Net onder Drentequote:
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uurquote:
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:38 schreef Arnax het volgende:
[..]
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uur
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wilquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Morgen weer een nieuwe kansquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaan
Te laat?quote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
Waarom denk je datquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
cause I'm way to hot for you. *proest*quote:
Uhuh, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cause I'm way to hot for you. *proest*
Mijne ook, over precies 6 uur..quote:Op maandag 13 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, mijn wekker gaat binnen 7uur....
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens nokken denk ik. nog ff boekje bladeren, pitten en dan morgen weer werken en ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Truste!quote:Op maandag 13 september 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten iedereen en bedankt voor het gezellige uurtje.
ciao!
Als je het woord "nog" weg haalt dan is het niet dromen maar realiteit.quote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzoquote:
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
WTF is het nieuwscafé dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |