Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:44 schreef SilentScreamer het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben al een tijdje bezig met mijn nieuwe Desire, mijn internetabbo is nog niet ingegaan (weet ook niet wanneer wel) maar ik probeer verbinding te maken via wifi.
Hij verbind gewoon, alleen heb ik alsnog geen internet![]()
Ik heb zitten googlen, enige wat ik kon vinden over een mac adres toevoegen en mac filtering uitzetten, gedaan, haalt allemaal niets uit...
Iemand enig idee hoe ik dat in godsnaam moet fixen?
Gevondenquote:Op woensdag 22 september 2010 08:57 schreef _Flea_ het volgende:
Kan dus serieus niet meer vinden waar ik het trillen van het toetsenborduitschakel
Zeker wel. Het is even wennen, en je kan bij de opties instellen dat hij nauwkeuriger is (dat zou ten koste van snelheid gaan maar daar heb ik niets van gemerkt). Bovendien gaat het snel met 1 hand, dat vind ik ook een groot voordeel.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat swype sneller is dan gewoon typen met 't normale HTC toetsenbordje, in landscape. Ik geef het nog een paar dagen de kans maar ik heb er weinig vertrouwen in.
zo te zien naar dynafix gebracht...quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eventjes naar een volgende pagina.
Help?Hoe lang gaat dit duren?
Yes.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:43 schreef planethugo het volgende:
[..]
zo te zien naar dynafix gebracht...
ik ben hem daar precies 3 volle weken en 1 dag kwijt geweest nadat hij steeds uitviel na de froyo update en een hard reset ook niets hielp
en ik had 'm net 2 weken![]()
Ik had Tamara vandaag. Ook geen vlugge dame.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar het gaat nog altijd een maand sneller dan bij mij. Stom Dynafix. Ik ben Cora en Jeroen (van de dynafix chat) goed aan het lastigvallen. Hoe lang kan je wachten op informatie. Bah.
Oh, en ik heb trouwens geen Desire maar een ander android toestel, misschien dat dat scheelt.
Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb een probleempje met mails beantwoorden, het lukt namelijk niet. Met mijn hotmail-account kan ik wel mail ontvangen en nieuwe mails opstellen en versturen, maar als ik een mail krijg kan ik daar niet op antwoorden omdat hij ze simpelweg niet kan verzenden. Weet iemand hoe dit zit?
Wat zijn de juiste instellingen? Volgens deze site: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ moet ik voor de uitgaande mail de beveiliging op SSL zetten en poort 25 invullen, maar als ik dat doe geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met de server...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:25 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Niet de juiste instellingen voor uitgaande mail?
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yes.
Ze hebben nu een nieuw moederbord besteld. Duurt wel even...
Zwaar kl#te dusquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.
Ik bel de vodafone winkel, 20 keer proberen en hoepla!
"Ow, ervaring met de Desire leert dat je nog 10 dagen er bij mag tellen".![]()
![]()
Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..quote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tamara (meisje van Dynafix) durfde niets te zeggen hoe lang het duurt, yadayadayada. Een week, maar kan ook 2-3 week duren blablabla.
Ik bel de vodafone winkel, 20 keer proberen en hoepla!
"Ow, ervaring met de Desire leert dat je nog 10 dagen er bij mag tellen".![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | STATUS DATUM / TIJD Order - Volledig ingevoerd 20-9-2010 14:03:46 Order - Bevestigd 20-9-2010 14:04:00 Logistiek - Product verstuurd (Klant -> Dynafix Care) 20-9-2010 14:04:00 Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 20-9-2010 14:04:26 Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst20-9-2010 14:04:27 Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 22-9-2010 9:17:51 |
echt hequote:Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Adames het volgende:
Wa
[..]
Wat heb je och altijd geluk met garanties .. macbook, desire ..
Band? Band kan ik niet vinden via mijn routersettings via ctrl+f, is er een alternatief woord voor?quote:Op woensdag 22 september 2010 09:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Kijk even bij je Router settings welke Band je hebt ingesteld. Als hij alleen op N staat, kan je Desire daar geen verbinding mee maken, dus er moet sowieso B+G staan.
Ja, 'bekijk' het contact en druk dan op die plek waar normaal de foto staat. Dan zou het moeten lukken. Het kan zijn dat dit alleen werkt als je eerst 'menu' -> 'Contact bewerken' selecteert.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Johannn90 het volgende:
weet iemand toevallig antwoord op deze vraag;
Ik heb een aantal contacten welke ik heb gekoppeld aan bijvoorbeeld facebook, pingchat etc.
Nou ik heb mensen gekoppeld via facebook en dan pakt hij automatisch de fotó van facebook. Maar kan ik ook mijn "eigen" foto van diegene laten weergeven?
Aangezien ik nu iemand heb gekoppeld die geen foto van facebook heeft.......
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef SilentScreamer het volgende:
Maarja, het leuke van een laptop is dat je nogal kan tweaken in de ip's en dns'en, maar met een mobiel kan je bijna niks.
Ga naar de Wifi-instellingen en vervolgens op de Menu-toets drukken en kiezen voor geavanceerd/advanced. Nu kun je kiezen voor static/dynamisch ip en in het geval van een statisch ip kun je ook nog de gateway, netmask en 2 DNS servers instellen.quote:Ditzelfde probleem had ik eerst ook met de laptop, maar dan was het dus puur de gateways gebruiken van de speedtouch, maar met de Desire is er geen instellingsmogelijkheid....
Any idea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |