nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!quote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..
Damn, wat is daar leuk aan dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
Dat valt me dan wel tegen,quote:Op maandag 13 september 2010 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!
tgaat prima hier hoorquote:Op maandag 13 september 2010 01:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel tegen,
Moi, hou wordt nou den?
Beste mor weer!quote:Op maandag 13 september 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tgaat prima hier hoormaar nu echt weg!
welterusten!
Nee best een hippe tentquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat ze zoiets hebben van mits met de juiste man.
Wat gaan jullie doen tijdens de date?quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel jongerEn eigenlijk zou ik dat niet meer doen
![]()
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
enne mag ik ook komen??????????
Dan zou die gast geluk hebben... Staan er ineens twee vrouwen voor zijn neus voor een datequote:Op maandag 13 september 2010 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.
Succes alvast brunette82
Het is Newscafe, op z'h Engels dusquote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
i know the placequote:Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is Newscafe, op z'h Engels dus. En het zit aan het einde van de Herestraat, bij Bakker Bart.
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?quote:Op maandag 13 september 2010 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know the placeben er alleen, net als zo'n beetje alle kroegen en clubs van Grunn, nooit geweest
dat was mijn gedachte ookquote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde hequote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Newscafe.. het mekka voor de perfecte chicks (qua uiterlijk).
Het is gewoon een chill cafe, en in de kelder heb je een ''dancing'' voor zaterdagnachten!
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijlquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde heAl is die trap toch niet geschikt voor mij als ik gedronken heb
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeftquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijl
Waarom???quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zit overigens vreselijk m'n tenen te krommen over de topictitel
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dusquote:Op maandag 13 september 2010 01:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen tijdens de date?
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneurootquote:Op maandag 13 september 2010 12:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeft
[..]
Waarom???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |