abonnement Unibet Coolblue
pi_84023064
Bij deze
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:51 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ooit interieurarchitectuur gedaan als opleiding? van half 9 tot 5 uur op school zitten, 6 uur thuis komen, even eten, en tot 10 uur verder moeten werken voor je project omdat je anders in tijdnood zit?

en hoe wil ik afspreken met een meisje dat mss aan de andere kant van het land woon?

aangezien ik nooit new threads maak mag een ander dat doen.
pi_84023217
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een fatsoenlijke OP in elkaar gaan zetten?
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:02:00 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023325
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wordt het trouwens niet eens tijd dat we een fatsoenlijke OP in elkaar gaan zetten?
Voor deze veredelde SC?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84023360
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor deze veredelde SC?
nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreft ik bedoel, zo zwaar is mbo niet.. niet als je standaard opleidingen doet als spw.
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:03:53 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023433
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

nog geen reactie van je gelezen wat de studie betreft
Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84023504
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Als ik van 9 tot 5 op school zat hoefde ik niet nog eens 4 uur extra te werken om het af te krijgen, nee.
jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezig
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:05:20 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84023516
Maar dan is jouw MBO-opleiding toch keizwaar, ik vind het prima. Als je geen tijd wil maken voor een relatie hoef je ook niet aan datingsites te beginnen, nee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84023603
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan is jouw MBO-opleiding toch keizwaar, ik vind het prima. Als je geen tijd wil maken voor een relatie hoef je ook niet aan datingsites te beginnen, nee.
ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aan
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84023667
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Voor deze veredelde SC?
Lijstje met de vaste slowchatters enzo, links naar de sites, reviews... succesverhalen... minder-succes verhalen.

Nou goed, idd niet echt nodig nee
pi_84023824
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

jij weet ook niet wat ik doe op een schooldag. tis niet 1 vak, tzijn allerlei verschilledne onderdelen die vaak de volgende dag al bijna klaar moeten zijn. plattegronden uittekenen, cadtekeningen maken, maquettes bouwen. daar ben je wel ff mee bezig
Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag. Hoewel je misschien wel werk in de buurt kan vinden.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:11:19 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84023855
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik WIL het wel, maar het lukt amper, aangezien die dames die ik aanspreek zo'n leuk fantasielijstje hebben. Die denken dat je met een opleiding, bijbaan, sportschool tijd overhoud en elke 3 maanden op vakantie gaat. met een simpel baantje met minimumloon is dat allemaal net aan
Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?
Gourmetten of steengrillen?
pi_84023916
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:10 schreef picardmike het volgende:

[..]

Als je straks werkt krijg je het echt niet makkelijker hoor. Je moet alleen maar meer doen op een dag.
ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voor
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84024106
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja dan leen je bij de IBG wat extra geld, ga je minder werken, laat je die sportschool voor wat het is (je kunt ook 2u per week hardlopen) en dan heb je plenty enough time om chickies te regelen. Je hebt zo te zien nl ook tijd om in dit topic rond te hangen?
met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..

ik heb nu ook vakantie he no shit dat ik nu tijd heb. tis kwart over 11
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84024240
Niet alleen willen zijn... maar ook geen tijd willen vrijmaken om iets aan dat alleen zijn te doen.
Klinkt als een vicieuze cirkel. Succes ermee
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:18:32 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84024313
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:15 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

met 2u hardlopen behaal ik niet het doel dat ik wil behalen, daar is 3x per week anderhalf uur wel nodig. leningen doe ik niet aan, geen zin om vast te zitten met schuld. chickies... ik ben geen advancedpower..

ik heb nu ook vakantie he no shit dat ik nu tijd heb. tis kwart over 11
Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84024382
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:12 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ben ik me ook van bewust.. heb ook nooit gezegd dat het minder wordt. de werkzaamheden worden alleen wat gerichter, ik moet nu voor mn opleiding dingen doen om de kennis te vergaren, maar als ik interieurarchitect/adviseur ben ga ik geen voetenbankje bouwen.. daar zijn meubelmakers voor
Straks moet je ook nog kennis vergaren lijkt me en daar moet je dan zelf achteraan hollen, daarbij zal je ook wel met veel klanten moeten afspreken. Het word misschien wat gerichter maar er komt ook wat meer detail bij kijken lijkt mij. Hoewel dit uiteraard niet voor alle banen geldt, er bestaan immers luizenbaantjes.


Voor vrouwen moet je geen tijd maken, je moet er je tijd mee invullen.
UITGESCHREVEN
pi_84024424
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werken
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_84024486
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou goed, da's allemaal prima, maar dat zijn dus wel je prioriteiten. Dan moet je dus ook niet 'zeuren' dat de vrouwen niet kunnen omgaan met je drukke bestaan, want jij stelt je prioriteiten (sportschool, bijbaan) allemaal zelf.
Kortom Knuz en RP opzeggen en maar gewoon voor je studie en hobby's gaan dan is deze discussie ook weer klaar
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:25:53 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84024737
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:20 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

omdat een vriendin ook graag wilt dat de vriend een eigen inkomen heeft zodat ie niet constant van haar afhankelijk is. daarom moet ik werken
En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.

Het is ook van belang dat je leuke dingen doet in je leven he. Of gewoon eens een keer met een vrouw afspreekt.

Straks ben je 25 en besef je dat je je hele jeugd/jongvolwassenenleven hebt geleerd, gewerkt en in de sportschool gehangen. Is mooi kut dan. Nu is het nog niet te laat.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84024863
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

En hoe denk je dat de rest van Nederland dit doet? Je bent niet de enige die een opleiding doet en het eea moet betalen. Je investeert nu in jezelf en later verdien je dat als het goed is allemaal terug. Straks als je een baan hebt verdien je veel geld en kun je lekker die IBG-lening met 50 euro per maand afbetalen. Of 150 per maand, peanuts als je 2500 (ik noem maar wat) per maand verdient.

Het is ook van belang dat je leuke dingen doet in je leven he. Of gewoon eens een keer met een vrouw afspreekt.

Straks ben je 25 en besef je dat je je hele jeugd/jongvolwassenenleven hebt geleerd, gewerkt en in de sportschool gehangen. Is mooi kut dan. Nu is het nog niet te laat.
ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.

daarnaast heb ik een klein lijstje wat "leuke dingen doen" betreft, waardoor ik als saai wordt gelabeld, of als raar. werkt ook flink tegen helaas
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:47:45 #21
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84026015
Gast wat maak je het moeilijk, als het goed gaat dan is het mooi en als het op niks uitloopt weet je dat ook weer. Wat heb je nu eigenlijk te verliezen met zo'n profiel?

Als je niet op zoek bent heb je er niks aan, maar dat lijk je wel te zijn. Tja, dan is het toch 'niet geschoten altijd mis'?
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_84026091
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Gast wat maak je het moeilijk, als het goed gaat dan is het mooi en als het op niks uitloopt weet je dat ook weer. Wat heb je nu eigenlijk te verliezen met zo'n profiel?

Als je niet op zoek bent heb je er niks aan, maar dat lijk je wel te zijn. Tja, dan is het toch 'niet geschoten altijd mis'?
eerdere ervaringen dat blijft knagen..
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:50:13 #23
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_84026142
Bij iedereen zijn de eerdere ervaringen niet echt positief, anders hadden we niet in dit topic rondgehangen. Niet te zwaar aan tillen.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:01:42 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84026733
Iemand op RP stuurde me vorige week een berichtje met haar emailadres, dus ik dat toegevoegd en haar een mailtje gestuurd. Nou, een paar uur later op msn, bleek ze een nogal onnozel typje te zijn dus ik had haar na zo'n 20 minuten geblokkeerd.

Kreeg ik gisteren ineens een reactie op mijn korte mailtje .
quote:
Heeey Eekhoorntje!
Mocht het ooit zover komen dat we koosnaampjes voor elkaar gaan gebruiken heb ik de mijne dus al klaar staan hahaha!
Ik heb vandaag lekker van mn vrije dag genoten, ik heb iedere maandag vrij overigens dus niet speciaal voor het voetballen hoor haha.
Ik ben erg druk in de weer geweest, veel schoongemaakt en rommel geruimd, tussendoor rijles gehad en knipklantje geknipt en nu ff laptoppen en zo mn nagels stylen om dan alweer mn bedje in te duiken omdat ik mrogen weer een lange dag voor de boeg heb...
Tja, ik kom ongetwijfeld erg spannend over op je zo.... Net of je met de vrouwelijke james bond aan het praten bent vind je niet?
hahahaha
Ik denk dat relatieplanet overigens al die beridchtje heeft gescand zodat mijn profiel extra op zou vallen doordat je bij mij wel een berichtje erdoorheen gesturud kreeg denk je niet... zoiets als het lot enzo?
Ja ik overdrijf graag, zo laat ik altijd een indruk op je achter of het de goede is dat is natuurlijk de vraag hahaha.
Goed ik ga nu aan mn nagels beginnen want daar ben ik ook ngo wel fftjes mee bezig, leuk dat je me een berichtje hebt gestuurd het lijkt me gezellig om contact te hebben met je !
Ik zal er erg in hebben wat regelmatiger mn mail te checken meneertje!
xxxkelly

ps heb je hyves? tja de onvermijdelijke vraag he... zoja, mine is : ***************


Ik vraag me af of ze wel doorheeft dat ik haar uit m'n lijst heb gegooid. Guess not.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84026750
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Rick_dB het volgende:

[..]

ik spreek weleens af met dames van mijn leeftijd, heb er ook zat goede tijden mee gehad.. tot het op relaties aankomt, en dan gaat het altijd kut.

daarnaast heb ik een klein lijstje wat "leuke dingen doen" betreft, waardoor ik als saai wordt gelabeld, of als raar. werkt ook flink tegen helaas
Rick, probeer naast je studie, sportschool en tuning gewoon leuke dingen te doen met de dames die je ontmoet.
Gewoon zo veel mogelijk lol maken en gewoon een beetje rondneuken. Je bent schijnbaar gewoon niet toe aan een vaste relatie (maakt je ongelukkig) en waarom zou je daaraan dan ook beginnen.
Dadelijk heb je je diploma en ga je werken en dan komt een relatie vanzelf een keer om de hoek kijken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')