Aha, dan heb ik niets gezechdquote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.quote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat misquote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.
Ik begrijp je tenenkrommerij!
Leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dus
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee want we konden elkaar eerder van binnen dan van buiten.
Aaa, het was PiMi, dan wordt het meteen al veel duidelijker!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook alles goedIets gecompliceerder dan ik had gedacht, maar donderdag zie ik hem weer
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Hehe wie weet, maar ik heb mijn lesje geleerd VRAGEN naar iemands lengtequote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?
Daar had ik serieus bij willen zijnquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar had ik serieus bij willen zijnArm kaboutertje!
Nee, dat was ik tot voor kortquote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hemquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.
Nou het is 5 minuten via de ring A10, niet echt in mijn buurt, ik denk niet dat ik hem ga tegenkomen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hem
Hahaha, mooi verhaal!quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Toen ik naar huis liep moest ik ook in mezelf lachenquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef brunette82 het volgende:Karina, sorry dat ik moet lachen!!
wat erg, soms, als je de verhalen hoort...
Niet een zo heel erg lang hoor, 1.76 maar met hakken dus al heel snel boven de 1.80.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
Maar Karina, hoe lang ben jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |