Je woont in de verkeerde regio!quote:Op zondag 12 september 2010 23:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben een gespierde, rijke, 1,93 meter lange adonis. Dus dan zit het voor mij wel goed?
"When you least expect it..."quote:Op zondag 12 september 2010 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, ik viel zowat van mijn stoel.
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werkenquote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"When you least expect it..."
Ook eens proberen: Als ik OOIT nog een date krijg!
Ik ben benieuwd.
juist jaquote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werken
Ik ben er bang voor....quote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Maar nu verwacht je het en gaat het dus niet werken
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel.quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
"When you least expect it..."
Ook eens proberen: Als ik OOIT nog een date krijg!
Ik ben benieuwd.
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehequote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor....
Ik ga nu slapen en als ik morgen opsta......
.... zie ik het wel.
Zoiets noemen ze valse hoop gevenquote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik wil wel daten, alleen niet met een kerel.Dus je had al bijna beet
Ik zie een mogelijkheid voor jouquote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Straks ligt ze ineens naast je als je wakker wordt! hehe
Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, hahaquote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze valse hoop geven
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoorquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al een date met jou he... dus kan niet!
Eentje om het af te leren dan nog.quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel jongerEn eigenlijk zou ik dat niet meer doen
![]()
Damn, dan moet ik al m'n haar eraf halen en op blote voeten gaan lopen..quote:Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Je bent 3 cm te lang, dat kan echt niet hoor
Het is hier prima vertoeven hoor..quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je woont in de verkeerde regio!
Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 00:17 schreef Arnax het volgende:
[..]
Een vrouwelijke kloon is misschien nog wel niet zo'n gek idee.... Fakers op FOK, haha
[..]
Je hoeft je voor mij niet in te houden hoor
Welke regioquote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Het is hier prima vertoeven hoor..
Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb er wel aan zitten denken om op RP een mannenprofiel aan te maken, om eens te kijken wat al die vrouwen nou schrijven.
Ja precies, dan zie je alleen lesbo's en bi-vrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 00:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ben ik ook we benieuwd naar eigenlijk want die kunnen wij niet zien. Als ik daar op zoek krijg ik alleen vrouwen die bi zijn.
Haha ja, Groningen..quote:Op maandag 13 september 2010 00:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Wat is ver in dit kikkerland?
Oh zie het al, Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |