010 17:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
De batterijduur valt me toch wel tegen. Ik kan er zo'n 2-3 dagen mee doen en dan gebruik ik hem nog niet eens veel.
Mm, die Desire Z; toetsenbord heb ik niet nodig, zoveel typ ik niet en de onscreen is opzich ook niet mis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Aventura het volgende:
Hier een video van de nieuwste twee modellen:
http://www.htcdesirez.net/video/htc-desire-z-hands-on-video/
Allebei heel aantrekkelijk, ik ga vrijwel zeker voor 1 van deze 2 toestellen. De HD is sexier, maar de Z is handzamer want kleiner. Dat toetsenbordje lijkt me ook wel handig.
Bestel er nu 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:07 schreef Diemux het volgende:
Ik heb die van mij ondertussen beplakt met de Full body protection van Stealth Guards(.com) (hadden een actie, gratis protectors!).
Zeer hoge kwaliteit en geeft echt een solide gevoel aan je HTC.
Indien binnen, zeker de tijd nemen voor het aanbrengen. Collega heeft het snel gedaan en die protector gaat dan bubbelen en omhoog staan aan de randjes. Die van mij zitten wel strak en die gaan volgens mij pas weer los als ik dat wilquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bestel er nu 2Dank je voor de tip.
quote:tmobile_webcare
Goed nieuws!De 'verwachting' is dat Google vandaag de Froyo-update zal goedkeuren. De update zal vanaf morgen om 10.00 uur beschikbaar zijn!
about 17 hours ago via CoTweet
* Juup© is jaloers. Krijg een nieuwe van de leverancier maar dat duurt nog minimaal 6 werkdagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik hoor sinds vorige week ook bij de club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |