Ja ik hou wel van een beetje recht door zee. Dat erom heen draaien blegh. Moet overigens wel oprecht zijn natuurlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 23:35 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij kunt dit, als vrouw zijnde, wel waarderen?
Karina date ook jeugdige dwergen, dus wie weet maak jij ook nog een kans..quote:Op maandag 13 september 2010 23:03 schreef Bombshell het volgende:
O wacht je bent net iets te oud voor me zie ik
Weer niks
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?quote:Op maandag 13 september 2010 23:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ik hou wel van een beetje recht door zee. Dat erom heen draaien blegh. Moet overigens wel oprecht zijn natuurlijk.
Keep up the good workquote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?
*proest*
Ja voor jou. Daar heb ik niks an hequote:Op maandag 13 september 2010 23:50 schreef brunette82 het volgende:
kijk zie je wel, t begint al los te komen
Eerst samen naar de bioscoop en daarna laat jij haar alle hoeken van je keuken zien.quote:Op maandag 13 september 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoi, ik heb geen goede openinszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin. neuken?
*proest*
ik bedoelde voor jou joh...quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja voor jou. Daar heb ik niks an heMaar negeer die arme jongen eens niet.
Diegene die er het hardst aan toe is mag eerstquote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ben jij soms dik?quote:Op maandag 13 september 2010 23:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
word em niet he?quote:
Nou vooruit dan mag jij eerst...quote:Op maandag 13 september 2010 23:54 schreef Arnax het volgende:
[..]
Diegene die er het hardst aan toe is mag eerst
Niet met 3rdrock. Die eer laat ik aan jouquote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit dan mag jij eerst...
Ik zou nog wel even het e.e.a. finetunen aan je aanpak...quote:
Volgens mij wordt hier behoorlijk langs elkaar heen geluld...quote:Op maandag 13 september 2010 23:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Niet met 3rdrock. Die eer laat ik aan jou
Scheelt dat jij mijn back-up date bent voor zaterdagquote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier behoorlijk langs elkaar heen geluld...
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
nummertjes trekken! kom op, ik ben praktisch iedere avond beschikbaar. kunnen jullie het in een hoogslaper? anders moet ik mijn matras ff op de grond pleuren
Ah, heb jij ook zo'n romantische hoogslaper die bij iedere beweging piept?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
nummertjes trekken! kom op, ik ben praktisch iedere avond beschikbaar. kunnen jullie het in een hoogslaper? anders moet ik mijn matras ff op de grond pleuren
Hoezo backup?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef Arnax het volgende:
[..]
Scheelt dat jij mijn back-up date bent voor zaterdag
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
piepen niet, maar bonken tegen de muren wel. en qua standjes wordt het ook niet veel. heb al moeite om er in te komen en rechtopzitten wil nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, heb jij ook zo'n romantische hoogslaper die bij iedere beweging piept?
Aangezien ik tussen nu en zaterdag waarschijnlijk toch niets anders meer ga regelen ben je bij deze gereserveerd voor zaterdagavondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |