abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2010 @ 22:46:01 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86364066
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Heb je Paiq al eens geprobeerd?
Ik was profielen surfen en genegeerd worden ook best zat, en paiq is totaal anders opgezet en dan heb je dat niet. Je hebt in ieder geval contact door speeddates, je hebt al vrij snel het omgekeerde probleem misschien wel, teveel contacten ;)

Ik ben daar nou een maandje of wat bezig en toch een aantal leuke contacten en in ieder geval al een date gepland staan.
Bovenstaande is wel een goede tip Provinciaaltje. Nu weet ik niet hoe je eruit ziet, en no offence, maar ik heb het idee dat je het niet van je uiterlijk moet hebben. Op RP kijken vrouwen EERST altijd naar de foto. Dus als je er niet uitziet als een soepele gespierde godheid, en ook niet echt iemand die met een beetje make-over daarvoor door kan gaan, dan heb je eigenlijk een vrij groot probleem.

Bij Paiq kun je eerst 5 minuten gewoon kletsen, en ik denk dat dat voor jou beter werkt aangezien je gewoon wel een leuke vent bent. Dan zul je maar vaak weggeklikt worden na de foto probably, maar diegene die daar minder op gefocust zijn zien dat je iig gewoon leuk bent om mee te kletsen en zullen het gesprek voortzetten.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 12 september 2010 @ 22:46:57 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86364123
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:44 schreef GForceT1 het volgende:

[..]

ja met de mond dicht O-)

het gerecht (aanrader!):
Gekust dus eigenlijk. :P Is vaak net wat romantischer. Goed bezig! ;)
pi_86364210
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef GForceT1 het volgende:
Het was leuk! *)

Lekker gegeten, lekker gekletst. Zeker gezellig.
Kreeg net een sms dat zij het ook voor herhaling vatbaar vond *O*
Wel superspannend toen die deur openging, je hoopt toch dat het is wat je verwacht (en dat was beter dan verwacht ;) )
Wat fijn dat het zo goed is gegaan ^O^
pi_86364245
Wat leuk GForceT1!! *O*
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 22:51:29 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_86364378
quote:

[..]

ja met de mond dicht O-)

het gerecht (aanrader!):
Romantisch O+ Dat recept houd ik in gedachten, mocht ik OOIT nog een date krijgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 12 september 2010 @ 22:55:27 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_86364601
Als je kookt voor een vrouw, dan kan het eigenlijk al niet meer stuk. (Tenzij je het compleet verneukt in de keuken :'))

Maar gewoon een gerecht wat er op zich vrij moeilijk uitziet, maar redelijk simpel klaar te maken is, altijd garant voor een topdate. Lekker kletsen in de keuken, wijntje erbij, beetje interessant doen met de nootmuskaat en de vrouw denkt "Ohhhh, hij is niet alleen leuk en grappig, hij kan óók nog koken en is zorgzaam en romantisch".

(Ook altijd een kaarsje aansteken etc, maar daar heel luchtig over doen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en het een volkomen normaal zij-effect is van je verder hele stoere mannenleven.)
^O^
pi_86365183
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Silenus het volgende:
Als je kookt voor een vrouw, dan kan het eigenlijk al niet meer stuk. (Tenzij je het compleet verneukt in de keuken :'))

Maar gewoon een gerecht wat er op zich vrij moeilijk uitziet, maar redelijk simpel klaar te maken is, altijd garant voor een topdate. Lekker kletsen in de keuken, wijntje erbij, beetje interessant doen met de nootmuskaat en de vrouw denkt "Ohhhh, hij is niet alleen leuk en grappig, hij kan óók nog koken en is zorgzaam en romantisch".

(Ook altijd een kaarsje aansteken etc, maar daar heel luchtig over doen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, en het een volkomen normaal zij-effect is van je verder hele stoere mannenleven.)
^O^
En ze trappen er elke keer wéér in :P
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 23:06:43 #58
9859 crew  Karina
Woman
pi_86365290
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef Arnax het volgende:

[..]

En ze trappen er elke keer wéér in :P
Niet zo generaliseren he ;) Bij mij werken kaarsjes niet en nootmuskaat vind ik vies. En romantisch ben ik al HELEMAAL niet. Maar er zijn zat vrouwen waarbij het wel zal werken inderdaad.
niet zo tof doen
pi_86366390
quote:

[..]

ja met de mond dicht O-)

het gerecht (aanrader!):
Jij begrijpt het verkeerd. Je moet eten met je mond dicht, maar zoenen mag met je mond open. :P

quote:
Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef Silenus het volgende:
Zo had ik een keer een date die lasagne voor me zou maken. Toen vroeg ie welk eten ik echt niet lekker vond, dus ik van "champignons, rood vlees en vis, verder lust ik alles wel".
Bleek dat ie van gedacht was veranderd en teriyaki gemaakt had, met dus rood vlees en champs.

Ugh pijnlijk...
pi_86366428
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren he ;) Bij mij werken kaarsjes niet en nootmuskaat vind ik vies. En romantisch ben ik al HELEMAAL niet. Maar er zijn zat vrouwen waarbij het wel zal werken inderdaad.
Met name kaarsen doen het, over het algemeen, wel goed. Scheelt dat ik er zelf ook nogal van ben ( :') ) dus dat hoef ik niet anders voor te doen dan het is...
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86366969
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Heb je Paiq al eens geprobeerd?
Ik was profielen surfen en genegeerd worden ook best zat, en paiq is totaal anders opgezet en dan heb je dat niet. Je hebt in ieder geval contact door speeddates, je hebt al vrij snel het omgekeerde probleem misschien wel, teveel contacten ;)

Ik ben daar nou een maandje of wat bezig en toch een aantal leuke contacten en in ieder geval al een date gepland staan.
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Bovenstaande is wel een goede tip Provinciaaltje. Nu weet ik niet hoe je eruit ziet, en no offence, maar ik heb het idee dat je het niet van je uiterlijk moet hebben. Op RP kijken vrouwen EERST altijd naar de foto. Dus als je er niet uitziet als een soepele gespierde godheid, en ook niet echt iemand die met een beetje make-over daarvoor door kan gaan, dan heb je eigenlijk een vrij groot probleem.

Bij Paiq kun je eerst 5 minuten gewoon kletsen, en ik denk dat dat voor jou beter werkt aangezien je gewoon wel een leuke vent bent. Dan zul je maar vaak weggeklikt worden na de foto probably, maar diegene die daar minder op gefocust zijn zien dat je iig gewoon leuk bent om mee te kletsen en zullen het gesprek voortzetten.
Paiq is me wel vaker geadviseerd maar ik ben heel slecht in het snel typen van teksten en dat werkt niet echt in mijn voordeel wat betreft Paiq. Vrouwen zijn heel erg ongeduldig wat dat betreft en verliezen snel hun interesse als het zinnetje er in 20 seconden niet staat.

Dat vrouwen op RP eerst naar het uiterlijk kijken is me bekend maar dat doe ik uiteraard ook. Ik ga een vrouw met een in mijn ogen onaantrekkelijk uiterlijk ook niet schrijven dus ik begrijp de vrouwen ook wel.
Ik vind mezelf niet echt lelijk maar ik ben ook niet de gespierde, rijke, sportieve, 1.90 meter lange adonis.
De gemiddelde RP vrouw is helaas van mening dat de gespierde rijke 1,90 meter lange adonis wel naar hun op zoek is. Helaas is deze er niet maar zolang hij zich nog niet bij ze heeft aangemeld blijven ze elke andere gemiddelde RP man afwijzen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 23:47:35 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_86367278
Paiq heb ik twee keer geprobeerd, maar wat Provinciaaltje ook zegt, dat getyp is niet echt mijn ding, ik denk liever eerst even na voordat ik een berichtje of mailtje stuur.

En (ook wat hij zegt) natuurlijk wil ik weten hoe iemand eruit ziet, ik moet wel op iemand "vallen", dat hoeft heus niet een superknappe vent te zijn, maar je hebt toch je voorkeuren. Ik heb op Paiq een paar keer gehad dat de foto tevoorschijn kwam en ik een man te zien kreeg die ECHT niet mijn type was (niet lelijk, maar gewoon, niet mijn type).

Morgen trouwens een date zomaar opeens! Ik zat op MSN (zit ik niet zo heel vaak op) en iemand die ik een tijdje geleden had gesproken wilde afspreken, ik had zoiets van, ach, waarom niet, toch vakantie *O* En hij is morgen hier in de buurt, dus dat kwam wel mooi uit ook.

zal wel weer tegenvallen, is meestal bij mij
niet zo tof doen
pi_86367384
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:47 schreef Karina het volgende:
Paiq heb ik twee keer geprobeerd, maar wat Provinciaaltje ook zegt, dat getyp is niet echt mijn ding, ik denk liever eerst even na voordat ik een berichtje of mailtje stuur.

En (ook wat hij zegt) natuurlijk wil ik weten hoe iemand eruit ziet, ik moet wel op iemand "vallen", dat hoeft heus niet een superknappe vent te zijn, maar je hebt toch je voorkeuren. Ik heb op Paiq een paar keer gehad dat de foto tevoorschijn kwam en ik een man te zien kreeg die ECHT niet mijn type was (niet lelijk, maar gewoon, niet mijn type).

Morgen trouwens een date zomaar opeens! Ik zat op MSN (zit ik niet zo heel vaak op) en iemand die ik een tijdje geleden had gesproken wilde afspreken, ik had zoiets van, ach, waarom niet, toch vakantie *O* En hij is morgen hier in de buurt, dus dat kwam wel mooi uit ook.

Niet slecht, binnen een uur van 'OOIT nog een date' naar 'morgen een date' ;)
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 23:50:24 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_86367413
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:49 schreef Arnax het volgende:

[..]

Niet slecht, binnen een uur van 'OOIT nog een date' naar 'morgen een date' ;)
Inderdaad, ik viel zowat van mijn stoel.
niet zo tof doen
pi_86367467
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:40 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

[..]

Paiq is me wel vaker geadviseerd maar ik ben heel slecht in het snel typen van teksten en dat werkt niet echt in mijn voordeel wat betreft Paiq. Vrouwen zijn heel erg ongeduldig wat dat betreft en verliezen snel hun interesse als het zinnetje er in 20 seconden niet staat.

Dat vrouwen op RP eerst naar het uiterlijk kijken is me bekend maar dat doe ik uiteraard ook. Ik ga een vrouw met een in mijn ogen onaantrekkelijk uiterlijk ook niet schrijven dus ik begrijp de vrouwen ook wel.
Ik vind mezelf niet echt lelijk maar ik ben ook niet de gespierde, rijke, sportieve, 1.90 meter lange adonis.
De gemiddelde RP vrouw is helaas van mening dat de gespierde rijke 1,90 meter lange adonis wel naar hun op zoek is. Helaas is deze er niet maar zolang hij zich nog niet bij ze heeft aangemeld blijven ze elke andere gemiddelde RP man afwijzen.
Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed? _O-
pi_86367556
:D dat is vlug zeg ^O^ Karina
pi_86367700
quote:

Nice! Succes, ben heel benieuwd! Leuk al dat gedate ineens hier! *O*
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 23:57:52 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_86367726
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:53 schreef brunette82 het volgende:
:D dat is vlug zeg ^O^ Karina
Ja ik ben helemaal verbaasd! Zo zie je maar weer, als je niet zoekt, komt het vanzelf soms :)
niet zo tof doen
pi_86367781
Nou, wees blij *O* Wie weet is het ook nog eens wat Karina :D
pi_86367831
quote:

:D Wat leuk en zo snel! Alvast veel plezier :)
pi_86367966
Nou heb me ook aangemeld op een datingsite.. zal me benieuwen wat er uit voort komt! :P
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:05:12 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_86368049
Hij is wel weer jonger dan ik ;)
niet zo tof doen
pi_86368091
[/quote]
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed? _O-
Je bent 3 cm te lang, dat kan echt niet hoor :{w
pi_86368114
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Karina het volgende:
Veel jonger?
pi_86368121
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef Karina het volgende:
Hoeveel jonger? c_/
pi_86368145
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Je woont in de verkeerde regio! :(
  maandag 13 september 2010 @ 00:07:53 #77
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86368172
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Inderdaad, ik viel zowat van mijn stoel.
"When you least expect it..."

Ook eens proberen: Als ik OOIT nog een date krijg!

Ik ben benieuwd.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_86368227
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werken :P
pi_86368303
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

juist ja _O-
  maandag 13 september 2010 @ 00:11:41 #80
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86368348
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor....

Ik ga nu slapen en als ik morgen opsta......

.... zie ik het wel. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_86368416
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel. :+ Dus je had al bijna beet :P
pi_86368419
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Ik ben er bang voor....

Ik ga nu slapen en als ik morgen opsta......

.... zie ik het wel. :s)
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:14:34 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_86368457
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Hoeveel jonger? c_/
Veel jonger ;) En eigenlijk zou ik dat niet meer doen :')
niet zo tof doen
pi_86368477
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel. :+ Dus je had al bijna beet :P
Zoiets noemen ze valse hoop geven _O-
pi_86368496
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
Ik zie een mogelijkheid voor jou ;)
pi_86368533
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef Arnax het volgende:

[..]

Ik zie een mogelijkheid voor jou ;)
Ik heb zaterdag al een date met jou he... dus kan niet! :P
pi_86368570
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze valse hoop geven _O-
Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, haha

quote:
Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Ik heb zaterdag al een date met jou he... dus kan niet! :P
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor :P
  maandag 13 september 2010 @ 00:18:33 #88
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86368607
nou, de hele dag in de bios gezeten, maar niemand die me aansprak :( Paiq blijft ook angstvallig stil.....moet ik dan maar aan de echte datingsites beginnen?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86368611
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Veel jonger ;) En eigenlijk zou ik dat niet meer doen :')
Eentje om het af te leren dan nog. :P
pi_86368619
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]

Je bent 3 cm te lang, dat kan echt niet hoor :{w
Damn, dan moet ik al m'n haar eraf halen en op blote voeten gaan lopen..
pi_86368654
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Je woont in de verkeerde regio! :(
Het is hier prima vertoeven hoor..
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:20:01 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_86368670
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Arnax het volgende:

[..]

Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, haha
[..]

Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor :P
Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.
niet zo tof doen
pi_86368677
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Het is hier prima vertoeven hoor..
Welke regio :o ??
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_86368720
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.
Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.
pi_86368725
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef Merel- het volgende:

[..]

Welke regio :o ??
Eindhovuhh.
pi_86368737
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:21 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Eindhovuhh.
Ver weg dus :'(
pi_86368780
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:22 schreef Merel- het volgende:

[..]

Ver weg dus :'(
Wat is ver in dit kikkerland? :+
Oh zie het al, Groningen.
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:23:50 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_86368805
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:21 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.
Ja precies, dan zie je alleen lesbo's en bi-vrouwen.
niet zo tof doen
pi_86368826
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Wat is ver in dit kikkerland? :+
Oh zie het al, Groningen.
Haha ja, Groningen..
Dat is zelfs in dit kikkerland ver.. :{
  maandag 13 september 2010 @ 00:25:19 #100
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86368853
waaorm is Groningen ver? voor mij niet ;)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')