Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver..
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaartquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Waar woon jijquote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
waaorm is Groningen ver? voor mij niet
OF gewoon in het midden ergens afsprekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.quote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaart
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 00:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?quote:Op maandag 13 september 2010 00:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
HahaT blijft nog steeds ver, soms is het gewoon irritant! Als leuke dates aan de andere kant van het land zijn
Niet altijd zin in reizen, niet altijd leuk om lang te moeten wachten..
Maar opzich, opzich is het te doen!
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizenquote:Op maandag 13 september 2010 00:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoekenquote:
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?quote:
Misschien wel, of misschien was het gewoon een vraag uit pure interessequote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
Ik paddepoel, lekker dichtbijquote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoeken
met mij zeker? *proest*quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
why?quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....quote:
liefdequote:Op maandag 13 september 2010 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoorquote:
ik geloof er nog steeds in hoor. moet HAAR alleen nog tegenkomen. of dat is al gebeurd maar dan weet ik (of zij) dat nog nietquote:
Hoe ver van Groningen vandaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Net onder Drentequote:
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uurquote:
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:38 schreef Arnax het volgende:
[..]
Volgens NS routeplanner kan het in 2.09 uur
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wilquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Morgen weer een nieuwe kansquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.. helaas is de laatste trein al gegaan
Te laat?quote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
Waarom denk je datquote:Op maandag 13 september 2010 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik niet wil, ik denk dat de dame niet wil
cause I'm way to hot for you. *proest*quote:
Uhuh, dat zal het zijnquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cause I'm way to hot for you. *proest*
Mijne ook, over precies 6 uur..quote:Op maandag 13 september 2010 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
gottegot, mijn wekker gaat binnen 7uur....
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
quote:Op maandag 13 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens nokken denk ik. nog ff boekje bladeren, pitten en dan morgen weer werken en ondertussen denken aan al die mooie vrouwen die mij nog niet kennen
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Truste!quote:Op maandag 13 september 2010 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
welterusten iedereen en bedankt voor het gezellige uurtje.
ciao!
Als je het woord "nog" weg haalt dan is het niet dromen maar realiteit.quote:Op maandag 13 september 2010 00:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je moet toch een beetje blijven dromen he?
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzoquote:
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
WTF is het nieuwscafé dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijk jullie hebben al flink wat gemeen, allebei vroege vogels... allebei in Grunn. Ik vind dat jullie moeten daten. Leuk wat drinken in het nieuwscafe ofzo
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!quote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van de Grunnegers..
Damn, wat is daar leuk aan dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
Dat valt me dan wel tegen,quote:Op maandag 13 september 2010 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben geboren in Nijmegen en spreek geen woord grunnegs, behalve dan Moi!
tgaat prima hier hoorquote:Op maandag 13 september 2010 01:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat valt me dan wel tegen,
Moi, hou wordt nou den?
Beste mor weer!quote:Op maandag 13 september 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tgaat prima hier hoormaar nu echt weg!
welterusten!
Nee best een hippe tentquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 01:39 schreef Maanvis het volgende:
Aan de andere kant kan het ook zijn dat ze zoiets hebben van mits met de juiste man.
Wat gaan jullie doen tijdens de date?quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel jongerEn eigenlijk zou ik dat niet meer doen
![]()
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.quote:Op zondag 12 september 2010 21:25 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
enne mag ik ook komen??????????
Dan zou die gast geluk hebben... Staan er ineens twee vrouwen voor zijn neus voor een datequote:Op maandag 13 september 2010 01:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Moet je aan brunette82 vragen, zij heeft een date geregeld met een gast via een datingsite.
Succes alvast brunette82
Het is Newscafe, op z'h Engels dusquote:Op maandag 13 september 2010 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwscafe.....ooit van gehoord, nooit geweest.
en ik ben niet echt een ochtendmens, maar ik wil gewoon rond 9en op mijn werk zijn voor een half dagje werk en dan een middagje en evt nog een avondje bioscopen. ik heb gezien dat ik 4films achter elkaar kan doen, maar of ik dat ga volhouden na 5 bioscoopfilms vandaag...
i know the placequote:Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is Newscafe, op z'h Engels dus. En het zit aan het einde van de Herestraat, bij Bakker Bart.
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?quote:Op maandag 13 september 2010 08:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know the placeben er alleen, net als zo'n beetje alle kroegen en clubs van Grunn, nooit geweest
dat was mijn gedachte ookquote:Op maandag 13 september 2010 00:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde hequote:Op maandag 13 september 2010 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Newscafe.. het mekka voor de perfecte chicks (qua uiterlijk).
Het is gewoon een chill cafe, en in de kelder heb je een ''dancing'' voor zaterdagnachten!
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijlquote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Daar kwam ik dan pas achter toen ik er niet meer woonde heAl is die trap toch niet geschikt voor mij als ik gedronken heb
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeftquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik weet precies wat je bedoeld. Heb daar ook vaker dan eens 'vastgezeten' door de drukte en hij is best smal en stijl
Waarom???quote:Op maandag 13 september 2010 11:44 schreef Turbomuis het volgende:
Ik zit overigens vreselijk m'n tenen te krommen over de topictitel
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dusquote:Op maandag 13 september 2010 01:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen tijdens de date?
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneurootquote:Op maandag 13 september 2010 12:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal. Vraag me af welke brandweer dat goedgekeurd heeft
[..]
Waarom???
Aha, dan heb ik niets gezechdquote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.quote:Op maandag 13 september 2010 12:38 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis 'waar we elkaar van binnen kenden'. En ik ben een taalneuroot
Maar het kan ook zijn dat de zin niet paste, en dat er een stukje weggelaten is...
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat misquote:Op maandag 13 september 2010 12:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het refereerde aan een spelfout in één van de laatste posts van het vorige topic.
Ik begrijp je tenenkrommerij!
Leuk!quote:Op maandag 13 september 2010 12:37 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben hier in de buurt afgesproken en gaan dan ergens wat drinken, heel origineel dus
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
quote:Op zondag 12 september 2010 17:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee want we konden elkaar eerder van binnen dan van buiten.
Aaa, het was PiMi, dan wordt het meteen al veel duidelijker!quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 12:54 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ow, die heb ik dan gemist. Het is af en toe opeens ook wel heel veel bijlezen, als je twee dagen niet in dit topic bent geweest. Dan kun je het me niet kwalijk nemen dat ik wat mis
Maar het is ook wel lachen, in 1 keer een shitload aan goede berichtjes over voorbije leuke dates en geplande leuke (vervolg)dates. Leuk!
ik wil ook een leuke date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook alles goedIets gecompliceerder dan ik had gedacht, maar donderdag zie ik hem weer
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Hehe wie weet, maar ik heb mijn lesje geleerd VRAGEN naar iemands lengtequote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Was hij zo jong dat hij nog niet volgroeid was?
Daar had ik serieus bij willen zijnquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar had ik serieus bij willen zijnArm kaboutertje!
Nee, dat was ik tot voor kortquote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hoezo gecompliceerder? Hij is toch niet stiekem getrouwd?
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hemquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig voor hem woonde hij 5 minuten rijden van mij vandaan, anders was het wel heeel lullig geweest.
Nou het is 5 minuten via de ring A10, niet echt in mijn buurt, ik denk niet dat ik hem ga tegenkomen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar als jullie zo dichtbij wonen, gaan jullie elkaar misschien nog wel tegenkomen. Hoe ongemakkelijk is dat voor hem
Hahaha, mooi verhaal!quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Toen ik naar huis liep moest ik ook in mezelf lachenquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef brunette82 het volgende:Karina, sorry dat ik moet lachen!!
wat erg, soms, als je de verhalen hoort...
Niet een zo heel erg lang hoor, 1.76 maar met hakken dus al heel snel boven de 1.80.quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef brunette82 het volgende:
Maar Karina, hoe lang ben jij dan?
Wat ergquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |