Zeikerd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver..
Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.quote:Op maandag 13 september 2010 00:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver..
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als je in Limburg woont en je moet naar Groningen, is toch een eindje weg.
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaartquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Waar woon jijquote:Op maandag 13 september 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
waaorm is Groningen ver? voor mij niet
OF gewoon in het midden ergens afsprekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je weet dat er iets leuks op de planning staat dan is die afstand makkelijk te doen.
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.quote:Op maandag 13 september 2010 00:26 schreef Merel- het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, en lang leve de OV-kaart
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 00:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Maar toch eerst zeuren dat het ver is.
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?quote:Op maandag 13 september 2010 00:28 schreef Merel- het volgende:
[..]
HahaT blijft nog steeds ver, soms is het gewoon irritant! Als leuke dates aan de andere kant van het land zijn
Niet altijd zin in reizen, niet altijd leuk om lang te moeten wachten..
Maar opzich, opzich is het te doen!
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizenquote:Op maandag 13 september 2010 00:29 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen zin hebben als het een leuke date is?
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoekenquote:
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?quote:
Misschien wel, of misschien was het gewoon een vraag uit pure interessequote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
Ik paddepoel, lekker dichtbijquote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
somewhere in de korrewegwijk/indische buurt. heb gehoord dat hier zo'n 5000 mensen wonen dus ga maar zoeken
met mij zeker? *proest*quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij wilt wel heeeeeel graag een (Fok) date?
Voor wat hoort wat.quote:Op maandag 13 september 2010 00:30 schreef Merel- het volgende:
[..]
Wel zin, maar niet zin om 3/4/5/6 uur te moeten reizen
why?quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik heb anderhalf jaar lang bijna ieder weekend 3.5uur heen en 3.5uur terug met het OV gereisd. van Nijmegen tot voorbij Grunn.....
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....quote:
liefdequote:Op maandag 13 september 2010 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde.....na 6 jaar op niets uitgelopen, maar toch liefde.....
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoorquote:
ik geloof er nog steeds in hoor. moet HAAR alleen nog tegenkomen. of dat is al gebeurd maar dan weet ik (of zij) dat nog nietquote:
Hoe ver van Groningen vandaanquote:Op maandag 13 september 2010 00:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als jij niet wilt, dan wil ik jouw plek wel innemen hoor
(vrouwenhandel... haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |