abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86701059
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:44 schreef SilentScreamer het volgende:
Hallo Fokkers,

Ik ben al een tijdje bezig met mijn nieuwe Desire, mijn internetabbo is nog niet ingegaan (weet ook niet wanneer wel) maar ik probeer verbinding te maken via wifi.

Hij verbind gewoon, alleen heb ik alsnog geen internet 8)7

Ik heb zitten googlen, enige wat ik kon vinden over een mac adres toevoegen en mac filtering uitzetten, gedaan, haalt allemaal niets uit...

Iemand enig idee hoe ik dat in godsnaam moet fixen?
Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.
  woensdag 22 september 2010 @ 09:14:31 #177
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_86701228
Vandaag krijg ik mijn carholder en 1A charger binnen :D Laden via de usb van mijn autoradio gaat nét te langzaam om GPS+scherm+internet op te vangen (zeer langzaam druppelen de procentjes er af), maar die is volgens mij 500 of max 750 mA.
pi_86701339
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef _Flea_ het volgende:
Kan dus serieus niet meer vinden waar ik het trillen van het toetsenborduitschakel :@
Gevonden :X
pi_86703127
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat swype sneller is dan gewoon typen met 't normale HTC toetsenbordje, in landscape. Ik geef het nog een paar dagen de kans maar ik heb er weinig vertrouwen in.
Zeker wel. Het is even wennen, en je kan bij de opties instellen dat hij nauwkeuriger is (dat zou ten koste van snelheid gaan maar daar heb ik niets van gemerkt). Bovendien gaat het snel met 1 hand, dat vind ik ook een groot voordeel.
pi_86703495
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:

[..]

Eventjes naar een volgende pagina.

Help? :'( Hoe lang gaat dit duren?
zo te zien naar dynafix gebracht...
ik ben hem daar precies 3 volle weken en 1 dag kwijt geweest nadat hij steeds uitviel na de froyo update en een hard reset ook niets hielp

en ik had 'm net 2 weken :')
pi_86704648
Is het aantal widgets in LauncherPro zo beperkt? Of zijn er meer beschikbaar als je hem koopt? Mis o.a. een goede muziek widget en een Gmail widget.
pi_86706579
Vandaag ook de update binnen gehad. Mn standaard browser doet het alleen niet meer, dus maar overgestapt op de dolphin browser.
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 12:18:16 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86706610
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

zo te zien naar dynafix gebracht...
ik ben hem daar precies 3 volle weken en 1 dag kwijt geweest nadat hij steeds uitviel na de froyo update en een hard reset ook niets hielp

en ik had 'm net 2 weken :')
Yes.

Ze hebben nu een nieuw moederbord besteld. Duurt wel even...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 12:18:39 #184
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86706626
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef Roolio het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het gaat nog altijd een maand sneller dan bij mij. Stom Dynafix. Ik ben Cora en Jeroen (van de dynafix chat :P ) goed aan het lastigvallen. Hoe lang kan je wachten op informatie. Bah. :r

Oh, en ik heb trouwens geen Desire maar een ander android toestel, misschien dat dat scheelt. :P
Ik had Tamara vandaag. Ook geen vlugge dame.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:07:44 #185
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86707989
Ik heb een probleempje met mails beantwoorden, het lukt namelijk niet :'). Met mijn hotmail-account kan ik wel mail ontvangen en nieuwe mails opstellen en versturen, maar als ik een mail krijg kan ik daar niet op antwoorden omdat hij ze simpelweg niet kan verzenden. Weet iemand hoe dit zit?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_86708512
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb een probleempje met mails beantwoorden, het lukt namelijk niet :'). Met mijn hotmail-account kan ik wel mail ontvangen en nieuwe mails opstellen en versturen, maar als ik een mail krijg kan ik daar niet op antwoorden omdat hij ze simpelweg niet kan verzenden. Weet iemand hoe dit zit?
Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:31:31 #187
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_86708692
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:25 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?
Wat zijn de juiste instellingen? Volgens deze site: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ moet ik voor de uitgaande mail de beveiliging op SSL zetten en poort 25 invullen, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met de server...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 14:18:20 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86710360
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Yes.

Ze hebben nu een nieuw moederbord besteld. Duurt wel even...
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.

Ik bel de vodafone winkel, 20 keer proberen en hoepla!
"Ow, ervaring met de Desire leert dat je nog 10 dagen er bij mag tellen".

:'( :( ;(
pi_86710588
Ik ben nu ook met Tamara aan het chatten! :9~
pi_86713851
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.

Zwaar kl#te dus :( Volgens de leverancier krijg ik vrijdag een nieuwe Desire binnen als vervangende voor degene die beschadigd geleverd werd. Ik hoop echt dat het waar is want heeft nu lang genoeg geduurd vind ik (bijna 2 weken). Hopelijk krijg ik een toestel zonder moederbord problemen e.d. ;)
pi_86714451
Wa
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..
pi_86715704
Mijn Galaxy ligt al een week bij Dynafix. Volgens de track/trace van TNT is hij 15/9 afgeleverd bij Dynafix. Doen ze eerst 5 dagen over het opmaken van de doos. Vervolgens 2 dagen om hem naar de reparatiedienst te brengen. En dan weer een hele dag niks doen op de reparatiedienst.... Unglaublich

1
2
3
4
5
6
7
8
In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
    STATUS         DATUM / TIJD         
    Order - Volledig ingevoerd                                                20-9-2010 14:03:46         
    Order - Bevestigd                                                             20-9-2010 14:04:00         
    Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care)        20-9-2010 14:04:00         
    Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care             20-9-2010 14:04:26         
    Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst20-9-2010 14:04:27         
    Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling        22-9-2010 9:17:51
pi_86716570
Dat proces duurde bij mij 6 dagen
En het proces erna nu al 6 weken!
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 17:09:41 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86717130
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Adames het volgende:
Wa
[..]

Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..
echt he -O-
pi_86722080
Ook maar even zo'n full body protection gekocht :)
pi_86724452
quote:
Op woensdag 22 september 2010 09:05 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.
Band? Band kan ik niet vinden via mijn routersettings via ctrl+f, is er een alternatief woord voor?

Anyway, voor de duidelijkheid:

Ik heb hier liggen:

Speedtouch 5x6 router bedraad, die hangt aan de telefoon

ASUS WL520GC router wireless, die hangt aan de speedtouch.

Speedtouch heeft nog een kabel richting een switch met een aantal kabels, en vanuit de asus ligt er nog een kabel naar de benedenpc.

Mijn laptop draait wireless via de ASUS, met de IP's en Gateways van de Speedtouch.

Dus de wireless werkt gewoon, alleen snap ik dat dit niet de meest natuurlijke manier is van internet maken via wireless, alleen kan de asus niet rechtstreeks aan de telefoon hangen, dat is wel weer een beetje kut.

Maarja, het leuke van een laptop is dat je nogal kan tweaken in de ip's en dns'en, maar met een mobiel kan je bijna niks.

De wifi maakt gemakkelijk verbinding, alleen als je de browser opstart kan die geen enkele pagina vinden.

Ditzelfde probleem had ik eerst ook met de laptop, maar dan was het dus puur de gateways gebruiken van de speedtouch, maar met de Desire is er geen instellingsmogelijkheid....

Any idea?
  woensdag 22 september 2010 @ 20:18:30 #197
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_86724709
weet iemand toevallig antwoord op deze vraag;

Ik heb een aantal contacten welke ik heb gekoppeld aan bijvoorbeeld facebook, pingchat etc.
Nou ik heb mensen gekoppeld via facebook en dan pakt hij automatisch de fotó van facebook. Maar kan ik ook mijn "eigen" foto van diegene laten weergeven?

Aangezien ik nu iemand heb gekoppeld die geen foto van facebook heeft.......
:)
pi_86725946
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Johannn90 het volgende:
weet iemand toevallig antwoord op deze vraag;

Ik heb een aantal contacten welke ik heb gekoppeld aan bijvoorbeeld facebook, pingchat etc.
Nou ik heb mensen gekoppeld via facebook en dan pakt hij automatisch de fotó van facebook. Maar kan ik ook mijn "eigen" foto van diegene laten weergeven?

Aangezien ik nu iemand heb gekoppeld die geen foto van facebook heeft.......
Ja, 'bekijk' het contact en druk dan op die plek waar normaal de foto staat. Dan zou het moeten lukken. Het kan zijn dat dit alleen werkt als je eerst 'menu' -> 'Contact bewerken' selecteert.
  woensdag 22 september 2010 @ 20:53:00 #199
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_86726371
maar dan zie ik inderdaad de "andere" foto.. maar die wil ik zegmaar altijd zien bij mijn contacten.
Ik kan hier alleen maar de foto verwijderen .. (of nieuwe maken)
:)
  woensdag 22 september 2010 @ 21:16:53 #200
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_86727569
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef SilentScreamer het volgende:
Maarja, het leuke van een laptop is dat je nogal kan tweaken in de ip's en dns'en, maar met een mobiel kan je bijna niks.
quote:
Ditzelfde probleem had ik eerst ook met de laptop, maar dan was het dus puur de gateways gebruiken van de speedtouch, maar met de Desire is er geen instellingsmogelijkheid....
Any idea?
Ga naar de Wifi-instellingen en vervolgens op de Menu-toets drukken en kiezen voor geavanceerd/advanced. Nu kun je kiezen voor static/dynamisch ip en in het geval van een statisch ip kun je ook nog de gateway, netmask en 2 DNS servers instellen.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')