En nu het FUP verhogen jij!quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:24 schreef planethugo het volgende:
dat werkt dus gewoon niet. Hij zoekt er ook niet naar ofzo. is er niet iets dat ervoor zorgt dat dit geblokkeerd wordt
edit
nu werkt het wel, had hem eens op vliegtuigmodus gezet, daarna eraf gehaald en toen vroeg ie opeens welke ´carrier´ ik pakte. Had eerst vodafone bussiness aangezien ik een zakelijk abbo heb maar dat werkte niet, deze keer gewoon vodafone gepakt en dat doet het nu wel...
zucht, weer een halve middag aan die onzin verspild. iig thnx voor de reactie!!
Kijk even goed naar de TT en lees dan het topic nog eens door.quote:Op zondag 19 september 2010 10:13 schreef nattermann het volgende:
Nog 10 dagen en dan kan ik 'm ook gaan halen
Of zijn er inmiddels al nieuwere, mooiere HTC's uit? Ben een tijdje weggeweest dus niet meer op de hoogte
Oh shitquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk even goed naar de TT en lees dan het topic nog eens door.
Heb m -met veel moeite- geinstalleerd leuk spel, bedankt voor de link.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef MaatjeTho het volgende:
Voor degenen die NFS:Shift op hun Desire willen maar 'm niet kunnen vinden in de Market of de EA site (want daar staat ie ook niet voor zover ik weet: klik
Erg vet spel
quote:
Dat is al altijd onbeperkt geweest en T-Mobile heeft aangegeven dat dat ook zo zal blijven.quote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef DeStentor het volgende:
hoe zit het met webnwalk, is dat niet onbeperkt internet dan??
Ja dat kan gewoon!quote:Op zondag 19 september 2010 14:47 schreef DeStentor het volgende:
kun je apps vanaf een sd kaart draaien, en ze dan ook op je hoofdscherm plaatsen?
Desire Z is inderdaad zeer yummie alleen hoop ik heel erg op een zwarte uitvoering.quote:Op zondag 19 september 2010 15:42 schreef Renesite het volgende:
OMG...
Die Desire Z... Eigenlijk wil ik die lieverdererererer hebben dan mijn Desire [zonder Z]!!!
Of komen al die opties ook nog op onzeWant veel is EIGENLIJK softwarematig.
Ja, hier ook.quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Nog meer mensen die vanmorgen een OTA-update hebben gekregen?
Wat is een OTA-update? Ik had gisteravond wel een update(hi!), ja...quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Hij is hier net klaar met installeren... Even kijken wat het is geworden...quote:Op maandag 20 september 2010 09:14 schreef Flappekz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |