Naar Den Haag toch? Hoe bevalt dat? Al begonnen met werk? Kende je daar al mensen?quote:Op zondag 12 september 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Hier staat het daten trouwens even op een laag pitje. Heb een paar leuke mailcontacten, maar even geen behoefte om mensen te ontmoeten(pas verhuisd, nieuwe baan, even andere prioriteiten dus
)
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgenquote:Op zondag 12 september 2010 18:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Naar Den Haag toch? Hoe bevalt dat? Al begonnen met werk? Kende je daar al mensen?
Ahh vond het al zo raar dat je zo simpel huppakee verhuisde. nu dus een heel nieuwe regio om mee te internetdatenquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgen.
Nice! Fijn dat je al een beetje settelt.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar Den Haag idd. Bevalt goed en ben al 2 weken bezig. En ja ik ken al wat mensen hier en mijn Groningse huisgenoot komt ook weer bij me wonen vanaf morgen.
wat is het datingplan?quote:Op zondag 12 september 2010 17:54 schreef brunette82 het volgende:
mwah heb eentje op de planning staan..gewoon van hyves...aantal dingen hebben we gemeen,
wie niet waagt...ik sta er voor open om gewoon gezellig te daten
Waarvan de helft gefakete vriendelijkheid isquote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Het is eigelijk zo slecht nog niet met vreemden vrijen. Ik hou daar wel van.quote:Op zondag 12 september 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je nog eens moeten doen op die manier, levert blijkbaar meer succes op dan MSN'en van tevoren.
Ik hoor juist altijd het tegenovergestelde, dat we hier altijd zo achterbaks zijn en in het zuiden zo eerlijk.quote:Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Is wel mijn ervaring idd (en dat had ik écht niet verwacht want in het noorden roepen ze dat die randstedelingen rare snuiters zijn).quote:Op zondag 12 september 2010 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
Ik ga ook maar verhuizen naar de randstad denk ik. Mensen zijn daar over het algemeen veel opener.
Meppel...quote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef brunette82 het volgende:
waar woon je dan hardrebel? is het daar zo erg dan?
het kan veel erger, enneh boeien toch....gewoon uitgaan enzo...kom je daar geen leuke meiden tegen dan?quote:
Ik vind de mensen in Groningen en Friesland norser. Ik word hier over het algemeen echt veel aardiger geholpen in de winkel.quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef brunette82 het volgende:
Yep klopt, en in het westen roepen ze dat de groningers zo bekrompen zijn enzo...wat ook niet zo is..
maar ja, niet iedereen over 1 kam scheren he...
Zo kun je wel bezig blijven met alle windstrekenquote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef brunette82 het volgende:
Yep klopt, en in het westen roepen ze dat de groningers zo bekrompen zijn enzo...wat ook niet zo is..
maar ja, niet iedereen over 1 kam scheren he...
Jawel maar die dronken boeren trienen zijn dan niet zo aantrekkelijk .Of ik moet me ook helemaal klem zuipen:Pquote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het kan veel erger, enneh boeien toch....gewoon uitgaan enzo...kom je daar geen leuke meiden tegen dan?
Mwah uit ervaring denk ik toch dat het niet erger kan dan drenten.quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef brunette82 het volgende:
[..]
het kan veel erger, enneh boeien toch....gewoon uitgaan enzo...kom je daar geen leuke meiden tegen dan?
Nee ik drink nooit zoveel. Gewoon je legt niet zo goed contact zeg maar. Ik was laatst naar amsterdam weer eens lekker stappen en het was 1 lange flirt zeg maar.quote:Op zondag 12 september 2010 18:56 schreef brunette82 het volgende:
ze zijn toch niet allemaal dronken, die boeren trienen?? En, jezelf dan? geen dronken boer??
Ja? Ik vind juist dat ze richting het westen nog te lui zijn om te helpen, alleen maar dom kletsen achter in de winkel.quote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind de mensen in Groningen en Friesland norser. Ik word hier over het algemeen echt veel aardiger geholpen in de winkel.
Juist!quote:Op zondag 12 september 2010 20:56 schreef Mister1977 het volgende:
Ik kom uit het Zuiden. Daar is iedereen heel gezellig!
Jeetje, dat is even kut zegquote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Aangezien dit topic over datingsite ervaringen gaat zal ik mijn ervaringen van de laatste maand eens plaatsen.
Na een maand geen berichten te hebben verzonden aan de RP vrouwen besloot ik ongeveer een maand geleden maar weer eens een aantal vrouwen aan te schrijven.
In een halve week heb ik 25 vrouwen aangeschreven. Allemaal een persoonlijk bericht met uiteraard iets over hun profiel (ik heb de profielen ook allemaal gelezen) en een vraag over hun profiel (zodat ze in ieder geval iets hebben om op te reageren).
Nu een maand later kan ik de balans weer eens opmaken en wederom ben ik toch weer licht teleurgesteld.
15 dames hebben niets laten weten, 5 dames stuurde een gebroken hartje, 2 dames lieten me min of meer weten dat internetdaters bestaan uit twee groepen: de mooie mensen en de lelijke mensen en dat ik niet tot de eerste groep behoorde.
1 dame vond me wel aardig en had eventueel wel met mij een keer op date willen gaan, maar aangezien ze uit principe geen MBO'ers date (intellectuele klik etc) vond ze het toch geen goed idee.
1 dame liet me de zaterdagochtend voor de eerste date zitten omdat ze op vrijdagavond tijdens een feestje iemand ontmoet had met wie ze een hele goede klik had. Ik was daar niet verbaasd over want deze manier van afkappen had ik al vaker meegemaakt.
De dame met wie ik wel op date ben geweest was leuk en aardig maar liet me 5 minuten na de date (die overigens 2 uur duurde) al via sms weten dat ze geen klik voelde en verder geen contact meer wilde.
Dus nu maar weer eens een maandje wachten en kijken of de donkere dagen van de herfst meer gaan opleveren.
Ouch da's echt niet leuk nee.quote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Aangezien dit topic over datingsite ervaringen gaat zal ik mijn ervaringen van de laatste maand eens plaatsen.
ik denk dat dat een redelijke normale score is voor een man.quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ouch da's echt niet leuk nee.
Zet je misschien een beetje hoog in? (niet rot bedoeld ofzo)
Nee, zo doen vrouwen op datingsites altijd.quote:Op zondag 12 september 2010 22:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ouch da's echt niet leuk nee.
Zet je misschien een beetje hoog in? (niet rot bedoeld ofzo)
Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik denk dat dat een redelijke normale score is voor een man.![]()
![]()
Idd ik vind het nog een hoge score uit 25 berichtjes. Mara als je 25 berichtjes in een halve week schijft ben je zoveel tijd kwijt dat je eigenlijk wel wat moet terugkrijgen. Maar als je al de teleurstellingen bekijkt vind ik het nog knap dat je er mee door gaat. Ik ben op rp in de tijd dat ik er op opstond geen meid op tegengekomen waarbij ik een normaal gevoel kreeg. Allemaal isseues die klein maar ook groot kunnen zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Na een maand geen berichten te hebben verzonden aan de RP vrouwen besloot ik ongeveer een maand geleden maar weer eens een aantal vrouwen aan te schrijven.
In een halve week heb ik 25 vrouwen aangeschreven. Allemaal een persoonlijk bericht met uiteraard iets over hun profiel (ik heb de profielen ook allemaal gelezen) en een vraag over hun profiel (zodat ze in ieder geval iets hebben om op te reageren).
Nu een maand later kan ik de balans weer eens opmaken en wederom ben ik toch weer licht teleurgesteld.
15 dames hebben niets laten weten, 5 dames stuurde een gebroken hartje, 2 dames lieten me min of meer weten dat internetdaters bestaan uit twee groepen: de mooie mensen en de lelijke mensen en dat ik niet tot de eerste groep behoorde.
1 dame vond me wel aardig en had eventueel wel met mij een keer op date willen gaan, maar aangezien ze uit principe geen MBO'ers date (intellectuele klik etc) vond ze het toch geen goed idee.
1 dame liet me de zaterdagochtend voor de eerste date zitten omdat ze op vrijdagavond tijdens een feestje iemand ontmoet had met wie ze een hele goede klik had. Ik was daar niet verbaasd over want deze manier van afkappen had ik al vaker meegemaakt.
De dame met wie ik wel op date ben geweest was leuk en aardig maar liet me 5 minuten na de date (die overigens 2 uur duurde) al via sms weten dat ze geen klik voelde en verder geen contact meer wilde.
Dus nu maar weer eens een maandje wachten en kijken of de donkere dagen van de herfst meer gaan opleveren.
Nah ja, geen reactie zal komen doordat ze geen fullmember zijn. Dus dan 2 vrouwen op basis van uiterlijk tja kan gebeuren. En verder ook maar 3 met andere bezwaren. Beetje dullig dat je niet gelijk het niveau bekijkt als je dat zo belangrijk vindt. Volgens mij gewoon een gaar smoesje, maar goed daar heb je ook niks aan.quote:Op zondag 12 september 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik denk dat dat een redelijke normale score is voor een man.![]()
![]()
Dat heeft er niet zoveel mee te maken. Veel meiden op rp die zijn al "on speaking terms" met iemand maar blijven gewoon op de site staan. Als je kijkt op OKcupid waar het aanbod echt slecht is, zie je wel dat er je een status moet aangeven. Dat moeten ze op rp ook doen!quote:Op zondag 12 september 2010 22:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nah ja, geen reactie zal komen doordat ze geen fullmember zijn. Dus dan 2 vrouwen op basis van uiterlijk tja kan gebeuren. En verder ook maar 3 met andere bezwaren. Beetje dullig dat je niet gelijk het niveau bekijkt als je dat zo belangrijk vindt. Volgens mij gewoon een gaar smoesje, maar goed daar heb je ook niks aan.
Misschien is een dating-veiling een beter idee; je zet jezelf op de site, en de hoogste bieder krijgt jou.quote:Op zondag 12 september 2010 22:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Provinciaaltje, wellicht moet je het eens bij getrouwde vrouwen proberen, die schijnen wat makkelijker te schaken te zijn.
We moeten het ook élke keer weer vragen!quote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef GForceT1 het volgende:
Het was leuk!![]()
Lekker gegeten, lekker gekletst. Zeker gezellig.
Kreeg net een sms dat zij het ook voor herhaling vatbaar vond![]()
Wel superspannend toen die deur openging, je hoopt toch dat het is wat je verwacht (en dat was beter dan verwacht)
Goed te horen! Wat heb je gekookt?quote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef GForceT1 het volgende:
Het was leuk!![]()
Wel superspannend toen die deur openging, je hoopt toch dat het is wat je verwacht (en dat was beter dan verwacht)
Heb je Paiq al eens geprobeerd?quote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
ja met de mond dichtquote:Op zondag 12 september 2010 22:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
We moeten het ook élke keer weer vragen!
Is er gezoend?
Bovenstaande is wel een goede tip Provinciaaltje. Nu weet ik niet hoe je eruit ziet, en no offence, maar ik heb het idee dat je het niet van je uiterlijk moet hebben. Op RP kijken vrouwen EERST altijd naar de foto. Dus als je er niet uitziet als een soepele gespierde godheid, en ook niet echt iemand die met een beetje make-over daarvoor door kan gaan, dan heb je eigenlijk een vrij groot probleem.quote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb je Paiq al eens geprobeerd?
Ik was profielen surfen en genegeerd worden ook best zat, en paiq is totaal anders opgezet en dan heb je dat niet. Je hebt in ieder geval contact door speeddates, je hebt al vrij snel het omgekeerde probleem misschien wel, teveel contacten
Ik ben daar nou een maandje of wat bezig en toch een aantal leuke contacten en in ieder geval al een date gepland staan.
Gekust dus eigenlijk.quote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
ja met de mond dicht![]()
het gerecht (aanrader!):
Wat fijn dat het zo goed is gegaanquote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef GForceT1 het volgende:
Het was leuk!![]()
Romantischquote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
het gerecht (aanrader!):
En ze trappen er elke keer wéér inquote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Silenus het volgende:
Als je kookt voor een vrouw, dan kan het eigenlijk al niet meer stuk. (Tenzij je het compleet verneukt in de keuken)
Maar gewoon een gerecht wat er op zich vrij moeilijk uitziet, maar redelijk simpel klaar te maken is, altijd garant voor een topdate. Lekker kletsen in de keuken, wijntje erbij, beetje interessant doen met de nootmuskaat en de vrouw denkt "Ohhhh, hij is niet alleen leuk en grappig, hij kan óók nog koken en is zorgzaam en romantisch".
(Ook altijd een kaarsje aansteken etc, maar daar heel luchtig over doen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en het een volkomen normaal zij-effect is van je verder hele stoere mannenleven.)
Niet zo generaliseren hequote:
Jij begrijpt het verkeerd. Je moet eten met je mond dicht, maar zoenen mag met je mond open.quote:Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
het gerecht (aanrader!):
Zo had ik een keer een date die lasagne voor me zou maken. Toen vroeg ie welk eten ik echt niet lekker vond, dus ik van "champignons, rood vlees en vis, verder lust ik alles wel".quote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Silenus het volgende:
Als je kookt voor een vrouw, dan kan het eigenlijk al niet meer stuk. (Tenzij je het compleet verneukt in de keuken)
Met name kaarsen doen het, over het algemeen, wel goed. Scheelt dat ik er zelf ook nogal van ben (quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren heBij mij werken kaarsjes niet en nootmuskaat vind ik vies. En romantisch ben ik al HELEMAAL niet. Maar er zijn zat vrouwen waarbij het wel zal werken inderdaad.
quote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Heb je Paiq al eens geprobeerd?
Ik was profielen surfen en genegeerd worden ook best zat, en paiq is totaal anders opgezet en dan heb je dat niet. Je hebt in ieder geval contact door speeddates, je hebt al vrij snel het omgekeerde probleem misschien wel, teveel contacten
Ik ben daar nou een maandje of wat bezig en toch een aantal leuke contacten en in ieder geval al een date gepland staan.
Paiq is me wel vaker geadviseerd maar ik ben heel slecht in het snel typen van teksten en dat werkt niet echt in mijn voordeel wat betreft Paiq. Vrouwen zijn heel erg ongeduldig wat dat betreft en verliezen snel hun interesse als het zinnetje er in 20 seconden niet staat.quote:Op zondag 12 september 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bovenstaande is wel een goede tip Provinciaaltje. Nu weet ik niet hoe je eruit ziet, en no offence, maar ik heb het idee dat je het niet van je uiterlijk moet hebben. Op RP kijken vrouwen EERST altijd naar de foto. Dus als je er niet uitziet als een soepele gespierde godheid, en ook niet echt iemand die met een beetje make-over daarvoor door kan gaan, dan heb je eigenlijk een vrij groot probleem.
Bij Paiq kun je eerst 5 minuten gewoon kletsen, en ik denk dat dat voor jou beter werkt aangezien je gewoon wel een leuke vent bent. Dan zul je maar vaak weggeklikt worden na de foto probably, maar diegene die daar minder op gefocust zijn zien dat je iig gewoon leuk bent om mee te kletsen en zullen het gesprek voortzetten.
Niet slecht, binnen een uur van 'OOIT nog een date' naar 'morgen een date'quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Paiq heb ik twee keer geprobeerd, maar wat Provinciaaltje ook zegt, dat getyp is niet echt mijn ding, ik denk liever eerst even na voordat ik een berichtje of mailtje stuur.
En (ook wat hij zegt) natuurlijk wil ik weten hoe iemand eruit ziet, ik moet wel op iemand "vallen", dat hoeft heus niet een superknappe vent te zijn, maar je hebt toch je voorkeuren. Ik heb op Paiq een paar keer gehad dat de foto tevoorschijn kwam en ik een man te zien kreeg die ECHT niet mijn type was (niet lelijk, maar gewoon, niet mijn type).
Morgen trouwens een date zomaar opeens! Ik zat op MSN (zit ik niet zo heel vaak op) en iemand die ik een tijdje geleden had gesproken wilde afspreken, ik had zoiets van, ach, waarom niet, toch vakantieEn hij is morgen hier in de buurt, dus dat kwam wel mooi uit ook.
zal wel weer tegenvallen, is meestal bij mij
Inderdaad, ik viel zowat van mijn stoel.quote:Op zondag 12 september 2010 23:49 schreef Arnax het volgende:
[..]
Niet slecht, binnen een uur van 'OOIT nog een date' naar 'morgen een date'
Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed?quote:Op zondag 12 september 2010 23:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
Paiq is me wel vaker geadviseerd maar ik ben heel slecht in het snel typen van teksten en dat werkt niet echt in mijn voordeel wat betreft Paiq. Vrouwen zijn heel erg ongeduldig wat dat betreft en verliezen snel hun interesse als het zinnetje er in 20 seconden niet staat.
Dat vrouwen op RP eerst naar het uiterlijk kijken is me bekend maar dat doe ik uiteraard ook. Ik ga een vrouw met een in mijn ogen onaantrekkelijk uiterlijk ook niet schrijven dus ik begrijp de vrouwen ook wel.
Ik vind mezelf niet echt lelijk maar ik ben ook niet de gespierde, rijke, sportieve, 1.90 meter lange adonis.
De gemiddelde RP vrouw is helaas van mening dat de gespierde rijke 1,90 meter lange adonis wel naar hun op zoek is. Helaas is deze er niet maar zolang hij zich nog niet bij ze heeft aangemeld blijven ze elke andere gemiddelde RP man afwijzen.
Nice! Succes, ben heel benieuwd! Leuk al dat gedate ineens hier!quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Paiq heb ik twee keer geprobeerd, maar wat Provinciaaltje ook zegt, dat getyp is niet echt mijn ding, ik denk liever eerst even na voordat ik een berichtje of mailtje stuur.
En (ook wat hij zegt) natuurlijk wil ik weten hoe iemand eruit ziet, ik moet wel op iemand "vallen", dat hoeft heus niet een superknappe vent te zijn, maar je hebt toch je voorkeuren. Ik heb op Paiq een paar keer gehad dat de foto tevoorschijn kwam en ik een man te zien kreeg die ECHT niet mijn type was (niet lelijk, maar gewoon, niet mijn type).
Morgen trouwens een date zomaar opeens! Ik zat op MSN (zit ik niet zo heel vaak op) en iemand die ik een tijdje geleden had gesproken wilde afspreken, ik had zoiets van, ach, waarom niet, toch vakantieEn hij is morgen hier in de buurt, dus dat kwam wel mooi uit ook.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Je bent 3 cm te lang, dat kan echt niet hoorquote:Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed?
Je woont in de verkeerde regio!quote:Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed?
"When you least expect it..."quote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, ik viel zowat van mijn stoel.
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werkenquote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"When you least expect it..."
Ook eens proberen: Als ik OOIT nog een date krijg!
Ik ben benieuwd.
juist jaquote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werken
Ik ben er bang voor....quote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werken
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel.quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"When you least expect it..."
Ook eens proberen: Als ik OOIT nog een date krijg!
Ik ben benieuwd.
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehequote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor....
Ik ga nu slapen en als ik morgen opsta......
.... zie ik het wel.
Zoiets noemen ze valse hoop gevenquote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel.Dus je had al bijna beet
Ik zie een mogelijkheid voor jouquote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, hahaquote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze valse hoop geven
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoorquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al een date met jou he... dus kan niet!
Eentje om het af te leren dan nog.quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel jongerEn eigenlijk zou ik dat niet meer doen
![]()
Damn, dan moet ik al m'n haar eraf halen en op blote voeten gaan lopen..quote:Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je bent 3 cm te lang, dat kan echt niet hoor
Het is hier prima vertoeven hoor..quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je woont in de verkeerde regio!
Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Arnax het volgende:
[..]
Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, haha
[..]
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor
Welke regioquote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is hier prima vertoeven hoor..
Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.
Ja precies, dan zie je alleen lesbo's en bi-vrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.
Haha ja, Groningen..quote:Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is ver in dit kikkerland?
Oh zie het al, Groningen.
Zeikerd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver..
Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver..
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaartquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Waar woon jijquote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
waaorm is Groningen ver? voor mij niet
OF gewoon in het midden ergens afsprekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.quote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaart
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 00:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?quote:Op maandag 13 september 2010 00:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
HahaT blijft nog steeds ver, soms is het gewoon irritant! Als leuke dates aan de andere kant van het land zijn
Niet altijd zin in reizen, niet altijd leuk om lang te moeten wachten..
Maar opzich, opzich is het te doen!
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizenquote:Op maandag 13 september 2010 00:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoekenquote:
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?quote:
Misschien wel, of misschien was het gewoon een vraag uit pure interessequote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
Ik paddepoel, lekker dichtbijquote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoeken
met mij zeker? *proest*quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
why?quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....quote:
liefdequote:Op maandag 13 september 2010 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoorquote:
ik geloof er nog steeds in hoor. moet HAAR alleen nog tegenkomen. of dat is al gebeurd maar dan weet ik (of zij) dat nog nietquote:
Hoe ver van Groningen vandaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Net onder Drentequote:
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uurquote:
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:38 schreef Arnax het volgende:
[..]
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uur
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wilquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Morgen weer een nieuwe kansquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaan
Te laat?quote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
Waarom denk je datquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
cause I'm way to hot for you. *proest*quote:
Uhuh, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cause I'm way to hot for you. *proest*
Mijne ook, over precies 6 uur..quote:Op maandag 13 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, mijn wekker gaat binnen 7uur....
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens nokken denk ik. nog ff boekje bladeren, pitten en dan morgen weer werken en ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Truste!quote:Op maandag 13 september 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten iedereen en bedankt voor het gezellige uurtje.
ciao!
Als je het woord "nog" weg haalt dan is het niet dromen maar realiteit.quote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzoquote:
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
WTF is het nieuwscafé dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!quote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..
Damn, wat is daar leuk aan dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
Dat valt me dan wel tegen,quote:Op maandag 13 september 2010 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!
tgaat prima hier hoorquote:Op maandag 13 september 2010 01:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel tegen,
Moi, hou wordt nou den?
Beste mor weer!quote:Op maandag 13 september 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tgaat prima hier hoormaar nu echt weg!
welterusten!
Nee best een hippe tentquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat ze zoiets hebben van mits met de juiste man.
Wat gaan jullie doen tijdens de date?quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel jongerEn eigenlijk zou ik dat niet meer doen
![]()
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
enne mag ik ook komen??????????
Dan zou die gast geluk hebben... Staan er ineens twee vrouwen voor zijn neus voor een datequote:Op maandag 13 september 2010 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.
Succes alvast brunette82
Het is Newscafe, op z'h Engels dusquote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
i know the placequote:Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is Newscafe, op z'h Engels dus. En het zit aan het einde van de Herestraat, bij Bakker Bart.
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?quote:Op maandag 13 september 2010 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know the placeben er alleen, net als zo'n beetje alle kroegen en clubs van Grunn, nooit geweest
dat was mijn gedachte ookquote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde hequote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Newscafe.. het mekka voor de perfecte chicks (qua uiterlijk).
Het is gewoon een chill cafe, en in de kelder heb je een ''dancing'' voor zaterdagnachten!
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijlquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde heAl is die trap toch niet geschikt voor mij als ik gedronken heb
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeftquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijl
Waarom???quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zit overigens vreselijk m'n tenen te krommen over de topictitel
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dusquote:Op maandag 13 september 2010 01:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen tijdens de date?
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneurootquote:Op maandag 13 september 2010 12:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeft
[..]
Waarom???
Aha, dan heb ik niets gezechdquote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.quote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat misquote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.
Ik begrijp je tenenkrommerij!
Leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dus
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee want we konden elkaar eerder van binnen dan van buiten.
Aaa, het was PiMi, dan wordt het meteen al veel duidelijker!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook alles goedIets gecompliceerder dan ik had gedacht, maar donderdag zie ik hem weer
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Hehe wie weet, maar ik heb mijn lesje geleerd VRAGEN naar iemands lengtequote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?
Daar had ik serieus bij willen zijnquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar had ik serieus bij willen zijnArm kaboutertje!
Nee, dat was ik tot voor kortquote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hemquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.
Nou het is 5 minuten via de ring A10, niet echt in mijn buurt, ik denk niet dat ik hem ga tegenkomen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hem
Hahaha, mooi verhaal!quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Toen ik naar huis liep moest ik ook in mezelf lachenquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef brunette82 het volgende:Karina, sorry dat ik moet lachen!!
wat erg, soms, als je de verhalen hoort...
Niet een zo heel erg lang hoor, 1.76 maar met hakken dus al heel snel boven de 1.80.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
Maar Karina, hoe lang ben jij dan?
Wat ergquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Het gekke is dat ik merk dat veel mannen toch kleiner zijn of net ietsje groter. @silenus: ik denk dat hij 1.60 was of zo, ik had wel hakken aan, maar niet hele hoge, centimeter of 6/7.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef brunette82 het volgende:
ooh, ik dacht dat je misschien 2 meter was ofzo...ooh dan valt het nog mee...
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennenquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, deze held is ook weer handig bezig geweest op het gebied van eerlijkheid. Hij vroeg gisteravond wat ik nou van de date vond en hoe ik het "verder zie", waarbij ik wel heb aangegeven dat ik niet zeker weet of hij wel hetgeen is waar ik naar op zoek ben. Dus de vervolgdate zit er ook niet meer in.
Zo, nu ik alle blunders heb begaan op het gebied van daten zou ik nu toch wel mogen verwachten dat de volgende date een gigantisch succes moet gaan worden.
Karina, jouw date was dus ook een daverend succes....![]()
'Verder zien' is een ruim begrip. Het kan ook bedoeld zijn of er een vervolgdate in zit, dan is het ineens niet zo vreemd meerquote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennen![]()
Volgende x inderdaad gewoon beter![]()
Het was niet in de context van een vervolgdatequote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef Arnax het volgende:
[..]
'Verder zien' is een ruim begrip. Het kan ook bedoeld zijn of er een vervolgdate in zit, dan is het ineens niet zo vreemd meer
Is hij al minder verlegen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook alles goedIets gecompliceerder dan ik had gedacht, maar donderdag zie ik hem weer
Dan wordt het inderdaad wel eng...quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het was niet in de context van een vervolgdate.
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennen![]()
Volgende x inderdaad gewoon beter![]()
Ik denk dat de meeste mannen wel "into you" zijn, maar deze zit denk ik toch alweer op de schopstoel als je nu al bang bent snel op hem uitgekeken te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben nu alleen alweer een beetje bang voor mezelf. Leuke vent, hij is ook into me blijkbaar, maar toch ben ik nu al bang dat ik weer heel snel op hem uitgekeken ga raken
Wat is dat toch met spirit de hele tijd zo lekker is ze echt niet hoor!quote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen wel "into you" zijn, maar deze zit denk ik toch alweer op de schopstoel als je nu al bang bent snel op hem uitgekeken te zijn.
Oh? Hebben jullie elkaar ontmoet dan?quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat is dat toch met spirit de hele tijd zo lekker is ze echt niet hoor!
Dan wil ik ook nog wel gillen tijdens het wegrennen; hard gillend wegrennen, lekker dramatischquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....
Even in haar FoBo gekeken en ze is een erg leuke vrouw om te zien hoor, ik snap de mannen hier welquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik ook "wat is dat toch de hele tijd"?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh? Hebben jullie elkaar ontmoet dan?
;Dquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
resistance is futile...quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik ook "wat is dat toch de hele tijd"?
Je zegt zo lekker is ze echt niet hoor, hoe weet je dat? Trouwens, lekker en leuk hoeven niet samen te gaan hoorquote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:
Wat is je type dan wel eigenlijk? Omdat je ook al schreef dat er op heel OkCupid niks leuks voor je bij zat?quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
de fok!-meet in Utrecht was een slecht ideequote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
resistance is futile...
edit: ik snap het wel overigens, maar ik heb me laten vertellen dat ik niet haar type ben![]()
Haha, heb je ook duidelijkere foto's van haar dan? Die FoBo foto is nogal vaag en daarop kan ik haar niet beoordelenquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de fok!-meet in Utrecht was een slecht idee
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen. En natuurlijk gelijk om sleutels gaan vragenquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....
ja, wat?quote:
ik houd niet van uitgaan. niet mijn vorm van plezierquote:Op maandag 13 september 2010 09:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?
ot. doe even een beetje ontspannen met je zoektocht naar een date. Dat gehijg over "nog steeds niets op paiq" is niet de bedoeling. Werkt niet
die tegenwoordigheid van geest had ik nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, heb je ook duidelijkere foto's van haar dan? Die FoBo foto is nogal vaag en daarop kan ik haar niet beoordelen
OKcupid vind ik een slechte site op paiq en rp staan er genoeg. Maar ik zeg niet dat ze niet lekker is maar zo lekker is ze ook weer niet hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat is je type dan wel eigenlijk? Omdat je ook al schreef dat er op heel OkCupid niks leuks voor je bij zat?
Je breekt mn hart... alweer...quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, wat?
ik lees net dat jij een "ik krijg altijd m'n zin"-type bent... dan ben je niet mijn type
Nog geen nesteldrang?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nog wel gillen tijdens het wegrennen; hard gillend wegrennen, lekker dramatisch
alweer?quote:
Totdat de eierstokken beginnen te ratelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Oh nee jij hebt al een hondje he?quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Ik ben de 30 al gepasseerd, geloof me maar, hier gaat niks rammelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Totdat de eierstokken beginnen te ratelen
Een hond van 30+ kilo is geen hondje meerquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt al een hondje he?
Is dat een leuke site?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef brunette82 het volgende:
ik ga maar eens wat berichten sturen op knuz
Fok!Dating is er ook nogquote:
Silenus haalde er dikke vrouwen en gehandicapten vandaan.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
De meeste dates die ik heb gehad waren ook via Knuz, maar dat waren wel allemaal flops, dat zegt misschien wel iets over die site
Je hebt in ieder geval wat te kiezenquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Bombshell het volgende:
Het loopt nog niet echt storm op mn profieltje
1 dikkerd heeft gereageerd met bril en stekels en een heel knap meisje maar die had al een kind en was zwanger van de tweede
Daar moet ik me dus ook al niet inschrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Arnax het volgende:
Crap, heb ik eindelijk eens een speeddate op Paiq... blijkt het met een 10-tonner te zijn. What a waste of the 15 minutes...
Zolang je 'alles goed jij bent lekker' stuurt zul je ze van je af moeten slaan Bomb!quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Ik kijk dit een week aan daarna zeg ik mijn poging op datingsites voorbij denk..
Dus de dames moeten snel zijn
Ik ben nu Paiq aan het ontdekken, inderdaad een totaal andere manier van contact leggen zeg!quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Arnax het volgende:
Crap, heb ik eindelijk eens een speeddate op Paiq... blijkt het met een 10-tonner te zijn. What a waste of the 15 minutes...
Schrijf je dan maar gelijk uit, gaat niet werkenquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Ik kijk dit een week aan daarna zeg ik mijn poging op datingsites voorbij denk..
Ik dus dwergen en mannen met vieze tandenquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Silenus haalde er dikke vrouwen en gehandicapten vandaan.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus dwergen en mannen met vieze tanden
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RPquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
geen dwergen met vieze tanden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus dwergen en mannen met vieze tanden
Je kan ook af en toe is op www.solomio.nl kijken daar wil ook wel eens wat redelijk normaals rondwandelen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Dar zit ik niet maar je mag me ook hier een berichtje sturenquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RP
quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Jah wat moet je sturen hele verhalen over jezelf ofzo..quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je 'alles goed jij bent lekker' stuurt zul je ze van je af moeten slaan Bomb!
kijk, daar zegt nou iemand verstandige dingen!quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jah wat moet je sturen hele verhalen over jezelf ofzo..
Eigenlijk wil ik gelijk daten hele tijd zitten mailen msn zie ik niet zitten.
Gaat veel tijd in zitten en dan weet je nog niks...
Daten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef brunette82 het volgende:
[..]
kijk, daar zegt nou iemand verstandige dingen!
das wel heel recht door zee!quote:
I do I do LDP.quote:
Jij kunt dit, als vrouw zijnde, wel waarderen?quote:
Jij dan?quote:
Jaquote:
Ja ik hou wel van een beetje recht door zee. Dat erom heen draaien blegh. Moet overigens wel oprecht zijn natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij kunt dit, als vrouw zijnde, wel waarderen?
Karina date ook jeugdige dwergen, dus wie weet maak jij ook nog een kans..quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Bombshell het volgende:
O wacht je bent net iets te oud voor me zie ik
Weer niks
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van een beetje recht door zee. Dat erom heen draaien blegh. Moet overigens wel oprecht zijn natuurlijk.
Keep up the good workquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?
*proest*
Ja voor jou. Daar heb ik niks an hequote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef brunette82 het volgende:
kijk zie je wel, t begint al los te komen
Eerst samen naar de bioscoop en daarna laat jij haar alle hoeken van je keuken zien.quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?
*proest*
ik bedoelde voor jou joh...quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja voor jou. Daar heb ik niks an heMaar negeer die arme jongen eens niet.
Diegene die er het hardst aan toe is mag eerstquote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ben jij soms dik?quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
word em niet he?quote:
Nou vooruit dan mag jij eerst...quote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Arnax het volgende:
[..]
Diegene die er het hardst aan toe is mag eerst
Niet met 3rdrock. Die eer laat ik aan jouquote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag jij eerst...
Ik zou nog wel even het e.e.a. finetunen aan je aanpak...quote:
Volgens mij wordt hier behoorlijk langs elkaar heen geluld...quote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Niet met 3rdrock. Die eer laat ik aan jou
Scheelt dat jij mijn back-up date bent voor zaterdagquote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier behoorlijk langs elkaar heen geluld...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
nummertjes trekken! kom op, ik ben praktisch iedere avond beschikbaar. kunnen jullie het in een hoogslaper? anders moet ik mijn matras ff op de grond pleuren
Ah, heb jij ook zo'n romantische hoogslaper die bij iedere beweging piept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
nummertjes trekken! kom op, ik ben praktisch iedere avond beschikbaar. kunnen jullie het in een hoogslaper? anders moet ik mijn matras ff op de grond pleuren
Hoezo backup?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Arnax het volgende:
[..]
Scheelt dat jij mijn back-up date bent voor zaterdag
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
piepen niet, maar bonken tegen de muren wel. en qua standjes wordt het ook niet veel. heb al moeite om er in te komen en rechtopzitten wil nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, heb jij ook zo'n romantische hoogslaper die bij iedere beweging piept?
Aangezien ik tussen nu en zaterdag waarschijnlijk toch niets anders meer ga regelen ben je bij deze gereserveerd voor zaterdagavondquote:
Potverdrie! Net één chromosoompje verkeerd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel.Dus je had al bijna beet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |